Topic: Achiziții de tramvaie noi de 27-36m în perioada 2017-2022
1658 posts, 433229 views
📖 Pagination options
- Razvan021
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Razvan021
Sincer sa fiu, eu nici de un model de 36 de m pentru Bucuresti nu stiam ca ar putea face pana i-am auzit ca se baga la licitatie.Posibil ca ei sa fie doar cu partea de asamblare, cum a fost la Desiro.
Sincer sa fiu, eu nici de un model de 36 de m pentru Bucuresti nu stiam ca ar putea face pana i-am auzit ca se baga la licitatie.Posibil ca ei sa fie doar cu partea de asamblare, cum a fost la Desiro.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
punmeister
Pai normal ca pot, Imperio este un tramvai modular pe platforma GTx.
Pai normal ca pot, Imperio este un tramvai modular pe platforma GTx.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
WT_fan06
Imperio poate avea până la şase module. Mă întreb dacă Astra poate scurta sau lungi un modul pentru a se încadra în lungimile impuse la Iaşi, de exemplu.
Imperio poate avea până la şase module. Mă întreb dacă Astra poate scurta sau lungi un modul pentru a se încadra în lungimile impuse la Iaşi, de exemplu.
- ticker
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
ticker
@Razvan021, daca tu ai informatii de la o sursa ar fi ceva. Ai pe cineva apropiat de Astra?
Am auzit ca s-ar face angajari la Astra - asta inseamna ca nu vor avea capacitate maxima la inceput.
Ref la livrari, primul an e mai mult de pregatire cu 1-2 unitati livrate max in fiecare oras (in functie de cerinte CS si pt omologare).
Nu e vorba de ipocrizie. E vorba ca vreau (vrem) un produs de calitate peste tot. Investitia in tramvaie se face rar si costa mult. Prefer sa fiu multumit decat nationalist, desi economic vorbind mi-as dori sa performeze societatile romanesti (din punct de vedere macro).
Revenind la Bucuresti, GTx nu se califica avand Boghiuri fixe (fata de mobile in caietul de Sarcini)
Daca ai mai multe informatii cu ce ar putea sa participe la Bucuresti iarasi ar fi interesant.
Dar ma bucur ca imi confirmi ipoteza mea cu Astra-Siemens-VFU.
@Razvan021, daca tu ai informatii de la o sursa ar fi ceva. Ai pe cineva apropiat de Astra?
Am auzit ca s-ar face angajari la Astra - asta inseamna ca nu vor avea capacitate maxima la inceput.
Ref la livrari, primul an e mai mult de pregatire cu 1-2 unitati livrate max in fiecare oras (in functie de cerinte CS si pt omologare).
Nu e vorba de ipocrizie. E vorba ca vreau (vrem) un produs de calitate peste tot. Investitia in tramvaie se face rar si costa mult. Prefer sa fiu multumit decat nationalist, desi economic vorbind mi-as dori sa performeze societatile romanesti (din punct de vedere macro).
Revenind la Bucuresti, GTx nu se califica avand Boghiuri fixe (fata de mobile in caietul de Sarcini)
Daca ai mai multe informatii cu ce ar putea sa participe la Bucuresti iarasi ar fi interesant.
Dar ma bucur ca imi confirmi ipoteza mea cu Astra-Siemens-VFU.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
punmeister
E tocmai invers, platforma GTx permite echiparea tramvaiului cu boghiuri pivotante.
In schimb n-ai cum sa pui boghiuri pivotante la tramvaiele tip Two Rooms and a Bath (cele cu trucuri si sectiuni flotante). Pentru asta a facut Alstom contestatie, ei sperau ca se pot baga cu Citadis X05 varianta standard (cea cu trucuri si sectiuni flotante), acum daca vor sa depuna oferta trebuia sa vina cu un Citadis similar cu ce vor livra in Frankfurt.
ticker wrote:
Revenind la Bucuresti, GTx nu se califica avand Boghiuri fixe (fata de mobile in caietul de Sarcini)
E tocmai invers, platforma GTx permite echiparea tramvaiului cu boghiuri pivotante.
In schimb n-ai cum sa pui boghiuri pivotante la tramvaiele tip Two Rooms and a Bath (cele cu trucuri si sectiuni flotante). Pentru asta a facut Alstom contestatie, ei sperau ca se pot baga cu Citadis X05 varianta standard (cea cu trucuri si sectiuni flotante), acum daca vor sa depuna oferta trebuia sa vina cu un Citadis similar cu ce vor livra in Frankfurt.
Adica asa ceva ar trebui
2018_06_14_lrv_frankfurt_ext_3-4_views_3_copyright_alstom.jpg (66.42 KB; downloaded 2434 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Utilizator anonim
Companiile mari fac angajari doar project-based, deci daca sa zicem Astra primeste o comanda de 100 tramvaie pe an, evident ca asta nu vine începând cu 1 iunie 2019 de exemplu, are minim un an la dispozitie sa isi faca si echipa si tot. La fel nici producatorii internationali nu au permanent acelasi numar de angajati, doar ca la ei operand international pot muta personalul in functie de proiect.
Companiile mari fac angajari doar project-based, deci daca sa zicem Astra primeste o comanda de 100 tramvaie pe an, evident ca asta nu vine începând cu 1 iunie 2019 de exemplu, are minim un an la dispozitie sa isi faca si echipa si tot. La fel nici producatorii internationali nu au permanent acelasi numar de angajati, doar ca la ei operand international pot muta personalul in functie de proiect.
- ticker
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
ticker
In regula, invat si mergem mai departe. Deci GTx merge si cu boghiuri pivotante.
In regula, invat si mergem mai departe. Deci GTx merge si cu boghiuri pivotante.
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Cristy
Au aparut si raspunsurile la prima runda de clarificari. Documentul are 48 de pagini:
Au aparut si raspunsurile la prima runda de clarificari. Documentul are 48 de pagini:
Raspunsurile la solicitarile de clarificari primite pana in a 40-a zi pentru prima sesiune.pdf
Raspunsurile la solicitarile de clarificari primite pana in a 40-a zi pentru prima sesiune.pdf (2.48 MB; downloaded 244 times)
AVIZ CONFORM NECONDITIONAT.pdf
AVIZ CONFORM NECONDITIONAT.pdf (38.21 KB; downloaded 369 times)
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
punmeister
Si fiindca tot vorbeam de boghiuri pivotante:
Si fiindca tot vorbeam de boghiuri pivotante:
Screenshot_20190214-081550_Drive.jpg (173.47 KB; downloaded 2310 times)
Screenshot_20190214-081558_Drive.jpg (249.12 KB; downloaded 2269 times)
Screenshot_20190214-081611_Drive.jpg (19.61 KB; downloaded 2270 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
ByOnu
Deci STB a fabricat in regie proprie un produs inferior iar acum are tupeul sa spuna ca toate produsele asemanatoare (produse de altii) trebuie sa fie la fel de ... mediocre?
Deci STB a fabricat in regie proprie un produs inferior iar acum are tupeul sa spuna ca toate produsele asemanatoare (produse de altii) trebuie sa fie la fel de ... mediocre?
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
bercenicity
Un boghiu fix mereu o sa se inscrie prost in curbe si o sa le uzeze mai tare decat unul pivotant, indiferent daca e facut de Alstom sau URAC.
Am incercat Citadisurile in Spania, Irlanda si se izbesc in curbe, nu se inscriu. Plus ca trebuie sa le abordeze la viteza mai mica sa nu zboare in decor.
Un boghiu fix mereu o sa se inscrie prost in curbe si o sa le uzeze mai tare decat unul pivotant, indiferent daca e facut de Alstom sau URAC.
Am incercat Citadisurile in Spania, Irlanda si se izbesc in curbe, nu se inscriu. Plus ca trebuie sa le abordeze la viteza mai mica sa nu zboare in decor.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
ByOnu
Ok, atunci de acord. Spun doar ca daca acest lucru este un adevar universal, ar fi putut face referire la ceva literatura de specialitate.
Nu prea inteleg de ce producatorii consacrati ar mai produce ceva cu o tehnologie deficitara.
Ok, atunci de acord. Spun doar ca daca acest lucru este un adevar universal, ar fi putut face referire la ceva literatura de specialitate.
Nu prea inteleg de ce producatorii consacrati ar mai produce ceva cu o tehnologie deficitara.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
punmeister
Simplu, n-ai cum sa pui boghiuri pivotante pe un tramvai cu trucuri si sectiuni flotante. Adica acestea:
Poti sa pui boghiuri pivotante doar asa:
Simplu, n-ai cum sa pui boghiuri pivotante pe un tramvai cu trucuri si sectiuni flotante. Adica acestea:
Combino-5.gif (2.51 KB; downloaded 2201 times)
Cityrunner-A.gif (3.19 KB; downloaded 2202 times)
Poti sa pui boghiuri pivotante doar asa:
8NGTW.gif (1.69 KB; downloaded 2204 times)
GT8N2.gif (2.91 KB; downloaded 2204 times)
15T.gif (2.36 KB; downloaded 2204 times)
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
bercenicity
Pentru ca e mai ieftin un tramvai cu boghiuri fixe decat unul cu boghiuri pivotante - de regula la aceeasi lungime un tramvai ar avea nevoie de mai multe boghiuri pivotante decat unul cu boghiuri fixe.
Exemplu Munich:
-un Variobahn cu 3 boghiuri fixe are 34m
-un Siemens Avenio cu 4 boghiuri pivotante are 37m
--ambele s-ar incadra in gama de lungime pt Bucuresti
Literatura de specialitate e mai rara - stiu doar de unul care compara Combino Supra-urile din Budapesta (dpdv mecanic e platforma GTx pe care o foloseste Astra) cu tramvaie cu boghiuri fixe - dpdv al fortelor laterale asupra sinei in curbe si a uzurii CombinSupra-ul era net superior.
ByOnu wrote:
Nu prea inteleg de ce producatorii consacrati ar mai produce ceva cu o tehnologie deficitara.
Pentru ca e mai ieftin un tramvai cu boghiuri fixe decat unul cu boghiuri pivotante - de regula la aceeasi lungime un tramvai ar avea nevoie de mai multe boghiuri pivotante decat unul cu boghiuri fixe.
Exemplu Munich:
-un Variobahn cu 3 boghiuri fixe are 34m
-un Siemens Avenio cu 4 boghiuri pivotante are 37m
--ambele s-ar incadra in gama de lungime pt Bucuresti
Literatura de specialitate e mai rara - stiu doar de unul care compara Combino Supra-urile din Budapesta (dpdv mecanic e platforma GTx pe care o foloseste Astra) cu tramvaie cu boghiuri fixe - dpdv al fortelor laterale asupra sinei in curbe si a uzurii CombinSupra-ul era net superior.
📖 Pagination options