Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Achiziții de autobuze Euro 6 în perioada 2017-2020

1272 posts, 324031 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 78 79 80 81 82 83 84  ... 91
 
 

📖 Pagination options
Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020 Daddy

andrei11 wrote:
Eu nu pot pricepe ce autobuze produc oamenii ăștia la Ciorogârla, să fiu mai explicit, adică fac ei motoarele, transmisiile, CV -urile, șasiurlie, etc, sau  numai le asamblează ?
Fosta fabrică bucureșteană făcea autobuze proaste. Motoarele parcă erau făcute la Brașov depășite moral și fizic total. Da, intrau în viteză și nu te lăsau în drum, dar cam atât.

Sunt dezamagit de modul in care comparati ce se intampla acum trei decenii cu ce s-ar fi putut construi pe scheletul acelor fabrici fie prin forte proprii fie prin privatizari reusite (?) gen Dacia. Pentru informarea celor mai tineri care citesc aici si nu au trait acele vremuri, acum 20 de ani fabrica bucuresteana colabora deja cu MAN si Voith. In 2018 acolo se putea construi macar ceva la nivelul Euro Bus. Si Japonia facea, la un moment dat, produse de proasta calitate. Foarte posibil sa fi fost numai asamblatori, motoare din Romania de unde sa le ia? Din pacate, atitudinea asta au avut-o multi la inceputul anilor 2000, ba ca nu e romanesc 100%, ba ca nu e Mercedes, ba ca nu e nu stiu ce. Roman Igero, Robus si ce a mai aparut au fost efemere. Acum e tarziu sa mai lansam fabrici autohtone de succes, nici nu prea mai avem cu cine. Si nu cum ati dori, un produs romanesc, cu motoare, transmisii si cutii de viteza produse in uzina.

In acest moment, Ciorogarla nu putea castiga licitatia pentru ca nu avea capacitatea sa produca 320 de autobuze intr-un timp atat de scurt cand ei au produs pana acum 77 de unitati. Parca era ceva in caietul de sarcini despre asta, se tace malc. De asemenea, pretul de 168.000 euro care e tot dat la inaintare in media nu ar fi fost cel ofertat la Bucuresti cu 4+4 ani garantie. Media elimina (poate intentionat) aceste adevaruri. Daca au produse competitive si intentia sa treaca pe hibrid/electric, vor putea participa la viitoare licitatii unde vom avea loturi mai mici. Daca nu au produse competitive, piata ii va elimina.

 


Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020 adila

Andrei11, sigur daca tu astepti comunicate oficiale ca sa vezi cum se comporta noile autobuze, nu te poate nimeni opri. Totusi cred ca cei care sunt cei mai in masura sa-si spuna parerea sunt soferii care le si conduc si care au condus si Citaro pentru a putea face o comparatie. Eu de la ei as vrea niste comentarii aici.

 


Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020 andrei11

Greșit, Dreptul Roman ( Romanii,  indivizii aceia care au stăpânit  aproape toată Europa, ceva din Asia, etc)  în mod explicit subliniază  că la un conflict trebuie ascultate toate părțile aflate în dispută...Vezi că nu aveau nici telefoane mobile / nici internet / nici avioane / autoturisme.  ;)

 


Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020 WT_fan06

Numai că, inevitabil, fiecare parte e "biased"/subiectivă/o să tragă de adevăr într-un mod sau altul. Aşa că "oficial" nu există; putem spune la fel de bine că e maculatură. De fapt, dacă e să o luăm aşa, în ce ne mai putem încrede pe internet?... şi oricum am mai puțină încredere în comunicatele oficiale, ca să fiu sincer, mai ales cu actuala administrație.
Dar la finalul zilei fiecare alege ce crede şi ce nu.

 


Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020 aztec

Pana la urma, exceptand primele zile cand , normal, se putea sa existe atat pareri subiective cat si posibile probleme de fabricatie sau utilizare, nu prea am mai auzit.
Pana la urma...astea sunt, cu astea defilam...
Sa nu casam prea mult din ce avem...

 


Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020 andrei11

Câte Mercedesuri sunt casate de facto ?

 


Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020 1689

Daddy wrote:
[...]. Pentru informarea celor mai tineri care citesc aici si nu au trait acele vremuri, acum 20 de ani fabrica bucuresteana colabora deja cu MAN si Voith. [...].

?!?
N-as numi experimentul De Simon o referinta de succes... Iar "colaborarea" se limita la montarea unor cutii Voith, punti AB si motoare MAN (au fost si doua (?) DAF) pe niste sasiuri De Simon, care stim bine cit de rezistente au fost...

Sa lasam mai bine Autobuzul sa se odihneasca in pace.

A disparut in istorie el Ikarus-ul, care chiar producea autobuze...

 


Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020 punmeister

1689 wrote:
motoare MAN (au fost si doua (?) DAF) pe niste sasiuri De Simon, care stim bine cit de rezistente au fost...

Cele doua Rocar-DAF-uri aveau tot motoare MAN, sasiul era de DAF pe caroserie De Simon.

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020 anndrei

Mai bine luau de la MAN tot autobuzul (motor, sasiu, caroserie) si il asamblau la noi. Ce au facut ei a fost o strutocamila iar sasiu s-a dovedit a fi slab. Exista si o vorba ,,Lucru' amestecat miroase a c....t". :lol:
Intrebare: autobuzele DAF ce motoare au avut, motoare MAN sau DAF?

 



  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020 anndrei

Alte strutocamile si alea...Autobuz DAF cu motor MAN  :lol:

 


Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020 punmeister

Pai DAF a venit doar cu sasiul.

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020 anndrei

Numai afaceri intortocheate au facut romanii...si ca pret final cred ca a fost mai scump sau la fel ca un MAN fabricat 100% in Germania.

 


Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020 Goldmund

As dori ca cei care "imbunatatesc" transportul in comun din Bucuresti sa-si trimita copiii lor un an de zile la scoala cu tramvaiele ruginite si cu noile autobuze turcesti
"Panică în drum spre Otopeni: Unul dintre noile autobuze Otokar din Capitală, inundat cu apă clocotită. Pasagerii au fost evacuaţi....

Un furtun al instaţiei de încălzire al unui autobuz Otokar, care mergea spre Otopeni, s-a spart vineri dimineaţă şi a inundat cabina cu apă clocotită, călătorii fiind evacuaţi, au confirmat, pentru MEDIAFAX, reprezentanţi ai Societăţii de Transport Bucureşti (STB).

Potrivit reprezentanţilor STB, un furtun al instalaţiei de încălzire al unui autobuz care circula către Aeroportul Henri Coandă Bucureşti, pe ruta 783, s-a spart vineri dimineaţă.

Autobuzul a fost inundat cu apă clocotită, iar pasagerii au fost evacuaţi.
............"
https://www.zf.ro/auto/panica-in-drum-s ... i-17793854

Se pare ca autobuzele fabricate in Polonia(o tara din UE, de aceea ar fi bine sa cumparam de acolo) sunt parfum in comparatie cu cele fabricate in Turcia.

 


Go to page:  1  ... 78 79 80 81 82 83 84  ... 91
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2382 forum members have written 430364 posts in 5343 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use