Topic: Mercedes-Benz Citaro Euro 4
749 posts, 309631 views
📖 Pagination options
- Victor92
-
Posted:
-
- Costin
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4
Costin
E un autobuz STB pe o linie STB repartizat corespunzator (nici 10m pe 783, nici 18m pe 185), deci ce e asa de deosebit si interesant? Mai lasati senzationalismele astea de Libertatea / Cancan...
Dragos31 wrote:
O aparitie deosebita si extrem de interesanta pe linia 336 astazi - autobuzul Mercedes-Benz Citaro Euro 4 4755 ("Regina" sau "Sania Mosului" - pentru cunoscatori )
E un autobuz STB pe o linie STB repartizat corespunzator (nici 10m pe 783, nici 18m pe 185), deci ce e asa de deosebit si interesant? Mai lasati senzationalismele astea de Libertatea / Cancan...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4
Utilizator anonim
Cica Regina si pufaie uneori de o auzi de la cateva statii, ca multe alte Euro 4 de Militari, ca doar la Euro 4 si la Militari aud pufait...
Cica Regina si pufaie uneori de o auzi de la cateva statii, ca multe alte Euro 4 de Militari, ca doar la Euro 4 si la Militari aud pufait...
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4
cris_m
Orice regina trebuie sa isi semnaleze cumva venirea/prezenta pentru curteni, nu?
Orice regina trebuie sa isi semnaleze cumva venirea/prezenta pentru curteni, nu?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4
Utilizator anonim
Cu niste Euro 3 cap de coloana
De obicei rege/regina vad autobuze pe care parca a aruncat cineva cosurile de gunoi cu ce a ramas de la orele de lucru manual de gradinita. Sunt destule masini, mai ales Euro 4, care sunt mentinute fara vreo modificare estetica, nu iti ies in ochi cu nimic, dar tehnic sunt foarte bune, nu au "cheita" de eroare tehnica pe bord, nu pufaie, nu trosnesc, usile nu se trantesc ca la V2Aurile vechi etc. Pe criteriile astea ar merita tot felul de nume si porecle... La locomotive de exemplu unde cunosc bine si ce e in spatele numelui, toate au o istorie. Generalul 122 a mers cu 230 kmh, Regina 302 poate duce si acum 200 kmh etc...
Cu niste Euro 3 cap de coloana
De obicei rege/regina vad autobuze pe care parca a aruncat cineva cosurile de gunoi cu ce a ramas de la orele de lucru manual de gradinita. Sunt destule masini, mai ales Euro 4, care sunt mentinute fara vreo modificare estetica, nu iti ies in ochi cu nimic, dar tehnic sunt foarte bune, nu au "cheita" de eroare tehnica pe bord, nu pufaie, nu trosnesc, usile nu se trantesc ca la V2Aurile vechi etc. Pe criteriile astea ar merita tot felul de nume si porecle... La locomotive de exemplu unde cunosc bine si ce e in spatele numelui, toate au o istorie. Generalul 122 a mers cu 230 kmh, Regina 302 poate duce si acum 200 kmh etc...
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4
Victor92
4739 de dimineata pe linia 368 intr-un decor diferit fata de restul zilelor de iarna de pana acum.
4739 de dimineata pe linia 368 intr-un decor diferit fata de restul zilelor de iarna de pana acum.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4
Utilizator anonim
4979 inca poarta reclama cu 110 ani pe el pe care o are cel putin din vara 2019.
4979 inca poarta reclama cu 110 ani pe el pe care o are cel putin din vara 2019.
20200209_114818.jpg (399.2 KB; downloaded 3847 times)
20200209_114822.jpg (459.06 KB; downloaded 3854 times)
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4
Victor92
+ 4677 in 226.
Saptamana aceasta este una aniversara pentru 4803 care va implini 12 ani de cand a fost fabricat in Germania, la Mannheim.
Au mai ramas mai putin de 8.000 de kilometri pana la primul milion
Astazi a fost in 282
+ 4677 in 226.
Saptamana aceasta este una aniversara pentru 4803 care va implini 12 ani de cand a fost fabricat in Germania, la Mannheim.
Au mai ramas mai putin de 8.000 de kilometri pana la primul milion
Astazi a fost in 282
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4
Utilizator anonim
Ca tot se vorbeste de 4803, foarte interesant ca a ramas in starea originala, nu vad sa aiba milionul de stickere si brizbirele pe toata masina, desi banuiesc ca are titulari. In mod normal acum ar fi trebuit sa vorbim de majoritatea autobuzelor, mai ales E3, in jurul milionului de km.
Ca tot se vorbeste de 4803, foarte interesant ca a ramas in starea originala, nu vad sa aiba milionul de stickere si brizbirele pe toata masina, desi banuiesc ca are titulari. In mod normal acum ar fi trebuit sa vorbim de majoritatea autobuzelor, mai ales E3, in jurul milionului de km.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4
anndrei
I-au fost montate becuri Xenon/LED sau becuri cu halogen vopsite in albastru pe faza scurta?
I-au fost montate becuri Xenon/LED sau becuri cu halogen vopsite in albastru pe faza scurta?
- Andi_C
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4
Andi_C
6221 are o folie albastră aplicată peste faruri. Înainte avea altfel de folie pe faruri, aparent soferului nu ii place lumina convențională.
6221 are o folie albastră aplicată peste faruri. Înainte avea altfel de folie pe faruri, aparent soferului nu ii place lumina convențională.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4
anndrei
Data viitoare poate pune folie galbena sa vada mai bine pe ceata Acum sa inteleaga toata lumea cum se face ITP-ul in Romania. Teoretic acest autobuz nu ar avea ce sa caute pe strazi cu acea folie albastra pe faruri.
Data viitoare poate pune folie galbena sa vada mai bine pe ceata Acum sa inteleaga toata lumea cum se face ITP-ul in Romania. Teoretic acest autobuz nu ar avea ce sa caute pe strazi cu acea folie albastra pe faruri.
- Dani Bunea
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4
Dani Bunea
Nu are folie pe faruri ,iar led sunt doar cele de sus speciale pentru seria 62XX
Nu are folie pe faruri ,iar led sunt doar cele de sus speciale pentru seria 62XX
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4
Nenea_titi
Dar de ce are de două ori numărul de parc? Alea mici sunt numere autoadezive de lipit pe uși de apartament? Că nu văd bine.
Dar de ce are de două ori numărul de parc? Alea mici sunt numere autoadezive de lipit pe uși de apartament? Că nu văd bine.
📖 Pagination options