Topic: Achiziții de tramvaie noi de 27-36m în perioada 2017-2022
1658 posts, 451562 views
📖 Pagination options
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
cris_m
Eu mizez pe o noua amanare. Prietenii stiu de ce
Eu mizez pe o noua amanare. Prietenii stiu de ce
- Albert
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Albert
Respinge accesul la dosar si respinge plângerile ca neîntemeiate.
Respinge accesul la dosar si respinge plângerile ca neîntemeiate.
DD589579-7E61-4F56-830B-936CF9977683.jpeg (133.92 KB; downloaded 2768 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Utilizator anonim
Deci am incheiat? Ramane Durmazlar.
Deci am incheiat? Ramane Durmazlar.
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
andreiiul
Depinde si ce s-a cerut.
Clar Astra a cerut acces la dosar si nu l-a primit (parca au fost 2 sau 3 dosare comasate intr-unul singur).
In acelasi timp si PMB contestase decizia CNSC deci presupun ca si ei au pierdut si ramane valabila decizia CNSC care ii obliga sa reanalizeze dosarele.
Depinde si ce s-a cerut.
Clar Astra a cerut acces la dosar si nu l-a primit (parca au fost 2 sau 3 dosare comasate intr-unul singur).
In acelasi timp si PMB contestase decizia CNSC deci presupun ca si ei au pierdut si ramane valabila decizia CNSC care ii obliga sa reanalizeze dosarele.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
punmeister
Era vorba de reanalizarea consumului energetic al ofertei Durmazlar. Oricum in SEAP apare ca au terminat cu tehnicul si sunt acum la financiar.
Era vorba de reanalizarea consumului energetic al ofertei Durmazlar. Oricum in SEAP apare ca au terminat cu tehnicul si sunt acum la financiar.
- Albert
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Albert
Practic Astra a pierdut accesul la dosarul ofertei Durmazlar. Primăria a pierdut plângerea si faptul ca cerea reanalizarea ambelor oferte. Deci se va reeavalua doar oferta Durmazlar. Este o pierdere mai mare pentru PMB decât pentru Astra. Nu stiu cât o avantaja pe Astra accesul la dosar.
Practic Astra a pierdut accesul la dosarul ofertei Durmazlar. Primăria a pierdut plângerea si faptul ca cerea reanalizarea ambelor oferte. Deci se va reeavalua doar oferta Durmazlar. Este o pierdere mai mare pentru PMB decât pentru Astra. Nu stiu cât o avantaja pe Astra accesul la dosar.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
punmeister
N-as zice, decizia CNSC din 11 decembrie nu e chiar asa de favorabila pentru Astra, asta pentru ca CNSC a dispus doar reevaluarea ofertei Durmazlar, ei si-ar fi dorit sa scape de Durmazlar astfel incat sa ramana doar ei in joc.
Realmente vorbind, decizia de azi este defavorabila pentru noi, pentru ca dupa ce va fi ales un nou castigator, incepe inca o runda de rafuieli
N-as zice, decizia CNSC din 11 decembrie nu e chiar asa de favorabila pentru Astra, asta pentru ca CNSC a dispus doar reevaluarea ofertei Durmazlar, ei si-ar fi dorit sa scape de Durmazlar astfel incat sa ramana doar ei in joc.
Realmente vorbind, decizia de azi este defavorabila pentru noi, pentru ca dupa ce va fi ales un nou castigator, incepe inca o runda de rafuieli
- Linia 43
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Linia 43
https://clubferoviar.ro/breaking-primar ... a-vagoane/
După pronunțare, Primăria București a remis următorul comunicat: „Referitor la procedura de achizitie a 100 de tramvaie, Curtea de Apel a respins azi plângerea Societății Astra Arad, precum și apărările Municipalității în aceasta cauză. Decizia este definitivă. Se asteaptă şi motivarea pentru a afla instrucţiunile dispuse de instanţă. Între timp, Primăria Capitalei va constitui de urgenţă comisia de evaluare, având în vedere că s-a menţinut soluţia pronunţată de CNSC, prin care s-a dispus reluarea procedurii de la un anumit punct, impunându-se reevaluarea anumitor aspecte.Vom reveni cu amănunte după comunicarea motivării Curţii de Apel. Pentru Primăria Capitalei principala urgenţă este semnarea contractului de achiziţie a celor 100 de tramvaie cu ofertantul care va fi declarat câştigător în urma respectării celor dispuse de instanţe, pentru a putea fi utilizate fondurile europene acordate pentru acest proiect.
https://clubferoviar.ro/breaking-primar ... a-vagoane/
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
cris_m
Poate baga si niste fonduri in infrastructura pe care vor circula mult promisele tramvaie noi... Zic si eu asa, sa ma aflu in treaba.
Poate baga si niste fonduri in infrastructura pe care vor circula mult promisele tramvaie noi... Zic si eu asa, sa ma aflu in treaba.
- don_napoleon
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
don_napoleon
Fără infrastructura corespunzătoare, garanția o sa fie inutilă, cel putin la trenul de rulare. Din punctul meu de vedere, infrastructura pentru tramvaie a fost cea mai neglijată deși putea sa fie coloana STB-ului. Gardurile și activitățile de la podul Grant, sunt doar doua picături într-un pahar.
Fără infrastructura corespunzătoare, garanția o sa fie inutilă, cel putin la trenul de rulare. Din punctul meu de vedere, infrastructura pentru tramvaie a fost cea mai neglijată deși putea sa fie coloana STB-ului. Gardurile și activitățile de la podul Grant, sunt doar doua picături într-un pahar.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Puss in Boots
Pana vin au timp. Sunt linii care pot primi tramvaie noi si maine (unele cu indulgenta, altele tin de refacerea Milea). Daca se apuca de la anul macar.
Sper sa se semneze pt ca avem nevoie de tramvaie noi. Si sa se termine cu circul. Indreptatit sau nu.
Pana vin au timp. Sunt linii care pot primi tramvaie noi si maine (unele cu indulgenta, altele tin de refacerea Milea). Daca se apuca de la anul macar.
Sper sa se semneze pt ca avem nevoie de tramvaie noi. Si sa se termine cu circul. Indreptatit sau nu.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
WT_fan06
Încep să mă întreb dacă există cale de rulare cu adevărat corespunzătoare pentru tramvaie noi în București. Am fost și eu recent pe 41, după multe luni de zile, și am fost șocat de ce balans au vagoanele pe multe porțiuni. Dacă mai luăm în considerare și uzura ondulatorile sau curbele întreținute „la electrod”, ca să citez pe cineva, atunci deja devin cârcotaș...
Încep să mă întreb dacă există cale de rulare cu adevărat corespunzătoare pentru tramvaie noi în București. Am fost și eu recent pe 41, după multe luni de zile, și am fost șocat de ce balans au vagoanele pe multe porțiuni. Dacă mai luăm în considerare și uzura ondulatorile sau curbele întreținute „la electrod”, ca să citez pe cineva, atunci deja devin cârcotaș...
- gexge
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
gexge
Nici 1/10 nu stau foarte bine (și vorbesc de porțiunile modernizate). Iar pe 41 e un balans foarte mare. Din punctul meu de vedere 41 ar avea nevoie de transformare la green-track, iar 1/10 sa treacă printr-o revizuire serioasă, adică schimbat părțile uzate, macaze uzate și altele.
Nici 1/10 nu stau foarte bine (și vorbesc de porțiunile modernizate). Iar pe 41 e un balans foarte mare. Din punctul meu de vedere 41 ar avea nevoie de transformare la green-track, iar 1/10 sa treacă printr-o revizuire serioasă, adică schimbat părțile uzate, macaze uzate și altele.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
PTMZ
A dat și Astra un comunicat:
Sursa: Club Feroviar.
Linia 43 wrote:După pronunțare, Primăria București a remis următorul comunicat: „Referitor la procedura de achizitie a 100 de tramvaie, Curtea de Apel a respins azi plângerea Societății Astra Arad, precum și apărările Municipalității în aceasta cauză. Decizia este definitivă. Se asteaptă şi motivarea pentru a afla instrucţiunile dispuse de instanţă. Între timp, Primăria Capitalei va constitui de urgenţă comisia de evaluare, având în vedere că s-a menţinut soluţia pronunţată de CNSC, prin care s-a dispus reluarea procedurii de la un anumit punct, impunându-se reevaluarea anumitor aspecte.Vom reveni cu amănunte după comunicarea motivării Curţii de Apel. Pentru Primăria Capitalei principala urgenţă este semnarea contractului de achiziţie a celor 100 de tramvaie cu ofertantul care va fi declarat câştigător în urma respectării celor dispuse de instanţe, pentru a putea fi utilizate fondurile europene acordate pentru acest proiect.
https://clubferoviar.ro/breaking-primar ... a-vagoane/
A dat și Astra un comunicat:
„Primăria Municipiului București s-a grăbit să comunice public că ar fi obținut o victorie la Curtea de Apel București în litigiul de contestare a rezultatului licitației pentru achiziția a 100 de tramvaie pentru București. În comunicatul PMB se arată că Astra Vagoane Călători ar fi pierdut în plângerea împotriva deciziei Consiliului Național pentru Soluționarea Contestației. Pentru corecta informare a opiniei publice, se impun următoarele clarificări:
1. Municipiul București este partea care a contestat legalitatea și temeinicia deciziei CNSC, susținând că rezultatul licitației care desemna firma turcească Durmazlar câștigătoare ar fi fost legal. Plângerea autorității a fost respinsă de Curtea de Apel București. Mai mult, Curtea de Apel a respins și o a doua plângere a autorității, formulată împotriva unei încheieri a CNSC prin care Consiliul respinsese o cere de lămurire a dispozitivului deciziei sale. Municipiul București pretindea că nu înțelege că în reevaluare va trebui să analizeze numai oferta Durmazlar, pe care potrivit Consiliului, trebuie să o respingă ca neconformă și inacceptabilă.
2. Astra a formulat plângere împotriva deciziei CNSC, arătând că decizia Consiliului ar fi trebuit să rețină un motiv suplimentar de neconformitate a ofertei Durmazlar, anume nedovedirea experienței similare. Și această plângere a fost respinsă.
Așadar, ca urmare a soluției Curții de Apel București, Municipiul București este în situația de a pune în executare decizia CNSC și de a descalifica oferta Durmazlar pentru că: (i) nu a prezentat certificat de omologare tehnică a modelului de tramvai ofertat; (ii) a ofertat un prototip, respectiv un model de tramvai care nu a circulat pe străzile vreunui oraș european; (iii) și-a completat în mod nelegal oferta”.
Sursa: Club Feroviar.
📖 Pagination options