Topic: Achiziții de tramvaie noi de 27-36m în perioada 2017-2022
1658 posts, 428650 views
📖 Pagination options
- orex
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
orex
Daca ar fi existat produsul final, in realitate, mai ”slim”, cu 5 usi duble si omologat in UE as fi putut fi de acord cu tine!!
La ce voiam sa ma refer aducand in discutie pagina 28 e urmatorul citat din decizie care nu lasa loc la NICIO INTERPRETARE ” In mod cert, in cazul de fata, autoritatea contactanta a creat un avantaj evident ofertanului ......prin admiterea completarii propunerii tehnice, deoarece oferta a fost considerata admisibila si ulterior desemnata castigatoare.”
”Prin urmare, independent de interpretarea pe care instanta o poate da declaratiei declaratie generala de acceptare a confirmarii clarificarilor/modificarilor/completarilor la documentatia de atribuire, rezultatul este unul singur, respectiv oferta intimatului.....trebuia respinsa ca neconforma/inacceptabila.”
Deci, ”ramane cum am stabilit”, nu de alta dar e DEFINITIVA!
Daca ar fi existat produsul final, in realitate, mai ”slim”, cu 5 usi duble si omologat in UE as fi putut fi de acord cu tine!!
La ce voiam sa ma refer aducand in discutie pagina 28 e urmatorul citat din decizie care nu lasa loc la NICIO INTERPRETARE ” In mod cert, in cazul de fata, autoritatea contactanta a creat un avantaj evident ofertanului ......prin admiterea completarii propunerii tehnice, deoarece oferta a fost considerata admisibila si ulterior desemnata castigatoare.”
”Prin urmare, independent de interpretarea pe care instanta o poate da declaratiei declaratie generala de acceptare a confirmarii clarificarilor/modificarilor/completarilor la documentatia de atribuire, rezultatul este unul singur, respectiv oferta intimatului.....trebuia respinsa ca neconforma/inacceptabila.”
Deci, ”ramane cum am stabilit”, nu de alta dar e DEFINITIVA!
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Puss in Boots
Ar trebui sa refaca licitatia asta cu cu caiet de sarcini corect facut de unii care au mai facut si scoala pentru asa ceva. Orice rezultat ar fi, va fi unul scos cu forcepsul si victoria va fi amara pentru orice ar castiga. Cand stii ca am fi putut avea niste producatori seriosi noi avem de-a alege intre a si b fiecare cu hachitele lui.
Ar trebui sa refaca licitatia asta cu cu caiet de sarcini corect facut de unii care au mai facut si scoala pentru asa ceva. Orice rezultat ar fi, va fi unul scos cu forcepsul si victoria va fi amara pentru orice ar castiga. Cand stii ca am fi putut avea niste producatori seriosi noi avem de-a alege intre a si b fiecare cu hachitele lui.
- micutzu
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
micutzu
La ce infrastructura are Bucurestiul,Astra Imperio sunt mai mult decat decente.In plus,exista posibilitatea ca cei de la Astra sa castige ambele licitatii si astfel va fi un parc uniform format numai din Imperio + ce mai raman din cele vechi.
La ce infrastructura are Bucurestiul,Astra Imperio sunt mai mult decat decente.In plus,exista posibilitatea ca cei de la Astra sa castige ambele licitatii si astfel va fi un parc uniform format numai din Imperio + ce mai raman din cele vechi.
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
CiprianTRB
Nu cred ca au venit cu Imperio la licitația de tramvaie de 18 metri. Cred ca acolo au venit cu Autentic.
Nu cred ca au venit cu Imperio la licitația de tramvaie de 18 metri. Cred ca acolo au venit cu Autentic.
- ticker
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
ticker
Autentic pt Galati are acelasi design cu Imperio pentru Cluj/Oradea, deci nu cred ca bucuresteanul de rand isi va da seama ...
Doar noi vom stii ca cele de 18m cu echipare SAREP vor sta mai mult pe tusa decat cele de 27m cu piese de CRRC (era sa zic Siemens)
Autentic pt Galati are acelasi design cu Imperio pentru Cluj/Oradea, deci nu cred ca bucuresteanul de rand isi va da seama ...
Doar noi vom stii ca cele de 18m cu echipare SAREP vor sta mai mult pe tusa decat cele de 27m cu piese de CRRC (era sa zic Siemens)
- Albert
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Albert
Sunt de 36m si vor avea piese Siemens, nu CRRC. Asocierea cu CRRC a fost doar pentru a trece de cerința privind cifra de afaceri minima.
Sunt de 36m si vor avea piese Siemens, nu CRRC. Asocierea cu CRRC a fost doar pentru a trece de cerința privind cifra de afaceri minima.
- PTMZ
-
Posted:
-
- orex
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
orex
Domnilor! Asa ”hulita” cum e Astra a demonstrat, in trecut, ca a pus ”pe picioare” proiectul Citelis! Circula si acum prin Bucuresti, da! Nu vreau sa le acordam o sansa, ci un gir prin care isi poate aduce contributia la mobilitatea urbana din Bucuresti! Acum ca sa fiu si mai drastic, de ce sa platim doar TVA-ul pentru aceste repere furnizate, de oricine, cand, conform celor asumate de operatorul economic in cauza, putem plati si salarii, recte CASS si CAS in Romania?! Abia astept sa ne demonstreze ca ”sombrero” nu le cade pe ochi!
Domnilor! Asa ”hulita” cum e Astra a demonstrat, in trecut, ca a pus ”pe picioare” proiectul Citelis! Circula si acum prin Bucuresti, da! Nu vreau sa le acordam o sansa, ci un gir prin care isi poate aduce contributia la mobilitatea urbana din Bucuresti! Acum ca sa fiu si mai drastic, de ce sa platim doar TVA-ul pentru aceste repere furnizate, de oricine, cand, conform celor asumate de operatorul economic in cauza, putem plati si salarii, recte CASS si CAS in Romania?! Abia astept sa ne demonstreze ca ”sombrero” nu le cade pe ochi!
- ByOnu
-
Posted:
-
- Robert
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Robert
Din cate stiu eu, poate ma insel, Astra autobuze (care era in insolventa) nu e tot una cu Astra Arad producatoare de material rulant.
La Cluj-Napoca au participat la ultima licitatie impreuna datorita insolventei, dar eu stiu ca cele 2 firme atunci (la momentul productiei Citelis) erau doua companii separate. Nu stiu situatia actuala.
In cea ce priveste fiabilitatea exceptand 415 Astra nu a dovedit fiabilitate. Ba din contra, troleibuzele au avut mai mereu probleme tehnice, iar la calitate nici nu are rost sa discutam fata de Solaris de exemplu...au venit tot timpul cu un produs low-cost si improvizatii tehnice.
Din cate stiu eu, poate ma insel, Astra autobuze (care era in insolventa) nu e tot una cu Astra Arad producatoare de material rulant.
La Cluj-Napoca au participat la ultima licitatie impreuna datorita insolventei, dar eu stiu ca cele 2 firme atunci (la momentul productiei Citelis) erau doua companii separate. Nu stiu situatia actuala.
In cea ce priveste fiabilitatea exceptand 415 Astra nu a dovedit fiabilitate. Ba din contra, troleibuzele au avut mai mereu probleme tehnice, iar la calitate nici nu are rost sa discutam fata de Solaris de exemplu...au venit tot timpul cu un produs low-cost si improvizatii tehnice.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
punmeister
Da, era vorba despre Astra Vagoane si Astra Bus.
dar eu stiu ca cele 2 firme atunci (la momentul productiei Citelis) erau doua companii separate.
Da, era vorba despre Astra Vagoane si Astra Bus.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Puss in Boots
Asa e cand suntem mici. Ne multumim cu orice chestie (ca sa nu zic turkish delight). Sa le atribuie Astrei si sa terminam balciul. Or veni cand vor veni. Astra isi va termina comenzile actuale si se va putea concentra pe cele de Bucuresti. Mai rau ca Uracul n-are cum sa fie.
Cat despre intretinere, ea nu se va schimba nici in 1000 de ani cat timp aceleasi lichele vor conduce regia/societatea si va fi pur itebista/reatebista/setebista/romaneasca. Mai bine sa buleasca un Imperio cu improvizatii decat vreun tramvai ca lumea si mult mai scump. M-ar durea sufletul.
Romanilor le trebuie tramvaie romanesti, la care merg improvizatii, tehnica mai putina, complicatii mai putine, banii raman in tara, locuri de munca, #patriotism si altele.
Asa e cand suntem mici. Ne multumim cu orice chestie (ca sa nu zic turkish delight). Sa le atribuie Astrei si sa terminam balciul. Or veni cand vor veni. Astra isi va termina comenzile actuale si se va putea concentra pe cele de Bucuresti. Mai rau ca Uracul n-are cum sa fie.
Cat despre intretinere, ea nu se va schimba nici in 1000 de ani cat timp aceleasi lichele vor conduce regia/societatea si va fi pur itebista/reatebista/setebista/romaneasca. Mai bine sa buleasca un Imperio cu improvizatii decat vreun tramvai ca lumea si mult mai scump. M-ar durea sufletul.
Romanilor le trebuie tramvaie romanesti, la care merg improvizatii, tehnica mai putina, complicatii mai putine, banii raman in tara, locuri de munca, #patriotism si altele.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
1689
De hala aia de la URAC pregatita acum vreo noua ani pentru joint-venture-ul cu Astra, ce se mai aude ?
Asta apropo ca nu se poate mai rau...
Puss in Boots wrote:
[...]Mai rau ca Uracul n-are cum sa fie.
[...]
De hala aia de la URAC pregatita acum vreo noua ani pentru joint-venture-ul cu Astra, ce se mai aude ?
Asta apropo ca nu se poate mai rau...
- Puss in Boots
-
Posted:
-
📖 Pagination options