Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Achiziții de tramvaie noi de 27-36m în perioada 2017-2022

1658 posts, 429611 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 53 54 55 56 57 58 59  ... 119
 
 

📖 Pagination options
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 Nenea_titi

Referitor la hibe și altele? Bucur LF, V3A și alte struțocămile câte hibe au? Nu avem bani de pâine dar ne plângem că e cozonacul prea dulce? Ce a propus Astra Arad? Are capacitatea de producție necesară satisfacerii comenzii? Cât poate duce? Deja 3 orașe îi cam îngroapă, dacă dă și STB comandă, deja cred că e prea mult...frumos ar fi ca turcii să deschidă fabrica în România.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 George

WT_fan06 wrote:
Dacă polonezii au reuşit să se umple de Solaris, nemții de Mercedes şi MAN, francezii de Alstom, elvețienii de HESS, englezii de ADL, cehii de Skoda, olandezii de VDL, cu siguranță reglementările europene îți permit să aplici legal şi criterii de proveniență.


Mi-a trecut şi mie chestia asta prin cap - dar ori nu merge, de fapt (şi au fost mai iscusite comisiile lor de licitaţie...), ori ai noştri n-au creier să pună criterii cu acest efect care să nu contravină principiului nediscriminării din Tratatele UE. Pare mai plauzibilă ultima.

Pe de altă parte, oricât de patrioţi am fi, să nu comparăm Astra care de fapt defilează cu o chinezărie cu Solaris, Alstom şi Skoda, vă rog mult...

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 WT_fan06

Astra s-a aliat cu chinezii doar ca să îndeplinească criteriul (discriminatoriu pentru singurul producător român capabil să livreze acest proiect) cifrelor. Tramvaiul Imperio ar avea doar AC chinezesc, ceea ce mi se pare ok. Restul e Imperio făcut la Arad...

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 aztec

Eu zic ca au secretizat pentru ca....mai intai castiga licitatia si apoi vad ei ce or fabrica, si apoi zici ca asa trebuia sa iasa..
Asa castiga timp sa faca totul bine.
Curat murdar.

Totusi...nu sunt chinezi.
Doar aia sunt mai jos.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 Robert

WT_fan06 wrote:
Astra s-a aliat cu chinezii doar ca să îndeplinească criteriul (discriminatoriu pentru singurul producător român capabil să livreze acest proiect) cifrelor. Tramvaiul Imperio ar avea doar AC chinezesc, ceea ce mi se pare ok. Restul e Imperio făcut la Arad...


Capabili să livreze ce? Nu au nici 50 de tramvaie adjudecate până acum și deja au întârzieri de minim 4 luni. Astra nu e capabilă de nimic...

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 don_napoleon

Cluj – Napoca (22), Oradea (10+10), Galaţi (18) şi Arad (10+18) total fara optiunii 60.

Visul ala ca "poate fac la noi o fabrica" ramane vis daca este sa ne luam dupa ce s-a intamplat cu Otokar. Turcii declarau in aprilie ca maresc la ei in tara capacitatea de la 8 la 16 unitatii produse pe luna. Atat timp cat nu exista nimic in contract prin care sa-i forteze sa produca in tara, nu o sa creeze o unitate de productie doar pentru un contract.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 Nenea_titi

La un moment dat era vorba că ar vrea să deschidă un punct de lucru în România. Probabil că visează la un acces mai ușor pe piața europeană.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 micutzu

La Oradea sunt toate 20 deja contractate,nu mai sunt 10+10.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 deprodio

Iar la Galati,contractul este 8+10 si deocamdata au ramas fara finantare.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 Rarzet44

Intrebarea este daca licitatie se va finaliza doar cu o amânare, eventual o schimbare a castigatorului, sau va fi anulată?

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 1689

WT_fan06 wrote:
[...]Germania e numai MAN, Mercedes, Siemens.
[...]
.


Aceasta afirmatie este fie complet eronata, fie o dezinformare grosolana.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 WT_fan06

Te rog să o corectezi atunci, aducând dovezi că primele 5 cele mai mari flote de vehicule din Germania NU sunt majoritar de la producători germani. Atenție că n-am vorbit doar de tramvaie. Am enumerat producătorii de vehicule emblematici în general pentru că relevante nu sunt doar tramvaiele ci întreg materialul rulant provenit de la produători autohtoni. :)

 


  • Matei Melinte
  • Posted:
  •  

Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 Matei Melinte

WT_fan06 wrote:
[...]Germania e numai MAN, Mercedes.
Cine te-a mințit? BVG are sute de Solaris-uri, VDL(12m + Doppelstock) Scania Citywide(18m + Doppelstock), și din ce știu eu își vor înnoi flota de Doppelstock-uri cu Alexander Dennis. La fel, multe alte orașe(Mannheim, München, Frankfurt, Koblenz, Hamburg, Oberhausen, Dresda usw) sunt pline de autobuze produse de Solaris/VDL/orice alt producător din afara Germaniei.

WT_fan06 wrote:
[...]cu siguranță reglementările europene îți permit să aplici legal şi criterii de proveniență. Totul depinde de cum faci caietul de sarcini.


Cu siguranță că n-ai citit legislația în vigoare. Nu "există criteriu de proveniență". Pur și simplu sunt caiete de sarcini făcute cu dedicație. Vezi scandalul cu Mita Daimler.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 aztec

Lasa ca la aia e mult mai complicat... Ca pana la urma sunt tot din UE si pana la urma tot pline de componente germane, chiar daca sunt din Olanda sau aiurea...sau actionari dear n DE..
La noi turcesti si nici macar rulmentii nu sunt romanesti...

 


Go to page:  1  ... 53 54 55 56 57 58 59  ... 119
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2394 forum members have written 430961 posts in 5361 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use