Topic: Achiziții de autobuze Euro 6 în perioada 2017-2020
1272 posts, 341782 views
📖 Pagination options
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
anndrei
Daca toti ........sunt pusi pe functii mari. Habar n-au cum functioneaza un motor termic si unul electric.
Daca toti ........sunt pusi pe functii mari. Habar n-au cum functioneaza un motor termic si unul electric.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
andrei11
Costin, aici e altă mâncare de pește, este ca și cum aș comanda un autobuz cu volanul pe dreapta și ușile pe stânga...Sau unul cu șenile în loc de roți...
Costin, aici e altă mâncare de pește, este ca și cum aș comanda un autobuz cu volanul pe dreapta și ușile pe stânga...Sau unul cu șenile în loc de roți...
- anndrei
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
anndrei
Ar veni Firea impreuna cu un reprezentant RATB si ar spune ca special le-au comandat cu volanul pe dreapta pentru a vedea soferul mai bine calatorii din statii.
Ar veni Firea impreuna cu un reprezentant RATB si ar spune ca special le-au comandat cu volanul pe dreapta pentru a vedea soferul mai bine calatorii din statii.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
punmeister
Urmata de deraierea lui 173-174-175 intre PU1-Timpuri Noi in 2010.
Costin wrote:anndrei wrote:
...Bombardierele care s-au incadrat perfect?
...si au jumulit toata linia ca le-au comandat cu profilul rotilor gresit...
Urmata de deraierea lui 173-174-175 intre PU1-Timpuri Noi in 2010.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
Robert24
Hai sa ne gandim inainte sa vorbim prostii...
Faptul ca niste caiete de sarcini au fost facute de niste spagari nenorociti nu inseamna ca JAF sau BM aveau trenuri pe stoc si nu le-au bagat cu forta pe gat... Stim cu totii foarte bine ca nimeni nu fabrica trenuri sa le tina pe stoc. Fiecare sistem de metrou din lume are niste particularitati. Nu poti pune pur si simplu orice tren.
anndrei wrote:
S-a gandit cineva ca poate le-au refuzat alte tari si ne sunt bagate noua pe gat. Acelasi lucru s-a intamplat si cu metrourile CAF. De ce oare erau mai late si loveau peroanele, asta dupa ce cumparasera Bombardierele care s-au incadrat perfect? Hai sa si judecam!
Hai sa ne gandim inainte sa vorbim prostii...
Faptul ca niste caiete de sarcini au fost facute de niste spagari nenorociti nu inseamna ca JAF sau BM aveau trenuri pe stoc si nu le-au bagat cu forta pe gat... Stim cu totii foarte bine ca nimeni nu fabrica trenuri sa le tina pe stoc. Fiecare sistem de metrou din lume are niste particularitati. Nu poti pune pur si simplu orice tren.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
anndrei
Exact! Din aceasta cauza nu au fost ce a trebuit, ba mai late, ba cu alt profil la roti, ba cu geamuri care nu se deschid si le-au fost schimbate dupa o surta perioada. Va dati seama cat a costat schimbatul tuturor geamurilor la atatea garnituri.
Exact! Din aceasta cauza nu au fost ce a trebuit, ba mai late, ba cu alt profil la roti, ba cu geamuri care nu se deschid si le-au fost schimbate dupa o surta perioada. Va dati seama cat a costat schimbatul tuturor geamurilor la atatea garnituri.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
anndrei
Ultimile DACuri cu dunga albastra, seriile 28-37 au fost refuzate de Venezuela si le-am luat noi.
Ultimile DACuri cu dunga albastra, seriile 28-37 au fost refuzate de Venezuela si le-am luat noi.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
andrei11
Treaba asta cu lovitul peroanelor tinde să devină o legendă urbană. Vă rog să vă abțineți de a face speculații în continuare.
Deci :
Dacă peroanele erau mai late CAF - ul ar fi lovit absolut toate peroanele pe toată lungimea lor, și mai ales peroanele în curbă ( Piața Victoriei / Piața Romană )
Oamenii au luat gabaritul liber din proiectul tehnic, numai că unele peroane în anumite locuri nu erau construite conform PT - ului.
Deci de vină - dacă e s-o luăa așa - a fost constructorul peroanelor. Sau mentenanța, platbandele desprinse din gabaritul inițial, îndoite, etc.
Cel mai clar loc unde se vede că oamenii aveau toleranțe aproximative este în stația Ștefan cel Mare unde o pereche de stâlpi centrali nu sunt aliniați nici longitudinal nici transversal.
Nici stâlpii din stația Piața Victoriei M 1 nu sunt aliniați longitudinal perfect. Dar cei de la Ștefan cel Mare bat toate recordurile.
Așa s-a întâmplat și cu dimensiunea peroanelor.
_____________
La stația Ștefan cel Mare este vorba de a treia pereche de stâlpi, numărați de la capul peronului spre Victoriei , de la Victoriei spre Obor.
Treaba asta cu lovitul peroanelor tinde să devină o legendă urbană. Vă rog să vă abțineți de a face speculații în continuare.
Deci :
Dacă peroanele erau mai late CAF - ul ar fi lovit absolut toate peroanele pe toată lungimea lor, și mai ales peroanele în curbă ( Piața Victoriei / Piața Romană )
Oamenii au luat gabaritul liber din proiectul tehnic, numai că unele peroane în anumite locuri nu erau construite conform PT - ului.
Deci de vină - dacă e s-o luăa așa - a fost constructorul peroanelor. Sau mentenanța, platbandele desprinse din gabaritul inițial, îndoite, etc.
Cel mai clar loc unde se vede că oamenii aveau toleranțe aproximative este în stația Ștefan cel Mare unde o pereche de stâlpi centrali nu sunt aliniați nici longitudinal nici transversal.
Nici stâlpii din stația Piața Victoriei M 1 nu sunt aliniați longitudinal perfect. Dar cei de la Ștefan cel Mare bat toate recordurile.
Așa s-a întâmplat și cu dimensiunea peroanelor.
_____________
La stația Ștefan cel Mare este vorba de a treia pereche de stâlpi, numărați de la capul peronului spre Victoriei , de la Victoriei spre Obor.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
anndrei
Si la Bombardier de ce nu s-a intamplat acest lucru?
Oricum CAF este cu mult sub Bombardier.
Si la Bombardier de ce nu s-a intamplat acest lucru?
Oricum CAF este cu mult sub Bombardier.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
andrei11
Pentru că Bombardierele sunt mai înguste decît CAF - urile.
Nu stau să controlez acum, dar diferența de lățime IVA - Bombardier / CAF trebuie să fie de ordinul a maxim 10 cm. Da ce spun eu 10 cm, e maxim maximorum. Probabil mai puțin.
________________
Ce chestie, am pornit de la autobuze și am ajuns la metrouri.
Da, asta e evident, CAF - urile sunt sub Bombardier.
Pentru că Bombardierele sunt mai înguste decît CAF - urile.
Nu stau să controlez acum, dar diferența de lățime IVA - Bombardier / CAF trebuie să fie de ordinul a maxim 10 cm. Da ce spun eu 10 cm, e maxim maximorum. Probabil mai puțin.
________________
Ce chestie, am pornit de la autobuze și am ajuns la metrouri.
Da, asta e evident, CAF - urile sunt sub Bombardier.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
Florinds
Foarte trist, se stie ca nemtii nu prea dau spaga... Nu acuz, dar e o posibilitate pentru care primim ceva din zona asta balcanica.
Foarte trist, se stie ca nemtii nu prea dau spaga... Nu acuz, dar e o posibilitate pentru care primim ceva din zona asta balcanica.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
Robert24
Citeam din urma. Pe 2 iulie 2017... Din pacate, nu m-am inselat...
Robert24 wrote:
Inca ceva interesant.
Pretul mediu unitar per autobuz cf fondurilor alocate este de 280,000 euro fara TVA.
Avand in vedere solicitatea garantiei de 8 ani (din care in primii 4 ani si consumabile - full warranty), valoarea pare foarte mica, mi-e sa nu ne alegem cu ceva turcisme...
Citeam din urma. Pe 2 iulie 2017... Din pacate, nu m-am inselat...
📖 Pagination options