Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
515 posts, 123847 views
📖 Pagination options
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Ba merge si fara sa se astepte, au experimentat fratii lor din aceeasi ograda azi :
http://www.tion.ro/doua-trenuri-de-pe-r...ca/1659572
Ba merge si fara sa se astepte, au experimentat fratii lor din aceeasi ograda azi :
http://www.tion.ro/doua-trenuri-de-pe-r...ca/1659572
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
mcosmin
Perfect, asa se obtine un tren cu mai multe vagoane, e mai economic
Perfect, asa se obtine un tren cu mai multe vagoane, e mai economic

- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Cam multisor...Pe asta sa spunem ca am lamurit-o, asta este, cei care circula acum pe M4 vor avea de indurat minim 6 luni.
Cum ramane insa cu circulatia pe M6 ?, Ca eu unul nu m-am lamurit... Toate trenurile vor intoarce la aeroport sau va exista un alt capat de linie pe parcurs pentru o serie de trenuri ? Sau mai intai construim si dupa aceea ne punem problema ca s-ar putea sa nu existe cerere pe un anumit tronson, cum inteleg ca se intampla acum la M4 cu statia Straulesti ?
Adrian Rosca wrote:
20 de minute?
Cam multisor...Pe asta sa spunem ca am lamurit-o, asta este, cei care circula acum pe M4 vor avea de indurat minim 6 luni.
Cum ramane insa cu circulatia pe M6 ?, Ca eu unul nu m-am lamurit... Toate trenurile vor intoarce la aeroport sau va exista un alt capat de linie pe parcurs pentru o serie de trenuri ? Sau mai intai construim si dupa aceea ne punem problema ca s-ar putea sa nu existe cerere pe un anumit tronson, cum inteleg ca se intampla acum la M4 cu statia Straulesti ?
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
mcosmin
Pai si? Abordarea asta se aplica si in alte tari (civilizate). Sunt tronsoane care au tren doar o data la 30-40 de minute sau doar in weekend, deci nu se intampla doar la noi...
Pai si? Abordarea asta se aplica si in alte tari (civilizate). Sunt tronsoane care au tren doar o data la 30-40 de minute sau doar in weekend, deci nu se intampla doar la noi...
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Poate ca ei si-au rezolvat probleme stringente de transport si atunci investesc si "de placere". Bucurestiul nu cred ca are rezolvate problemele urgente.
Pe de alta parte, daca frecventa necesara este 30-40 min, parerea mea este ca nu aveau nevoie de metrou, ci de orice altceva...Cu tot respectul pentru civilizatia tarilor respective...
Problema la noi este ca M6 este la randul lui o derivatie. Deci vom avea derivatie din derivatie...
Poate ca ei si-au rezolvat probleme stringente de transport si atunci investesc si "de placere". Bucurestiul nu cred ca are rezolvate problemele urgente.
Pe de alta parte, daca frecventa necesara este 30-40 min, parerea mea este ca nu aveau nevoie de metrou, ci de orice altceva...Cu tot respectul pentru civilizatia tarilor respective...
Problema la noi este ca M6 este la randul lui o derivatie. Deci vom avea derivatie din derivatie...
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
mcosmin
Mai repede as zice ca M4 spre Straulesti e o deviatie a lui M6, si cel mai probabil, singurul motiv pentru care ea exista este depoul. Daca se putea face depoul in alta parte probabil nu aveam deviatie la deviatie.
Magistralele la care fac eu referire din alte tari leaga orasul de obiective importante din jur (cum ar fi stadioane, sau palate, sau gradini zoo). Nu au un debit constant de calatori, dar exista anumite momente in care debitul necesita metrou, iar daca metroul inca trece pe acolo, inseamna ca este profitabil.
Mai repede as zice ca M4 spre Straulesti e o deviatie a lui M6, si cel mai probabil, singurul motiv pentru care ea exista este depoul. Daca se putea face depoul in alta parte probabil nu aveam deviatie la deviatie.
Magistralele la care fac eu referire din alte tari leaga orasul de obiective importante din jur (cum ar fi stadioane, sau palate, sau gradini zoo). Nu au un debit constant de calatori, dar exista anumite momente in care debitul necesita metrou, iar daca metroul inca trece pe acolo, inseamna ca este profitabil.
- abc_XC
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
abc_XC
Readuc in discutie problema conectarii la M4 a tunelului Aeroport Otopeni-Gara de Nord.
Avand in vedere ca in acea zona exista si pasajul rutier de sub calea ferata spre Constanta si apeductul care a incurcat M4, mi se pare ca singura solutie este ca firul dinspre Otopeni sa subtraverseze M4 si sa se incadreze sub Calea Grivitei.De la calea ferata si pana la intrarea in statia 1Mai sunt aproximativ 500m, este suficienta aceasta distanta pentru ca acest fir sa urce, sa ajunga la nivel cu M4 si apoi sa intre pe macazul din fata statiei 1 Mai la peron?
Am presupus ca subtraversarea s-ar realiza undeva sub calea ferata/pasajul rutier, mai la nord mi se pare imposibil, din cauza blocului cu 18 etaje, iar conform hartii din PUZ de pe pagina anterioara, linia pare a merge pe sub calea ferata in acea zona.
Nu o sa fie o urcare "abrupta" acolo?
Readuc in discutie problema conectarii la M4 a tunelului Aeroport Otopeni-Gara de Nord.
Avand in vedere ca in acea zona exista si pasajul rutier de sub calea ferata spre Constanta si apeductul care a incurcat M4, mi se pare ca singura solutie este ca firul dinspre Otopeni sa subtraverseze M4 si sa se incadreze sub Calea Grivitei.De la calea ferata si pana la intrarea in statia 1Mai sunt aproximativ 500m, este suficienta aceasta distanta pentru ca acest fir sa urce, sa ajunga la nivel cu M4 si apoi sa intre pe macazul din fata statiei 1 Mai la peron?
Am presupus ca subtraversarea s-ar realiza undeva sub calea ferata/pasajul rutier, mai la nord mi se pare imposibil, din cauza blocului cu 18 etaje, iar conform hartii din PUZ de pe pagina anterioara, linia pare a merge pe sub calea ferata in acea zona.
Nu o sa fie o urcare "abrupta" acolo?
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Ai calculat corect. Nu poate fi o urcare mai abrupta decat - de exemplu - la Eroilor. Sau intre GdN 1 - si Basarab. Sau si prin alte parti ( NG / linia 3 ).
Ai calculat corect. Nu poate fi o urcare mai abrupta decat - de exemplu - la Eroilor. Sau intre GdN 1 - si Basarab. Sau si prin alte parti ( NG / linia 3 ).
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
PUZ-ul ala pare destul de clar: firul Otopeni-1Mai subtraverseaza tot M4. Da, e stramt, dar eu sincer nu cred ca au sfeclit-o in halul asta inca din proiectare. Imi place sa cred ca au respectat gradientul maxim vertical. Nu le-am luat la mana calculele, insa sper din tot sufletul sa fie "la zi" documentele cu subteranul din zona, sa nu ne trezim peste 10 ani cu TBM-ul pe conducta de apa si cu injectii de beton pe la robinet
PUZ-ul ala pare destul de clar: firul Otopeni-1Mai subtraverseaza tot M4. Da, e stramt, dar eu sincer nu cred ca au sfeclit-o in halul asta inca din proiectare. Imi place sa cred ca au respectat gradientul maxim vertical. Nu le-am luat la mana calculele, insa sper din tot sufletul sa fie "la zi" documentele cu subteranul din zona, sa nu ne trezim peste 10 ani cu TBM-ul pe conducta de apa si cu injectii de beton pe la robinet

-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Sunt ferm convins ca e calculat totul. Inclusiv noul pasaj auto preconizat in zona. Pentru calcule nu va faceti griji.
Sunt ferm convins ca e calculat totul. Inclusiv noul pasaj auto preconizat in zona. Pentru calcule nu va faceti griji.
- alex230ro
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
alex230ro
La Baneasa se sapa de zor imediat dupa benzinaria Lukoil,in afara de magazinul Dedeman,are legatura cu M5 oare?
La Baneasa se sapa de zor imediat dupa benzinaria Lukoil,in afara de magazinul Dedeman,are legatura cu M5 oare?
-
- t530
-
Posted:
-
-
- Costin
-
Posted:
-
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
https://www.facebook.com/100003818918808/posts/814735185330438/
Asta este anuntul Metrorex cu ziua portilor deschise...
Are si o harta.
Cu M6 desenat "foarte hotarat". Statia Pajura "included"...

https://www.facebook.com/100003818918808/posts/814735185330438/
Asta este anuntul Metrorex cu ziua portilor deschise...
Are si o harta.
Cu M6 desenat "foarte hotarat". Statia Pajura "included"...


📖 Pagination options