Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
515 posts, 123844 views
📖 Pagination options
-
- Costin
-
Posted:
-
Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Costin
Putem incepe discutiile despre proiect, pentru ca avem unul. Discutiile despre oportunitatea lucrarii vor fi considerate cel putin simplu offtopic (si sterse) si pot ajunge, in functie de gravitate, pana la flame/trolling (si sterse + utilizatorul vinovat suspendat). De asemenea, la prima abatere, acest topic va fi inchis (precum celelalte din acest subforum).
Putem incepe discutiile despre proiect, pentru ca avem unul. Discutiile despre oportunitatea lucrarii vor fi considerate cel putin simplu offtopic (si sterse) si pot ajunge, in functie de gravitate, pana la flame/trolling (si sterse + utilizatorul vinovat suspendat). De asemenea, la prima abatere, acest topic va fi inchis (precum celelalte din acest subforum).
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Recunosc ca nu am citit documentatia, m-am uita numai pe schite. Stie cineva daca magistrala se construieste intr-o etapa sau mai multe ?
Recunosc ca nu am citit documentatia, m-am uita numai pe schite. Stie cineva daca magistrala se construieste intr-o etapa sau mai multe ?
- alex230ro
-
Posted:
-
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
Se merge tot pe ideea de 800m intre statii?
Se merge tot pe ideea de 800m intre statii?
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Google earth si o vizita rapida la primul si al doilea post din aceasta sectiune o sa te lamureasca pe deplin.
Google earth si o vizita rapida la primul si al doilea post din aceasta sectiune o sa te lamureasca pe deplin.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
Am masurat deja distanta, incercam doar sa inteleg pe ce rationamente au gandit statiile asa. Mi se par cam apropiate pentru o zona in care nu sunt decat cateva birouri (iar parcelarea nu va permite cartiere de blocuri ca la IMGB). Poate in DT inteleg ca la ce trafic se asteapta, e bine sa nu ai statiile la 2km distanta. Poate inteleg in Otopeni, dar toate statiile pe pe PUZul de Bucuresti in afara de Montreal si Aero Baneasa (astea e clar de ce sunt unde sunt)... par foarte ingramadite. Intr-o zona unde nu e nimic (ma rog, acum nu e nimic).
Daca asta e un punct sensibil pentru M6... pare rau. Chiar nu am citit restul de forumuri. Daca e cazul, prefer sa fie sters postul asta decat blocata discutia intr-un sir interminabil de contradictii si atacuri. Nu e asta intentia.
Am masurat deja distanta, incercam doar sa inteleg pe ce rationamente au gandit statiile asa. Mi se par cam apropiate pentru o zona in care nu sunt decat cateva birouri (iar parcelarea nu va permite cartiere de blocuri ca la IMGB). Poate in DT inteleg ca la ce trafic se asteapta, e bine sa nu ai statiile la 2km distanta. Poate inteleg in Otopeni, dar toate statiile pe pe PUZul de Bucuresti in afara de Montreal si Aero Baneasa (astea e clar de ce sunt unde sunt)... par foarte ingramadite. Intr-o zona unde nu e nimic (ma rog, acum nu e nimic).
Daca asta e un punct sensibil pentru M6... pare rau. Chiar nu am citit restul de forumuri. Daca e cazul, prefer sa fie sters postul asta decat blocata discutia intr-un sir interminabil de contradictii si atacuri. Nu e asta intentia.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
mcosmin
Conform spuselor din legendarul PDF, zonele mentionate de tine se incadreaza la "zone de destinatie" si "zone ce genereaza puncte de transfer". Cam anevoiasa exprimarea cu "genereaza puncte de transfer". Dar si zone cu "dezvoltare controlata" -> sper ca nu la fel de controlata ca in Pipera.
PDF-pag 41.
Conform spuselor din legendarul PDF, zonele mentionate de tine se incadreaza la "zone de destinatie" si "zone ce genereaza puncte de transfer". Cam anevoiasa exprimarea cu "genereaza puncte de transfer". Dar si zone cu "dezvoltare controlata" -> sper ca nu la fel de controlata ca in Pipera.
PDF-pag 41.
- alex230ro
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
alex230ro
Da si nu,pe Expozitiei acum cativa ani puteai jura ca e nebunie sa faci metrou,acum Ubisoft mai face o cladire,Unicredit a ridicat o cladire SNSPA a ridicat o cladire.Umbla un zvon ca s-ar mai face un cartier pe acolo pe undeva.La Miorita sunt doar cateva cladiri de birouri.Baneasa acolo e punctul de atractie,avem birouri ,Baneasa Shopping ,Carrefour ,Dechatlon,Mega Image si mai nou se mai sapa ceva.Mai departe pana in Otopeni nu mai e mai nimic.
zapacitu wrote:
Am masurat deja distanta, incercam doar sa inteleg pe ce rationamente au gandit statiile asa. Mi se par cam apropiate pentru o zona in care nu sunt decat cateva birouri (iar parcelarea nu va permite cartiere de blocuri ca la IMGB) ...
Da si nu,pe Expozitiei acum cativa ani puteai jura ca e nebunie sa faci metrou,acum Ubisoft mai face o cladire,Unicredit a ridicat o cladire SNSPA a ridicat o cladire.Umbla un zvon ca s-ar mai face un cartier pe acolo pe undeva.La Miorita sunt doar cateva cladiri de birouri.Baneasa acolo e punctul de atractie,avem birouri ,Baneasa Shopping ,Carrefour ,Dechatlon,Mega Image si mai nou se mai sapa ceva.Mai departe pana in Otopeni nu mai e mai nimic.
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
La Miorita mie imi ies vreo 9 cladiri si a 10-a in construcite, asta fara Casa Presei Libere.
Si la Expozitiei mai e si Romano-Americana, si complexul de camine Agronomie, paca faceau si musulmanii moschee, de la Ubisoft pana la fosta benzinarie este o droaie de loc, mai este si fosta betoniera, fosta baza CCCF, fosta baza Rebu...
Si apoi dupa cum este M1, pai daca stai fix intre statii desi iti trece metroul prin fata blocului tu trebuie sa iei tramvai/autobuz 2 statii ca sa ajungi la metrou, mare tampenie, pai daca afara sunt peste 30 de grade, sau ploua, sau ninge, si tu trebuie sa iei de 4 autobuzuri ca sa mergi cu metroul la serviciu, si mai esti imbracat si busines sau busines casual sau smart casual, pai mai bine mergi cu masina personala.
La Miorita mie imi ies vreo 9 cladiri si a 10-a in construcite, asta fara Casa Presei Libere.
Si la Expozitiei mai e si Romano-Americana, si complexul de camine Agronomie, paca faceau si musulmanii moschee, de la Ubisoft pana la fosta benzinarie este o droaie de loc, mai este si fosta betoniera, fosta baza CCCF, fosta baza Rebu...
Si apoi dupa cum este M1, pai daca stai fix intre statii desi iti trece metroul prin fata blocului tu trebuie sa iei tramvai/autobuz 2 statii ca sa ajungi la metrou, mare tampenie, pai daca afara sunt peste 30 de grade, sau ploua, sau ninge, si tu trebuie sa iei de 4 autobuzuri ca sa mergi cu metroul la serviciu, si mai esti imbracat si busines sau busines casual sau smart casual, pai mai bine mergi cu masina personala.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Haide shoppy...
Pe bune ?!...
Daca moscheea aia va genera atata trafic, parca incep sa ma ingrijorez...
Mai fratilor, Berceniul merge cu trolee pe Obregia si cu autobuze pe Brancoveanu ca sa ajunga la metrou. Multe statii. Si asta indiferent daca ninge sau ploua.
Caministii de la Agronomie nu ar putea sa mearga pe jos ?
Sa nu imi spui ca le este greu pentru ca nu au RATB... Da, nu au. Dar daca acolo nici RATB nu are incarcare, de ce crezi ca ar avea metroul?
Spui ca se mai construiesc/se vor construi niste "chestii".
OK, probabil cand vor fi destule "chestii" o sa bage si RATB 3-4 autobuze in plus. Mai mult decat suficient.
Uite cazul Aurel Vlaicu/M2.
De cand s-a dat in folosinta a avut clienti.
Si eu am fost unul dintre ei inca din prima zi. Chit ca luam tramvaiul cateva statii pana la capat, in Baneasa. (Pe vremea aia era un capat decent, cu bucla de intoarcere. Dar pe vremea aia nu cred ca indraznea cineva sa faca gat ca i-a luat tramvaiul un metru din curte... Daca afla nebunul ii lua toata curtea si ii dadea la schimb cateva hectare... de sapat canal prin ele. Pana la Dunare.)
Sorry pentru divagatie.
Bun, sa revenim.
Deci Aurel Vlaicu este o statie cu calatori in permanenta. Cei din Aviatiei vin/pleaca pe jos, cei din Baneasa cu tramvaiul. Pipera cu 112/ 135. (Atentie, asta era asa si inainte de avantul imobiliar din zona statiei)
Deci "catchment area" este mult mai mare.
Care este "catchment area" la "Expozitiei" ?!...
Intre Pajura si Aeroport Baneasa s-ar fi justificat o singura statie - Piata Presei.
Dar nu la Montreal, ci fie pe Poligrafiei, fie pe Sos.Buc-Ploiesti inainte de Miorita - undeva intre Piata Presei si Miorita.
Si oricum dupa parerea mea ar trebui un cu totul alt traseu, nu "S"-ul ala ilogic prin spatele Romexpo.
De ce mama naibii sa faci statie la Gara Baneasa ?!?!... Mai degraba "Halta Baneasa"...
Aia nu are intr-o zi intreaga atatia calatori cati are un terminal de periferie al unei/unor linii decente. Exemplu: Piata Resita.
Chiar si statia de la Aeroport Baneasa mi se pare ca ar fi trebuit sa fie la sud de aeroport, sa deserveasca mai mult cartierul Baneasa decat aeroportul Baneasa. Si asta pentru ca Aeroportul Baneasa NU mai este un aeroport in adevaratul sens al cuvantului. NU mai are curse regulate, doar avioane private "business" - ai caror pasageri ma indoiesc ca au nevoie de metrou.
Dar in cazul asta acestei statii accept ideea ca avem contrangerea pasajului rutier subteran pe DN1...
Tokyo, Washington ? OK, insa doar una din ele.
In rest... De ce sa nu avem statii la marginea padurii ? Poate vine omul cu metroul sa auda pasarelele...
Dragi moderatori, nu am discutat despre utilitatea/inutilitatea M6, ci doar despre utilitatea/inutilitatea unor statii care apar in PUZ-ul pus in dezbatere publica...
Haide shoppy...
Pe bune ?!...
Daca moscheea aia va genera atata trafic, parca incep sa ma ingrijorez...

Mai fratilor, Berceniul merge cu trolee pe Obregia si cu autobuze pe Brancoveanu ca sa ajunga la metrou. Multe statii. Si asta indiferent daca ninge sau ploua.
Caministii de la Agronomie nu ar putea sa mearga pe jos ?
Sa nu imi spui ca le este greu pentru ca nu au RATB... Da, nu au. Dar daca acolo nici RATB nu are incarcare, de ce crezi ca ar avea metroul?
Spui ca se mai construiesc/se vor construi niste "chestii".
OK, probabil cand vor fi destule "chestii" o sa bage si RATB 3-4 autobuze in plus. Mai mult decat suficient.
Uite cazul Aurel Vlaicu/M2.
De cand s-a dat in folosinta a avut clienti.
Si eu am fost unul dintre ei inca din prima zi. Chit ca luam tramvaiul cateva statii pana la capat, in Baneasa. (Pe vremea aia era un capat decent, cu bucla de intoarcere. Dar pe vremea aia nu cred ca indraznea cineva sa faca gat ca i-a luat tramvaiul un metru din curte... Daca afla nebunul ii lua toata curtea si ii dadea la schimb cateva hectare... de sapat canal prin ele. Pana la Dunare.)
Sorry pentru divagatie.
Bun, sa revenim.
Deci Aurel Vlaicu este o statie cu calatori in permanenta. Cei din Aviatiei vin/pleaca pe jos, cei din Baneasa cu tramvaiul. Pipera cu 112/ 135. (Atentie, asta era asa si inainte de avantul imobiliar din zona statiei)
Deci "catchment area" este mult mai mare.
Care este "catchment area" la "Expozitiei" ?!...
Intre Pajura si Aeroport Baneasa s-ar fi justificat o singura statie - Piata Presei.
Dar nu la Montreal, ci fie pe Poligrafiei, fie pe Sos.Buc-Ploiesti inainte de Miorita - undeva intre Piata Presei si Miorita.
Si oricum dupa parerea mea ar trebui un cu totul alt traseu, nu "S"-ul ala ilogic prin spatele Romexpo.
De ce mama naibii sa faci statie la Gara Baneasa ?!?!... Mai degraba "Halta Baneasa"...
Aia nu are intr-o zi intreaga atatia calatori cati are un terminal de periferie al unei/unor linii decente. Exemplu: Piata Resita.
Chiar si statia de la Aeroport Baneasa mi se pare ca ar fi trebuit sa fie la sud de aeroport, sa deserveasca mai mult cartierul Baneasa decat aeroportul Baneasa. Si asta pentru ca Aeroportul Baneasa NU mai este un aeroport in adevaratul sens al cuvantului. NU mai are curse regulate, doar avioane private "business" - ai caror pasageri ma indoiesc ca au nevoie de metrou.
Dar in cazul asta acestei statii accept ideea ca avem contrangerea pasajului rutier subteran pe DN1...
Tokyo, Washington ? OK, insa doar una din ele.
In rest... De ce sa nu avem statii la marginea padurii ? Poate vine omul cu metroul sa auda pasarelele...

Dragi moderatori, nu am discutat despre utilitatea/inutilitatea M6, ci doar despre utilitatea/inutilitatea unor statii care apar in PUZ-ul pus in dezbatere publica...

-
- t530
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
t530
DN1 o sa fie deviat cand vor incepe lucrarile?
DN1 o sa fie deviat cand vor incepe lucrarile?
-
- Costin
-
Posted:
-
-
- t530
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
t530
Treaba romaneasca...
Bulevardul Pipera - o ruina
Ciotul de 3 km A3 - nu se mai stie nimic despre el
Treaba romaneasca...

Bulevardul Pipera - o ruina
Ciotul de 3 km A3 - nu se mai stie nimic despre el
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Dragi colegi, discutam pe margiea << lucrarilor si a proiectului >> NU despre utilitatea / neutilitatea lui.
In ceea ce priveste deviatia circulatiei pe DN 1 in timpul lucrarilor, uitati-va cu atentie pe schitele postate de subsemnatul
aici. Statiile sunt in afara soselei Bucuresti - Ploiesti ( sosea din cadrul Sectorului 1 ). Nu se incurca decat ( eventual ) cu bretelele celor doua poduri. Numai cand se vor executa subtraversarile soselei ( pentru accese ) va fi deviata circulatia.
Acum e evident târziu dar la Exaeroport Baneasa statia de metrou trebuia construita odata cu pasajul rutier sub el, ceva in genul ce avem acum la Victoriei / M 1. Ar fi fost cel mai logic cu putinta.
Dragi colegi, discutam pe margiea << lucrarilor si a proiectului >> NU despre utilitatea / neutilitatea lui.
In ceea ce priveste deviatia circulatiei pe DN 1 in timpul lucrarilor, uitati-va cu atentie pe schitele postate de subsemnatul

Acum e evident târziu dar la Exaeroport Baneasa statia de metrou trebuia construita odata cu pasajul rutier sub el, ceva in genul ce avem acum la Victoriei / M 1. Ar fi fost cel mai logic cu putinta.
📖 Pagination options