Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Propuneri de noi trasee

1439 posts, 397287 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 89 90 91 92 93 94 95  ... 103
 
 

📖 Pagination options
Re: Propuneri de noi trasee Cezar210

Am să vin și eu cu o propunere legată de o prelungire, mai exact despre prelungirea liniei 232, în Cartierul Brâncuși.

Prin cartier, va urma traseul liniei 168, singura linie care deservește cartierul în momentul actual.

Avantaje:
- Cartierul are destul de mulți locatari iar o nouă alternativă de transport ar fi bine-venită;
- Cu puțin efort s-ar putea intercala plecările liniilor, astfel s-ar "ajuta" una pe alta prin cartier;
- În momentul actual, capătul liniei 232 este la marginea cartierului, nefiind foarte de folos pentru locuitori.

Dezavantaje:
- Dacă, contrar celor spuse mai sus, plecările vor fi în "trenuleț", acesta ar fi un dezavantaj;
- Terminalul actual nu este suficient pentru două linii, însă există o soluție. Soluția nu este grea. După cum se vede în imaginea de mai jos (sursa: Google Maps), zona este "simetrică", parcările fiind la fel pe ambele părți. Așadar, se poate elibera de mașini și alveola din dreapta pozei (stânga drumului), unde ar putea staționa linia 232.
stationare.png (699.73 KB; downloaded 2326 times)

Imagine cu traseul aferent prelungirii (roșu - sens spre terminalul din cartier, verde - sens Berceni)
prelungire.jpg (24.27 KB; downloaded 2326 times)


Totuși, după această prelungire (desigur, dacă s-ar pune în practică), mă gândeam dacă nu cumva ar fi mai bine ca linia 168 să revină la fostul traseu, via Valea Argeșului, pentru a se putea ajunge, cu autobuzul, din cartier, pe ambele artere ce leagă Bd. Drumul Taberei de Str. Valea Oltului (adică Valea Argeșului și Valea Ialomiței).

 


Re: Propuneri de noi trasee cris_m

Daca il muti pe 168 pe Valea Argesului o sa ai o problema cu traficul de pe Valea Oltului care se "varsa" in Prelungirea Ghencea. Acesta este si motivul principal pentru care liniile au fost modificate in acest fel.

Legat de 232, m-am gandit si eu anterior la aspectele semnalate de tine. Problema e ca acel cartier este foarte inghesuit, inteleg ca sunt numeroase reclamatii in privinta zgomotului produs de autobuze (fie ca stationeaza cu motorul pornit, fie ca il pornesc la plecarea in cursa). Aceasta problema (deloc de neglijat) s-ar putea rezolva elegant odata cu venirea priemelor autobuze electrice. Insa ramane problema spatiului, la care se va adauga montajul statiilor rapide de reincarcare.

Terminalul de la Valea Argesului sunt convins ca a fost reactivat pentru a fi o rezerva a celui din Cartier Brancusi, oferind mai mult spatiu de stationare. Ca nu este cel mai bine amenajat, este alta discutie.

 


Re: Propuneri de noi trasee Cezar210

Chestia aceasta cu zgomotul, personal nu o înțeleg, adică...chiar atât de rău se aud motoarele și nu știu eu? Locuiesc într-un bloc pe lângă care trec autobuzele și nu pot spune că sunt deranjat. Nu știu, poate că cei din blocul de lângă zona de staționare ar putea fi deranjați dacă se stă cu motorul pornit...dar tot nu sunt convins că e cu adevărat deranjant sau e doar un moft.

 


Re: Propuneri de noi trasee BGP2597

Una este zgomotul în trecere, pe care îl auzi câteva secunde, alta este să-ți stea un autobuz sub geam cu motorul pornit 10-15 minute, mai ales într-o zonă unde altă sursă de zgomot nu prea ai, deci ești obișnuit să fie ceva mai liniște decât dacă ai sta la un bulevard mare.

 


Re: Propuneri de noi trasee alexandru_minciu91

Vin si eu cu o propunere de modificare a liniilor in zona Uranus, Buzesti, Cotroceni, Filaret. Atasez mai jos hartile si explicatia la fiecare:

122.png (611.62 KB; downloaded 2125 times)


TUR:
Valea Argesului, Raul Doamnei, Brasov, Ghencea, Calea 13 Septembrie, Dr. Staicovici, Pod Hasdeu, Str. Schitu Magureanu, Str. Popa Tatu, Str. Buzesti, Piata Victoriei.
RETUR:
Piata Victoriei, Calea Victoriei, Bd. Regina Elisabeta, Pod Izvor, Splaiul Independentei, Bd. Libertatii, Calea 13 septembrie, Ghencea, Brasov, Tricodava, Raul Doamnei, Valea Argesului.
Avantaje:
Scurtarea liniei de la Cartierul Latin la Valea Argesului pentru evitarea ambuteiajelor de pe Prelungirea Ghencea
Ajuta fluxul liniei 385 pe tronsonul Raul Doamnei-Izvor.
Conexiunea cu zonele Buzesti-Piata Victoriei-Calea Victoriei.
La retur preia calatorii din zona Palatului Parlamentului.
Pe Str. Buzesti, autobuzele pot circula pe linia de tramvai ca si in cazul liniei 205.

Dezavantaje:
O linie lipsa in zona cartierului latin, insa se poate suplimenta 222.
Aglomeratia de la ora de varf de pe Calea Victoriei.

Statii noi de amplasat: Pod. Izvor, Schitu Magureanu, Stirbei Voda, Popa Tatu.

Numar ture: 8/4

2. Linia 136
136 bun.png (450.17 KB; downloaded 2125 times)


TUR:
CET Vest Militari, Valea Cascadelor, Bd Iuliu Maniu, Soseaua Geniului, Soseaua Panduri, Bd. Tudor Vladimirescu, Piata Chirigiu, Soseaua Viilor, Strada Fabrica de Chibrituri, Piata Garii Filaret.

RETUR:
Piata Garii Filaret, Strada Constantin Istrati, Soseaua Viilor, Bd. Tudor Vladimirescu, Soseaua Panduri, Soseaua Geniului, Bd. Iuliu Maniu, Valea Cascadelor, CET Vest Militari.

Avantaje:
Legatura dintre cele doua autogari mari din Bucuresti (Militari si Filaret).
Crearea unei conexiuni cu zona Filaret (Primaria Sector 5, Monetaria Statului, Autogara Filaret, Parcul Carol, noul ansamblu rezidential din zona).
Pierderea conexiunii cu zona Izvor, va fi motivata prin prezenta metroului Preciziei-Izvor, astfel zona nu ramane deservita.
Zona Palatului Parlamentului va fi deservita de viitoarea linie 122/132.

Nu observ niciun dezavantaj, astept pareri.

Numar ture: 8/4

Statii noi de amplasat: Spatarul Preda (dus), Autogara Filaret.

3. Linia 132

132 bun.png (396.82 KB; downloaded 2125 times)


TUR:
Gara Basarab, Gara de Nord, Bd. Dinicu Golescu, Berzei, Strada Vasile Parvan, Pod Hasdeu, Izvor, Bd Libertatii, Piata Regina Maria, Strada Mitropolitul Nifon, Str. Constantin Istrati, Soseaua Viilor, Eroii Revolutiei, Sura Mare.

RETUR:
Sura Mare, Eroii Revolutiei, Soseaua Viilor, Piata Chirigiu, Bd Regina Maria, Bd Libertatii, Bd. Natiunile Unite, Pod Hasdeu, Str. Vasile Parvan, Strada Berzei, Piata Berzei, Ministerul Transportului, Gara de Nord, Gara Basarab.

Avantaje:
Legatura rapida intre Buzesti, Uranus, Filaret si Eroii Revolutiei.
Introducerea transportului in zone noi.

Dezavantaje:
Ambuteiaj pe: strada Vasile Parvan, Soseaua Viilor, Strada Mitropolitul Nifon.

Statii noi de amplasat: Vasile Parvan, Piata Regina Maria, Parcul Carol, Autogara Filaret, Stirbei Voda (retur)

Numar ture: 8/4 (deservite de catre Autobaza Giurgiului si Ferentari)

Astept parerile! :bere:

 


Re: Propuneri de noi trasee ByOnu

Inca nu am analizat traseele, dar am o problema cu faptul ca sensurile de circulatie circula, nejustificat, pe artere diferite. Ai distante chiar si de peste 1km intre sensuri la Casa Poporului, spre exemplu. De asemenea, unde este Berzei si unde este Calea Victoriei?

Cui ar fi utile astfel de scenarii?!

Ar fi doar repetarea greselilor RATB. Sensurile trebuie sa fie cat mai apropiate, de preferat pe aceleasi artere acolo unde nu exista sens unic.

 


Re: Propuneri de noi trasee Cezar210

Un aspect important menționat de @ByOnu, cu care sunt de acord.

De altfel, ar fi o mare problemă scurtarea liniei 122, spre seară autobuzele circulă pline pe Prelungirea Ghencea către cartierul Latin
Dacă s-ar suplimenta 222, cum ai spus, pentru a fi suficient ar fi necesară o suplimentare masivă. Sunt de acord cu prelungirea liniei (cu mențiunea ca ambele sensuri să funcționeze pe aceleași artere (Râul Doamnei și zona palatului Parlamentului)), dar nu și cu scurtarea.

Un alt lucru, cel puțin pentru propunerea prelungirii liniei 122 mi se par extrem de puține 8/4 ture, nu cred că ar fi suficient.

 


Re: Propuneri de noi trasee alexandru_minciu91

Cel puțin la linia 132, traseul de retur a fost singurul care era fezabil, pentru că pe restul străzilor sunt restricții de tonaj, singura fiind Mitropolitul Nifon fara limita. Și din ce știam de la fostul 232, avea destul de mulți călători care îl foloseau spre Unirii și spre celelalte puncte importante. Așa m-am gândit că 132 poate lăsa fluxul la Izvor. Ar lega zona Berceni cu Gara de Nord.
La linia 122, am ales returul prin Calea Victoriei pentru o mai buna deservire a zonei, fata de 361 din prezent, și așa ajunge și în proximitatea capatalui actual de la Universitate. Reușește să facă traseul lui 136 din prezent, astfel zona nu rămâne fără transport.
Linia 136 nu are o cerere așa de mare in zona Parlamentului, și ar fi mai util in zona autogării și a primăriei de sector.
Și odată cu desființarea linie 621 din martie, ar exista parc de scos în traseu.

 


Re: Propuneri de noi trasee BGP2597

Eu în locul liniei 132 mai degrabă l-aș prelungi pe 196 de la Chirigiu pe Viilor până la Piața Eroii Revoluției în fostul capăt al lui 173.
Despre 122 nu știu ce/cum e folosit, dar din avion nu mi se pare că scoaterea de pe Prelungire e ok. Sunt câteva mii de oameni în zona aia care au nevoie de o legătură directă spre centru, nu doar de feedere care să-i oprească la Ghencea sau la Tricodava.

 


Re: Propuneri de noi trasee Vasile52

Vin cu primul meu set de propuneri pentru eficientizarea transportului interurban din Militari.

Propunerea 1

Autobuzele liniilor 431, 432, 433 ar trebuie sa efectueze statia deja existenta: Bd. Preciziei – sens A1.

Avanataje
   - Deservire mai eficienta a centrelor comerciale din zona
   - Conexiune mai buna cu linia de tramvai 25 si cu linia de autobuz 136
   - Uniformizarea traseelor
   
Dezavantaje
   - Nu indentific niciun dezavantaj, astept sugestii

In acest moment distanta dintre statia de tramvai „Cesarom” si cea mai apropriata statie de autobuz pentru aceste linii (Valea Cascadelor) este de 650 de metri, astfel daca autobuzele liniilor precizate ar efectua acesta statia distanta intre cele 2 statii ar fii redusa la 410 metrii.

Linia 429 efectueaza deja aceasta statie (desi nu apare pe info stb) si adaugarea liniilor mai sus mentionate ar aduce un plus uniformizarii transportului public din zona.

harta propuneri pacii.png (1.62 MB; downloaded 1743 times)


Propunerea 2

Relocarea liniilor 432 si 433 de la statia Carrefour Militari (cea doar cu aceste linii) – sens Valea Cascadelor la statia Carrefour Militari ale liniilor 137 si 429.
   O nouă statie pentru liniile 432 si 433: Carrefour Militari – Sens Zurbaua/Dragomiresti Deal.

Avantaje:
   - Uniformizarea traseelor
   - Cresterea confortului pasagerilor
   - Conexiuni mai bune intre Carrefour Militari si comunele Zurbaua si Dragomiresti.
   - Eficacizarea transportului spre Bucuresti

Dezavantaje
   - Lungime crescuta a traseului

Statia actuala a liniilor 432 si 433 este una neadecvata lasand calatorii in iarba, de asemenea aceasta este prost semnalizata (nu am remarcat nici un semn de statie, posibil sa fii fost adaugat intre timp)
image_2023-02-18_180423748.png (1.69 MB; downloaded 1743 times)


Statia Carrefour Militari a liniilor 137 si 429 unde propun relocarea, este semnalizata si este dotata cu refugiu. Aceasta este la aproximativ 100 de metrii distanta.
(Poza cu caracter informativ)
image_2023-02-18_180504687.png (971.22 KB; downloaded 1743 times)


Mutarea liniilor 432 si 433 ar facilita transportarea calatorilor spre sensul deja existent spre Bucuresti prin reducerea timpilor de asteptare fara a fii nevoie sa se parcurga distanta pana la cealalta statie, dar ar creste si nivelul de confort in timpul asteptarii autobuzului.

In acest moment liniile 432 si 433 efectueaza statia Carrefour Militari doar in sensul spre Bucuresti.
Consider oportuna oprirea in aceasta statie si pe sensul opus astfel locuitorii comunelor Zurbaua si Dragomiresti Deal nu mai au nevoie sa calatoreasca pana in Bucuresti cu linia 137 apoi sa se transfere la liniile 432 sau 433. In acest moment pentru aceasta calatorie se efectueaza un ocol de 3.5 km (doar deplasarea de la Carrefour Militari pana la cea mai apropriata statie a liniilor 432 si 433) si alte zeci de minute intre schimbari.

Traseul modificat al liniilor 432 si 433 ar trebuii sa il urmeze pe cel al liniei 429 intruncat aceasta este deja bine implementata.
harta propuneri carrefour militari.png (1.71 MB; downloaded 1743 times)


P.S. De ce linia celor de la Ecotrans este mai bine implementata decat cele de la STB?

 


Re: Propuneri de noi trasee cosminduru

Propun și eu un traseu scurt, studențesc, ușor de implementat cu 2/3 ture. Semănătoarea - Pod Izvor.  Traseu prin șos. Grozăvești, Leul, pța Danny Huwe, Sebastian, 13 septembrie.

Avantaje
Conexiune studențească, Regie - Leul - facultatea de Psihologie.
Acoperirea unor artere fără transport în comun, șos. Grozăvești, Sebastian (prin spate).
Suplinire 136 pe tronsonul comun.
Conexiuni la metrou M1, M3, M5.
236.png (986.54 KB; downloaded 1540 times)

 


Re: Propuneri de noi trasee alexandru_minciu91

Revin cu o propunere de traseu, ca tot era la un moment dat speculat un document cu modificari in care figura unirea dintre 227 si 141. Astfel, m-am gandit la urmatoarea modificare:

Screenshot (1043).png (482.87 KB; downloaded 1402 times)


DUS:

"Vulcan Berceni", Traseul actual 141 pana la Piata Ferentari, Strada Bachus, Strada Carlibaba, Soseaua Salaj, Cartier Confort Urban.

INTORS:

Cartier Confort Urban, Soseaua Salaj, Strada Carlibaba, Strada Bachus, Piata Ferentari, Soseaua Pieptanari, Traseul actual 141 pana la "Vulcan Berceni".

Avantaje:
-o mai buna conexiune a locuitorilor Cartierului Confort Urban si Soselei Salaj cu metroul de la "Eroii Revolutiei";
-preluarea fluxului calatorilor ai liniei 117;
-crearea de spatiu in terminalul "Zetarilor";
-cresterea cererii de transport pe linia 323, astfel calatorii de pe Calea Ferentari vor folosi 323 pentru a ajunge la metrou.

Dezavantaje:
-viraje destul de stranse pe anumite tronsoane;
-cresterea timpului pe semicursa, insa linia se poate suplimenta cu minim 3 ture (Autobaza Alexandria sau Giurgiului).

Astept pareri! :bere:

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee GPS

Aceasta e o propunere de prelungire a lui 141 sau comasare a lui 141 cu 227?

 


Re: Propuneri de noi trasee cris_m

Din moment ce a mentionat de un plan de unire a celor 2 linii, tu ce crezi ca este? :think:

 


Go to page:  1  ... 89 90 91 92 93 94 95  ... 103
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420985 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use