Topic: Achiziții de tramvaie noi de 27-36m în perioada 2017-2022
1658 posts, 427991 views
📖 Pagination options
- orex
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
orex
HAi sa vedem cum va fluidiza ”OUG” data in 04.02.2020 achizitiile publice, ca s-au vehiculat, in ”spatiu public”, anumite limite maxime in care trebuie sa se transeze in justitie aceste spete, care odata excedate se lasa cu sanctiuni!
http://anap.gov.ro/web/simplificarea-ac ... -acestora/
Sa speram ca-i de bine!
PS
Oricum, speta de fata se judeca dupa legislatia aflata in vigoare la momentul initierii demersului!
HAi sa vedem cum va fluidiza ”OUG” data in 04.02.2020 achizitiile publice, ca s-au vehiculat, in ”spatiu public”, anumite limite maxime in care trebuie sa se transeze in justitie aceste spete, care odata excedate se lasa cu sanctiuni!
http://anap.gov.ro/web/simplificarea-ac ... -acestora/
Sa speram ca-i de bine!
PS
Oricum, speta de fata se judeca dupa legislatia aflata in vigoare la momentul initierii demersului!
- 1689
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
1689
...in timp ce in Bucuresti re-analizam si contestam licitatii intre “producatori consacrati” (Astra vs. Durmazlar)
... cam asta circula astazi in Bratislava, Slovacia, si aceasta fosta tara din blocul de est...
Ah, am uitat sa mai mentionez ? Si acestea finantate din fonduri Europene...
...in timp ce in Bucuresti re-analizam si contestam licitatii intre “producatori consacrati” (Astra vs. Durmazlar)
... cam asta circula astazi in Bratislava, Slovacia, si aceasta fosta tara din blocul de est...
Ah, am uitat sa mai mentionez ? Si acestea finantate din fonduri Europene...
73177167-9F63-48B5-9DBB-EBF94A04AF4D.jpeg (1.61 MB; downloaded 5353 times)
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
punmeister
Cauza a fost amanata. Ne vedem pe 2 aprilie (!)
Cauza a fost amanata. Ne vedem pe 2 aprilie (!)
- orex
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
orex
Cine ar fi cutezat sa creada ca, tocmai, noi, ceilalti, vom avea de profitat de pe urma afectarii regimului juridic de obtinere a unei ”pensioare”?!
Cine ar fi cutezat sa creada ca, tocmai, noi, ceilalti, vom avea de profitat de pe urma afectarii regimului juridic de obtinere a unei ”pensioare”?!
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
CiprianTRB
Nu știu de ce, dar am senzația ca se va termina licitația STB pentru tramvaiele de 18 metri, iar licitația tramvaielor de 36 de metri încă va fi suspendata...
Nu știu de ce, dar am senzația ca se va termina licitația STB pentru tramvaiele de 18 metri, iar licitația tramvaielor de 36 de metri încă va fi suspendata...
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Goldmund
Si? S-a terminat licitatia pentru tramvaiele de 18m si, iar licitatia pt. celelalte tramvaie a ramas inca "suspendata"?! Sau orasul Bucuresti doreste acum doar aceste tramvaie:
https://www.youtube.com/watch?v=0LuWGDzGMk8
Si? S-a terminat licitatia pentru tramvaiele de 18m si, iar licitatia pt. celelalte tramvaie a ramas inca "suspendata"?! Sau orasul Bucuresti doreste acum doar aceste tramvaie:
https://www.youtube.com/watch?v=0LuWGDzGMk8
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Puss in Boots
Nu, ca nu le face Astra si noi suntem patri(h)oti.
Nu, ca nu le face Astra si noi suntem patri(h)oti.
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
andreiiul
Pana se finalizeaza licitatia (totusi sa speram ca vom avea tramvaie noi indiferent de producator) ce masuri de adaptare a infrastructurii se iau sau se vor lua?
In afara de lungirea peroanelor de pe linia 41 (care si asa vad ca s-a impotmolit) s-a mai decis ceva in privinta adaptarii infrastructurii?
Intreb asta pentru ca stiu cel putin un loc unde prezenta tramvaielor de 32-36 m va crea blocaje. Este vorba de rondul de la Pta Sudului unde acum daca ai un tramvai inscris pe viraj Oltenitei -Vacaresti si tramvaiul ramane oprit la semafor acesta ocupa toata lungimea liniei. Daca aduci un tramvai de 32-36m si acesta prinde rosu partea din spate a tramvaiului ramane in drum cativa metri buni blocand circulatia.
Pana se finalizeaza licitatia (totusi sa speram ca vom avea tramvaie noi indiferent de producator) ce masuri de adaptare a infrastructurii se iau sau se vor lua?
In afara de lungirea peroanelor de pe linia 41 (care si asa vad ca s-a impotmolit) s-a mai decis ceva in privinta adaptarii infrastructurii?
Intreb asta pentru ca stiu cel putin un loc unde prezenta tramvaielor de 32-36 m va crea blocaje. Este vorba de rondul de la Pta Sudului unde acum daca ai un tramvai inscris pe viraj Oltenitei -Vacaresti si tramvaiul ramane oprit la semafor acesta ocupa toata lungimea liniei. Daca aduci un tramvai de 32-36m si acesta prinde rosu partea din spate a tramvaiului ramane in drum cativa metri buni blocand circulatia.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
1689
Pentru numarul de calatori de pe 1/10 nu este justificata folosirea tramvaielor de mare capacitate.
Pentru numarul de calatori de pe 1/10 nu este justificata folosirea tramvaielor de mare capacitate.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Andrei98
Pai pe 1/10 acum sunt mai putini calatori pentru ca lumea nu se mai bazeaza pe aceasta linie, ani de zile a venit foarte greu si mereu plin. Daca ar fi un parc de tramvaie decent ar putea avea succesul lui 41.
Pai pe 1/10 acum sunt mai putini calatori pentru ca lumea nu se mai bazeaza pe aceasta linie, ani de zile a venit foarte greu si mereu plin. Daca ar fi un parc de tramvaie decent ar putea avea succesul lui 41.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
andrei11
1) Tramvaiul 1 / 10 a circulat / circulă chiar bine. Stau în Piața Iancului și-l văd deseori.
2) N-are cum să aibă succesul lui 41 pentru că:
a) Pe anumite porțiuni te întâlnești cu metroul.
b) Are un parcurs circular.
c) Pe anumite porțiuni ( în zona de W ) este dublat de alte linii. Și în zona de E linia e dublată de autobuze ( 135, 311, 330, 335 ).
1) Tramvaiul 1 / 10 a circulat / circulă chiar bine. Stau în Piața Iancului și-l văd deseori.
2) N-are cum să aibă succesul lui 41 pentru că:
a) Pe anumite porțiuni te întâlnești cu metroul.
b) Are un parcurs circular.
c) Pe anumite porțiuni ( în zona de W ) este dublat de alte linii. Și în zona de E linia e dublată de autobuze ( 135, 311, 330, 335 ).
- orex
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
orex
@andrei98
41 are succes pur si simplu prin inexistenta unor alternative viabile de descongestionare a traficului din DT si a cartierelor/zonelor limitrofe edificate dupa 89 , la 30 de ani de atunci!
Daca, in acest rastimp...hăt a fost suficient, M5 si M8 erau PIF n-ar mai fi fost sesizate altfel de probleme de mobilitate urbana in zona!
@andrei98
41 are succes pur si simplu prin inexistenta unor alternative viabile de descongestionare a traficului din DT si a cartierelor/zonelor limitrofe edificate dupa 89 , la 30 de ani de atunci!
Daca, in acest rastimp...hăt a fost suficient, M5 si M8 erau PIF n-ar mai fi fost sesizate altfel de probleme de mobilitate urbana in zona!
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
PaulIP
E foarte rau ca nu se face in asa fel sa nu se bazeze lumea pe 1/10. La fel si 46. O fi mai bine sa stai 45 de minute in ambuteiaj intr-un 330/335 care vine la 5 minute decat sa astepti 30-45 de minute un tramvai care te duce in acelasi loc in 10 minute?
E foarte rau ca nu se face in asa fel sa nu se bazeze lumea pe 1/10. La fel si 46. O fi mai bine sa stai 45 de minute in ambuteiaj intr-un 330/335 care vine la 5 minute decat sa astepti 30-45 de minute un tramvai care te duce in acelasi loc in 10 minute?
- orex
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
orex
Fizica iti spune ca da!
PS
Cand 1 sau 10 vor avea o cadenta corespunzatoare (3-5 min.) clar ca aceia care se vor inghesuii pe 335 (inclusiv articulat) si 330 (Dristor-Perla) vor vedea avantajul si...”țust” vor ”muta macazul”! Si nu numai! Dar mai conteaza un aspect! Costul calatoriei intre aceste puncte! Cu STB-ul mai multi merg ”Mokka”, care oricum n-au recurs la brandul Opel! Cu metroul e...2,5 RON...”distractia” cu ”Bombardier”, ”IVA”, sau ”CAF”, acolo unde e posibil!
Fizica iti spune ca da!
PS
Cand 1 sau 10 vor avea o cadenta corespunzatoare (3-5 min.) clar ca aceia care se vor inghesuii pe 335 (inclusiv articulat) si 330 (Dristor-Perla) vor vedea avantajul si...”țust” vor ”muta macazul”! Si nu numai! Dar mai conteaza un aspect! Costul calatoriei intre aceste puncte! Cu STB-ul mai multi merg ”Mokka”, care oricum n-au recurs la brandul Opel! Cu metroul e...2,5 RON...”distractia” cu ”Bombardier”, ”IVA”, sau ”CAF”, acolo unde e posibil!
📖 Pagination options