Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Achiziții de autobuze Euro 6 în perioada 2017-2020

1272 posts, 300182 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 58 59 60 61 62 63 64  ... 91
 
 

📖 Pagination options
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020 Puss in Boots

Ma rog, Firea a zis octombrie. Nu contest ce zici dar mi se pare un zvon de autobaza. Nici nu mai conteaza prea tare pana la urma. Or sa vina.

 


Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020 punmeister

cris_m wrote:
Mie tare mi-e ca se va intampla ca la Cluj cu licitatia castigata de Pesa...

Asta pentru ca la Cluj Astra a facut plangere penala la DNA.

 


Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020 Florinds

La cat timp devine tardiva cererea dupa solutionare? Cine cunoaste legea achizitiilor publice?

 



  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020 anndrei

dany wrote:
La distribuitor ma refeream si sunt tinute intr-un spatiu de stationare. Ce se mai stie este ca in maxim o luna le vor fi livrate. Referitor la Curtea de Apel, probabil nu au depus contestatie pentru ca din ce stiu eu(sper sa nu gresesc) trebuiau sa achite si un anume procent din valoarea contractului ca si taxa

De aici rezulta ca erau deja fabricate! Cine stie ce tara le-a refuzat si le-am luat noi ca...A fost manarie din start. Sa mergem unde are Otokar parcul auto sa le si vedem.

 


Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020 Robert24

Ramane de vazut dupa ce vor intra in circulatie ce scrie pe placuta VIN. Bine, si aia poate fi manarita, dar sa speram ca nu se duc atatbde departe.

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020 anndrei

Ha sa fim seriosi si sa ne gandim ce producator fabrica 50 de autobuze fara a fi sigur ca le va vinde? Una este sa fabrici 5 sau 10 pentru probe, diverse expozitii si alta e sa fabrici 50 de acelasi tip. Poate sunt construite 100 sau 200 dar tinute in Turcia nu avem de unde sti. Dar unele lucruri se leaga si cam asta rezulta. Din start a fost dubioasa data de livrare atat de rapida a intregii comenzi. Si de ce cumpara doar 100 pe CNG si nu le-a cumparat pe toate putand beneficia de fonduri UE. Ce a cumparat Primarul Firea din punct de vedere al motorului este depasit de vremuri. Alte tari mai civilizate nu mai cumpara asa ceva, au trecut la CNG, Hybrid sau electric. Dupa mine electricul este o mare porcarie cu acei bani se pot cumpara troleibuze, tramvaie care sunt mult mai eficiente fata de acele autobuze.

 


Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020 Puss in Boots

Totusi n-avem si noi o limita la fondurile alea? Chiar sa ajunga pentru toate sutele alea + inca 400 autobuze daca le luam si pe ele asa?

 


Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020 Daddy

dany wrote:
50 de masini sunt deja sosite, urmand ca o data cu sosirea lor sa mai apara alte linii de periferie.

Dar are societatea destui soferi ca sa mai infiinteze alte linii? Incep angajarile?
Puss in Boots wrote:
Totusi n-avem si noi o limita la fondurile alea? Chiar sa ajunga pentru toate sutele alea + inca 400 autobuze daca le luam si pe ele asa?

In februarie 2018 se vorbea de 200 milioane euro disponibile prin fonduri europene pe mobilitate. Va puneti prea mai sperante cu fondurile europene, sunt doar vorbe, mereu au fost vorbe... daca se vor lua 50 electrice se va considera o mare realizare. Mi-e sa nu iesim noi din UE pana reusesc sa acceseze niste fonduri...
punmeister wrote:
Mda...
Primele autobuze vor intra în exploatare pe traseele autobazei Alexandria, Militari, Obregia, în timp ce lotul de autobuze articulate, de 18 metri, va fi livrat autobazelor Titan și Pipera

Se merge pe zvonuri. In media se spune de Alexandria, Obregia, Titan, Militari si Ferentari, pentru acest an. Din gama 18 vor fi introduse pe o linie sau pe mai multe la orele de varf? Sper totusi sa avem linii cu parc omogen, cum am avut in 2006 si nu de un ghiveci, pe aceeasi linie euro3, euro4 si euro 6.

 


Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020 dany

Referitor la intrebarea legata de soferi, vor fi organizate doua clase de scolarizare interna cu conditia de a ramane la RATB minim 5 ani, daca nu vor trebui platite penalizari. Legat de autobazele ce vor intra in exploatare sigur vor intra primele pe 131 ca si in 2006, la Titan au fost efectuate masuratori pentru modificari la rampe pentru cele de 18 metri. Macar sa vina autobuzele si sa ne vedem cu ele in ograda decat sa le ducem dorul

 


Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020 barbuandrei

Au început sa angajeze soferii si din afara RATB. Este nevoie de aproximativ 700 de soferi. Cat despre noile autobuze, cele ds 18m vor fi introduse pe liniile de la Titan. Nu este o garantie ca primele vor fi introduse din nou pe 131. In 2006, exista o persoana cu influenta si relatii la Nordului, fost sef de garaj acolo. Acum s-a schimbat. Nu m-ar mira primele sa fie la Titan, tinand cont ca directorul DTA este fostul sef de garaj de la Titan.

 


Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020 Victor92

Acum se explica de ce, din vorbele auzite, articulatele vor ajunge la Titan ...

Inclin sa cred ca prima linie care va beneficia de noile autobuze va fi 131. Argumentele sunt vaste, dar sa ne vedem cu "tigarile" la portile autobazelor mai intai ...

 


Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020 dany

Exact asa e, directorul DTA este fostul sef de autobaza de la Titan si unul din soferii de la Titan este sef de sindicat. In orice caz, la Titan se tot aduc piese pentru masini si se tot repara la ele, dar va spun sigur ca din cele trase pe dreapta 3-4 din ele nu vor mai reveni niciodata, sper sa ajung zilele acestea pe acolo sa vad ce si cum. Ce am auzit eu, acum nu inclin sa cred ca este adevarat, ca primul lot va ajunge la Titan, dar tot pe 131 cred ca vor fi primele.

 


  • IK4
  • Posted:
  •  

Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020 IK4

Indiferent unde vor fi garate, sper sa fie bine ingrijite. Si prin prisma garantiei de 8 ani sper sa se mentina in starea originala atat din punct de vedere functional cat si estetic. Sa se termine cu "titularii", pavoazarile, perdelutele ITB/CFR, afisele, capacele si siglele de la dezmembrari si lacatele la usile de la cabine. Autobuzele nu sunt masinile personale ale nimanui. Amatorii de "design" sa se limiteze la autoturismul propriu, nu vreau sa vad si noile autobuze aratand ca niste rate de la tara.

 


Go to page:  1  ... 58 59 60 61 62 63 64  ... 91
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420646 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use