Topic: Achiziții de tramvaie noi de 27-36m în perioada 2017-2022
1658 posts, 429614 views
📖 Pagination options
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
PTMZ
10 zile lucrătoare (2 săptămâni). Aceasta e cea mai timpurie dată la care se poate semna. Semnarea contractului poate fi întârziată din rațiuni ce privesc autoritatea contractantă și/sau câștigătorul.
10 zile lucrătoare (2 săptămâni). Aceasta e cea mai timpurie dată la care se poate semna. Semnarea contractului poate fi întârziată din rațiuni ce privesc autoritatea contractantă și/sau câștigătorul.
- Linia 43
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Linia 43
Firma turceasca s-a nascut ieri. CRRC de curand a testat cu succes
prototipul unui Maglev care atinge 600 km/h.
aztec wrote:
Deci știrea că Astra și Chinezii au câștigat cu 100%...e adevărată?
Tramvaie chinezești asamblate la noi?...
Stau și mă gândesc dacă alea turcești nu apreau mai ok acum....
Bătaie de joc.
Firma turceasca s-a nascut ieri. CRRC de curand a testat cu succes
prototipul unui Maglev care atinge 600 km/h.
- ticker
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
ticker
@punmeister - e posibil ca boghiurile sa vina dinspre CRRC din 2 motive:
- ar putea fi boghiuri pivotante ca in CS ceva mai performante (cele de pe Cobino aveau doar unghi mic de pivotare)
- ar trebui sa fie mai ieftine (pt ca... China)
@punmeister - e posibil ca boghiurile sa vina dinspre CRRC din 2 motive:
- ar putea fi boghiuri pivotante ca in CS ceva mai performante (cele de pe Cobino aveau doar unghi mic de pivotare)
- ar trebui sa fie mai ieftine (pt ca... China)
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
PTMZ
După mine, asocierea cu Siemens în ofertă este inutilă; Imperio este produs sub licență Siemens, deci nemții au ponderea lor semnificativă de participare în oferta Astrei, ar veni un fel de... "pleonasm" să vedem ambele companii în asociere; nu mai zic că la ce condiții se cer aici, ar fi o lovitură negativă de imagine pentru Siemens să fie trecut pe lista de ofertanți.
Abordarea subiectului cu pretenții tehnice din partea chinezilor mi se pare foarte interesantă, însă avem două cazuri, ce depind de cine la cine s-a dus cu miloaga: dacă Astra s-a dus la CRRC, atunci da, ipoteza e foarte plauzibilă. Dacă, însă, e invers - și înclin să cred că așa e, deoarece colaborarea este cheia chinezilor de a intra pe piața europeană -, atunci nu prea cred că CRRC poate ridica pretenții. Nu mai spun că există deja contracte mult mai mari - ce ar putea ajunge la un total de 120 de rame electrice și 30 de metrouri, câteva miliarde bune de euro - decât acestea două de tramvaie pentru București ce ar putea satisface gigantul asiatic, așadar presupunerea că ar ridica pretenții pentru două contracte mai mici ar părea cam trasă de păr.
cris_m wrote:CiprianTRB wrote:
S-a mai spus de atâtea ori ca Astra s-a asociat cu CRRC pentru cifra de afaceri și aerul condiționat...
De ce nu s-au asociat cu Siemens cu care au colaborare, de exemplu? Si de unde avem garantia ca nu vor exista mai multe pretentii tehnice din partea chinezilor?
După mine, asocierea cu Siemens în ofertă este inutilă; Imperio este produs sub licență Siemens, deci nemții au ponderea lor semnificativă de participare în oferta Astrei, ar veni un fel de... "pleonasm" să vedem ambele companii în asociere; nu mai zic că la ce condiții se cer aici, ar fi o lovitură negativă de imagine pentru Siemens să fie trecut pe lista de ofertanți.
Abordarea subiectului cu pretenții tehnice din partea chinezilor mi se pare foarte interesantă, însă avem două cazuri, ce depind de cine la cine s-a dus cu miloaga: dacă Astra s-a dus la CRRC, atunci da, ipoteza e foarte plauzibilă. Dacă, însă, e invers - și înclin să cred că așa e, deoarece colaborarea este cheia chinezilor de a intra pe piața europeană -, atunci nu prea cred că CRRC poate ridica pretenții. Nu mai spun că există deja contracte mult mai mari - ce ar putea ajunge la un total de 120 de rame electrice și 30 de metrouri, câteva miliarde bune de euro - decât acestea două de tramvaie pentru București ce ar putea satisface gigantul asiatic, așadar presupunerea că ar ridica pretenții pentru două contracte mai mici ar părea cam trasă de păr.
- ticker
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
ticker
Vorba in targ e ca licenta e expirata deci Astra se poate juca pe acolo cu continutul ofertei.
Pana la urma Astra nu asambleaza Siemens Combino, ci o cu totul alta jucarie (mai low-cost-ish), deci teoretic ar putea sa fie ceva gen acord de colaborare, sau sa fi cumparat dreptul de folosinta al platformei (castiga si Siemens prin vanzarea de piese catre Astra), care permite Astra sa isi puna ce piese vrea pe produsul lui...
In plus daca Siemens vine cu boghiuri pivotante 4% si CRRC vine cu 10% iar CS cere minim 5% nu cred ca poate Siemens sa strambe din nas si sa interzica Astra sa vanda un produs care sa se preteze CS-ului.
Sincer, eu as prefera un design cu totul diferit pentru Bucuresti, cum se practica personalizarea la case mai mari, insa nici o sansa. Pentru mine blocurile de iluminare fata, spate la "noul" Astra "Imperio" (ca-i zice facelift sau mid-life-cycle refresh) mi se par demne de 2005...
In fine, astept sa vad propunerea de desing pt noile tramvaie Bucur sa vad daca macar aici ajungem in anii 2020 (fie si pt un PPC)
Vorba in targ e ca licenta e expirata deci Astra se poate juca pe acolo cu continutul ofertei.
Pana la urma Astra nu asambleaza Siemens Combino, ci o cu totul alta jucarie (mai low-cost-ish), deci teoretic ar putea sa fie ceva gen acord de colaborare, sau sa fi cumparat dreptul de folosinta al platformei (castiga si Siemens prin vanzarea de piese catre Astra), care permite Astra sa isi puna ce piese vrea pe produsul lui...
In plus daca Siemens vine cu boghiuri pivotante 4% si CRRC vine cu 10% iar CS cere minim 5% nu cred ca poate Siemens sa strambe din nas si sa interzica Astra sa vanda un produs care sa se preteze CS-ului.
Sincer, eu as prefera un design cu totul diferit pentru Bucuresti, cum se practica personalizarea la case mai mari, insa nici o sansa. Pentru mine blocurile de iluminare fata, spate la "noul" Astra "Imperio" (ca-i zice facelift sau mid-life-cycle refresh) mi se par demne de 2005...
In fine, astept sa vad propunerea de desing pt noile tramvaie Bucur sa vad daca macar aici ajungem in anii 2020 (fie si pt un PPC)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
ByOnu
Nu doar asta, toata linia de design a celor doua extremitati este invechita. Daca ne uitam la produsele de pe piata concurentiala de la casele mari, vedem ca astazi se poarta liniile drepte, nu atata rotunjeala.
Si da, conteaza, la autobuze mai dregi busuiocul, dar tramvaiele sunt vehicule cu durata mare de viata (cel putin 40 de ani) si trebuie sa fie cat mai aspectuoase. Spre exemplu, BM Movia de Bucuresti a fost mult inaintea vremurilor in 2000, iar astazi arata la fel de bine ca design. Comparativ cu designul CAF pentru Bucuresti care arata a tramvai pe steroizi.
Dpmdv, extremitatile de BLF arata mai bine decat cel mai recent Astra.
ticker wrote:
Pentru mine blocurile de iluminare fata, spate la "noul" Astra "Imperio" (ca-i zice facelift sau mid-life-cycle refresh) mi se par demne de 2005...
Nu doar asta, toata linia de design a celor doua extremitati este invechita. Daca ne uitam la produsele de pe piata concurentiala de la casele mari, vedem ca astazi se poarta liniile drepte, nu atata rotunjeala.
Si da, conteaza, la autobuze mai dregi busuiocul, dar tramvaiele sunt vehicule cu durata mare de viata (cel putin 40 de ani) si trebuie sa fie cat mai aspectuoase. Spre exemplu, BM Movia de Bucuresti a fost mult inaintea vremurilor in 2000, iar astazi arata la fel de bine ca design. Comparativ cu designul CAF pentru Bucuresti care arata a tramvai pe steroizi.
Dpmdv, extremitatile de BLF arata mai bine decat cel mai recent Astra.
- ticker
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
ticker
Daca se vrea se poate si la case mai nici. De ex. Tatra Yug care isi aduce noul model la Craiova
Daca se vrea se poate si la case mai nici. De ex. Tatra Yug care isi aduce noul model la Craiova
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
punmeister
Da, si inclusiv Durmazlar si Bozankaya.
Da, si inclusiv Durmazlar si Bozankaya.
tramdurm.jpg (65.21 KB; downloaded 2446 times)
tramvai (1).png (1.03 MB; downloaded 2446 times)
- Linia 43
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Linia 43
Durmazlar avea de livrat 12 amarate de tramvaie la polonezi, contract semnat acum doi ani si ceva, si le-a întârziat si pe alea! Si mai cerea si bani in plus.
soldy wrote:
Adio tramvaie noi in urmatorii 5 ani.
Plus ganditi va ca ei vor livra in continuare un material rulant expirat moral din punct de vedere tehnic.
O fi firma romaneasca, dar e clar ca nu au capacitate de producție...
Durmazlar avea de livrat 12 amarate de tramvaie la polonezi, contract semnat acum doi ani si ceva, si le-a întârziat si pe alea! Si mai cerea si bani in plus.
- orex
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
orex
Chelului tichie de margaritar ii trebuie!
Pe noi ce ne intereseaza? Functionalitatea (capacitate, confort) si fiabilitatea, cam ce vor pasagerii, nu?!
In rest, nu meritam ceva de genul asta, ca-i o cheltuiala inutila (cu 40 % mai mare) si, indubitabil, ar interveni si cativa grafferi sa-l mai ”impopotoneze” cu ceva ”hieroglife”!
PS
Si astea sunt, chiar, in paine fata de desenele alea!
Chelului tichie de margaritar ii trebuie!
Pe noi ce ne intereseaza? Functionalitatea (capacitate, confort) si fiabilitatea, cam ce vor pasagerii, nu?!
In rest, nu meritam ceva de genul asta, ca-i o cheltuiala inutila (cu 40 % mai mare) si, indubitabil, ar interveni si cativa grafferi sa-l mai ”impopotoneze” cu ceva ”hieroglife”!
PS
Si astea sunt, chiar, in paine fata de desenele alea!
- ticker
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
ticker
Fals, fix aia ne intereseaza, doar ca si pe infrastructura de afara
Fals, fix aia ne intereseaza, doar ca si pe infrastructura de afara
- orex
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
orex
Ia zi stimabile, de cate proiecte de tramvai (doar cale de rulare), fara catenara, ai ”auzitara” matale ca s-ar intrevedea la Orizont, a fi dezvoltate in Bucuresti,in viitorul apropiat?! EU recunosc, de NICIUNUL!
Af fi bine sa nu mai vorbesti de ”funie” in casa spanzuratului!
Ia zi stimabile, de cate proiecte de tramvai (doar cale de rulare), fara catenara, ai ”auzitara” matale ca s-ar intrevedea la Orizont, a fi dezvoltate in Bucuresti,in viitorul apropiat?! EU recunosc, de NICIUNUL!
Af fi bine sa nu mai vorbesti de ”funie” in casa spanzuratului!
- TudorSt
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
TudorSt
Termenul pentru evaluari a fost prelungit pana pe 24 noiembrie 2020. Cumva si-au luat o marja in caz ca apar (alte) contestatii?
Termenul pentru evaluari a fost prelungit pana pe 24 noiembrie 2020. Cumva si-au luat o marja in caz ca apar (alte) contestatii?
- orex
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
orex
Termenul pentru EVALUARE, nu evaluari a fost prorogat pentru 24.11.2020.
Corect, din 03.08.2020 s-a transformat in 24.11.2020!
In aceasta circumstanta, DNA, ce mai zaboveste sa nu intre pe fir? E impardonabila ”solutia” procedurii de achizitie!
PS
”Blondy” in afara de postarile cu insasi dumneaei, in ”autobuzakele” de linie a-ti mai vazut-o tot la fel de vehementa si vivace?!
Termenul pentru EVALUARE, nu evaluari a fost prorogat pentru 24.11.2020.
Corect, din 03.08.2020 s-a transformat in 24.11.2020!
In aceasta circumstanta, DNA, ce mai zaboveste sa nu intre pe fir? E impardonabila ”solutia” procedurii de achizitie!
PS
”Blondy” in afara de postarile cu insasi dumneaei, in ”autobuzakele” de linie a-ti mai vazut-o tot la fel de vehementa si vivace?!
📖 Pagination options