Topic: Achiziții de autobuze Euro 6 în perioada 2017-2020
1272 posts, 333806 views
📖 Pagination options
- Nicu24
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
Nicu24
Era prea cool sa fie o licitatie fara scandaluri si contestatii ,ca asa-i la noi la romani si era prea fain sa avem autobuze noi .
In alta ordine de idei ,asa cum spunea si puss de ce primaria nu se axeaza mai mult pe repararea autobuzelor ? ca doar sunt ale lor si nu ale RATB.
Pana se demareaza alta licitatie va mai curge multa apa pe Dambovita .
Era prea cool sa fie o licitatie fara scandaluri si contestatii ,ca asa-i la noi la romani si era prea fain sa avem autobuze noi .
In alta ordine de idei ,asa cum spunea si puss de ce primaria nu se axeaza mai mult pe repararea autobuzelor ? ca doar sunt ale lor si nu ale RATB.
Pana se demareaza alta licitatie va mai curge multa apa pe Dambovita .
- George
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
George
Eu am facut haz mai devreme, licitatia nu e anulata ci doar suspendata temporar. Sa avem putintica rabdare.
Eu am facut haz mai devreme, licitatia nu e anulata ci doar suspendata temporar. Sa avem putintica rabdare.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
Puss in Boots
Totuna. Va fi suspendata pana cand se va zice nush ce ca a trecut timpul si tre sa o reia de la 0.
Totuna. Va fi suspendata pana cand se va zice nush ce ca a trecut timpul si tre sa o reia de la 0.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
Florinds
Nu, Puss, nu e totuna... E sansa sa se respinga cererile si sa continue.
Nu, Puss, nu e totuna... E sansa sa se respinga cererile si sa continue.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
Victor92
Primarul General, Gabriela Firea: „Vom solicita modificarea legislației privind achizițiile publice în sensul responsabilizării celor care depun contestații”
COMUNICAT DE PRESĂ
Primarul General, Gabriela Firea: „Vom solicita modificarea legislației privind achizițiile publice în sensul responsabilizării celor care depun contestații”
Urmare a deciziei Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor, comunicată prin încheierea nr. din 483/13.09.2017, licitația privind achiziționarea de către municipiului București a unui număr de 400 de autobuze a fost suspendată până la soluționarea de către C.N.S.C. a contestațiilor privind documentația de atribuire depuse până în prezent.
Înnoirea și modernizarea parcului auto al RATB, care vor avea ca rezultat creșterea semnificativă a gradului de atractivitate al transportului public de persoane în Capitală, sunt esențiale pentru planul de acțiuni privind descongestionarea traficului și ameliorarea factorilor de mediu. Este cu atât mai regretabil că măsuri menite să contribuie direct la creșterea calității vieții bucureștenilor sunt puse în paranteză din motive birocratice.
Gabriela Firea, Primar General al Capitalei: „De un an și mai bine, practic de la preluarea mandatului, am muncit încontinuu pentru această licitație, care reprezintă un prim pas pentru modernizarea parcului auto al RATB. Din păcate, constatăm că actuala legislație le permite unor contestatari de profesie, antrenați în jungla birocratică, să hărțuiască autoritățile contractante și chiar să blocheze proceduri de achiziții publice, cum este în cazul de față. Acest lucru se răsfrânge direct asupra cetățenilor, al căror acces la un transport public în comun la parametri ridicați de siguranță și confort este restricționat pentru satisfacerea unor interese comerciale obscure și, în unele cazuri, oculte.
Nu mai putem asista pasivi la aceste practici profund dăunătoare, așa că am decis să solicităm celor în drept modificarea cadrului legislativ în domeniul achizițiilor publice, în sensul responsabilizării celor care depun contestații, respectiv prin introducerea unui termen-limită și a unui sistem de cauțiuni. În acest fel, contestatarii de bună credință și care semnalează vicii reale de procedură vor fi delimitați de cei care fac acest lucru în scopul obținerii unui beneficiu direct din participarea la licitație și nu din adjudecarea acesteia”.
Sursa: http://www.pmb.ro/pmb/comunicate/presa_com.php?msj=6754
Primarul General, Gabriela Firea: „Vom solicita modificarea legislației privind achizițiile publice în sensul responsabilizării celor care depun contestații”
COMUNICAT DE PRESĂ
Primarul General, Gabriela Firea: „Vom solicita modificarea legislației privind achizițiile publice în sensul responsabilizării celor care depun contestații”
Urmare a deciziei Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor, comunicată prin încheierea nr. din 483/13.09.2017, licitația privind achiziționarea de către municipiului București a unui număr de 400 de autobuze a fost suspendată până la soluționarea de către C.N.S.C. a contestațiilor privind documentația de atribuire depuse până în prezent.
Înnoirea și modernizarea parcului auto al RATB, care vor avea ca rezultat creșterea semnificativă a gradului de atractivitate al transportului public de persoane în Capitală, sunt esențiale pentru planul de acțiuni privind descongestionarea traficului și ameliorarea factorilor de mediu. Este cu atât mai regretabil că măsuri menite să contribuie direct la creșterea calității vieții bucureștenilor sunt puse în paranteză din motive birocratice.
Gabriela Firea, Primar General al Capitalei: „De un an și mai bine, practic de la preluarea mandatului, am muncit încontinuu pentru această licitație, care reprezintă un prim pas pentru modernizarea parcului auto al RATB. Din păcate, constatăm că actuala legislație le permite unor contestatari de profesie, antrenați în jungla birocratică, să hărțuiască autoritățile contractante și chiar să blocheze proceduri de achiziții publice, cum este în cazul de față. Acest lucru se răsfrânge direct asupra cetățenilor, al căror acces la un transport public în comun la parametri ridicați de siguranță și confort este restricționat pentru satisfacerea unor interese comerciale obscure și, în unele cazuri, oculte.
Nu mai putem asista pasivi la aceste practici profund dăunătoare, așa că am decis să solicităm celor în drept modificarea cadrului legislativ în domeniul achizițiilor publice, în sensul responsabilizării celor care depun contestații, respectiv prin introducerea unui termen-limită și a unui sistem de cauțiuni. În acest fel, contestatarii de bună credință și care semnalează vicii reale de procedură vor fi delimitați de cei care fac acest lucru în scopul obținerii unui beneficiu direct din participarea la licitație și nu din adjudecarea acesteia”.
Sursa: http://www.pmb.ro/pmb/comunicate/presa_com.php?msj=6754
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
Robert24
Si ce facem cu responsabilizarea celor care fac caiete cu dedicatie?
Si ce facem cu responsabilizarea celor care fac caiete cu dedicatie?
- serbanandrei
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
serbanandrei
Si uite asa usor,usor trece anul si probabil inca unul (2018) si autobuze tramvaie si troleibuze noi ....... pauza. Daca crede cineva ca mai devreme de 1 an se pot livra primele loturi de autobuze ( indiferent marca) se inseala amarnic. Doar nu lucreaza fabrica respectiva special pentru Romania si asteapta comanda de la noi.
LA tramvaie si troleibuze este si mai frumos , nici macar nu s-a lansat licitatia asa ca sa te tii.
Poate in cazul cel mai optimist scenariu 2019 vom vedea ceva . Poate ......
Si uite asa usor,usor trece anul si probabil inca unul (2018) si autobuze tramvaie si troleibuze noi ....... pauza. Daca crede cineva ca mai devreme de 1 an se pot livra primele loturi de autobuze ( indiferent marca) se inseala amarnic. Doar nu lucreaza fabrica respectiva special pentru Romania si asteapta comanda de la noi.
LA tramvaie si troleibuze este si mai frumos , nici macar nu s-a lansat licitatia asa ca sa te tii.
Poate in cazul cel mai optimist scenariu 2019 vom vedea ceva . Poate ......
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
Puss in Boots
Parerea mea e ca dna primar are totusi notata treaba asta in to-do-list-ul ei de pana in alegeri. Adica sper, altfel n-avem nicio sansa. Cum urmatoarele sunt in 2020 (nu?) eu zic ca mai are timp. In 2018 o lalaie cu "modificarile de legi", in 2019 se reiau (sper la momentul ala, toate 3) si poate intre 2019 si 2020 se semneaza si poate in martie 2020 se livreaza primele ...orice. Si ia ochii prostilor.
Parerea mea e ca dna primar are totusi notata treaba asta in to-do-list-ul ei de pana in alegeri. Adica sper, altfel n-avem nicio sansa. Cum urmatoarele sunt in 2020 (nu?) eu zic ca mai are timp. In 2018 o lalaie cu "modificarile de legi", in 2019 se reiau (sper la momentul ala, toate 3) si poate intre 2019 si 2020 se semneaza si poate in martie 2020 se livreaza primele ...orice. Si ia ochii prostilor.
- serbanandrei
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
serbanandrei
Nu avem nici o sansa sa vina ceva pana in 2020. Repet nici o firma care se respecta nu iti livreaza tie (Romania) ,ca esti smecher si vrei repede, ca sa le iei ochii prostilor autobuze ,tramvaie si troleibuze.
Uitati pentru viitorul apropiat.
Nu avem nici o sansa sa vina ceva pana in 2020. Repet nici o firma care se respecta nu iti livreaza tie (Romania) ,ca esti smecher si vrei repede, ca sa le iei ochii prostilor autobuze ,tramvaie si troleibuze.
Uitati pentru viitorul apropiat.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
Puss in Boots
N-as merge pana intr-acolo. Daca in 2018 se rezolva ceva, zic ca o prima transa de autobuze (de ex) pot sa vina in aproape 2 ani apoi.
Ce nu inteleg (sau poate inteleg dar zic ca nu inteleg ) e de ce nu merg mai departe cu celelalte licitatii, la trolee si tramvaie. Poate caietul de sarcini e mai bun Nu-si vad barna din ochiul lor, vinovat e doar cadrul legal dar altii cum cumpara pe baza acelorlasi legi, asta nu se zice nici nu se intreaba.
Nu, mai bine stam asa cu toate oprite si asteptam sa ne pice de sus. Rusinos.
N-as merge pana intr-acolo. Daca in 2018 se rezolva ceva, zic ca o prima transa de autobuze (de ex) pot sa vina in aproape 2 ani apoi.
Ce nu inteleg (sau poate inteleg dar zic ca nu inteleg ) e de ce nu merg mai departe cu celelalte licitatii, la trolee si tramvaie. Poate caietul de sarcini e mai bun Nu-si vad barna din ochiul lor, vinovat e doar cadrul legal dar altii cum cumpara pe baza acelorlasi legi, asta nu se zice nici nu se intreaba.
Nu, mai bine stam asa cu toate oprite si asteptam sa ne pice de sus. Rusinos.
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
Cristy
S-au depus inca doua contestatii:
S-au depus inca doua contestatii:
CONTESTATIE (6).pdf
CONTESTATIE (6).pdf (432.65 KB; downloaded 267 times)
Contestatie 8 (1).pdf
Contestatie 8 (1).pdf (274.58 KB; downloaded 228 times)
- freyutz
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
freyutz
Nu m-ar mira sa ramana doar o singura gama de autobuze la urmatoarea licitatie
Nu m-ar mira sa ramana doar o singura gama de autobuze la urmatoarea licitatie
- Daddy
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
Daddy
Din momentul semnarii unui contract (teoretic) dureaza minim 6 luni pana la prima livrare, dracul nu e chiar asa de negru. Nu spun ca primaria nu vrea cu adevarat aceasta licitatie dar situatia le convine... daca se anuleza vor avea pe 2018 mai multi bani pentru spectacole, teatre, sport, catedrala, subventii, s.a.m.d. Transportul in comun e desuet pentru cea mai mare parte a decidentilor. 400 autobuze + 100 troleibuze + 100 tramvaie = 350-400 mil.euro in 3 ani, nu stiu de unde credeti ca vor lua acesti bani, fondurile europene ar fi o solutie pentru o parte dar...
Poate ca totusi licitatia va continua. Sau poate ca la anul ni se vor prezenta ca autobuze noi cele 150 euro 3 cu aer conditionat (cu presa prezenta si taiat panglica).
serbanandrei wrote:
Nu avem nici o sansa sa vina ceva pana in 2020. Repet nici o firma care se respecta nu iti livreaza tie (Romania) ,ca esti smecher si vrei repede, ca sa le iei ochii prostilor autobuze ,tramvaie si troleibuze.
Uitati pentru viitorul apropiat.
Din momentul semnarii unui contract (teoretic) dureaza minim 6 luni pana la prima livrare, dracul nu e chiar asa de negru. Nu spun ca primaria nu vrea cu adevarat aceasta licitatie dar situatia le convine... daca se anuleza vor avea pe 2018 mai multi bani pentru spectacole, teatre, sport, catedrala, subventii, s.a.m.d. Transportul in comun e desuet pentru cea mai mare parte a decidentilor. 400 autobuze + 100 troleibuze + 100 tramvaie = 350-400 mil.euro in 3 ani, nu stiu de unde credeti ca vor lua acesti bani, fondurile europene ar fi o solutie pentru o parte dar...
Poate ca totusi licitatia va continua. Sau poate ca la anul ni se vor prezenta ca autobuze noi cele 150 euro 3 cu aer conditionat (cu presa prezenta si taiat panglica).
- Sava_6115-6315
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
Sava_6115-6315
Cand vulpea nu ajunge la struguri, spune ca sunt acri. Asa si Firea: cand vede ca nu-i iese licitatia cum trebuie, da vina pe contestatari ca nu ii permit sa faca un bine orasului.
Licitatia pentru autobuze este din start o gogorita. Prima etapa a fost lansata in iunie parca, avand ca termen de finalizare 14 august! Pai toata lumea a presupus ca se va face punte intre weekend-ul 12-13 august si 15 august cum s-a si intamplat. In alta ordine de idei, nu retin sa fi auzit de contestatii sau suspendari ale licitatiei pana la primul termen. In plus faza cu schimbarea datei de finalizare a licitatiei in SEAP printr-un simplu pdf incarcat in clarificari intra la capitolul povesti de adormit copii. Presa a demontat cu argumente aceasta "gogoasa". Deci mi-e clar ca nu s-a vrut de la bun inceput o licitatie clara si sigura.
Acum, faptul ca sunt atatea contestatii si licitatia s-a amanat indica un gest de rea vointa din partea primariei. Am citit cateva clarificari si o contestatie si m-am crucit de raspunsurile primariei. In momentul cand sunt informatii vagi, imprecise, sumare in licitatie, ii este usor autoritatii contractante sa elimine din participanti pe motiv de diverse chichite neindeplinite, fara prea multe explicatii. Interesanta este faza cu spatiul dinte usi la deschidere - minim 1,2m fara obstacole. La clarificarea solicitata de Solaris, referitoare la barile de sprijin de pe usi care limiteaza accesul la doar 1,1m, primaria raspunde sec ca a tinut cont de imbarcarea/debarcarea calatorilor in cel mai scurt timp si fara a intampina obstacole. Fiecare intelege ce vrea : primaria - ca exista obstacol si producatorul - ca usa are un accesoriu. In plus am inteles ca si dimensiunile autobuzelor au tolerante foarte mici, ceea ce limiteaza numarul producatorilor.....
Deci cu cine face doamna blatul? Cu vreo firma producatoare sau cu guvernul gare chitaie dupa bani?? Apropo: am inteles ca a crescut pretul gigacaloriei in Bucuresti. Diferenta fata de pretul actual va fi suportata de primarie.... Deci e nevoie de bani... In concluzie cred ca se va tergiversa mult cu aceasta licitatie. Poate ca se doreste ca efectele ei sa fie valorificate prin 2019-2020....
Cand vulpea nu ajunge la struguri, spune ca sunt acri. Asa si Firea: cand vede ca nu-i iese licitatia cum trebuie, da vina pe contestatari ca nu ii permit sa faca un bine orasului.
Licitatia pentru autobuze este din start o gogorita. Prima etapa a fost lansata in iunie parca, avand ca termen de finalizare 14 august! Pai toata lumea a presupus ca se va face punte intre weekend-ul 12-13 august si 15 august cum s-a si intamplat. In alta ordine de idei, nu retin sa fi auzit de contestatii sau suspendari ale licitatiei pana la primul termen. In plus faza cu schimbarea datei de finalizare a licitatiei in SEAP printr-un simplu pdf incarcat in clarificari intra la capitolul povesti de adormit copii. Presa a demontat cu argumente aceasta "gogoasa". Deci mi-e clar ca nu s-a vrut de la bun inceput o licitatie clara si sigura.
Acum, faptul ca sunt atatea contestatii si licitatia s-a amanat indica un gest de rea vointa din partea primariei. Am citit cateva clarificari si o contestatie si m-am crucit de raspunsurile primariei. In momentul cand sunt informatii vagi, imprecise, sumare in licitatie, ii este usor autoritatii contractante sa elimine din participanti pe motiv de diverse chichite neindeplinite, fara prea multe explicatii. Interesanta este faza cu spatiul dinte usi la deschidere - minim 1,2m fara obstacole. La clarificarea solicitata de Solaris, referitoare la barile de sprijin de pe usi care limiteaza accesul la doar 1,1m, primaria raspunde sec ca a tinut cont de imbarcarea/debarcarea calatorilor in cel mai scurt timp si fara a intampina obstacole. Fiecare intelege ce vrea : primaria - ca exista obstacol si producatorul - ca usa are un accesoriu. In plus am inteles ca si dimensiunile autobuzelor au tolerante foarte mici, ceea ce limiteaza numarul producatorilor.....
Deci cu cine face doamna blatul? Cu vreo firma producatoare sau cu guvernul gare chitaie dupa bani?? Apropo: am inteles ca a crescut pretul gigacaloriei in Bucuresti. Diferenta fata de pretul actual va fi suportata de primarie.... Deci e nevoie de bani... In concluzie cred ca se va tergiversa mult cu aceasta licitatie. Poate ca se doreste ca efectele ei sa fie valorificate prin 2019-2020....
📖 Pagination options