Topic: Mercedes-Benz Citaro Euro 4
749 posts, 309607 views
📖 Pagination options
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro 2 (euro 4)
ByOnu
Si soferul de ce are microfon, sa-si atarne cheile si icoanele de el? Eu unu as anunta din 30 in 30 mins sa inchida geamurile in salon. Oricum le au degeaba...
Si soferul de ce are microfon, sa-si atarne cheile si icoanele de el? Eu unu as anunta din 30 in 30 mins sa inchida geamurile in salon. Oricum le au degeaba...
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro 2 (euro 4)
Gabi23
Sunt destule autobuze care au microfoanele defecte... Altii degeaba le au functionale ca sunt bune sa si le bage in ***, ca ii doare in schimbatorul de viteze de ce autobuze conduc si ce se intampla in salon, ar fi in stare sa mearga si cu carutza cu un magar, numa' sa isi faca orele .
Sunt destule autobuze care au microfoanele defecte... Altii degeaba le au functionale ca sunt bune sa si le bage in ***, ca ii doare in schimbatorul de viteze de ce autobuze conduc si ce se intampla in salon, ar fi in stare sa mearga si cu carutza cu un magar, numa' sa isi faca orele .
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro 2 (euro 4)
ByOnu
In afara de un 'eveniment' petrecut prin 2008 (parca) pe linia 601, cand venind de la Cismigiu soferul a anuntat in salon ca intoarce in giratoriul de la Universitate ci nu la Rossetti ("Stimati calatori, din pricina unor intarzieri autobuzul intoarce la Universitate" - sau ceva de genul, cert este ca era vorba despre faptul ca el intarziase), n-am mai auzit bazait de microfon.
In afara de un 'eveniment' petrecut prin 2008 (parca) pe linia 601, cand venind de la Cismigiu soferul a anuntat in salon ca intoarce in giratoriul de la Universitate ci nu la Rossetti ("Stimati calatori, din pricina unor intarzieri autobuzul intoarce la Universitate" - sau ceva de genul, cert este ca era vorba despre faptul ca el intarziase), n-am mai auzit bazait de microfon.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro 2 (euro 4)
Dr2005
Am auzit odată microfonul când un 202 venit de la garaj a crezut că e pe 102... a tras în staţie, moment la care se întâlneşte cu un coleg, care îşi aştepta şi el schimbul... şi ăla îi zice ,,bă, tu nu eşti pe 202?", omul nostru zice că nu, ăla insistă ,,bă, uită-te mă pe foaie că tu eşti pe 202" ,,ai, să-mi bag p***, sunt pe 202". Să vedeţi ce şi-au mai băgat-o călătorii, care umpluseră deja maşina. Atunci a anunţat la microfon (după ce a ţipat prin geam) ,,maşina este 202!".
Apropo de geamuri, la Paris este o HCL din 1929 (!) încă în uz, are zice că dacă doi călători se ceartă, are câştig de cauză ăla care vrea geamul închis.
Am auzit odată microfonul când un 202 venit de la garaj a crezut că e pe 102... a tras în staţie, moment la care se întâlneşte cu un coleg, care îşi aştepta şi el schimbul... şi ăla îi zice ,,bă, tu nu eşti pe 202?", omul nostru zice că nu, ăla insistă ,,bă, uită-te mă pe foaie că tu eşti pe 202" ,,ai, să-mi bag p***, sunt pe 202". Să vedeţi ce şi-au mai băgat-o călătorii, care umpluseră deja maşina. Atunci a anunţat la microfon (după ce a ţipat prin geam) ,,maşina este 202!".
Apropo de geamuri, la Paris este o HCL din 1929 (!) încă în uz, are zice că dacă doi călători se ceartă, are câştig de cauză ăla care vrea geamul închis.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro 2 (euro 4)
Utilizator anonim
Pai da, ca la 2m sub pamant nu se deschide geamu.
Dr2005 wrote:
are câştig de cauză ăla care vrea geamul închis.
Pai da, ca la 2m sub pamant nu se deschide geamu.
- Gabi23
-
Posted:
-
- SprinterXP
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro 2 (euro 4)
SprinterXP
Eu nu pricep de ce se mai obosesc soferii de pe Euro 4 sa mai porneasca AC-ul in salon, sincer e risipa de motorina daca calatorii deschid geamul in timp ce AC-ul functioneaza. Si asa Euro 4-urile au geamurile alea mari, se ventileaza foarte bine masina. Aaaaaaaa, am uitat, AC-ul n-are cum sa functioneze doar la sofer la aceste autobuze daca AC-ul de la calatori nu este pornit.
Axel wrote:
De 4 ani decand au fost introduse aceste autobuze cu Aer Conditionat pe liniile RATB nici acum nu-si poate da seama calatorul ca instalatia de Aer Conditionat functioneaza sau nu.
Am iesit astazi normal de la scoala imi vine335-ul urc in el si am simtit racoarea din interior dar toate geamurile erau deschise.
Ajung la Ikea intreb soferul daca a dat drumul la aer, dansul mi-a confirmat ca da iar apoi s-a dus in salon sa inchida geamurile.
Urc iar in autobuz si calatorii incep sa se poarte ca copiii de 7 ani.
'' Deschide geamu , inchide geamul, ba lasa geamul deschis.........pana mi-am descarcat eu nervii pe ei.
Eu nu pricep de ce se mai obosesc soferii de pe Euro 4 sa mai porneasca AC-ul in salon, sincer e risipa de motorina daca calatorii deschid geamul in timp ce AC-ul functioneaza. Si asa Euro 4-urile au geamurile alea mari, se ventileaza foarte bine masina. Aaaaaaaa, am uitat, AC-ul n-are cum sa functioneze doar la sofer la aceste autobuze daca AC-ul de la calatori nu este pornit.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro 2 (euro 4)
Utilizator anonim
Faza este ca atunci cand merge ACul sar toti ca disperatii sa deschida geamurile dar cand te coci ca e oprit sau esti in masina fara AC sar toti ca ii trage curentu. Si dupa aia sa nu ii legi de reteaua de tramvai sa vada ce inseamna sa ii traga cu adevarat curentu ?
Faza este ca atunci cand merge ACul sar toti ca disperatii sa deschida geamurile dar cand te coci ca e oprit sau esti in masina fara AC sar toti ca ii trage curentu. Si dupa aia sa nu ii legi de reteaua de tramvai sa vada ce inseamna sa ii traga cu adevarat curentu ?
- SprinterXP
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro 2 (euro 4)
Utilizator anonim
Acum in sezon cald pe langa conflictul pe care il am cu ei cu butoanele de la usi (in special la tramvaie) mai deschid si conflictul cu geamurile.
Acum in sezon cald pe langa conflictul pe care il am cu ei cu butoanele de la usi (in special la tramvaie) mai deschid si conflictul cu geamurile.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro 2 (euro 4)
Dr2005
Care e conflictul cu butoanele de la uşi?
Să nu-mi spui că mulţi s-au obişnuit cu Mercedes (unde apeşi înainte şi rămâne pe displayul şoferului până la oprire să ştie să oprească în staţie) sau cu Bucur LF/Ikarus 415T/Rathgeber (unde e buton cu memorie) şi apasă înainte de staţie apoi stau şi se uită ca boii la uşa care nu se deschide în V3A-93/CH-PPC?
Care e conflictul cu butoanele de la uşi?
Să nu-mi spui că mulţi s-au obişnuit cu Mercedes (unde apeşi înainte şi rămâne pe displayul şoferului până la oprire să ştie să oprească în staţie) sau cu Bucur LF/Ikarus 415T/Rathgeber (unde e buton cu memorie) şi apasă înainte de staţie apoi stau şi se uită ca boii la uşa care nu se deschide în V3A-93/CH-PPC?
- Axel
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro 2 (euro 4)
Axel
6270 si 6271 au capatat o mica pauza astazi din linia 368 acestea facand Transport Elevi, eu gasindu-le in Centrul Vechi.
6270 si 6271 au capatat o mica pauza astazi din linia 368 acestea facand Transport Elevi, eu gasindu-le in Centrul Vechi.
6270&6271,27.04.2012.JPG (90 KB; downloaded 4228 times)
6270-N,27.04.2012.JPG (118.34 KB; downloaded 4228 times)
6271-N,27.04.2012.JPG (129.31 KB; downloaded 4227 times)
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro 2 (euro 4)
Dr2005
Zilnic sunt multe autobuze care transportă copii la diverse evenimente... sunt curios cine le plăteşte, că mă îndoiesc că micii călători au toţi abonament general sau plătesc bilet.
Zilnic sunt multe autobuze care transportă copii la diverse evenimente... sunt curios cine le plăteşte, că mă îndoiesc că micii călători au toţi abonament general sau plătesc bilet.
- Aron
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro 2 (euro 4)
Aron
Directorul/Directoarea scolii din care provin prichindeii..din fondul scolii mai exact
Directorul/Directoarea scolii din care provin prichindeii..din fondul scolii mai exact
📖 Pagination options