Forum părinte: Operatori privați din România

 

Subiect: Astra Trans Carpatic (ATC)

369 mesaje, 78904 vizualizări.
 
Mergi la pagina:  1  ... 21 22 23 24 25 26 27
 
 

📖 Opțiuni paginare
  • Autor: Linia 43
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Astra Trans Carpatic (ATC) Linia 43

Vara asta ,daca nu ma insel ,nu prea au mai fost anulari de trenuri cu IC2 pe Constanta-Bucuresti (spre deosebire de anul trecut ).
Sa fi reusit cei de la Astra sa le faca fiabile?

 


  • Autor: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Astra Trans Carpatic (ATC) Marian Andrei

Ramele sunt fiabile, problemele au fost puse in mare parte la punct. Marea eroare a Astra, si nu doar la IC2, este ca a mers pe minim cu investitiile in revizia si mentenanta locomotivelor, dupa incendiul la unul din ECuri si multe anulari si defectari, se pare ca au inteles sa faca un program de mentenanta cum este necesar.

La IC2uri in mare parte nu Astra face interventiile ci lucreaza chiar cu Hitachi, cei care au preluat Ansaldo Breda. Specialistii de acolo chiar au o baza de mentenanta pentru ele la fostul SIRV Titu. Mai sunt cateva sosite la Arad urmand sa intre in exploatare tot in sud, Astra avand planuri pentru a merge pe mai multe rute locale. De asemenea nu ar fi exclus sa vedem IC4 anul viitor.

A doua mare eroare a Astra este ca le trimite pe Brasov, se chinuie la maxim angrenajele si sistemul de antipatinare, ramanand frecvent in panta si necesitand reluarea urcarii din Timisul de Sus. Iar cand e ploaie sau umezeala trenul abia se chinuie sa urce cu 3-4 km/h.

 


  • Autor: shoppy
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Astra Trans Carpatic (ATC) shoppy

:rofl:  :rofl:  :rofl:
Astea sunt lafel de fiabile cum e un Logan la care ii demontezi treptele 4 si 5 din cutia de viteze.
Ca sa nu se mai rupa esapamentele si sa nu se mai incinga motoarele au detarat motoarele atat de tare ca pica tensiunea si se blocau calculatoarele cand intra AC la maxim, ca sa rezolve asta si sa ramana mereu rezerva de putere disponibila pentru AC au redus din calculator cererea maxima de efort de tractiune care se da la motoare, doar ca acum cererea de efort de tractiune este atat de redusa ca nu mai urca Predealul :applause:  :applause:

 


  • Autor: cris_m
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Astra Trans Carpatic (ATC) cris_m

Ramele astea au fost facute totusi pentru teren plat, nu pentru Predeal... asta uita si Astra.

 


  • Autor: BodoMinea
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Astra Trans Carpatic (ATC) BodoMinea

Au fost făcute pentru teren plat... dar să meargă cu 200 km/h. La noi merg cu 140 km/h maxim și sigur nu atât la deal. Puterea pe care o pot susține pe toată durata cursei oricum ar trebui să fie destul de mare.

Problemele din ce putem noi să ne dăm seama așa din online și din rapoartele externe sunt legate de complexitatea prea mare a sistemelor, proiectarea focusată mai mult pe design decât pe a avea un produs robust și durabil și probabil și de mentenanță.

Oricum, în ultimul timp dacă următiți site-ul Astra, pare că s-au mai rezolvat din probleme. Vara asta cred că am văzut una sau maxim două anulări. Care sinceri să fim, se pot întâmpla oricui când numărul total de rame apte de circulație comercială sunt 2.

Sunt de părere că situația e pe o pantă pozitivă pentru Astra, cel puțin pe linia tehnică, mai ales că se mai pregătesc automotoare. Cât timp nu le fac livretele de așa natură încât să circule toate simultan, se țin de mentenanță și au zilnic 1-2 rezerve la bază, n-au cum să dea greș.

 


  • Autor: Dragos31
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Astra Trans Carpatic (ATC) Dragos31

Vă informam că trenurile IR15523 de pe ruta București Nord -Titu și IR 15534 de pe ruta Brașov - București Nord sunt anulate în data de 01.09.2020!

Sursa: Facebook/Astra Trans Carpatic - https://www.facebook.com/19238608845019 ... 833225741/

 


Mergi la pagina:  1  ... 21 22 23 24 25 26 27
 
 

📖 Opțiuni paginare
Prima pagină  • 
Forum părinte: Operatori privați din România  • 
Alege destinația

Începând cu , cei 1665 utilizatori ai forumului au scris 327423 mesaje în 3921 subiecte și 409 sub-forumuri.
Interval de actualizare: 30 minute.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Termenele și condițiile de utilizare

Întrebări frecvente - ghid de utilizare