Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTroleibuze STB

 

Topic: Achiziții de troleibuze de 12m în perioada 2017-2022

1049 posts, 245136 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 11 12 13 14 15 16 17  ... 75
 
 

📖 Pagination options
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 punmeister

Pai sigur va fi anulata, Sileo nu are troleibuze de 12m in catalog, iar daca se vor lega de e-busul Sileo S12 100% vor fi eliminati.
Multumim de info si bun venit la noi :bere:

Deci sa inteleg ca si la licitatia pentru autobuze electrice va fi la fel? Ca in mare parte CS-ul e la fel, plus autonomia de minimum 230km.

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 alex83

Bravo lor ca au grija de imaginea companiei lor si ca sunt deschisi. De altfel, e bine de stiut si parerea unei companii serioase, direct implicate, fata de capacitatea institutiilor publice de a administra si a servi contribuabilul.

 


  • IK4
  • Posted:
  •  

Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 IK4

Eu zic sa nu va mai grabiti cu anularea.
Probabil au venit cu Trambus de 12m care face parte din gama Trambus existenta, fiind o subvarianta alaturi de cele de 18m si 25m deci nu poate fi considerat prototip.
Similar si la tramvaie, diferenta de lungime nu inseamna prototip (Astra nu a mai vandut Imperio de 36m ci doar de 27m la Arad, dar totusi s-a inscris la licitatie in Bucuresti).
Pacat ca ASTRA BUS (care nu era tot una cu Astra Vagoane care produce tramvaie) nu a mai participat. Pe Solaris nu-i plang, toate contestatiile pe care le-au facut si la licitatia de autobuze din Bucuresti au fost pierdute la CNSC.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 Utilizator anonim

Asta am zis si eu, ca desi exista si un risc de anulare, in acelasi timp nu cred ca s-ar fi aruncat asa in licitatie fara sa aiba o baza. Si da, explicatia e buna, un produs modular nu poate fi considerat prototip.

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 punmeister

IK4 wrote:
Eu zic sa nu va mai grabiti cu anularea.
Probabil au venit cu Trambus de 12m care face parte din gama Trambus existenta, fiind o subvarianta alaturi de cele de 18m si 25m deci nu poate fi considerat prototip.
Similar si la tramvaie, diferenta de lungime nu inseamna prototip (Astra nu a mai vandut Imperio de 36m ci doar de 27m la Arad, dar totusi s-a inscris la licitatie in Bucuresti).
Pacat ca ASTRA BUS (care nu era tot una cu Astra Vagoane care produce tramvaie) nu a mai participat. Pe Solaris nu-i plang, toate contestatiile pe care le-au facut si la licitatia de autobuze din Bucuresti au fost pierdute la CNSC.

Trambus au doar variantele de 18m si 25m in catalog, nu si de 12m. Chiar daca nu va fi considerat prototip, va fi considerat serie mica, Bozankaya are doar 10 unitati de 25m vandute la Malatya, ca asa e-busul Sileo S12 a inceput sa fie raspandit prin Germania.

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 Albert

IK4 wrote:
Pacat ca ASTRA BUS (care nu era tot una cu Astra Vagoane care produce tramvaie) nu a mai participat. Pe Solaris nu-i plang, toate contestatiile pe care le-au facut si la licitatia de autobuze din Bucuresti au fost pierdute la CNSC.

Astra Bus nu mai fabrica troleibuze singuri, ci doar in parteneriat cu Astra Vagoane Călători. Urbanway-urile de la Cluj așa sunt făcute. Probabil ca nu s-au băgat la licitație din cauza ca Astra Vagoane Călători e prea ocupată sa-și onoreze comenzile de tramvaie...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 Utilizator anonim

Astra s-a orientat foarte bine, fiind axata acum pe tramvaie in zona mobilitatii urbane. La troleibuze piata este mult mai extinsa si produsele sunt usor adaptabile la piata noastra, in timp ce la tramvaie, au tintit unde trebuie, cu doua produse, unul mai scump - Imperio, si unul mai low-cost dar modern - Autentic, pentru a cuprinde rapid si usor piata „ciudata” de la noi. Si când zic ciudata, spun de cerinte gen sa iti mearga pe sina OR, pretul cel mai scazut etc. Si oricum piata troleibuzelor din Romania este cam „atribuita” catre Solaris in ultima vreme, sa vedem cine va castiga licitatiile MDRAP. Iar cu noile cereri de autonomie, Astra-SAERP nu stiu daca aveau timpul necesar sa vina cu un proiect omologat.

Iar ca idee, dar deja trecem in zona SF, ar fi interesant un proiect comun STB-SAERP-Astra pentru transformarea vechilor Citaro Euro 3 in troleibuze, evident dotate cu clima calumea nu cu cutiile de cusca de caine puse acum.

 


  • IK4
  • Posted:
  •  

Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 IK4

punmeister wrote:
Trambus au doar variantele de 18m si 25m in catalog, nu si de 12m. Chiar daca nu va fi considerat prototip, va fi considerat serie mica, Bozankaya are doar 10 unitati de 25m vandute la Malatya, ca asa e-busul Sileo S12 a inceput sa fie raspandit prin Germania.


Depinde ce vor intelege prin serie mica factorii de decizie, dar cred ca de la 10 in sus nu sunt probleme. Pana la urma troleibuzul in sine este un vehicul de serie mica, exploatat in foarte putine retele de transport, fiecare detinand flote restranse de vehicule si foarte personalizate in comparatie cu autobuzele. Chiar si "marii producatori" au livrat tot in serii mici, subtipuri cu diferite caroserii, echipamente de tractiune de la diferiti producatori (Ganz, Skoda, Medcom, etc.), diverse dotari impuse de cei care le-au achizitionat.

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 punmeister

Sa vedem, Bozankaya (Sileo) spre deosebire de Otokar n-a avut experiente cu flote mari, ca sa nu mai zic de asistenta integrala la ele. Ei au doar acele trolee la Malatya plus e-busurile contractate prin Germania.
Otokar a avut un mare avantaj avand in vedere flota imensa de la Istanbul (peste 950 de unitati de 12 metri) cu tot cu asistenta tehnica la ele (parca Denis Toublanc pomenise de Istanbul cand a vorbit despre licitatie la Adevarul) plus contractele pe care le-au luat prin UE.

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 1689

Utilizator anonim wrote:
[...]

Iar ca idee, dar deja trecem in zona SF, ar fi interesant un proiect comun STB-SAERP-Astra pentru transformarea vechilor Citaro Euro 3 in troleibuze, evident dotate cu clima calumea nu cu cutiile de cusca de caine puse acum.


Citaro - in marea majoritate - sint atacate de rugina.

Am avut si eu ideea asta, dupa care m-am uitat mai atent la starea lor...

La Szeged, pentru conversie, au importat SH-uri din Germania - daca nu ma insel. La fel, parca, si in Varsovia.

Dar ce nu facem noi sa mai ingropam niste bani in URAC...

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 punmeister

La Gdynia au transformat Citaro SH in troleibuze, nu la Varsovia, acolo nu mai exista troleibuze de multi ani...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 Utilizator anonim

1689 wrote:
Am avut si eu ideea asta, dupa care m-am uitat mai atent la starea lor...


Din pacate e adevarat, nu stiu cum au ajuns asa, hai intretinerea naspa, dar chiar acum cateva zile ma uitam la un autobuz unde a inceput sa pocneasca rugina deasupra lunetei, si multa rugina pe caroserie, unde in 2006 ni se spunea ca este aluminiu, nu stiu sa rugineasca aluminiul... :popa:

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 punmeister

Dar o reconditionare la Mercedes-Benz Romania SRL ar merge la toate.

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 aztec

Pai din cauza intretinerii....si cu ce se da iarna pe sosele...
Si nu doar autobuzele...si masinile noastre personale sufera la fel...

 


Go to page:  1  ... 11 12 13 14 15 16 17  ... 75
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Troleibuze STB  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420554 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use