Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Achiziții de tramvaie noi de 27-36m în perioada 2017-2022

1658 posts, 428000 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 104 105 106 107 108 109 110  ... 119
 
 

📖 Pagination options
Re: Achizitii de tramvaie noi de 27-36m in perioada 2017-2021 Stefan28

M5.2 o să fie de la Eroilor la Iancului. De la Iancului la Pantelimon va fi altă licitație (M5.3), și până când va exista vor mai trece 10 ani măcar....

 


Re: Achizitii de tramvaie noi de 27-36m in perioada 2017-2021 alexxd_31

Linia de la Piata Iancului in Pantelimon  (M5.3 )este reabilitata.
Linia OR pe Pache Protopopescu se prezinta extraordinar de bine tinand cont ca exista trafic auto pe ea.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi de 27-36m in perioada 2017-2021 subway guru

Sina OR nu are profil UIC si distruge bandajele rotilor

 


Re: Achizitii de tramvaie noi de 27-36m in perioada 2017-2021 serbanandrei

Bine ca s a semnat contractul . Acum urgenta maxima ar trebui sa fie reabilitarea liniilor. Dar oare va incepe macar asa ceva ? Ca daca imi aduc aminte bine ,banii europeni sunt aprobati daca liniile sunt reabilitate !!! Si la ce experiente avem noi cu licitatii si refacere ( vezi ultima reabilitare care nici nu a inceput inca ) ,cred ca ne jucam cu focul. Si pot spune ca nu au stiut !!!

 


Re: Achizitii de tramvaie noi de 27-36m in perioada 2017-2021 orex

E timp pana-n 2024, borna fiind asta
Grafic de livrare T 36 m.png (166.85 KB; downloaded 2316 times)

Ultimele linii care trebuiesc dotate cu T 36 m sa fie 40 si 55! Daca se pastreaza cadenta si numarul de tramvaie alocate, cele doua linii ar putea fi asigurate cu T 36 m incepand cu ian. 2024!
Mi-au atras atentia cateva lucruri din tabelul postat de @stefan28...
Lungimile cailor simple de modernizat pe cele doua linii problema, 40 si 55!
Nu-s nicidecum asa de mari cum sunt prezentate acolo!
Linia 40 are nevoie cam de 6 km cale simpla (12 km cale dubla) ce trebuie supusa modernizarii (pe bd. 1 Decembrie 1918, de la Faur Poarta 4-Pallady, a fost reabilitata cu sina cu canal, iar pe Pallady circula tramvaiele pe sina tip Vignole), nu inteleg de unde 19 km.
Traseu linia 40.png (1.55 MB; downloaded 2300 times)

Linia 55 are nevoie de cca. 2 km cale simpla (4 km cale dubla), ca primul km se suprapune cu linia 40, deci iar nu da 6,4 km!
Traseu linia 55.png (1.64 MB; downloaded 2305 times)

Alta chestiune!
Cum or fi repartizat ”baetii” numarul de rame ca vad ca nu este in concordanta cu numarul de ”imbarcari”. Regula de 3(trei) simpla spune ca pe 41 din cele 100 de tramvaie ar trebui sa fie cam 30 de rame din start, nu 28 cum sunt programate! Din tabel reiese c-o sa fie asigurat un procent de 71% pe cea mai frecventata linie de tramvai din Bucuresti (20/28), si de 75% pe urmatoarea (linia 32). Ar fi necesar sa mai reflecteze la repartitia nr. de tramvaie/ linie, parerea mea! :yes:

 


Re: Achizitii de tramvaie noi de 27-36m in perioada 2017-2021 PTMZ

@orex, vezi că graficul postat de tine este cel vechi. Cel nou a întârziat totul cu 3 luni. (L-a pus @Cristy undeva pe aici, mai demult).

 


Re: Achizitii de tramvaie noi de 27-36m in perioada 2017-2021 orex

E cel din Anexa 1 din draftul de contract aferent licitatiei!
L-am identificat ”p-aci”, cu atat mai bine, se adauga inca 3(trei) luni, deci aprilie 2024!
PS
Una peste alta bine ca s-a intors odata clepsidra! :applause:

 


Re: Achizitii de tramvaie noi de 27-36m in perioada 2017-2021 Stefan28

Noile tramvaie ale Capitalei vor fi verzi. Directorul Astra Arad: “Planul de vopsire tinde către culoarea autobuzelor hibride”

Cele 100 de tramvaie care vor intra în parcul rulant al STB începând cu 2022 vor fi vopsite într-o nuanță de verde care să se asorteze cu autobuzele hibrid Mercedes Citaro, a declarat pentru Buletin de București, directorul Astra Vagoane Arad, Gheorghe Sârbu.  

Primăria Municipiului București a semnat astăzi contractul cu Astra Vagoane Arad pentru furnizarea a 100 de tramvaie, în valoare de aproximativ 200 de milioane de euro. Acestea ar urma să intre în flota STB începând cu august 2022.

“Proiectul tramvaiului este gata pentru ca altfel nu puteam participa la licitație. Noi avem pregătite structurile metalice pentru proiectul București și avem obligația de a prezenta prototipul în maximum 12 luni de la semnarea contractului. Varianta finală va fi aprobată prin proiectul tehnic de către reprezentanții Municipiului București. Coloristica și planul de vopsire vor fi aprobate după prezentarea prototipului. Varianta de lucru tinde către culoarea autobuzelor hibride”, explică pentru Buletin de București, directorul Astra Vagoane Arad, Gheorghe Sârbu.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi de 27-36m in perioada 2017-2021 PTMZ

Și imaginea din articol:
Tram_B_20201007A-min-550x367.jpg (46.62 KB; downloaded 2085 times)

 


Re: Achizitii de tramvaie noi de 27-36m in perioada 2017-2021 punmeister

Atunci sa fie vopsit integral in lime green, CS-ul accepta doar scheme de vopsire monocolor.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi de 27-36m in perioada 2017-2021 orex

Asa cum rezulta din CS (pag. 12/82) sunt acceptate rosu, orange, galben, verde, albastru, ca alb nu e culoare!

 


Re: Achizitii de tramvaie noi de 27-36m in perioada 2017-2021 subway guru

De ce lipseste ruginiu din paleta de culori propusa, ca ar fi cel mai potrivit la STB!
:rofl:

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Achizitii de tramvaie noi de 27-36m in perioada 2017-2021 Tom

Deși STB are acum un avânt revoluționar cu identitatea de imagine, în care paradoxal predomină roșu, negru, iar griul e tolerat, aceste culori nu se regăsesc în schema de culoare a niciunui vehicul achiziționat.
Apare însă culoarea câștigătoare a ultimelor alegeri din SUA, plus eterna culoare gretothunbergistă-ecologistă pe noile tramvaie și pe autobuzele hibrid, după albul complet de pe Citaro și Irisbus, care în China nu spun ce reprezintă.
Exact idenitate de imagine nu are STB la capitolul schemelor de culoare. Să terminăm cu poveștile că roșu e nu știu ce. O societate cu prestigiul STB trebuie să-și adapteze culorile flotei la identitatea de imagine pe care o pretinde. Roșu a fost tradițional la STB(I), ITB, RATB (așa și așa după vremuri) și STB(II) (oficial). Nu integral sau majoritar ca ITB, dar repet, este conținut de ceea ce ei numesc acum "manualul de identitate al STB".
Cred că 4036 e cel mai "STB-oficial" din parcul lor.
Ați văzut ce dungi roșii și ce culoare are sigla STB pe documentele oficiale color publicate de ei?

 


Re: Achizitii de tramvaie noi de 27-36m in perioada 2017-2021 andrei11

Tramvaiele ITB erau roșii ca să fie vizibile în trafic ! Din paragrafele de dinainte de 1989 ale Protecției Muncii(torului, muncii cu un singur i   ;)   )

 


Go to page:  1  ... 104 105 106 107 108 109 110  ... 119
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2384 forum members have written 430453 posts in 5343 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use