Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Propuneri de noi trasee

1438 posts, 396890 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 69 70 71 72 73 74 75  ... 103
 
 

📖 Pagination options
Re: Propuneri de noi trasee Bogdan Ciorascu

La momentul realizării pasajului Basarab erau ceva zvonuri de o linie de tramvai: Presei - Expoziției - Mihalache - Buzești - Dinicu Golescu - Gara Basarab. Dar era tot ceva așa ”să fie”, nu avea o bază reală de călători.
Asa ai putea reorienta traseul tramvaiului 3 sa atinga mai multe puncte de interes...

 


Re: Propuneri de noi trasee ByOnu

Presei - Gara Basarab nu mi se pare ce trebuie...

 


Re: Propuneri de noi trasee Gabi23

Linia 300 cu autobuze electrice (?) dusă în Cartier Dămăroaia. Linia de tramvai desființată între Dep. Bucureștii Noi și Dămăroaia.
Linia 45 prelungită pe Sos. Chitilei de la Mezeș șa Centrul Comercial Coloseum. Astfel făcută o liniei 45+24 Coloseum - Clăbucet - Piața Victoriei - Vasile Pârvan (pe Mihalache autobuzele vor circula pe linia de tramvai modernizată fiind bandă unică).
Linia 3 poate rămâne între Presei și Mezeș.  

Desigur ce vorbim mai sus, va dura ani de zile, licitații, studii, hartii etc. Ipotetic se pot face.  

 


Re: Propuneri de noi trasee ByOnu

<< Linia 300 cu autobuze electrice (?) dusă în Cartier Dămăroaia. Linia de tramvai desființată între Dep. Bucureștii Noi și Dămăroaia. >>

De ce ai face asta cand poti prelungi troleibuzul la Damaroaia? Iar odata modernizat Mihalache si inzdravenita linia cu tramvaie mai dese, 300 desfiintat.

Inteleg rationamentul desfiintarii tramvaiului din Damaroaia doar daca il inlocuim cu troleibuz, nu cu un autobuz care dubleaza tramvaiul pe 70% din traseu.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee Utilizator anonim

Este buna ideea cu 300 la Damaroaia, iar in partea cealalta dus mai departe, undeva la Sala Palatului. Si da, cu autobuze electrice.

 


Re: Propuneri de noi trasee WAYNEN

Salutare.M-am uitat pe Google Street View în zona cartierului ,,Militari Residence" și m-am gândit la mutarea terminalului STB în zona intersecției Strada Apeductului/Intrarea Nicolae Iorga.Astfel,mai mulți oameni o să aibă acces la mijloacele de transport de suprafață.
Și totodată,dacă ar fi după mine,aș reorganiza rețeaua de transport din cartierul Militari în felul umrător:

Liniile de troleibuz 61 și 66 vor fuziona și  noua linie de troleibuz rezultată va circula între  ,,Militari Residence" și ,,Spitalul Fundeni".Pentru acest lucru,trebuiesc cumpărate troleibuze cu autonomie de 30 km.
Bucharest trolleybus route 61+66.jpg (919.66 KB; downloaded 2942 times)

Linia de troleibuz 62 va fi redirecționată la noul terminal ,,Militari Residence".
Bucharest trolleybus route 62.jpg (918.59 KB; downloaded 2942 times)

Linia de autobuz 178 va circula între terminalul ,,Chiajna" și ,,Piața Romană".
Bucharest bus route 178.jpg (920.57 KB; downloaded 2942 times)

Linia 201 va circula între terminalul ,,Chiajna" și ,,Stadionul Național".
Bucharest bus route 201.jpg (921.08 KB; downloaded 2942 times)

Linia 236 se va reînființa și va circula între ,,Complex Comercial West Park" și ,,Gara de Nord".
Bucharest bus route 236.jpg (919.05 KB; downloaded 2942 times)

Linia 278 va circula între ,,Militari Residence" și ,,Piața Romană".
Bucharest bus route 278.jpg (920.16 KB; downloaded 2942 times)

Linia 336 va circula între terminalul ,,Chiajna" și ,,Cora Pantelimon".
Bucharest bus route 336.jpg (920.65 KB; downloaded 2942 times)


Știu că aceste propuneri sunt doar niște vise umede,care se vor realiza foarte greu,dar această reorganizare ar veni în sprijinul călătorilor care locuiesc în ,,Militari Residence" sau Chiajna și  vor să meargă spre centru sau gară fără necesitatea unor transbordări.

 


Re: Propuneri de noi trasee andrei11

Nu sunt de acord cu propunerea de << troleibuz cu autonomie >>. Ne e lene să plantăm stâlpi și să tragem fire ? Întreb, n-am dat cu parul. Sau mai grav, nu mai știm cum să facem respectivele munci !
În rest te duci prea departe de centru. Traseele lungi ar trebui asigurate de metrou. Care să se și construiască, nu să se sufoce în mii de studii de (pre)fezabilitate și atât, STOP.

 


Re: Propuneri de noi trasee barbuandrei

Cei din Chiajna sa schimbe la Lujerului cu orice linie existenta acum pentru a ajunge unde isi doresc. Nu putem sa mutam toate liniile urbane intr-o comuna, crescand astfel numar de autobuze inutil, doar pentru cativa locuitori din Chiajna ce doresc sa ajunga la Gara. R434+62 nu le place?

 


Re: Propuneri de noi trasee Valentin

Mai degraba, "orasele" din jurul  bucurestiului*  ar trebui sa aiba transport public cu frecventa foarte buna pana la cea mai apropiata statie de metrou, sa duci o linie din centrul "orasului" de langa bucuresti* si apoi sa strabati Unirii/Romana/Victoriei sau chiar sa treci de ele d.p.m.d.v. e ca trebuie sa fi masochist sa folosesti asa ceva pana la capat. Calatorul cauta ruta cea mai rapida si sigura (ca timp), sa stai pe I.Maniu, ca apoi sa stai si in Chiajna nu e o idee foarte buna. Eu as zice o linie Chiajna/Militari Residence -> Pacii cu frecventa de 3 minute si ar fi suficient, iar troleibuzele, sincer, le-as muta pe toate la Apusului, le - as comasa (cat sa compenseze 336), iar autobuzele 336 s-ar distribui intre 137 si un 136 care sa duca la gara (pana cand s-or cumpara troleibuze). Sa zicem 238 (parca a fost la un moment dat ceva) Chiajna - Pacii, frecventa 3 minute, prioritizare (daca se poate prin strazi unice doar pentru transportul public, nu cunosc ce sistem de strazi este prin M.Residence/Chiajna) si e suficient d.p.m.d.v.
___________________
* Am scris inteționat bucurești cu b mic.

 


Re: Propuneri de noi trasee WAYNEN

andrei11 wrote:
Nu sunt de acord cu propunerea de << troleibuz cu autonomie >>. Ne e lene să plantăm stâlpi și să tragem fire ? Întreb, n-am dat cu parul. Sau mai grav, nu mai știm cum să facem respectivele munci !
În rest te duci prea departe de centru. Traseele lungi ar trebui asigurate de metrou. Care să se și construiască, nu să se sufoce în mii de studii de (pre)fezabilitate și atât, STOP.

În mod normal,trebuiesc plantați stâlpi și trase fire,dar m-am gândit la troleibuze cu autonomie pentru că terminalul ,,Militari Residence" se află din punct de vedere administrativ în comuna Chiajna și e nevoie de acordul acelei primării pentru a se instala rețea de troleibuz acolo.
Și într-adevăr,multe dintre liniile propuse se duc în partea cealaltă a orașului pentru a stabili legături noi și utile cum ar fi dintre estul și vestul orașului și cea dintre nord-estul și vestul orașului.Astfel,oamenii nu vor mai schimba mijloace de transport în comun și vor face economii la bilete și abonamente.

 


Re: Propuneri de noi trasee andrei11

Nu face obiectul topicului dar cred că mai mult ne încurcăm decât să limpezim lucrurile.
Tot ce e în interiorul actualei centuri feroviare / DNCB ar trebui să fie București. Ne încurcăm pur și simplu în Popești Leordeni / Chiajna și tot ce mai e pe acolo / Pantelimon / Dobroești / Fundeni / Voluntari.
Desființate actualele sectoare și făcute "sectorașe" mai mici, pe cartiere. Și delimitate clar atribuțiile Primăriei Generale de atribuțiile noilor "sectorașe"

 


Re: Propuneri de noi trasee subway guru

Cred ca invers, mai bine reintegram SAI (fostul sector agricol Ilfov) in capitala si rezovam problema <dispersarii> auroritatiilor locale in n-spe mii de cotetze guvernate de mafiile interlope

 


Re: Propuneri de noi trasee Costin

Va pierdeti in detalii (Andrei si Guru). Nu ca nu aveti dreptate, principial, insa conteaza prea putin in cazul de fata. UATurile sunt irelevante in cazul unei ADITP functionale. Si e mai usor sa operationalizezi o autoritate coordonatoare decat sa te bati cu orgolii politice.

 


Re: Propuneri de noi trasee eduardolaru17@gmail.com

       Am si eu o propunere de comasare a liniilor 131 și 313.
        Noul traseu poate utiliza actuala linie 313 de la terminalul "Piața de gros" pana la stația "Bd. Mărășești" de unde poate continua prin Piața Unirii unde ar putea efectua oprire în stația "Piața Unirii 5".
   Din păcate nu știu dacă poate opri în stația "Piața Sf. Gheorghe" dacă nu circula prin Pasajul Unirii.
   După poate efectua opriri în toate stațiile liniei 131 din prezent pana la terminalul "Complex Băneasa".
   Ca avantaje ar fi faptul ca pe viitor s-ar putea transforma noua linie în una de troleibuz.
   De asemenea, facilitează tranzitul de la Piața Unirii spre nordul orașului, acesta putând fi posibil în prezent doar prin 2 variante: 361/783 de la Piața Unirii dar care au un interval de succedare a autobuzelor prea mare pentru a putea fi de folos mereu; a doua fiind linia 381 dar pentru care e nevoie de a merge 1 stație cu 116 sau actualul 313 pana la stația “Bd. Mărășești” de unde se poate lua 381.
       Las mai jos o poza cu harta:

     
     
131:313.png (365.05 KB; downloaded 2918 times)

 


Go to page:  1  ... 69 70 71 72 73 74 75  ... 103
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2283 forum members have written 420939 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use