Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Propuneri de noi trasee

1414 posts, 387347 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 101
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Deservirea zonei Ghencea cu o linie de tramvai pe lângă 47 Utilizator anonim

Ca urmare a revenirii liniei 11 pe traseul sau normal zona Ghencea a ramas din nou deservita doar de linia 47 care din cauza intervalelor si a parcului imbatranit nu face fata cererii de transport ce era oferita de linia 11.
Prin urmare propun modificarea liniei 27 de la intersectia Marasesti/Filaret catre Sos. Progresului - 13 Septembrie - Ghencea.

Motivatie:
- linia 47 circula la intervale de 25-30 minute si este deservita de vagoane produse in anii 70'
- linia 47 nu asigura o legatura directa dintre Ghencea si o statie de metrou sau o zona centrala
- din aceeasi zona legatura liniei 41 cu metroul este foarte greu de accesat din cauza aglomeratiei de pe linia 41 si a distantei mari dintre Ghencea si Lujerului respectiv Crangasi unde exista legaturi cu metroul
- autobuzele din zona vin deja aglomerate din zona Drumul Taberei/Prelungirea Ghencea
- autobuzele din zona parcurg la ore de varf portiunea Ghencea - Sos. Progresului in ~20-30 minute (aceste informatii se pot verifica in sistemele de inregistrare a parcursului din autobuzele Mercedes), acelasi traseu este parcurs de tramvaie in 5-10 minute
- legatura Ghencea - Trafic Greu asigura legatura rapida a calatorilor cu Piata Unirii (via linia 32 de la Calea Rahovei), traseu pe care se realiza o mare parte a fluxului ce calatori preluati de linia 11
- linia 27 nu are un flux crescut de calatori pe portiunea 11 Iunie - Piata Unirii iar in terminalul Piata Unirii are conflicte de trafic cu vagoanele liniilor 7 si 32 care circula la intervale mult mai bine
- portiunea Marasesti - 11 Iunie - Regina Maria (3 statii) este usor acoperita de linia 23 (care vine tot din zona Titan) dar si de linia 7
- linia 27 in forma actuala dubleaza aproape total magistrala 3 de metrou intre zona Titan si Piata Unirii
- Depourile Titan si Dudesti pot asigura lejer aceasta linie la un interval de 8-12 minute fara o modificare consistenta a parcului actual

Am transmis personal in scris acest comunicat catre toate autoritatile in masura sa rezolve aceasta problema si astept sa vad daca primesc un raspuns favorabil sau nu.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee Mircea G

Mircea G wrote here:
In aceasta seara am aflat din gura domnului primar ca in scurt timp pe strada Pucheni se va introduce un autobuz . Din spusele sale , traseul a fost facut , statiile stabilite , s-a facut proba de traseu cu autobuzul ...dar n-a putut sa spuna ce , care autobuz .
Curios este ca nimeni pe aici nu zice nimic , nu stie nimic ...sa fie o prelungire a lui 226 ?

:lol: Hai ca este " de ris "
Va fi un traseu inelar :
Sensul este : Depoul Alexandria / Sos Magurele / str Caracal / Teius / sos Alexandria / Pucheni/ str Mazilu / Muntii Carpati / Soldat Croitoru / Rahova / Depoul Alexandria .....
Eu nu inteleg ce minte creata a gindit asa ceva ... Practic este un traseu fara sens , " ceva " ce se invirte printre strazi .
Ma intreb cine va asigura mijloacele de transport si care vor fi alea ??? carute de butelii , scaune cu rotile ... e clar ca totul este o bataie de joc din partea RATB . Decit asa ceva , mai bine lipsa .

 


Re: Propuneri de noi trasee bercenicity

Utilizator anonim wrote:
Ca urmare a revenirii liniei 11 pe traseul sau normal zona Ghencea a ramas din nou deservita doar de linia 47 care din cauza intervalelor si a parcului imbatranit nu face fata cererii de transport ce era oferita de linia 11.
Prin urmare propun modificarea liniei 27 de la intersectia Marasesti/Filaret catre Sos. Progresului - 13 Septembrie - Ghencea.

Motivatie:
- linia 47 circula la intervale de 25-30 minute si este deservita de vagoane produse in anii 70'
- linia 47 nu asigura o legatura directa dintre Ghencea si o statie de metrou sau o zona centrala
- din aceeasi zona legatura liniei 41 cu metroul este foarte greu de accesat din cauza aglomeratiei de pe linia 41 si a distantei mari dintre Ghencea si Lujerului respectiv Crangasi unde exista legaturi cu metroul
- autobuzele din zona vin deja aglomerate din zona Drumul Taberei/Prelungirea Ghencea
- autobuzele din zona parcurg la ore de varf portiunea Ghencea - Sos. Progresului in ~20-30 minute (aceste informatii se pot verifica in sistemele de inregistrare a parcursului din autobuzele Mercedes), acelasi traseu este parcurs de tramvaie in 5-10 minute
- legatura Ghencea - Trafic Greu asigura legatura rapida a calatorilor cu Piata Unirii (via linia 32 de la Calea Rahovei), traseu pe care se realiza o mare parte a fluxului ce calatori preluati de linia 11
- linia 27 nu are un flux crescut de calatori pe portiunea 11 Iunie - Piata Unirii iar in terminalul Piata Unirii are conflicte de trafic cu vagoanele liniilor 7 si 32 care circula la intervale mult mai bine
- portiunea Marasesti - 11 Iunie - Regina Maria (3 statii) este usor acoperita de linia 23 (care vine tot din zona Titan) dar si de linia 7
- linia 27 in forma actuala dubleaza aproape total magistrala 3 de metrou intre zona Titan si Piata Unirii
- Depourile Titan si Dudesti pot asigura lejer aceasta linie la un interval de 8-12 minute fara o modificare consistenta a parcului actual

Am transmis personal in scris acest comunicat catre toate autoritatile in masura sa rezolve aceasta problema si astept sa vad daca primesc un raspuns favorabil sau nu.

+1  :D  :D  :D

Ar mai fi fost de zis ca marea majoritate a celor care coboara la Bd. Regina Maria il iau pe 32 spre Rahova - deci noul traseu nu ar strica aceasta legatura, ci doar ar fi mutata la Progresu/Rahova.

 


Re: Propuneri de noi trasee Dominatrix

Foarte Bune argumentele lui Utilizator anonim, apropo de re-orientarea liniei 27 in Ghencea. Ar mai fi de adaugat ca pentru mentinerea capacitatii de transport si a intervalului de succedare din prezent pe portiunea Parcul Carol - RATB Titan, linia 27 trimisa in Ghencea s-ar putea suplimenta cu turele liniei 47 (4-5 ture), ceea ce ar fi chiar indicat pentru a avea un acces/retragere in/din Ghencea de la Depoul Militari, mult mai rapid decat de la Depoul Titan.

Intrucat tramvaiul spre Cet Vest e mai mult de forma, fiindca aprope nimeni nu merge cu el fiind dublat total pe portiunea Valea Cascadelor - Cet Vest de linii de autobuze cu intervale mult mai bune de succedare, s-ar putea scoate din linia 8 de exemplu 3-4 ture care sa circule sub indicativ 47 (sau ce indicativ vreti voi) ca o linie de dublura pentru 8 pe traseul Zetarilor - Razoare - Cet Vest. Si asa toata lumea ar fi multumita.

 


Re: Propuneri de noi trasee Dominatrix

lucianho wrote:
Eu ca propunere de traseu a-si veni cu reinfiintarea fostului traseu al lui 54.Mi se pare un traseu de viitor aceasta linie deoarece cand a fost infiintata linia 54 a avut un impact bun asupra publicului calator avand chiar si intervale bune.Face legaturi intre cartiere importante tranzitate cu public mare.Din ce stiu chiar se si doreste infiintare acestei linii deoarece acesta a fost si scopul macazului facut la intersectia Calea Vitan-Mihai Bravu pentru a avea o legatura directa Zona de Sud cu centrul bineinteles sub alt numar de infiintare a acestei linii.De ce nu astept pareri pe tema asta...
54 nu ar avea nici un rost pe acel traseu si nu ar face decat sa aglomereze inutil capatul de la Piata Unirii. Din Berceni spre Unirii sunt mai multe linii de autobuze (si una de troleibuz) si cine vrea din Vitan la Unirii poate folosi fie liniile 123 si 124 si (daca acestea sunt prea aglomerate) tramvaiul pana la Budapesta si de acolo o statie destul de scurta pe jos sau cu autobuzul/troleibuzul. Daca nu avem de-a face cu un public calator masochist sau care n-are ce face cand ajunge unde vrea sa ajunga, nu cred ca se vor plimba prea multi cu tramvaiul intre Budapesta si Piata Unirii cu tramvaiul via 11 Iunie, mai ales la orele de varf cand blocajele sunt foarte mari pe Marasesti, deci un asemenea traseu "imbarligat" nu are nici un rost.

Mai mult, nici nu ar fi tramvaie suficiente pentru un traseu Romprim - Vitan - Unirii. Si nu mai insista cu macazul acela. Acolo s-a pus macaz fiindca la modernizarea liniei 34 se stia ca portiunea Sudului - Vitan va fi gata inainte de portiunea Vitan - Dristor si nu avea rost sa stea o linie atat de lunga nefolosita. Am mari dubii ca s-a dorit vreodata ca 54 sa fie un traseu permanent, fiindca si indicativul ales a fost unul din categoria celor "temporare" (cu 5X) si linia s-a desfiintat concomitent cu revenirea lui 34 pe traseul de baza.
Mircea G wrote:
Ma intreb cine va asigura mijloacele de transport si care vor fi alea ??? carute de butelii , scaune cu rotile ... e clar ca totul este o bataie de joc din partea RATB . Decit asa ceva , mai bine lipsa .
Nu inteleg ce e de mirare...investitie minima cu cheltuieli minime si avantaje minime...tipic RATB. Cat despre vehicule, ca tot e iarna cel mai bine saniute precum cea de la avatarul meu trase de cei carora "le-a bubuit" prin cap un asemenea traseu.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee Dr2005

Nu se vor mai modifica traseele de tramvai. Utilizator anonim a primit deja răspuns cum că nu se poate reorienta 27 spre Gehcnea, pentru că al deranja călătorii care coboară la P-ţa. Unirii.

Am solicitat şi eu, deja în 3 rânduri, o linie de transport decentă. Prima solicitare am făcut-o pe 9.12.2010, ID 8949:
Avand in vedere ca, in curand, se va redeschide circulatia tramvaielor pe Bd. G-ral. Vasile Milea, Podul Grozavesti si Sos. Orhideelor (intre Podul Grozavesti si intersectia cu Cal. Giulesti), doresc sa va aduc unele sugestii cu privire la traseele de tramvaie din zona afectata. In anul 2007, odata cu suspendarea liniilor 12 si 35, modificarea traseului liniei 11 si infiintarea liniei 25 au fost create alte legaturi care s-au dovedit a fi utile calatorilor (dinspre cartierul Drumul Taberei spre Berceni si Progresul). Va propun urmatoarele modificari de trasee:
1) mentinerea liniei 11 pe traseul actual, intre terminalele ,,Ghencea” si ,,Romprim”, cu parcul actual. Nu consider oportuna revenirea pe traseul avut pana in 2007 (Romprim – Cart. 16 Februarie). Traseul creat ar fi foarte lung (necesitand o durata mare de parcurgere si un numar mare de tramvaie pentru a se mentine intervalul de succedare din prezent, interval cu care calatorii s-au obisnuit) si utilizat doar pe portiuni (P-ta. Sudului – Cal. Rahovei, respectiv Bd. Vasile Milea – Giulesti). In plus, ar duce la distrugerea legaturii dintre cartierul Drumul Taberei (zona Ghencea) si Berceni. Avand in vedere traficul din zona Bd. Ghencea si a Caii 13 Septembrie, linia 173 nu poate fi considerata solutia de deplasare rapida intre aceste doua cartiere (mai ales ca se limiteaza la P-ta. Eroii Revolutiei, in conditiile in care multi calatori circula spre P-ta. Sudului). In ceea ce priveste legatura intre Berceni si Grozavesti, ea se realizeaza mult mai rapid cu metroul, nefiind nevoie de un traseu de transport in comun de suprafata pe aceasta ruta.
2) modificarea traseului liniei 8 astfel: traseul actual intre terminalul ,,Zetarilor” si intersectia Bd. Timisoara cu Bd. G-ral. Vasile Milea, apoi un traseu modificat prin Bd. G-ral. Vasile Milea, Podul Grozavesti, Sos. Orhideelor, Cal. Giulesti pana la terminalul ,,Cart. 16 Februarie”. In acest fel, s-ar recrea legatura directa intre Rahova si zona Grozavesti. In plus, nu ar fi nevoie de suplimentarea numarului de tramvaie de pe aceasta linie.
3) mentinerea in circulatie pe traseul actual a liniei 25 (Depoul Militari – CFR Progresu), cu parcul de vehicule actual. Avand in vedere numarul de calatori de pe tronsonul Depoul Militari – Comautosport, nu este necesar un alt traseu in zona, cu atat mai putin reinfiintarea traseului 35 (Depoul Militari – Cart. 16 Februarie), desfiintat in 2007 din cauza lucrarilor la Pasajul Basarab. Legatura acestei zone cu zona Universitatii ,,Politehnica”, de exemplu, este oricum asigurata de traseele de transport de pe Bd. Iuliu Maniu (61, 62, 136, 236) si de metrou, pentru zona Orhideelor se poate folosi linia 178, iar pentru Bd. Timisoara ramane, in continuare, traseul 25.
4) modificarea traseului liniei 47 astfel: CET Vest – Bd. Timisoara – Bd. G-ral. Vasile Milea – Pod Grozavesti – Sos. Orhideelor – Cal. Giulesti – Cartier 16 Februarie. In acest fel, s-ar asigura legatura directa intre cartierul Drumul Taberei si zona Universitatii ,,Politehnica”, Grozavesti si Cartierul Giulesti. Intervalul de succedare dintre vehiculele acestui traseu ar trebui sa fie in jur de 8 – 9 minute la ore de varf, la o durata a cursei de 120 de minute, inclusiv stationarile la cap de linie, fiind nevoie de 14 tramvaie. Acestea ar putea fi asigurate integral de catre Depoul Militari, cu conditia ca Depourile Alexandria si Giurgiului sa mai preia cate 3 – 4 ture pe liniile 8 si 25 in locul Depoului Militari.
Practic, pentru toate modificarile pe care le propun sunt necesare numai 10 tramvaie in plus pe trasee fata de situatia actuala. Avand in vedere ca, in urma cu cateva saptamani, cele 14 vagoane V3A-2S-93 au fost mutate la Dep. Victoria (pentru deservirea liniei 5), s-a creat oricum un ,,exces” de tramvaie, care, prin regandirea repartizarilor sau, pur si simplu, prin mutarea lor la unul din depourile Alexandria, Giurgiului sau Militari, ar putea deservi linia 47 de pe traseul propus.
Va multumesc.

... primind răspunsul cu nr. de înregistrare 106207/17.12.2010:
RATB wrote:
Am retinut prounerea dumneavoastra..
Precizam ca traseele de transport nu sunt stabilite in urma unor propuneri singulare, ci pe baza fluxurilor de calatori.

Precizam ca pe adresa regiei au sosit de-a lungul timpului solicitari din partea calatorilor privind revenirea liniilor 11 si 44 pe traseele de baza(traditionale).

Darea in exploatare a pasajului Basarab va modifica semnificativ fluxurile de trafic dar si interesul calatorilor pentru deplasarea pe o anumita relatie. Toate acestea vor conduce la o reoganizare treptata a retelei de transport si in special a retelei de tramvaie

Traseul traditional al liniei 8 este in cartierul Militari, modificarea acestuia ar creea justificate nemultumiri din partea beneficiarilor actuali

Linia 25 s-a infiintat odata cu suspendarea liniilor 12 si 35, cu parcul circulant al acestor linii. Dupa finalizarea lucrarilor atat la Pasajul Basarab (si terminalul Gara Basarab), cat si pe Str. Berzei vom fi nevoiti sa revenim pe traseele anterioare, trasee de asemenea solicitate de calatori in numeroase randuri.

Cu respect
€

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee Dr2005

Am revenit la data de 18.12.2010, ID 9036:
La data de 9.12.2010 v-am trimis o sugestie cu privire la traseele din zona Pasajului Basarab, dar si a celorlalte trasee afectate direct sau indirect de modificarile din zona Basarab. In raspunsul cu numarul de inregistrare 106207/17.12.2010, Dumneavoastra amintiti de ,,traseele traditionale” ale anilor 2006-2007. Nu cred ca trebuie sa va amintesc eu ca, din 2007 si pana acum au fost scoase din circulatie cele 21 de tramvaie Rathgeber M5.65, la care se pot adauga vagoane precum #3001, #3002, #3003, #192 si #361 care nu vor mai circula prea curand din cauza problemelor tehnice pe care le au. Asta inseamna, practic, o reducere de parc de 25 de vehicule (26 de vehicule retrase/casate, inlocuite cu un singur tramvai nou, Bucur LF #401). In aceste conditii nu cred ca s-ar mai putea pune problema dublarii unor trasee pe distante lungi (precum 8 si 25/35 intre Depoul Militari si Bd. Vasile Milea, 11 si 12 – in cazul in care vor fi reinfiintate – intre Eroii Revolutiei si Cal. Giulesti), in vreme ce alte zone raman exclusiv cu 47, o data la 30-40 de minute.
   Acel traseu, 47, in cel mai fericit caz il putem considera ,,o gluma” (ca sa nu zic ,,bataie de joc”): intre Ghencea si Sos. Progresului va ramane singura alternativa de deplasare rapida in conditiile eliminarii traseului 11 din zona. Or, 47 circula la 23 – 30 de minute, iar seara la 90 de minute (dupa cum scrie chiar pe site-ul Dvs.), fata de cele 7 – 15 minute dintre tramvaiele liniei 11. Va reamintesc, pe aceasta cale, ca traficul auto in zona este extrem de aglomerat, deci e gresita din start ideea folosirii liniilor de autobuz din zona pentru a ajunge rapid la destinatie, indiferent cat de mult vor fi acestea suplimentate (va recomand sa incercati sa calatoriti cu un autobuz de la Ghencea la Sos. Progresului dimineata la ora 8 sau dupa-amiaza la ora 17 si sa numarati cate tramvaie trec pe langa autobuz).
In aceste conditii, imi permit sa va intreb de ce nu desfiintati calea de rulare de pe Bd. Ghencea si Cal. 13 Septembrie? Pentru ca serveste ca traseu de acces si retragere pentru o parte dintre tramvaiele liniei 41? Sau, macar, de ce nu luati masuri ca linia 47 sa circule spre alt capat de linie (de exemplu Sura Mare), in loc de CET-Vest Militari si la un interval de succedare decent (~ 10 minute) pentru a putea deveni atractiv pentru calatori.

Va multumesc.

Raspuns:
RATB wrote:
Traseele de transport public au la baza studii de circulatie, studii care sunt valabile pe o perioada lunga de timp.
Ca si in marile orase europene, reteaua de transport public din municipiul Bucuresti este una stabila. Aceasta poate inregistra modificari din cauza lucrarilor edilitare, insa dupa finalizare suntem obligati sa revenim cu liniile afectate pe traseele de baza.
Relatia de transport Bd. Ghencea-Cal 13 Septembrie-Sos. Progresului-Sos. Oltenitei nu a existat in trecut. Legatura intre cartierul Ghencea si cartierul Berceni este asigurata de linia 173 de autobuze.
In functie de fluxurile de calatori dar si de dotarea parcului circulant, vom studia posibilitatea realizarii unei relatii suplimentare intre cartierele mentionate.

Cu respect

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee Dr2005

Am revenit la data de 21.12.2010, ID 9063. La aceasta nu am primit încă răspuns.
La data de 18.12.2010 am revenit cu inca o sesizare cu privire la necesitatea infiintarii si mentinerii in circulatie a unei linii de tramvai pe Bd. Ghencea si Cal. 13 Septembrie catre Cartierul Berceni. Raspunsul primit de la Dumneavoastra, avand numarul de inregistrare 106207/21.12.2010 precizeaza, printre altele, ca ,, Ca si in marile orase europene, reteaua de transport public din municipiul Bucuresti este una stabila.” O retea de transport care sa deserveasca intr-un mod optim calatorii unui oras nu trebuie sa fie in permanenta adaptata nevoilor de transport ale acestora?
Relatia de transport Bd. Ghencea-Cal 13 Septembrie-Sos. Progresului-Sos. Oltenitei nu a existat in trecut, insa a mai fost pusa in functiune, tot provizoriu, in anul 2007 (linia 52 Ghencea – Sura Mare). Tot cu titlu provizoriu au fost introduse, pentru o perioada de cateva luni, in anul 2003, liniile 15 (Ghencea – Complex R.A.T.B. Titan) si 33 (Ghencea – P-ta. Unirii), linii carte si ele s-au dovedit utile calatorilor din zona. Linia 11 a fost introdusa in Ghencea in anul 2008, deci acest traseu ,,provizoriu” a functionat astfel mai bine de 2 ani, creandu-si un numar stabil de calatori.
Ati precizat in raspunsul Dumneavoastra faptul ca legatura intre cartierul Ghencea si cartierul Berceni este asigurata de linia 173 de autobuze. Aceasta afirmatie nu este 100% corecta, avand in vedere ca linia 173 se limiteaza la P-ta. Eroii Revolutiei (de unde se impune transbordarea la 11 sau 232 spre P-ta. Sudului, prin Sos. Oltenitei), nicidecum in cartierul Berceni. In plus, linia 173 strabate un traseu aglomerat si din punct de vedere al traficului rutier, ceea ce duce la aparitia unor intarzieri mari in circulatie. Aceasta in conditiile in care, pe un traseu asemanator, exista o infrastrctura de tramvai noua, moderna si separata total de traficul rutier, a carei utilizare ar duce la timpi de parcurs mult mai mici, implicit o mai buna deservire a zonelor adiacente acestei infrastructuri, intrucat intervalul de succedare poate fi asigurat cu un numar mai mic de vehicule (deci cu cheltuieli mai reduse), ceea ce a fost dovedit de linia 11. In plus, energia electrica este mai ieftina decat combustibilii fosili (motorina in cazul autobuzelor) si eventualii aditivi (precum ,,AdBlue” pentru motoarele Euro 4) necesari exploatarii autobuzelor. Nu in ultimul rand, trebuie luat in considerare si aspectul ecologic, avand in vedere ca Bucurestiul nu exceleaza din punct de vedere al calitatii aerului.
Revenind la traseele de tramvai de pe Bd. Ghencea si Cal. 13 Septembrie, pana in anul 2002 linia 8 circula intre Depoul Militari si Zetarilor prin Str. Brasov, Bd. Ghencea si Cal 13 Septembrie, asigurand o buna deservire a zonei si posibilitatea facila de transbordare a calatorilor din cartierele Drumul Taberei si Ghencea cu liniile de tramvai spre zone precum Berceni (11) sau Titan (23). Cu toate acestea, traseul liniei 8 a fost modificat, prin Bd. Timisoara si Sos. Progresului, calatorii din zona bulevardului Ghencea si a Căii 13 Septembrie ramanand doar cu autobuzele si cu linia de tramvaie 47, linie a carui interval de succedare este de-a dreptul jenant (~30 de minute), mai ales ca orele de trecere prin statii nu sunt afisate nicaieri. Acest traseu nu face parte din ,,stabilitatea retelei de transport” pe care chiar Dumneavoastra o invocati? Calatorii din acele zone nu merita o linie de tramvai utila, mai ales ca infrastructura este modernizata? Traficul auto din zona nu permite legaturi rapide cu autobuze, dupa cum se poate observa in aceste 2 fotografii, facute pe Cal. 13 Septembrie, respectiv Bd. Ghencea: http://transport-in-comun.ro/temp/IMG_3848.JPG si http://transport-in-comun.ro/temp/IMG_3806.JPG
Ati facut referire la unele studii de circulatie, valabile pe perioade lungi. Cine a facut aceste studii si cand? Avand in vedere ca aceste studii au efecte asupra retelei de transport, consider ca ele se incadreaza in prevederile Legii Nr. 544/2001 (publicata in Monitorul Oficial al Romaniei Nr. 663 din 23 octombrie 2001) privind liberul acces la informatiile de interes public, prin urmare va rog sa mi le puneti la dispozitie.

Va multumesc,
€

 


Re: Propuneri de noi trasee Dominatrix

Citind mesajele de mai sus, si cunoscand cateva persoane din RATB, pur si simplu nu imi vina sa cred ca exista in regie asemenea Capete Patrate si Minti in Colturi. Ce mama :twisted: 'ului de legatura au traseele "traditionale" cu deservirea IN PREZENT a publicului calator? RATB'ul isi organizeaza traseele de tramvai dupa fluxurile de acum 5 - 10 ani? Daca dinamica fluxurilor de calatori se schimba atunci pastram aceleasi trasee pe motiv ca sunt traditionale? Atunci de ce s-au infiintat atatea trasee catre diferite magazine, companii si cartiere "rezidentiale" nou aparute? Nu e nevoie sa raspundeti, fiindca intrebarea e retorica si oricum (cred ca) cunosc raspunsul.

Sau punand problema "invers", as intreba si eu - tot retoric - de ce s-a desfiintat linia 52 de tramvaie care asigura legatura intre Baicului si Gara de Nord mult mai rapid si pe un traseu mult mai scurt decat troleibuzul 85? Sau de ce s-au desfiintat liniile 2 si 15, pe care ambele le-am folosit ani de zile, si cel putin in cazul lui 15 NICIODATA nu cred ca s-a pus problema ca ar fi nerentabil, ci mai degraba s-a desfiintat din cauza lipsei de vagoane, obtinandu-se ca bonus si eliminarea unei linii impartite la 2 depouri, lucru de nedorit (in RATB!) din motive birocratice. Astea nu sunt trasee "traditionale"? Sau unora le place sa se joace cu cuvintele cum le convine mai bine?

Nu stiu de ce atata ascundere dupa deget: nu era mai simplu si onest sa spuna: "Mai Dr2005, n-avem tramvaie, alea pe care le avem sunt vechi si n-avem bani sa le reparam, fonduri sa cumparam altele noi n-avem, licitatiile pentru Bucur LF dureaza mult, mai avem si vatmani care isi iau "medical" si n-avem personal suficient, asta e, carpim si noi reteaua de transport cum putem". Dar spus intr-un mod mai frumos. Oricum, bravo Dr2005 pentru efort, dar am impresia ca te lupti cu morile de vant.

 


Re: Propuneri de noi trasee andrei11

Dominatrix wrote:
Ce mama :twisted: 'ului de legatura au traseele "traditionale" cu deservirea IN PREZENT a publicului calator?

Singura ti-ai dat raspunsul. Desi in acest caz limba romana are o formulare stupida, totusi RATB - ul asa cum ai spus deserveste si nu serveste publicul calator  :roll:
Eu asa inteleg acest cuvant : a deservi un cetatean inseamna a face tot posibilul sa nu-l servesti. :lol:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Deservirea zonei Ghencea cu o linie de tramvai pe langa 47 Utilizator anonim

Utilizator anonim wrote here:
Ca urmare a revenirii liniei 11 pe traseul sau normal zona Ghencea a ramas din nou deservita doar de linia 47 care din cauza intervalelor si a parcului imbatranit nu face fata cererii de transport ce era oferita de linia 11.
Prin urmare propun modificarea liniei 27 de la intersectia Marasesti/Filaret catre Sos. Progresului - 13 Septembrie - Ghencea.

Motivatie:
- linia 47 circula la intervale de 25-30 minute si este deservita de vagoane produse in anii 70'
- linia 47 nu asigura o legatura directa dintre Ghencea si o statie de metrou sau o zona centrala
- din aceeasi zona legatura liniei 41 cu metroul este foarte greu de accesat din cauza aglomeratiei de pe linia 41 si a distantei mari dintre Ghencea si Lujerului respectiv Crangasi unde exista legaturi cu metroul
- autobuzele din zona vin deja aglomerate din zona Drumul Taberei/Prelungirea Ghencea
- autobuzele din zona parcurg la ore de varf portiunea Ghencea - Sos. Progresului in ~20-30 minute (aceste informatii se pot verifica in sistemele de inregistrare a parcursului din autobuzele Mercedes), acelasi traseu este parcurs de tramvaie in 5-10 minute
- legatura Ghencea - Trafic Greu asigura legatura rapida a calatorilor cu Piata Unirii (via linia 32 de la Calea Rahovei), traseu pe care se realiza o mare parte a fluxului ce calatori preluati de linia 11
- linia 27 nu are un flux crescut de calatori pe portiunea 11 Iunie - Piata Unirii iar in terminalul Piata Unirii are conflicte de trafic cu vagoanele liniilor 7 si 32 care circula la intervale mult mai bine
- portiunea Marasesti - 11 Iunie - Regina Maria (3 statii) este usor acoperita de linia 23 (care vine tot din zona Titan) dar si de linia 7
- linia 27 in forma actuala dubleaza aproape total magistrala 3 de metrou intre zona Titan si Piata Unirii
- Depourile Titan si Dudesti pot asigura lejer aceasta linie la un interval de 8-12 minute fara o modificare consistenta a parcului actual

Am transmis personal in scris acest comunicat catre toate autoritatile in masura sa rezolve aceasta problema si astept sa vad daca primesc un raspuns favorabil sau nu.

Am primit si raspunsul, din pacate cred ca este nevoie sa faca o analiza mai buna in zona Marasesti - Unirii.

Regia Autonoma de Transport Bucuresti
Serviciul Relatii Publice
Numar inregistrare: 106431/22.12.2010

Stimate Domnule Utilizator anonim,

In legatura cu sesizarea dumneavoastra, va comunicam faptul ca va multumim pentru propunerile pe care ni le-ati facut, insa modificarea traseului liniei 27 din zona  Ghencea ar creea justificate nemultumiri calatorilor care au ca punct de destinatie Piata Unirii. In plus, masura presupune suplimentarea parcului circulant si nu dispunem de resursele necesare.

Sarbatori Fericite!

Cu respect,  
Brindusa RAECEANU                                  
Sef Serviciu Relatii Publice
   

Asa ca pentru cei care vor inca o linie de tramvai in Ghencea astept sa veniti cu idei noi  ;)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Deservirea zonei Ghencea cu o linie de tramvai pe langa 47 Utilizator anonim

Desi cred ca voi continua demersurile pentru linia 27, alta varianta nu exista.

 


Re: Propuneri de noi trasee linia 69

Va salut pe toti si as vrea sa stiti ca sunt "nou" venit pe acest forum. Va citesc postarile chiar de mai multe ori pe zi urmarindu-va inca de la infiintarea acestui forum ba chiar cu ceva timp inainte cand Utilizator anonim si o mare parte din voi erati activi pe alte forumuri unde eu inca mai postez fara sa fiu de partea cuiva ... daca intelege-ti ce vreau sa spun. Buuun dupa aceasta mica introducere va spun ca sunt direct interesat de ceea ce se intampla in Ghencea cu liniile de tramvai care NU MAI SUNT (asta deoarece stau in Drumul Taberei - Prelungirea Ghencea, sector 6 nu 5). Avand in vedere ca folosesc zilnic linia 385 (sau ar trebui s-o folosesc) de la cap la cap (Valea Oltului - P-ta Sf. Vineri) m-am alaturat celor care "lupta" cu autoritatile respectiv cu RATB-ul si am facut azi o sesizare catre ei. Da, poate unii o sa zica ca-i fara rost avand in vedere raspunsurile primite de unii dintre voi dar ma voi incapatana in continuare si o sa-i stresez pana poate or sa zica: i-ar ne scrie nebunul ala, hai sa facem ceva pentru el si pentru cei care sufera acolo.
Oricum sunt pentru ca TRANSPORTUL IN COMUN din tot Bucurestiul sa fie unul modern si adaptat necesitatilor de transport ale locuitorilor sai !!!!!  
Iata si sesizarea facuta azi :

"Dupa cum se stie, in urma reluarii circulatiei liniei 11 pe traseul de baza, zona Ghencea-13 Septembrie a ramas fara un mijloc de transport civilizat si rapid. Cel putin pe aceasta portiune (Ghencea-13 Septembrie) tramvaiele acestei linii erau ca o gura de oxigen pentru cei ce vroiau sa mearga zilnic spre zona Pietei Unirii. Probabil va intrebati ce legatura avea linia 11 cu P-ta Unirii? Pai avea mare legatura, iar in cazul ca nu a-ti observat va aduc la cunostinta ca majoritatea calatorilor (fluxul de calatori) o foloseau  pana la Calea Rahovei pentru a putea gasi un loc in picioare in aglomeratul 32 pana la P-ta Unirii. Desi poate pare ciudat  dar oamenii preferau sa faca mai multe transbordari pentru a ajunge din Ghencea la P-ta Unirii chiar daca dupa cum stim prea bine cu totii exista linia 385. Foarte bine numai ca mergand cu ea la ore de varf faci 60 ba chiar 90 de minute (lucru pe care l-am patit de multe ori incercand sa folosesc zilnic aceasta linie). Acest lucru ne facea pe toti cei care folosim linia 385 sa recurgem la transbordarile de mai sus. In zona mai exista si linia 47 care din pacate nu ajuta la nimic din doua motive:
1. Nu circula pe directia folosita de fluxul mare de calatori. Dinspre Ghencea spre B-dul Timisoara - CET VEST nu exista interes, existand si alte linii;
2. La intervalul la care circula aceasta linie nici daca n-ai ce face nu stai sa o astepti, iar ca sfat daca imi permite-ti mai bine desfiintati-o cat mai repede ca nu aduce profit ba din contra. Nu va-ti intrebat de ce tramvaiele acestei linii circula goale sau nu aveati aceasta informatie ? In alta ordine de idei invit respectuos conducerea RATB-ului sa o foloseasca ea daca se vor aduce argumente pro linia 47.
In urma celor prezentate anterior va propun PRELUNGIREA LINIE 27 prin Sos. Progresului, Calea 13 Septembrie, B-dul Ghencea pana la terminalul Ghencea. Aceasta linie nu este solicitata pe portiunea 11 Iunie - P-ta Unirii, pe acolo mai exista linia 7 si linia 23, asa ca o modificare a traseului nu ar incurca pe nimeni plus ca s-ar asigura o legatura directa Ghencea - Zona Unirii - Marasesti - Vitan - Dudesti - Titan. Pentru a pastra ritmicitatea se pot introduce cele 3,4 vagoane (daca or fi atatea) de pe linia 47, vreo 2 de la Dep. Dudesti prin fata caruia trece si inca vreo 2 de la Dep. Titan. Vagoane sunt, buna vointa mai trebuie, daca se tot zice ca RATB-ul vine in sprijinul calatorilor. Va repet ca nu sunt un singur cetatean care doreste acest lucru, studiile pe care ar fi trebuit sa le faca regia ar fi demonstrat ca ceea ce spun este din pacate realitatea si ca aceasta legatura e bine venita.
Inca o sugestie: mai actualizati si harta traseelor ca e in urma.
Va multumesc si astept un raspuns, sper favorabil."        



Acum astept raspunsul nefavorabil ....  :(

 


  • marian
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee marian

Daca tot raspunde RATB negativ la toate doleantele noastre ca si consumatori ai serviciilor pe care le presteaza pt noi de ce nu facem o petitie comuna la OPC, sau eventual la primarie la Oprescu,care ca primar al nostru ar trebui macar sa ne dea un raspuns mai bine fundamentat,nu sa ne dea un raspuns automat un functionar care daca il intrebi unde vine Ghencea nu stie sa spuna.Eu ma raliez oricarei initiative pe care eventual o au administratori forumului sau chiar Utilizator anonim.Banuiesc ca impreuna putem fi mult mai demni de luat in seama.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 101
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2265 forum members have written 419370 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use