Topic: Reacția Asociației la achiziția de 500 autobuze pentru RATB
37 posts, 18796 views
📖 Pagination options
- iliutu
-
Posted:
-
Re: Reactia Asociatiei la achizitia de 500 autobuze pentru R
iliutu
Ideea este ca ceva trebuie sa dea energie la autobuz.
O solutie ar fi si biciclete legate la generator. Evident, va trebui sa platesti calatoria, doar esti la sala, nu-i asa ?
Ideea este ca ceva trebuie sa dea energie la autobuz.
O solutie ar fi si biciclete legate la generator. Evident, va trebui sa platesti calatoria, doar esti la sala, nu-i asa ?
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Reactia Asociatiei la achizitia de 500 autobuze pentru R
zapacitu
Propun autobuz 100% electric, cu grup electrogen diesel la remorca. Grupul pornit permanent, evident, ca sa incarce acumulatorii
Propun autobuz 100% electric, cu grup electrogen diesel la remorca. Grupul pornit permanent, evident, ca sa incarce acumulatorii
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Reactia Asociatiei la achizitia de 500 autobuze pentru R
TibiV
Sarin, soman sau mergem pe "clasica" iperita.. ?
Pe bune...
Topicul asta nu are cum sa fie altceva decat "Hai sa radem de PMB cu totii !..."
Nu de de alta, dar titlul a fost dar de o stralucita idee a primarului general...
Ati mai intalnit vreo idee a primarului general din ultimul an care sa nu va faca sa radeti ?!?!....
TibiV wrote:
De preferat remorci cu generatoare Diesel...
iliutu wrote:
Sau pe gaz.
Sarin, soman sau mergem pe "clasica" iperita.. ?
Pe bune...
Topicul asta nu are cum sa fie altceva decat "Hai sa radem de PMB cu totii !..."
Nu de de alta, dar titlul a fost dar de o stralucita idee a primarului general...
Ati mai intalnit vreo idee a primarului general din ultimul an care sa nu va faca sa radeti ?!?!....
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Reactia Asociatiei la achizitia de 500 autobuze pentru R
ByOnu
Ma gandeam asa ca daca ii dau inainte cu achizitionarea de electrice, va fi jale daca nu vor avea banda separata integral. Dar nu separata ca pe Dorobanti, sa faci 10-15 min de la Perla la Lahovari. O sa faca astea cate doua-trei curse apoi se culca la capete, daca ajung la ele.
Ma gandeam asa ca daca ii dau inainte cu achizitionarea de electrice, va fi jale daca nu vor avea banda separata integral. Dar nu separata ca pe Dorobanti, sa faci 10-15 min de la Perla la Lahovari. O sa faca astea cate doua-trei curse apoi se culca la capete, daca ajung la ele.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Reactia Asociatiei la achizitia de 500 autobuze pentru R
zapacitu
De ce? Un electric pierde mai putin curent la "stat in trafic" decat un diesel, mai ales daca nu are AC/incalzire.
De ce? Un electric pierde mai putin curent la "stat in trafic" decat un diesel, mai ales daca nu are AC/incalzire.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Reactia Asociatiei la achizitia de 500 autobuze pentru R
TibiV
Este idealul bucurestenilor...
Autobuze fara AC vara am tot vazut, este "traditie".
Dar autobuze fara incalzire, iarna ?...
Sa vezi cum vor circula alea goale, ca omul o sa zica "mai bine mai astept doua masini, pana vine un Citaro decent si calduros"...
PS
Se tot omite acest aspect ESENTIAL..
Autobuzele electrice NU au cum sa produca caldura decat clasic, pe sistemul "resou"...
Extrem de mare consumator de energie.
Practic "suge" bateria.
Un autobuz care primavara/toamna poate avea autonomie de 200 km, iarna o va avea de 100 km. In cazul fericit.
Daca prinde si doua-trei blocaje in trafic (timp in care motorul nu consuma curent, dar incalzirea cabinei pasagerilor DA, consuma...)
De ce visam "Capra cu trei iezi" cand solutia corecta s-a inventat de mult, este foarte fiabila, si se numeste "firobus/firobuz/troleibuz" ?!....
Este idealul bucurestenilor...
Autobuze fara AC vara am tot vazut, este "traditie".
Dar autobuze fara incalzire, iarna ?...
Sa vezi cum vor circula alea goale, ca omul o sa zica "mai bine mai astept doua masini, pana vine un Citaro decent si calduros"...
PS
Se tot omite acest aspect ESENTIAL..
Autobuzele electrice NU au cum sa produca caldura decat clasic, pe sistemul "resou"...
Extrem de mare consumator de energie.
Practic "suge" bateria.
Un autobuz care primavara/toamna poate avea autonomie de 200 km, iarna o va avea de 100 km. In cazul fericit.
Daca prinde si doua-trei blocaje in trafic (timp in care motorul nu consuma curent, dar incalzirea cabinei pasagerilor DA, consuma...)
De ce visam "Capra cu trei iezi" cand solutia corecta s-a inventat de mult, este foarte fiabila, si se numeste "firobus/firobuz/troleibuz" ?!....
- survola
-
Posted:
-
Re: Reactia Asociatiei la achizitia de 500 autobuze pentru R
survola
Legat de autobuzele electrice, las si eu aici trei poze din Suedia, de pe un alt forum (nu, nu sunt benzinarii )
"At the same time I took a few pictures of the 755 bus. It is an electric bus, in itself rare in Sweden, and charged by induction, I believe first in Sweden and one of the first in the world.
(That it is line 755 is not accidental. It goes from this Science Park (with a KTH branch) past Södertälje City Hall, Scania HQ (the maker of the bus) to Södertälje Syd regional rail station.)"
Legat de autobuzele electrice, las si eu aici trei poze din Suedia, de pe un alt forum (nu, nu sunt benzinarii )
"At the same time I took a few pictures of the 755 bus. It is an electric bus, in itself rare in Sweden, and charged by induction, I believe first in Sweden and one of the first in the world.
(That it is line 755 is not accidental. It goes from this Science Park (with a KTH branch) past Södertälje City Hall, Scania HQ (the maker of the bus) to Södertälje Syd regional rail station.)"
yvPoNjK.jpg (136.1 KB; downloaded 3324 times)
hhZTZzo.jpg (160.73 KB; downloaded 3323 times)
etny6IQ.jpg (213.2 KB; downloaded 3325 times)
- punmeister
-
Posted:
-
- survola
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Petiții, luări de poziție, proiecte și solicitări realizate de Asociația „Metrou Ușor”
•
Choose destination