Topic: Achiziții de autobuze Euro 6 în perioada 2017-2020
1272 posts, 325264 views
📖 Pagination options
- Albert
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
Albert
Nu cred eu ca ar rezista timpului precum MB sau MAN.Nu prea are inovații in el autobuzul asta.Partea din spate e prea întunecoasă și geamul ăla prea mic(pot sa îmi dau seama de pe acum ca locurile din spate sunt rezervate pt boschetari).Iar tu ne-ai prezentat variantele de 12 si 18 metri.Cel de 10 m nu face parte din gama Kent.Acela se numește Doruk LE și e un autobuz care nu are nici măcar podeaua 100% complet coborâtă.Cu alte cuvinte,suntem vai de capul nostru.Eu nu văd nicio diferența între un Citaro Euro 3 și toate autobuzele prezentate mai sus.Asta ținând cont ca sunt aproape 14 ani diferența între ele...
Nu cred eu ca ar rezista timpului precum MB sau MAN.Nu prea are inovații in el autobuzul asta.Partea din spate e prea întunecoasă și geamul ăla prea mic(pot sa îmi dau seama de pe acum ca locurile din spate sunt rezervate pt boschetari).Iar tu ne-ai prezentat variantele de 12 si 18 metri.Cel de 10 m nu face parte din gama Kent.Acela se numește Doruk LE și e un autobuz care nu are nici măcar podeaua 100% complet coborâtă.Cu alte cuvinte,suntem vai de capul nostru.Eu nu văd nicio diferența între un Citaro Euro 3 și toate autobuzele prezentate mai sus.Asta ținând cont ca sunt aproape 14 ani diferența între ele...
- Icsilviu
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
Icsilviu
Mesajul de pe parbrizul autobuzelor spune că au caroseria tratată anticoroziv și că au garanție pentru acest lucru 10 ani.
Și tot legat de Otokare, Arriva (operatorul german) a câștigat luna aceasta în Varșovia licitația pentru deservirea orașului pe câteva linii secundare cu 50 de midibuze Otokar Vectio C. Interesant este că și Mobilis (care operează și în Amsterdam), parte a grupului israelian Egged a propus la aceeași licitație tot Otokar Vectio C. Dacă Otokar este atât de prost, de ce s-ar deranja acești operatori privați (mai ales unii cu renume) care funcționează exclusiv pe bază de profit să achiziționeze niște ciurucuri?
Mesajul de pe parbrizul autobuzelor spune că au caroseria tratată anticoroziv și că au garanție pentru acest lucru 10 ani.
Și tot legat de Otokare, Arriva (operatorul german) a câștigat luna aceasta în Varșovia licitația pentru deservirea orașului pe câteva linii secundare cu 50 de midibuze Otokar Vectio C. Interesant este că și Mobilis (care operează și în Amsterdam), parte a grupului israelian Egged a propus la aceeași licitație tot Otokar Vectio C. Dacă Otokar este atât de prost, de ce s-ar deranja acești operatori privați (mai ales unii cu renume) care funcționează exclusiv pe bază de profit să achiziționeze niște ciurucuri?
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
punmeister
Ala de 10m e Vectio C nu Doruk LE...
Albert wrote:
Acela se numește Doruk LE (...)
Ala de 10m e Vectio C nu Doruk LE...
- Albert
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
Albert
Am tot căutat pe site-ul de România al Otokar referințe despre Vectio C.Tot ce apare la autobuze urbane de 10m este Doruk LE.
Am tot căutat pe site-ul de România al Otokar referințe despre Vectio C.Tot ce apare la autobuze urbane de 10m este Doruk LE.
Nicio referință despre Vectio C
A1DF3D5C-EE9A-4426-8155-501EF3BE82A2.jpeg (869.01 KB; downloaded 1676 times)
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
punmeister
Ai sa vezi ca pe site-ul Otokar Romania nu apare nici Kent C de 18m.
Ai sa vezi ca pe site-ul Otokar Romania nu apare nici Kent C de 18m.
- Albert
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
Albert
Am observat...Oricum Doruk și Vectio sunt foarte similare.Doruk are 3 uși,Vectio 2,in rest totul identic.Tot uitându-ma peste autobuzele astea,am observat ce anvelope mici au,ca la microbuz...
Am observat...Oricum Doruk și Vectio sunt foarte similare.Doruk are 3 uși,Vectio 2,in rest totul identic.Tot uitându-ma peste autobuzele astea,am observat ce anvelope mici au,ca la microbuz...
BBFC36D3-FB31-4EF7-AD0C-B4E4F38B4AAA.jpeg (373.96 KB; downloaded 1672 times)
- Mihaitza07
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
Mihaitza07
Un link despre aceasta expozitie de autobuze se poate ? Am cautat pe net dar am gasit ceva din anii precedenti sau ce o sa fie in noiembrie. Sunt curios ce alte autobuze au mai fost expuse..asa de tehnologie si design.. scuze pt. offtopic.
Oricum multumim pt poze, au iesit super bine.
Un link despre aceasta expozitie de autobuze se poate ? Am cautat pe net dar am gasit ceva din anii precedenti sau ce o sa fie in noiembrie. Sunt curios ce alte autobuze au mai fost expuse..asa de tehnologie si design.. scuze pt. offtopic.
Oricum multumim pt poze, au iesit super bine.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
anndrei
Aceste autobuze nu sunt 100% low floor si nu corespund cerintelor PMB si RATB. Nu au ce sa caute la aceasta discutie.
Conteaza si grosimea sasiului sa nu se rupa/deformeze cum pateau DAC-urile si Rocar De Simon...In caz ca se indoaie cei de la Otokar pot spune ca nu le repara deoarece s-au spraincarcat si nu s-a respectat regimul lor de functionare care nu se respecta nici la MB si nu exista probleme de aceasta natura. Protectia anticoroziva timp de 10 ani nu este nimic nou sub soare. Ei pot spune din burta ca are protectie, poate nu are nimic decat un grund subtire. Cum au mintit referitor la dimensiune asa pot minti la orice, asta le e natia sa fraiereasca iar denumirile alea ,,Doruk" sunt sinistre...
Aceste autobuze nu sunt 100% low floor si nu corespund cerintelor PMB si RATB. Nu au ce sa caute la aceasta discutie.
Conteaza si grosimea sasiului sa nu se rupa/deformeze cum pateau DAC-urile si Rocar De Simon...In caz ca se indoaie cei de la Otokar pot spune ca nu le repara deoarece s-au spraincarcat si nu s-a respectat regimul lor de functionare care nu se respecta nici la MB si nu exista probleme de aceasta natura. Protectia anticoroziva timp de 10 ani nu este nimic nou sub soare. Ei pot spune din burta ca are protectie, poate nu are nimic decat un grund subtire. Cum au mintit referitor la dimensiune asa pot minti la orice, asta le e natia sa fraiereasca iar denumirile alea ,,Doruk" sunt sinistre...
- Albert
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
Albert
Și pe mine m-au disperat denumirile astea tucesti.“Doruk Le” sau “Sultan Maxi City”...Chiar ca sunt sinistre...Și încă ceva...Otokar nu produce autobuze de 10m 100% low-floor.
Și pe mine m-au disperat denumirile astea tucesti.“Doruk Le” sau “Sultan Maxi City”...Chiar ca sunt sinistre...Și încă ceva...Otokar nu produce autobuze de 10m 100% low-floor.
- Icsilviu
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
Icsilviu
M-am uitat si prin arhivele mele de anii trecuti si nu am gasit sa am Vectio C sau Doruk, dar in schimb am gasit cateva poze cu Vectio U.
Le postez mai jos:
M-am uitat si prin arhivele mele de anii trecuti si nu am gasit sa am Vectio C sau Doruk, dar in schimb am gasit cateva poze cu Vectio U.
Le postez mai jos:
DSC_0122.JPG (786.16 KB; downloaded 1653 times)
DSC_0123.JPG (874.58 KB; downloaded 1654 times)
DSC_0126.JPG (776.03 KB; downloaded 1653 times)
DSC_0124.JPG (769.68 KB; downloaded 1654 times)
DSC_0127.JPG (723.93 KB; downloaded 1662 times)
DSC_0132.JPG (1.46 MB; downloaded 1654 times)
DSC_0130.JPG (827.54 KB; downloaded 1654 times)
DSC_0131.JPG (761.25 KB; downloaded 1654 times)
DSC_0128.JPG (660.87 KB; downloaded 1654 times)
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
anndrei
Depinde la ce standarde sunt facute pentru operatorul German. Tu crezi ca ei inghit toate ciurucurile cum inghitim noi alimentele. Fiind 50 le bibilesc mai mult la noi 400 sunt facute la repezeala. Clar nu o sa aiba acelasi standard, la noi din pacate va fi mult mai prost!
Icsilviu wrote:
Mesajul de pe parbrizul autobuzelor spune că au caroseria tratată anticoroziv și că au garanție pentru acest lucru 10 ani.
Și tot legat de Otokare, Arriva (operatorul german) a câștigat luna aceasta în Varșovia licitația pentru deservirea orașului pe câteva linii secundare cu 50 de midibuze Otokar Vectio C. Interesant este că și Mobilis (care operează și în Amsterdam), parte a grupului israelian Egged a propus la aceeași licitație tot Otokar Vectio C. Dacă Otokar este atât de prost, de ce s-ar deranja acești operatori privați (mai ales unii cu renume) care funcționează exclusiv pe bază de profit să achiziționeze niște ciurucuri?
Depinde la ce standarde sunt facute pentru operatorul German. Tu crezi ca ei inghit toate ciurucurile cum inghitim noi alimentele. Fiind 50 le bibilesc mai mult la noi 400 sunt facute la repezeala. Clar nu o sa aiba acelasi standard, la noi din pacate va fi mult mai prost!
- Icsilviu
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
Icsilviu
Pentru Mihaitza07, nu stiu nimic pentru acest an, dar in schimb pot sa iti recomand pentru anii trecuti video-urile realizate de prietenul meu Miroslaw Czarlinski care are pe Youtube canalul Niskopodłogowiec. Pentru anul 2017: https://www.youtube.com/watch?v=iv20P9MrrqY
Pentru Mihaitza07, nu stiu nimic pentru acest an, dar in schimb pot sa iti recomand pentru anii trecuti video-urile realizate de prietenul meu Miroslaw Czarlinski care are pe Youtube canalul Niskopodłogowiec. Pentru anul 2017: https://www.youtube.com/watch?v=iv20P9MrrqY
- Albert
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
Albert
Pentru ca ei le folosesc pe post de microbuze,nu ca autobuze urbane.Vectio este top pentru clasa de microbuze...În general Arriva are majoritatea parcului compus din Citaro.
Icsilviu wrote:
Mesajul de pe parbrizul autobuzelor spune că au caroseria tratată anticoroziv și că au garanție pentru acest lucru 10 ani.
Și tot legat de Otokare, Arriva (operatorul german) a câștigat luna aceasta în Varșovia licitația pentru deservirea orașului pe câteva linii secundare cu 50 de midibuze Otokar Vectio C. Interesant este că și Mobilis (care operează și în Amsterdam), parte a grupului israelian Egged a propus la aceeași licitație tot Otokar Vectio C. Dacă Otokar este atât de prost, de ce s-ar deranja acești operatori privați (mai ales unii cu renume) care funcționează exclusiv pe bază de profit să achiziționeze niște ciurucuri?
Pentru ca ei le folosesc pe post de microbuze,nu ca autobuze urbane.Vectio este top pentru clasa de microbuze...În general Arriva are majoritatea parcului compus din Citaro.
- Icsilviu
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
Icsilviu
Păi și care este problema? Vă deranjează să fie folosite niște Vectio pe linii precum 106 sau 185 în București? Pe mine nu mă deranjează să am astfel de microbuze în Varșovia, tocmai pentru că am deplină încredere în operatori.
La final, și câteva poze cu midibuzul prezentat anul acesta de Otokar pentru a vedea spre ce evoluează ca producător. Sigur nu va fi pentru București, mai ales că este mai scurt (8 metri):
Păi și care este problema? Vă deranjează să fie folosite niște Vectio pe linii precum 106 sau 185 în București? Pe mine nu mă deranjează să am astfel de microbuze în Varșovia, tocmai pentru că am deplină încredere în operatori.
La final, și câteva poze cu midibuzul prezentat anul acesta de Otokar pentru a vedea spre ce evoluează ca producător. Sigur nu va fi pentru București, mai ales că este mai scurt (8 metri):
DSC_5709.JPG (914.49 KB; downloaded 1650 times)
DSC_5710.JPG (918.81 KB; downloaded 1647 times)
DSC_5711.JPG (853.39 KB; downloaded 1646 times)
DSC_5712.JPG (895.59 KB; downloaded 1647 times)
DSC_5717.JPG (838.34 KB; downloaded 1647 times)
DSC_5713.JPG (931.09 KB; downloaded 1647 times)
DSC_5715.JPG (994.49 KB; downloaded 1648 times)
📖 Pagination options