Topic: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
830 posts, 314499 views
📖 Pagination options
- ADK
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
ADK
Că parcă apa demineralizată ar costa o avere. Dar dacă o pot lua pe degeaba, s-o ia, nu? toți au mașini, un fier de călcat în casă etc.
Că parcă apa demineralizată ar costa o avere. Dar dacă o pot lua pe degeaba, s-o ia, nu? toți au mașini, un fier de călcat în casă etc.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Nenea_titi
Atât apa distilată cât și apa "potabilă" au aceleași proprietăți de răcire (același punct de fierbere, că tot aceeași formulă chimică are), tot apă este, atâta că are calcar și cloruri. Calcarul se depune pe pompa de apă, termostat, radiator, canale de răcire, pe când apă distilată nu are impurități (nici măcar cloruri). Dacă bagă apă de la furtun, e încă bine, dar dacă o ia direct din puț sau din baltă, râu sau știu eu ce izvor, unde e cu calcar în draci...cine știe ce ape există pe la capetele de linie de regionale...ei, bine, încă un motiv pentru care vehiculele trimise pe regionale sunt chinuite, nu doar călătorii mai puțin civilizați. O sticlă de apă distilată de 1l costa 2 lei. Am eu pentru fierul de călcat, luată de la un magazin tip ferometal/metalocasnica. Mai rău este că nu există antigel în circuit, apă fierbe mult mai repede și eficiența de răcire este scăzută. Știu că pe vremuri, la dacii, DAC, Roman, etc. se punea apă vara, și antigel iarna. Și se mergea fără termostat (am auzit că unele Citaro așa merg... Ce ți-e și cu șoferii ăștia care de la DAC nu au mai evoluat, nu mai zic că unii sunt parcă veniți de pe tractor) Că era scump... Iar unii făceau prostia de a pune fulll antigel, fără apă, sau proporție prea mare de antigel... Și avaria pompa de apa. Mentalitățile rămân. Doar parcul auto se schimbă.
Atât apa distilată cât și apa "potabilă" au aceleași proprietăți de răcire (același punct de fierbere, că tot aceeași formulă chimică are), tot apă este, atâta că are calcar și cloruri. Calcarul se depune pe pompa de apă, termostat, radiator, canale de răcire, pe când apă distilată nu are impurități (nici măcar cloruri). Dacă bagă apă de la furtun, e încă bine, dar dacă o ia direct din puț sau din baltă, râu sau știu eu ce izvor, unde e cu calcar în draci...cine știe ce ape există pe la capetele de linie de regionale...ei, bine, încă un motiv pentru care vehiculele trimise pe regionale sunt chinuite, nu doar călătorii mai puțin civilizați. O sticlă de apă distilată de 1l costa 2 lei. Am eu pentru fierul de călcat, luată de la un magazin tip ferometal/metalocasnica. Mai rău este că nu există antigel în circuit, apă fierbe mult mai repede și eficiența de răcire este scăzută. Știu că pe vremuri, la dacii, DAC, Roman, etc. se punea apă vara, și antigel iarna. Și se mergea fără termostat (am auzit că unele Citaro așa merg... Ce ți-e și cu șoferii ăștia care de la DAC nu au mai evoluat, nu mai zic că unii sunt parcă veniți de pe tractor) Că era scump... Iar unii făceau prostia de a pune fulll antigel, fără apă, sau proporție prea mare de antigel... Și avaria pompa de apa. Mentalitățile rămân. Doar parcul auto se schimbă.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
shoppy
Termostatul / calculatorul incearca sa tina apa din circuit la 90 de grade(la 95 porneste ventilatorul), deci orice apa pui in functionarea normala nu o sa ajunga niciodata la 100 de grade ca sa fiarba deci nu are nici o diferenta / beneficiu ca este sau nu cu antigel.
Termostatul / calculatorul incearca sa tina apa din circuit la 90 de grade(la 95 porneste ventilatorul), deci orice apa pui in functionarea normala nu o sa ajunga niciodata la 100 de grade ca sa fiarba deci nu are nici o diferenta / beneficiu ca este sau nu cu antigel.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Victor92
Familia Mercedes-Benz Citaro Euro 3 - 4272, 4285, 4582 + 4574 - Piata Presei
Familia Mercedes-Benz Citaro Euro 3 - 4272, 4285, 4582 + 4574 - Piata Presei
- V2A
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
V2A
4289 circulă de cel puțin două luni pe liniile autobazei Alexandria, după aproape 13 ani petrecuți la Nordului. Astăzi este repartizat pe linia 226.
4289 circulă de cel puțin două luni pe liniile autobazei Alexandria, după aproape 13 ani petrecuți la Nordului. Astăzi este repartizat pe linia 226.
- ADK
-
Posted:
-
- V2A
-
Posted:
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Victor92
De la finalul lunii Iunie 2019, multe autobuze Mercedes-Benz Citaro Euro 3 de la Nordului au ajuns sa fie prezente pe liniile regionale ale garajului - R402, R436, R441, R477.
Printre acestea le-am zarit in ultimele saptamani cel putin pe 4113, 4118, 4122, 4123, 4128, 4129, 4131, 4132, 4137, 4144, 4147, 4159, 4161, 4167, 4176, 4177, 4181, 4291, 4296, 4305, 4372, 4401, 4404, 4406, 4412, 4487. Total: 27 de autobuze
De la finalul lunii Iunie 2019, multe autobuze Mercedes-Benz Citaro Euro 3 de la Nordului au ajuns sa fie prezente pe liniile regionale ale garajului - R402, R436, R441, R477.
Printre acestea le-am zarit in ultimele saptamani cel putin pe 4113, 4118, 4122, 4123, 4128, 4129, 4131, 4132, 4137, 4144, 4147, 4159, 4161, 4167, 4176, 4177, 4181, 4291, 4296, 4305, 4372, 4401, 4404, 4406, 4412, 4487. Total: 27 de autobuze
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Victor92
La Ferentari, au inceput sa fie trimise doar autobuze Mercedes-Benz Citaro Euro 3 pe liniile regionale.
Au aparut/s-au adaugat, de cateva saptamani, cel putin: 4114, 4141, 4160, 4166, 4179, 4183, 4197, 4266, 4279, 4292, 4311, 4312, 4324, 4347, 4348, 4360, 4399, 4405, 4445, 4459, 4467, 4474, 4492, 4552 ...
De apreciat faptul ca pe aceasta lista se gasesca unele autobuze care au fost printre primele sosite la Ferentari in urma cu mai bine de 13 ani ... si inca sunt apte de traseu - exemplu: 4160, 4166, 4179, 4183, 4197, 4266, 4324
4459 - Linia R422 - Ghencea
La Ferentari, au inceput sa fie trimise doar autobuze Mercedes-Benz Citaro Euro 3 pe liniile regionale.
Au aparut/s-au adaugat, de cateva saptamani, cel putin: 4114, 4141, 4160, 4166, 4179, 4183, 4197, 4266, 4279, 4292, 4311, 4312, 4324, 4347, 4348, 4360, 4399, 4405, 4445, 4459, 4467, 4474, 4492, 4552 ...
De apreciat faptul ca pe aceasta lista se gasesca unele autobuze care au fost printre primele sosite la Ferentari in urma cu mai bine de 13 ani ... si inca sunt apte de traseu - exemplu: 4160, 4166, 4179, 4183, 4197, 4266, 4324
4459 - Linia R422 - Ghencea
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Nenea_titi
Revenit în țară, transmit din 4378/178. Cum poți să mai trimiți ororile astea pe orice linie? Lipsă A/C, jegoase la propriu, pute a motorină, duduie ca un tractor. Efectiv am avut senzația de remorcă agricolă de transportat gunoi de grajd.
Revenit în țară, transmit din 4378/178. Cum poți să mai trimiți ororile astea pe orice linie? Lipsă A/C, jegoase la propriu, pute a motorină, duduie ca un tractor. Efectiv am avut senzația de remorcă agricolă de transportat gunoi de grajd.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Utilizator anonim
Pana nu vin hibridele la Militari nu avem sansa sa scapam de ele. Mai e si 4395 cel putin la fel, plus 4366 care insista sa isi faca veacul prin 138. Poate se racoreste afara din septembrie si cateva luni scapam de sufocare macar.
Pana nu vin hibridele la Militari nu avem sansa sa scapam de ele. Mai e si 4395 cel putin la fel, plus 4366 care insista sa isi faca veacul prin 138. Poate se racoreste afara din septembrie si cateva luni scapam de sufocare macar.
- Mihai2005
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Mihai2005
Păi chiar dacă au început să bage Otokare mai des pe 178 tot încă sunt multe autobuze Mercedes Citaro. Eu sincer autobuzele Euro 3 le-aș trimite pe liniile regionale odată cu noua vinietă, dar deja mă abat de la subiect.
Păi chiar dacă au început să bage Otokare mai des pe 178 tot încă sunt multe autobuze Mercedes Citaro. Eu sincer autobuzele Euro 3 le-aș trimite pe liniile regionale odată cu noua vinietă, dar deja mă abat de la subiect.
- andrei11
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Utilizator anonim
Sunt deja marea majoritate a liniilor regionale cu Euro 3, ceea ce e foarte bine. Problema e ca foarte multe Euro 4 sunt defecte prin garaje, cred chiar mai multe decat Euro 3.
Sunt deja marea majoritate a liniilor regionale cu Euro 3, ceea ce e foarte bine. Problema e ca foarte multe Euro 4 sunt defecte prin garaje, cred chiar mai multe decat Euro 3.
📖 Pagination options