Infrastructura feroviară din RomâniaLucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din România

 

Topic: Știri, noutăți, perspective

149 posts, 66853 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 11
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri, noutati, perspective abc_XC

Sursa informatiei este pagina oficiala de facebook CFR Infrastructura:https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/1332281620140036
Bucureşti, 29 septembrie 2016

Peste 140 de şantiere operaţionale pe reţeau feroviară pentru lucrări de reparaţii capitale şi reparaţii curente, finanţate din fonduri proprii şi de la buget de stat

La ora actuală pe întrega reţea feroviară sunt operaţionale peste 140 de şantiere unde se execută lucrări de reparaţii capitale şi reparaţii curente la componentele infrastructurii feroviare. Lucrările sunt finanţate doar din surse proprii ale CFR SA şi de la bugetul de stat şi au drept scop ridicarea restricţiilor de viteză şi creşterea gradului de siguranţa.

Lucrări în execuţie pe raza SRCF Bucureşti

- reparaţii curente la instalaţiile SCB în staţiile Tarnavele, Vlasca, Toporu, Chiriacu, Stanesti şi instalaţii BLA pe distanţa Videle-Radulesti şi pe distantele Radulesti-Tarnavele, Tarnavele-Vlasca, Vlasca-Toporu, Toporu-Chiriacu, Chiriacu-Stanesti, Stanesti-Balanoaia (finanţare: buget de stat)
- reparatii pentru ridicare restrictii de viteza pe distanţa Chitila-Chiajna, fir I si II (finanţare: buget de stat)
- reparatii pentru ridicare restrictii de viteza pe aparate de cale pe distanţa Titu-Targoviste şi în st.Targoviste Sud (finanţare buget de stat)
- revopsire poduri metalice (finanţare buget de stat)
- Interventii accidentale la constructii si instalatii de pe raza SRCF Bucuresti (finanţare fonduri proprii)
- Interventii la retele de apa-canal, hidranti si termice (finanţare fonduri proprii)
- reparatii pod km 29+624 linia Bucuresti Nord –Videle (finanţare buget de stat)
- refacere podet km 52+540 linia Giurgiu –Videle (finanţare buget de stat)
- consolidare terasament cf km 53+220-53+260 linia Videle-Ciolpani (finanţare buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB în staţia Gaesti şi pe distanţele Sabareni-Ciocanesti, Ciocanesti-Ghergani, Ghergani-Titu, Titu-Fusea si Matasaru-Gaesti (finanţare buget de stat)
- reparatii podet CF km 53+570 linia Giurgiu - Videle - proiectare si executie (finanţare buget de stat)
- consolidare cladire CED Armasesti, km 63+729, linia Bucuresti-Urziceni - proiectare si executie (finanţare buget de stat)
- reparatii podet km 90+247, fir I, linia Bucuresti -Pitesti - proiectare si executie (finanţare buget de stat)
- reparatii pentru ridicare restrictii de viteza pe aparate de cale Buciumeni-Mogosoaia,Post Buciumeni (finanţare buget de stat)
- intretinere si reparatii linii directe si linii din statia Valea Calugareasca, fir I si II (finanţare buget de stat)
- reparatie pentru ridicare restrictii de viteza pe aparate de cale in statiile Chiajna, Gradinari si Bucuresti Vest (finanţare buget de stat)

Lucrări de reparaţii (RK/RC) aflate în execuţie pe raza SRCF Craiova

- reparație pod km 266+999, linia cf Videle-Orșova (finanţare buget de stat)
- refacția liniei Balota-Valea Alba-PM Șimian, Km 345+200-353+146 (finanţare buget de stat)
- reparatii pentru ridicare restrictii de viteza pe distanţa Lainici - Pietrele Albe, km 101+875 - km 104+000 (finanţare fonduri proprii)
- revopsire poduri metalice (finanţare fonduri proprii)
- intretinere si reparatie linie intre statiile Leu - Malu Mare, km 190+500 - 193+000, fir I (finanţare fonduri proprii)
- reparatii la cabluri si retele de cabluri şi instalaţii in statiile Tg. Jiu,Plopsoru, Carbunesti, Tantareni si pe distantele Copacioasa -Lunca Budieni, Carbunesti – Jupanesti (finanţare fonduri proprii)
- reparatii curente la instalatiile SCB in statiile Babeni, Cozia, Daesti, Piatra Olt si pe distanta Daesti-Calimanesti (finanţare buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB în staţiile Coţofeni, Filiaşi, Motru Est, Podari, Segarcea şi pe distanţele Filiaşi-Răcari, Filiaşi-Gura Motrului, Işalniţa-Coţofeni, Coţofeni-Răcari, Dr.Tr. Severin-Gura Văii (finanţare buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB în staţiile Banu Mărăcine, Costeşti, Malu Mare, Mihăeşti, Radomireşti şi pe distanţele Caracal –Fărcaşele, Drăgăneşti –Fărcaşele, Corbu-Sineşti, Potcoava-Sineşti, Potcoava-Balteni, Fâlfani-Costeşti, Mihăeşti-Radomireşti (finanţare buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB în staţiile: Lunca Budieni, Cârbeşti, Rovinari (finanţare buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB în staţiile Bărbăteşti, Borascu, Drăgoteşti, Jupâneşti, Ec. Teodoroiu, Valea Sadului şi pe distanţele Meri-Lainici, Meri-Valea Sadului (finanţare buget de stat)

Lucrări de reparaţii (RK/RC) aflate în execuţie pe raza SRCF Timişoara

- reparaţii tunel casetat km 59+356/416, linia Simeria - Petroșani (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB pe raza Secţiei CT 4 Deva - instalatia BLA pe distanta Calan Bai-Calan (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB de pe raza secţiei CT4 Deva - instalaţii SAT pe distanta Simeria Triaj - Pui – Livezeni (finanţare: buget de stat)
- reparaţii podeţ km 72+866 Linia 116 Simeria – Petroşani (finanţare: buget de stat)
- reparatii pentru ridicare restrictii de viteza: Linia 116 - Staţia Băniţa liniile IV directă cap.Y fir 1 peste S 2, TDJ 4/4A şi S 10 şi III directă cap.Y fir 2 peste S 2A şi TDJ 6/6A între km 67+550-km 67+750 (finanţare: buget de stat)
- reparatii pentru ridicare restrictii de viteza linii CF: Staţia Chizătău, Linia I Dir. Cap X - Linia 100 Orşova – Jimbolia (finanţare: buget de stat)
- reparatii pentru ridicare restrictii de viteza: Linia 100 Valea Cernei - Topleţ şi linia 2 directă Topleţ, km.396+300 - km. 397+800 (finanţare: buget de stat)
- reparatii pentru ridicare restrictii de viteza: Linia 100 - Staţia Remetea Mare, linia 3 abatuta (finanţare: buget de stat)
- reparatii pentru ridicare restrictii de viteza: Linia 100 pe liniile directe din staţiile Jabăr, Belinţ, Topolovăţul Mare, Recaş şi Remetea Mare (finanţare: buget de stat)
- înlocuire traverse lemn între staţiile Brebu şi Reşiţa Nord Linia 120 Caransebeş - Reşiţa Nord (finanţare: buget de stat)
- înlocuire traverse lemn între staţiile Baru Mare şi Livezeni Linia 116 Livezeni – Simeria (finanţare: buget de stat)
- reparatii pentru ridicare restrictii de viteza pe aparatele de cale: St. Simeria Tj, Gr.D, Cap Y peste TDJ 46A/50, TDJ 64/72, TDJ 88/92 - Linia 116 Livezeni - Simeria - Lot II (finanţare: buget de stat)
- refactie partiala de sine, cu refacerea continuitatii caii fara joante, pe linia 100, intre statiile Jabar-Recas, intre km 524+300 si km 550+994 - proiectare si executie (finanţare: buget de stat)

Lucrări de reparaţii (RK/RC) aflate în execuţie pe raza SRCF Cluj

- reparaţie Tunel Runcu, între statiileValea Vişeului - Petrova, refacere Tunel la Gabarit Km 3+681 – 3+840 (finanţare: buget de stat)
- consolidare terasament km 438+950-439+050, pe intervalul Razboieni-Calarasi Turda, fir I+II -proiectare+executie (finanţare: buget de stat)
- consolidare portal ieşire tunel Drăgoioasa, km 53+264 – 54+004, pe intervalul Iza- Viseul de Jos (finanţare: buget de stat)
- reparaţie podeţ km 536+465, fir I si II, pe intervalul Aghires – Stana (finanţare: buget de stat)
- reparatie pod Km 493+018 fir 1, pe intervalul Apahida - Cluj Napoca Est (finanţare: buget de stat)
- reparatii capitale pod km 77+450 dubla II, pe intervalul Galgau- Ileanda - proiectare (DALI+Pth+DDE) (finanţare: buget de stat)
- modernizare sistem de incalzire sediu sectiei L9 Sighetu Marmatiei - proiectare+executie (finanţare: surse proprii)
- reparaţii clădire călători staţia CF Episcopia Bihor - proiectare şi execuţie (finanţare: surse proprii)
- reparaţii clădire călători staţia CF Sighetu Marmaţiei - proiectare şi execuţie (finanţare: surse proprii)
- intervenţii accidentale la construcţii şi instalaţii pe raza Sucursalei Regionala C.F. Cluj (finanţare: surse proprii)
- revopsire poduri metalice - 22 poduri: Km 450+915 FI, 450+915 FII, 450+979 FI, 450+979 FII, 452+062 F1, 452+062 FII, 452+414 FI, 452+414 FII, 462+094 FI, 462+094 FII, 500+530 FI, 500+530 FII, 510+921 FII, 514+148 FI, 517+148 FII, 519+752 FI, 519+752 FII, 521+014 FI, 521+014 FII, km 651+191 FII, 651+253 FII, 651+252 FI linia Bucuresti - Ep Bihor (finanţare: buget de stat)
- revopsire poduri metalice, lot 3 - 10 poduri: 522+573 FI, 522+537 FII, 580+593, 635+178, 637+770, 651+189 FI, linia 300 Bucuresti - Ep. Bihor, km 172+603, 172+981, 77+450 FI LINIA 412 Apahida - Baia Mare, km 1+336 linia 416 B Beclean pe Somes-Ilva Mica (finanţare: buget de stat)
- revopsire poduri metalice, lot 5 - 15 poduri: 1+350, 2+398, 3+173, 5+256, 6+470, 7+248, 7+513, 10+231, 11+483, 13+285, 13+693, 15+816, 19+408, 21+347, 27+050 linia Salva - Viseul de Jos (finanţare: buget de stat)
- lucrari de imbunatatire a sigurantei circulatiei şi apărare mal km 108+150-108+250 în HM Babuteni (finanţare: buget de stat)
- consolidarea suprastructurii liniei CF intre statiile Vadu Crisului - Alesd, km 608+257-620+196 (finanţare: buget de stat)
- realizarea caii fara joante între statiile Letca - Surduc Salaj, km 102+080-108+875 (finanţare: buget de stat)
- consolidare aparate de cale in statiile Dej Calatori, Dej Triaj, Jibou, Zalau (finanţare: buget de stat)
- consolidarea suprastructurii liniei CF intre statiile Beclean pe Somes - Ilva Mica, km 25+090-43+590 (finanţare: buget de stat)
- consolidarea suprastructurii liniei CF intre statiile Tasnad - Borla, km 28+430-77+520 (finanţare: buget de stat)
- consolidarea suprastructurii liniei CF intre statiile Beclean - Saratel - Deda, km 25+090-49+998, 0+339-45+500 (finanţare: buget de stat)
- consolidarea suprastructurii liniei CF intre statiile Campia Turzii - Apahida, fir I+II, km 448+590-490+453 (finanţare: buget de stat)
- consolidarea suprastructurii liniei CF intre statiile Dealu Stefanitei - Viseul de Jos, km 37+337-59+970 si intre statiile Viseul de Jos - Valea Viseului km 33+000-0+500 (finanţare: buget de stat)
- consolidarea suprastructurii liniei CF intre statiile Braisoru - Piatra Craiului, km 559+314-584+786 (finanţare: buget de stat)
- consolidare aparate de cale in statiile Satu Mare, Micula, Porumbesti, Botiz (finanţare: buget de stat)
- consolidare aparate de cale in statiile Campia Turzii, Cojocna, Apahida, Cluj Napoca Est, Cluj Napoca, Poieni (finanţare: buget de stat)
- consolidare aparate de cale in statiile Reteag, Beclean pe Somes, Salva, Ilva Mica, Bistrita (finanţare: buget de stat)
- consolidare bretea 1-3-5-7 in statia Ileanda cap X, km 85+218-85+294 (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB în staţiile Apahida, Jucu, Cluj Napoca, Huedin, Piatra Craiului, Bulz, Bratca, Vadu Crisului şi pe distanţele Razboieni - Calarasi Turda, Boju - Tunel, Cluj Napoca Est - Cluj Napoca, Cluj Napoca - Baciu Triaj, Stana - Huedin, Piatra Craiului - Bulz, Bulz – Bratca (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB în staţiile Dej Călători, Mărişel, Bistriţa Nord, Năsăud, Reteag, Săcel şi pe distanţele Dej Triaj - Reteag, Reteag -Coldău, Coldau-Beclean, Sărăţel- Bistriţa, Mărişel- Şieu, Şieu- Monor, Feldru-Ilva Mica, Feldru-Rebrisoara (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB în staţiile Episcopia Bihor, Sacuieni Bihor, Les Bihor, Ciumeghiu, Baia Mare, Busag, Jibou, Somes Odorhei şi pe distanţele Les Bihor - Oradea Vest, Cefa - Les Bihor, Ciumeghiu - Salonta, Baia Mare - Busag, Baia Mare - Satulung pe Somes, Jibou - Somes Odorhei (finanţare: buget de stat)
- reparaţii peron la linia I în St. C.F. Năsăud (finanţare: fonduri proprii)

Lucrări de reparaţii (RK/RC) aflate în execuţie pe raza SRCF Braşov

- reparaţii curente la instalaţiile SCB în staţiile Dumbravita, Bartolomeu, Sercaia, Brasov Triaj (grupa A, B, C,D) şi pe distanţa Sercaia-Fagaras-Lot1 (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la cablurile şi reţele de cabluri ale instalaţiilor SCB pe distantele Miercurea Sibiului-Apoldu de Sus, Talmaciu-Sibiu Triaj-Lot 5 (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB în staţiile:Arpas, Podu Olt, Seica Mare, Orlat şi pe distanţele Podu Olt-Talmaciu, Sibiu-Turnisor, Turnisor-Orlat, Orlat-Saliste-Lot 2 (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB în staţiile Malnas Bai, Tusnad Sat, Stanceni, Lunca Bradului, Ditrau, Deda, Targu Mures Nord-Lot 3 (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la cablurile şi reţele de cabluri ale instalaţiilor SCB in statiile Sf Gheorghe, Izvoru Olt, Gheorghieni, Subcetate Mures, Galautas, Aiud si pe distantele Unirea-Razboieni, Aiud-Unirea-Lot4 (finanţare: buget de stat)
- revopsire poduri metalice CF (finanţare: buget de stat)
- reparatii terasamente, poduri si podete, consolidare taluz/versant km 138+050-142+215 intre statiile Nadejde-Mihaileni - expertiza, proiectare si executie (finanţare: buget de stat)
- reparatie podet si amenajare albie km 422+512 intre statiile Loamnes-Seica Mare -expertiza, proiectare si executie (finanţare: buget de stat)
- reparaţie podeţ şi amenajare albie km 55+980 linia 316 Braşov – Deda - expertiză, proiectare şi execuţie (finanţare: buget de stat)
- reparaţii clădire călători şi tunel pietonal în Staţia CF Braşov (finanţare: fonduri proprii)
- consolidare linia 1 si 3 si zona aparatelor de cale nr. 3, 4, 6, staţia Stânceni, linia 316, între km 192+940 – 193+920 (finanţare: buget de stat)
- înlocuire traverse de lemn cu traverse de beton fir I+II, intre statiile Podu Olt - Talmaciu - Selimbar, km 372+000-387+300 (finanţare: buget de stat)
- înlocuire traverse de lemn cu traverse de beton intre statiile Predeal - Timisu de Sus, km 144+550 -145+200 (finanţare: buget de stat)
- consolidarea zonei aparatelelor de cale nr. 61, 63, 77, 71, 69, 83, 26, 2, 4, 12, 16, staţia Brasov Călători – lot 1 (finanţare: buget de stat)
- consolidarea zonei aparatelelor de cale nr. 41 şi 45 în staţia Siculeni, aparatelor de cale nr. 1 şi 2 în staţia Izvoru Mureş şi a aparatelelor de cale nr. 1, 2, 3 şi 4 în staţia Ditrău –lot 4 (finanţare: buget de stat)
- reparaţie linia CF Miercurea Sibiului - Cunţa, km 52+244-61+582 (finanţare: buget de stat)
- modernizarea instalaţiei SBW din staţia C.F. General N. Dăscălescu, modernizarea trecerii la nivel de la km. 288+630 şi dotarea distanţei dintre staţiile C.F. General N. Dăscălescu - Târgu Mureş Sud cu instalaţie B.L.A. - proiectare şi execuţie (finanţare: surse proprii)
- înlocuire tâmplărie exterioară la Clădirea CED Miercurea Ciuc (finanţare: surse proprii)

Lucrări de reparaţii (RK/RC) aflate în execuţie pe raza SRCF Iaşi

- reparații linia I Pașcani - Iași, km 52+000 - 61+000 (finanţare: buget de stat)
- intregire instalaţii BLA Ciprian Porumbescu - Berchişeşti cu desfiinţare CED Lucăceşti (finanţare: buget de stat)
- aparari de maluri si executie prag de fund linia Veresti-Botosani, intre statiile Veresti-Bucecea, km 14+486 - proiectare si executie (finanţare: buget de stat)
- reparatii ridicare RV fir I ,II - statia Veresti, inlocuire schimbatori si inlocuire substrat Cap X si Y-LOT I (finanţare: buget de stat)
- reparatii ridicare RV interval Pascani-Ruginoasa, km 9+500-km 10+950 (finanţare: buget de stat)
- Reparatii ridicare RV interval Magura Ilvei-Ilva Mare, km 22+292-km 22+852 (finanţare: buget de stat)
- reparatii ridicare RV interval Sadova-Pojorita, km 74+350-km 75+150 (finanţare: buget de stat)
- reparatii ridicare Rv interval Socola Triaj-Socola Marfuri, linia de centura km 414+665-km 416+283 (finanţare: buget de stat)
- reparatii ridicare RV interval de statie Vatra Dornei-Rosu, km 109+390 - refacere substrat, asigurare scurgere, dale deteriorate (finanţare: buget de stat)
- intretinere si reparatii fir I, interval Varatec-Suceava km 439+200-km 439+700 (finanţare: buget de stat)
- intretinere si reparatii fir I, intre statiile Dolhasca-Liteni, km 417+000-km 418+000 (finanţare: buget de stat)
- intretinere si reparatii Dolhasca-Falticeni, km 0+200-km 7+500 (finanţare: buget de stat)
- reparatii terasamente, poduri si podete interval de statie Larion-Gradinita, viaduct km 47+920 (finanţare: buget de stat)
- intretinere si reparatii linii CF fir II, intre statiile Secuieni Roman-Roman, inlocuire traverse la rind pod km 343+714 (finanţare: buget de stat)
- reparatii terasamente, poduri si podete fir II, interval Tecuci-Iasi, km 371+300-km (finanţare: buget de stat)
- intretinere si reparatii linii CF interval Magura Ilvei-Ilva Mare, km 21+637-km 22+050 (finanţare: buget de stat)
- intretinere si reparatii linii CF interval Frasin-Molid, km 47+900-km 48+350 (finanţare: buget de stat)
- intretinere si reparatii linii CF interval Ciprian Porumbescu-Berchisesti, viaduct km 22+554 (finanţare: buget de stat)
- intretinere si reparatii linii CF interval Gradinita-Cosna km 50+180-km 50+590 (finanţare: buget de stat)
- reparatii ridicare RV pe linii CF interval de statie Dornesti-Vicsani Frontiera, km 481+000-km 484+000, km 486+000-km 486+980, km 489+300-km 490+800 (finanţare: buget de stat)
- revopsire poduri metalice interval de statie Pascani-Iasi (finanţare: buget de stat)
- revopsire poduri metalice interval de statie Bacau-Bicaz (finanţare: buget de stat)
- revopsire poduri metalice linia 500 Ploiesti-Vicsani (finanţare: buget de stat)
- reparatii cale fara joante prin sudura electrica interval Valea Seaca-Bacau, km 292+100-km 301+250 (finanţare: buget de stat)
- reparatii cale fara joante prin sudura electrica interval Faraoani-Valea Seaca, km 282+250-km 291+790 (finanţare: buget de stat)
- intretinere si reparatii linii CF interval Ruginoasa-Tg.Frumos, km 24+100-km 24+450 (finanţare: buget de stat)
- reparatii pentru ridicare RV interval statie Birnova-Grajduri, km 384+900-km 388+000 (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB pe distanţa Podu Iloaiei- Sirca (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB pe distanţa Scînteia- Grajduri (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile pe distanţa Valea Seacă – Faraoani (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile n staţiile PC 1 Socola şi Cristești Jijia (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB în staţia Vama şi pe distanţa BLA Vama - Prisaca Dornei (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB în staţia Paşcani Triaj (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB în staţia Bacău (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB în staţia Cîmpulung Est (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB în staţia Galbeni (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB pe distanţa Roman - Secuieni Roman (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB pe distanţa Mircesti- Muncel (finanţare: buget de stat)

Lucrări de reparaţii (RK/RC) aflate în execuţie pe raza SRCF Galaţi

- electrificarea liniei CF Doaga - Tecuci - Barbosi , inclusiv dispecerat pentru coordonarea activitatii in Complexul CF Galati (finanţare: buget de stat; termen estimat: 2017)
- reparatie Tunel Filesti (finanţare: buget de stat; termen estimat: 2016)
- racord gaze, centrală termică şi reţele termice aferente clădirii CED Brăila - proiectare şi execuţie (finanţare: surse proprii; termen estimat: 2017)
- racord gaze, centrală termică şi reţele termice aferente clădirii de călători şi grupului sanitar al staţiei cf Rm.Sărat - proiectare şi execuţie (finanţare: surse proprii; termen estimat: 2017)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB pe raza Secţiei CT2 Buzau - instalaţii CED în staţiile: Buzau Sud si Cilibia (finanţare: buget de stat; termen estimat: 2016)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB pe raza Secţiei CT2 Buzau - instalaţii CED în staţiile: Ramnicu Sarat, Boboc, Zoita (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB pe raza Secţiei CT2 Buzau - instalaţii BLA pe distanţele Buzau-Voetin (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB pe raza Secţiei CT3 - instalaţii CED in statia Marasesti (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB pe raza Secţiei CT3 instalatii BLA pe distanta Adjud – Pufesti (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB pe raza Secţiei CT1 în staţiile: Filesti, Lacu Sarat şi instalaţii BLA pe distanţele Urleasca-Traian Sat; Traian Sat-Lacu Sarat (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB pe raza Secţiei CT3 - instalaţii CED in statiile Sihlea, Gugesti, Cotesti si instalatii BLA pe distanta Gugesti – Cotesti (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB pe raza Secţiei CT3 - instalaţii CED in statia Putna Seaca si instalatii BLA pe distantele Cotesti - Focsani si Focsani - Putna Seaca (finanţare: buget de stat)
- reparaţii curente la instalaţiile SCB pe raza Secţiei CT3 - instalaţii CED in statiile Padureni Putna, Pufesti si instalatii BLA pe distantele Putna Seaca - Marasesti si Padureni Putna – Pufesti (finanţare: buget de stat)

Lucrări de reparaţii (RK/RC) aflate în execuţie pe raza SRCF Constanţa

- reparații pentru ridicare restricții de viteză pe linia Agigea Ecluză - Ferry Boat, km 0+000-2+600 (finanţare: buget de stat)
- întreținere și reparație linii CF în stațiile Constanța Port A și Mol V (finanţare: buget de stat)
- reparație pentru ridicare restricții de viteză pe aparate de cale, sistematizare cap Y Constanța Oraș cu eliminare TDJ și bretele (finanţare: buget de stat)
- reparaţii centrală termică alimentată cu gaze naturale şi instalaţii termice la clădire district Linii Constanţa (finanţare: surse proprii).


Ar putea publica ceva asemnanator si pentru proiectele cu fonduri europene, eventual si procentul lucrarilor realizate.

 


Re: Stiri, noutati, perspective abc_XC

Pagina de facebook CFR Infrastructura a postat un filmulet surprinzator de artistic cu lucrarile din defileul Tisei, valea Viseului:
București, 9 octombrie 2016

Santier feroviar în defileul Tisei, pe Valea Viseului.
Utilaje: CFR Infrastructura
Personal: Specialiști SIMC/Sectia L9 Sighet
Montaj: Ionica si Mihai Bocicorec!
Santier de reparatii linii de cale ferata, cu utilaje grele de cale moderne Plasser & Theurer si utilaje din anii'70, cu personal de la SIMC Cluj si Sectia de linii L9 Sighet. Montaj superb realizat de prietenii mei Mihai Bocicorec si Ionica Bocicorec, in defileul Tisei ,la Valea Viseului.
https://www.facebook.com/flpcornel/videos/1192987894073939/

PS: Filmuletul are aproximativ 9 minute iar daca alegeti optiunea HD se vede foarte bine.

 


Re: Stiri, noutati, perspective abc_XC

Sursa informatiei este pagina oficiala de Facebook CFR Infrastructura:https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/?fref=ts
București, 16 octombrie 2016

Lucrări de consolidare pentru ridicarea restricțiilor de viteză între Strehaia și Ciochiuța

În perioada 17-21 octombrie 2016 pe magistrala București-Timișoara, se vor desfășura lucrări de consolidare a terasamentului căii ferate între stațiile Strehaia și Ciochiuța, la km 311+300-311-350, lucrări care au drep scop creșterea vitezei de circulație.

Pentru a asigura continuitate în traficul feroviar în perioada de execuție a lucrărilor, 7 trenuri IR/Internaționale vor fi redirecționate pe rută deviată, prin Filiași – Turceni – Tg. Jiu – Simeria – Deva – Ilia - Arad/Aradu Nou – Curtici, iar pentru alte 24 trenuri IR/Regio se va asigura transbordare auto cu 30 de autocare, pe intervalul de stații Strehaia – Ciochiuța.

Pe rută deviate vor circula trenurile: 12295, 12296, 12272-1, 12273-2, 13208, 12725 și 13257.
Transbordare auto se va asigura pentru călătorii din trenurile: 13201, 13231, 13222, 13212, 13204, 13214, 12692, 12992, 12891, 12591, 12891, 13203, 12691, 12791, 12792, 12590, 13205, 13215, 13218, 13228, 12774, 12990, 12825, 12793.

Pentru informații actualizate despre circulația trenurilor, călătorii sunt rugați să se adreseze personalului feroviar din stații, să acceseze site-ul oficial al operatorului național http://www.cfrcalatori.ro sau să apeleze numărul de telefon 021/9521.

Menţionăm că lucrările de consolidare derulate de CFR SA au drept scop îmbunătăţirea condiţiilor de călătorie prin creşterea vitezei de circulaţie şi a gradului de confort.

 


Re: Stiri, noutati, perspective TibiV

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2016/3241-27-octombrie-2016-peroanele-din-statia-cf-buzau-intra-in-reparatii

Bucureşti, 27 octombrie 2016

Compania Națională de Căi Ferate CFR SA începe programul de reparaţii în staţia CF Buzău, constructorul preia astăzi amplasamentul pentru demararea lucrărilor la peroane, copertină, treceri pietonale şi trepte de acces tunel pietonal.

Programul include lucrări de reparaţii la:
- peronul 3, aferent liniilor 4 şi 5 prin refacerea umpluturilor, stratului suport şi realizarea stratului de uzură (270 ml) din pavele prefabricate de beton, astfel încât să se asigure un nivel al peronului de +25cm.
- peronul 2, aferent liniilor 2 si 3, unde se va turna un strat de asfalt negru (270 ml) în grosime de 5 cm, pe toata lungimea cuprinsă între trecerile la nivel pietonale de la capetele peronului.
- copertina de la peronul 2
- trecerile la nivel peste liniile 1,2,3 şi 4
- treptele de acces la/de la peronul 2 din/în tunelul pietonal.

Lucrările sunt executate de SC CF SA Câmpulung Moldovenesc, iar valoare contractului este de 899.855,77 lei, sursa de finanţare fiind asigurată fonduri proprii ale CFR SA. Finalizarea lucrărilor este programată pentru luna februarie 2017, cu extindere până în luna iunie 2017, în situaţia suspendării lucrărilor în perioada conventională de timp friguros 15 noiembrie – 15 martie, în conformitate cu prevederile normativului C 16/84).

Si poze pe FB
https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/1360452610656270







 


Re: Stiri, noutati, perspective TibiV

https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/1361434273891437

Lucrările de reparaţii curente şi întreţinere din staţia CF Năsăud s-au finalizat











 


Re: Stiri, noutati, perspective abc_XC

Bucureşti, 11 noiembrie 2016

21 poduri şi podeţe feroviare din judeţele Vrancea, Buzău, Bacău şi Galaţi intră în reabilitare

S-a finalizat procedura de licitaţie pentru reabilitarea a 21 poduri şi podeţe de cale ferată aflate pe raza Regionalei CF Galaţi, program cu o valoare financiară totală de 129,73 milioane lei.

Companiile desemnate câştigătoare pentru cele 4 loturi de lucrări sunt Asocierea ARCADA SA – SC DARIA CONST SRL – SC ISAFT LITORAL SRL, cu o ofertă financiară finală în valoare de 18,46 milioane lei (fără TVA) pentru lotul I, Asocierea SC CONFER GRUP SRL – TABLEROS Y PUENTES SA – SC RADARIA SRL, cu o ofertă financiară finală în valoare de 20,61 milioane lei (fără TVA) pentru lotul II, Asocierea IMPLENIA BAUGESELLSCHAFT M.B.H – GDO MOV IMPEX SRL, cu o ofertă financiară finală în valoare de 27,42 milioane lei (fără TVA) pentru lotul III şi Asocierea IMPLENIA BAUGESELLSCHAFT M.B.H – GDO MOV IMPEX SRL, cu o ofertă financiară finală în valoare de 37,63 milioane lei (fără TVA) pentru lotul IV.

Programul de reabilitare a celor 21 obiective feroviare, finanţat din fonduri externe nerambursabile şi de la bugetul de stat, are drept scop dezvoltarea reţelei feroviare din estul ţării, prin creşterea vitezei de circulaţie, a gradului de confortul şi îmbunătăţirea indicatorilor de siguranţă pe segmentele de cale ferată Zoiţa-Rm. Sărat, Gugesti-Coteşti, Rm. Sărat-Sihlea, Oneşti-Tg.Ocna, Borzeşti-Oneşti, Ghimeş-Bolovăniş, Asău-Ghimeş, Asău-Goioasa, Focşani-Putna Seacă, Galaţi-Frontiera Reni, Mărăşeşti-Pădureni, Pădureni-Pufeşti, Oneşti-Tg. Ocna, Tg. Ocna-Cireşoaia.

La finalul perioadei legale de contestaţii, contractele de achiziţie publică pot fi încheiate şi semnate de ambele părţi (CNCF CFR SA şi ofertantul câştigător pentru fiecare lot).

Marius CHIPER, director general al CFR SA
„Reabilitarea podurilor şi podeţelor de cale ferată înseamnă creşterea vitezei de circulaţie, siguranţă şi confort, beneficii care vor reorienta opţiunile călătorilor şi ale operatorilor de marfă spre calea ferată”.

Sursa informatiei este pagina oficiala de facebook CFR Infrastructura:https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/?hc_ref=NEWSFEED&fref=nf

 


Re: Stiri, noutati, perspective ByOnu

Nu pricep ce s-a intamplat cu CFR (atat Infra cat si Calatori) in ultimul an. Lasati ca vin alegerile si se reintoarce totul la normal!

 


Re: Stiri, noutati, perspective abc_XC

Bucureşti, 23 noiembrie 2016

Staţia CF Gen. Nicolae Dăscălescu dotată cu instalaţie de centralizare electrodinamică a traficului

S-au finalizat lucrările de implementare şi punere în funcţie a instalaţiei de centralizare electrodinamică a traficului în staţia Gen. Nicolae Dăscălescu, staţie situată pe secţia Deda - Târgu Mureş - Războieni.
Lucrările de centralizare electrodinamică a traficului feroviar din staţia CF Gen. Nicolae Dăscălescu au fost incluse în prima etapă de implementare a programului PRINCE pentru centralizarea staţiilor de cale ferată dotate cu instalaţii mecanice, cu termen de finalizare 30 noiembrie 2016. Costurile de execuţie se ridică la aproximativ 1,2 milioane lei, şi au fost asigurate din surse proprii ale companiei.
În cadrul programului s-au executat lucrări la infrastructura şi suprastructura feroviară pentru introducerea sistemului de centralizare electrodinamică în staţia CF Gen. Nicolae Dăscălescu, bloc de linie automat pe intervalul de staţii Târgu Mureş Sud - Gen. Nicolae Dăscălescu şi montarea unei bariere automate la trecerea la nivel dintre Târgu Mures Sud şi Gen. Nicolae Dăscălescu.
Principalele beneficii ale sistemului de centralizare electrodinamică din staţia CF Gen. Nicolae Dăscălescu vizează creşterea capacităţii de trafic cu efecte directe în reducerea timpilor de mers, creşterea gradului de siguranţă în staţie şi în linie curentă, reducerea timpilor de aşteptare a vehiculelor auto la bariera dintre Târgu Mureş Sud şi General Nicolae Dăscălescu şi, nu în ultimul rând, reducerea costurilor de exploatare în această staţie cu aproximativ 650.000 de lei/an.

Etapa a II-a a programului PRINCE va continua în perioada 2017-2019, prin implementarea sistemului de centralizare electrodinamică în alte 6 staţii - Aluniş Mureş, Dumbrăvioara, Sânpaul, Iernut, Luduş şi Gligoreşti, iar impactul financiar final al programului PRINCE (2 etape) va avea ca rezultat o reducere a cheltuielilor de exploatare cu 4,2 mil lei/an pe secţia CF Deda - Târgu Mureş - Războieni.

Sursa CFR Infrastructura: https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/?fref=ts

 


Re: Stiri, noutati, perspective abc_XC

Bucureşti, 31 ianuarie 2017

Asocierea ACCIONA Ingenieria SA-BAICONS Impex SRL este desemnată câştigătoarea procedurii de licitaţie publică pentru elaborarea studiului de fezabilitate, care va sta la baza lucrărilor de reabilitare a liniei Craiova - Drobeta Turnu Severin – Caransebeş la standardele impuse pentru coridoarele europene.

Comunicările oficiale au fost transmise tuturor firmelor participante la licitaţia deschisă, contractul de achiziţie publică urmând a fi semnat de ambele părţi (CNCF CFR SA şi ofertantul câştigător), după finalizarea perioadei legale de contestaţii.

Obiectivul general al proiectului este modernizarea liniei ca linie dublă electrificată în sistem de alimentare de 25 kV, controlată de un sistem care sa asigure cerințele de interoperabilitate specificate în normele STI, creşterea vitezei de circulaţie la 120 - 160 km/h pentru trenurile de călători și 100 - 120 km/h pentru trenurile de marfă, introducerea sistemului de siguranță ERTMS (ETCS nevel II şi GSM-R), lucrări civile în staţii şi creşterea capacităţii de tranzit naţional şi internaţional.

Sursa de finanţare este asigurată din fonduri nerambursabile CEF, în proporţie de 85% şi 15% fonduri de la bugetul de stat, iar valoarea totală estimată a contractului este de 41.924.000 lei (fără TVA.

Secţiunea de cale ferată Craiova – Drobeta Turnu Severin – Caransebeş, inclusă în programul de modernizare a tronsonului feroviar Arad – Timişoara – Caransebeş – Craiova – Calafat, este parte componentă a Coridorului Orient/Est-Mediteranean (IV – ramura sudică).

Finalizarea acestei proceduri asigură pregătirea pentru demararea, în toamna acestui an, a activităţilor de construcţie pe traseul Arad – Caransebeş – Craiova – Calafat.

Sursa este pagina de facebook CFR Infrastructura:https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/?hc_ref=NEWSFEED&fref=nf

 


Re: Stiri, noutati, perspective TibiV

http://mt.gov.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/1435-13022017-3

Comunicat de presa
Creat: 13 Februarie 2017

Prin Decizia Directorului General al Organismului Intermediar pentru Transport nr. 8/06.02.2017 afost aprobat Ghidul Solicitantului pentru Dezvoltarea Infrastructurii Feroviare, respectiv a fost lansată gestiunea apelurilor aferente: Obiectivului Specific 1.2 (OS) “Creşterea mobilităţii pe reţeaua feroviară TEN-T centrală”, Prioritatea de investiții 7i „Sprijinirea unui spațiu european unic al transporturilor de tip multimodal prin investiții în TEN –T”, din cadrul Axei Prioritare 1 (A.P) „Îmbunătățirea mobilității prin dezvoltarea reţelei TEN-T şi a transportului cu metroul” și Obiectivului Specific specific 2.7 (O.S.) „Creşterea sustenabilității și calității transportului feroviar” Prioritatea de investiții 7d „Dezvoltarea reabilitarea unor sisteme feroviare complete de înaltă calitate şi interoperabilitate şi promovarea măsurilor de reducere a zgomotului”, din cadrulAxei Prioritare 2 (A.P.)„Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil şi eficient”.

Ghidul Solicitantului împreună cu anexele aferente sunt disponibile pe site-ul http://www.mt.ro la secțiunea Organismul Intermediar pentru Transport.
Ghidul Solicitantului conține informații referitoare la specificitatea proiectelor, modalitatea de completare și de depunere a cererii de finanțare, condiții de eligibilitate, criterii de selecție, o descriere a etapelor de verificare, evaluare, selecție, contractare a proiectelor. Datorită similitudinilor dintre domeniile de transport a fost realizat un ghid comun ce însumează  obiectivele specifice menționate, cu evidențierea  diferențelor. Apelurile vor fi lansate pentru fiecare obiectiv specific în parte, pe categorii: proiecte noi de investiții, proiecte fazate și sprijin proiecte de investiții.
De asemenea sunt incluse instrucțiuni de completare a Cererii de finanțare de către solicitanți.
Depunerea cererilor de finanțare se face utilizând sistemul electronic - aplicația MySMIS2104/MySMIS2104+.

Pentru depunerea proiectelor este prevăzută o perioadă de aprox. doi ani de la data publicării Ghidului solicitantului, astfel încât depunerea proiectelor se va face începând cu data de  07 februarie 2017, ora 12.00. Cererile de finanțare vor putea fi transmise până la data de 31 decembrie 2018, ora 24.00. Depunerea proiectelor în cadrul fiecărui obiectiv specific este continuă pe bază de liste de proiecte pre-identificate.

Programul Operațional Infrastructură Mare este unul dintre cele 7 programe operaționale din generația 2014-2020 implementate în România, cofinanțate din fondurile europene structurale și de investiții. Programul este gestionat de AM POIM din cadrul Ministerului Dezvoltării Regionale, Administrației Publice și Fondurilor Europene în calitate de Autoritatea de management pentru POIM 2014-2020.

Gestiunea axelor de transport din cadrul POIM este asigurată de AMPOIM.  AMPOIM a decis delegarea funcțiilor de selecție și evaluare proiecte, monitorizare a implementării, verificare tehnică și financiară, verificarea achizițiilor publice pentru proiectele de transport din POIM către Organismul Intermediar Transport.

Direcția Generală Organism Intermediar din cadrul Ministerului Transporturilor îndeplinește, rolul de Organism Intermediar pentru axele prioritare de transport ale Programului Operațional Infrastructură Mare 2014-2020.

 


Re: Stiri, noutati, perspective TibiV

Foarte tare video !

https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/videos/1543974385637424/

Lucrări de înlocuire a unui schimbător de cale şi de buraj mecanizat pe segmentul feroviar Vadu Lat – Grădinari

Lucrările de înlocuire a unui schimbătorul de cale şi de buraj mecanizat se execută în perioada 3-5 aprilie a.c. pe intervalul Vadu Lat – Grădinari (firul II) şi în staţia Vadu Lat, circulaţia trenurilor fiind redirecţionată în intervalul alocat lucrărilor pe un singur fir.

Utilaje CFR SA:
- Utilaj de înlocuit aparate de cale DESEC
- Vagoane specializate de transport aparate de cale montate

(In filmare ordinea este inversa, intai vagoanele specializate si apoi utilajul de inlocuit...)

 


Re: Stiri, noutati, perspective shoppy

Utilajul are vreo 10 ani, vagonul este nou.

 


Re: Stiri, noutati, perspective abc_XC

Comunicat oficial CFR SA: http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2017/3497-07-aprilie-2017-cfr-sa-a-semnat-contractul-pentru-craiova-calafat
CFR SA a semnat contractul de revizuirea a Studiului de Fezabilitate pentru Craiova-Calafat

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA şi Asocierea CONSIS PROIECT S.R.L. – BAICONS IMPEX S.R.L. au semnat contractul de Revizuire a Studiului de Fezabilitate pentru reabilitarea liniei de cale ferată Craiova-Calafat.

Reabilitatrea liniei de cale ferată Craiova - Calafat este parte a proiectului global de modernizare a tronsonului feroviar Arad - Timişoara - Caransebeş - Craiova - Calafat, parte componentă a Coridorului Orient/Est-Mediteranean pe teritoriul României.

La licitaţia deschisă au depus documentaţie următoarele 6 asocieri/firme româneşti şi străine:

-          Asocierea Italferr S.p.A. – S.C. Italrom Inginerie Internationala S.R.L.,

-          Asocierea SYSTRA S.A. – S.C. IRIMAT CONS S.R.L.,

-          Asocierea ACCIONA Ingenieria S.A. – Ardanuy Ingenieria S.A.,

-          Asocierea CONSIS PROIECT S.R.L. – BAICONS IMPEX S.R.L.,

-          Asocierea SC OBERMEYER Proiectare Bucuresti S.R.L. – SC OBERMEYER Planen + Beraten GmbH Munchen Germania,

-          Egis Rail S.A.

Scopul contractului de achiziţie publică, câştigat de Asocierea CONSIS PROIECT S.R.L. – BAICONS IMPEX S.R.L, este stabilirea variantei optime pentru reabilitarea liniei de cale ferată de la Craiova la Calafat la standarde europene, în vederea îmbunătăţirii condiţiilor de operare pe o lungime totală de cca. 107 km şi asigurarea Specificaţiilor Tehnice de Interoperabilitate (STI) pe teritoriul României, ca parte a proiectului global de reabilitare/modernizare a liniei de cale ferată Arad – Timişoara – Caransebeş – Craiova – Calafat, componenta a Coridorului Orient Est-Mediteranean.

“Modernizarea infrastructurii feroviare în partea de sud ţării, o zonă cu mare potenţial economic, este o prioritate a CFR SA, iar programul de reabilitare a căii ferate Craiova-Calafat va influenţa pozitiv creşterea capacităţii de transport de mărfuri şi consolidarea relaţiilor economice între România şi Bulgaria”, a declarat Marius CHIPER, directorul general al CFR SA.
Menţionăm de asemenea, că obiectivul  general al proiectului de reabilitare a liniei de cale ferată Craiova-Calafat constă în elaborarea documentației tehnico-economice pentru linie electrificată în sistem de alimentare de 25 kV, controlată de un sistem care sa asigure cerințele de interoperabilitate specificate în normele STI, pe baza previziunilor cererii de trafic de călători şi de marfă naţional şi internațional.

Sursa de finanţare a contractului de Revizuire a Studiului de Fezabilitate este asigurată din fonduri nerambursabile CEF, în proporţie de 85% şi 15% fonduri de la bugetul de stat, durata de valabilitate a contractului, în valoare de 3,9 milioane lei, fiind de 20 de luni.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Brb398

Sursa https://www.facebook.com/cfrinfrastruct...=3&theater    



București, 6 iunie 2017
CFR SA a desemnat câștigătorul studiului de fezabilitate pentru modernizarea tronsonului Bucureşti Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Frontieră, inclusiv Podul Grădiștea
Asocierea BAICONS IMPEX S.R.L.- ACCIONA INGENIERIA S.A. a fost desemnată câştigătoare a procedurii de licitaţie publică pentru elaborarea studiului de fezabilitate pentru modernizarea liniei Bucureşti Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Frontieră, inclusiv Podul de la Grădiștea.
Marius CHIPER, director general al CFR SA
"Pentru Podul Grădiştea sperăm ca studiul de fezabilitate să fie realizat în maximum 9 luni. După acest termen vom demara licitaţia pentru proiectare şi execuţie, iar în 2 ani construcția să fie finalizată. Poate acest termen nu este foarte optimist, dar este unul realist. Deși am fost nevoiţi de foarte multe ori să schimbăm scenariile de pregătire, în acest moment putem spune că am găsit soluția optimă pentru realizarea acestui proiect, important nu doar pentru localnici, dar și pentru publicul călător".
Studiul de fezabilitate va prezenta varianta optimă de traseu şi va propune o planificare a activităților proiectului tehnic printr-o soluție de execuție a lucrărilor pe 2 loturi:
- lucrări la podul peste râul Argeș, între stațiile Vidra și Grădiștea (lot I);
- lucrări la infrastructura de cale ferată între stațiile CF București Nord şi Giurgiu Nord, până la Frontieră (lot II).
Sursa de finanţare pentru realizarea studiului de fezabilitate este asigurată din fonduri externe nerambursabile, prin Programul Operaţional Infrastructură Mare. Valoarea totală estimată a contractului este de 19.267.200 RON (fără TVA), termenul de întocmire a studiului de fezabilitate (2 loturi) fiind de 18 luni.
Obiectivul general al proiectului este modernizarea liniei CF Bucureşti Nord – Jilava – Giurgiu Nord - Frontieră la standarde europene, îmbunătăţirea confortului și a siguranţei feroviare, reducerea timpului de călătorie prin creşterea vitezei de circulaţie pe întregul tronson, creşterea traficului de marfă de tranzit, precum și prin asigurarea legăturilor/conexiunilor feroviare aferente segmentelor Jilava - Bucureşti Progresu și Giurgiu Nord - Giurgiu Oraş.
● Comunicările oficiale au fost transmise tuturor firmelor participante la licitaţia deschisă, contractul de achiziţie publică urmând a fi semnat de ambele părţi (CNCF CFR SA şi ofertantul câştigător), după finalizarea perioadei legale de contestaţii

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 11
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din România  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419396 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use