Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Propuneri de noi trasee

1437 posts, 396857 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 103
 
 

📖 Pagination options
  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee Dr2005

În cursul săptămânii, 11 vine la ~ 10 minute, iar în week-end la 15 minute, relativ acceptabil. Păcat că se aleargă între ei vatmanii... dacă pierzi ultimul tur de Giurgiului stai 15 minute, că ăla a mers mai repede, să rămână primul tur de Alexandria cu ,,puhoiul". La fel şi în cazul ultimului tur de Alexandria.€

 


  • darknight
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee darknight

Dr2005 wrote:
În cursul săptămânii, 11 vine la ~ 10 minute, iar în week-end la 15 minute, relativ acceptabil. Păcat că se aleargă între ei vatmanii... dacă pierzi ultimul tur de Giurgiului stai 15 minute, că ăla a mers mai repede, să rămână primul tur de Alexandria cu ,,puhoiul". La fel şi în cazul ultimului tur de Alexandria.

Iti garantez eu ca nu e asa ,asta e intervalul de pe orar ,dar eu merg zilnic cu el ,de exemplu chiar ieri la ora 6:30 dimineata am pierdut un 11 si urmatorul a venit pe la 7 fara cinci ,mai vine si in intervalul in care zici, dar asta in zilele bune 8-)€

 


Re: Propuneri de noi trasee autob368

Nu fiti carcotasi. 11-le trebuie sa ramana in Ghencea, pe traseul care il are acum. Intervalul de suucedare e foarte bun la orele de varf, dar intr-+adevar lasa de dorit in restul orelor. De exemplu, cand pleaca din Ghencea un 11, cel mult pe la prima statie (Cimitirul Ghencea, asta daca nu se intampla ca un vagon sa fie pe linia de sosire si unul la plecare) se intalneste cu altul. Iar la capatul de linie Ghencea (nu cunosc situatia la Romprim) sta doar cateva minute pe linia de sosiri, apoi la plecare vatmanul sta doar sa isi vizeze foaia de parcurs. Deci intervalul nu depaseste 8-10 minute garantat. Daca vreti ne intalnim intr-o zi si analizam traficul intr-o ora de exemplu. Eu circul de cel putin 2 ori pe saptamana cu el pana la Piata Sudului sau Sura Mare si sunt multumit de frecventa. Si sa nu uitam ca are cale separata, ceea ce il face un mijloc rapid. Pe Bd Ghencea stai de ti se acreste in 122, 173, 385, 635, etc.

 


Re: Propuneri de noi trasee bercenicity

Eu zic ca mai bine se duce 11-le in Giulesti (un traseu relativ drept intre Berceni si Giulesti via Grozavesti) si dus 27-le la Ghencea - din Ghencea momentan nu trece nicio line de axa N-S (in afara de 11, dar nu prin apropiere de centru).

 


  • darknight
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee darknight

bercenicity wrote:
Eu zic ca mai bine se duce 11-le in Giulesti (un traseu relativ drept intre Berceni si Giulesti via Grozavesti) si dus 27-le la Ghencea - din Ghencea momentan nu trece nicio line de axa N-S (in afara de 11, dar nu prin apropiere de centru).

Foarte corect ,asa trebuie facut 11 REINTORS PE GIULESTI !

 


Re: Propuneri de noi trasee Gabi23

Vad ca se tot tipa dupa linia 11 inapoi in Giulesti. Si eu cunosc destul de bine zona, dar sincer nu inteleg ce este nevoie momentan de atatea tramvaie pe acolo. Deci siamezele de pe linia 44 faceau fata perfect pe Calea Giulesti, si avand un interval excelent. Nu era nevoie de mai multe vagoane, poate eventual suplimentate 162/163 ca lumea mai de graba vine spre Crangasi decat spre Orhideea.
Dupa parerea mea excelent ar fi daca s-ar fi putut face la finalizarea totala a pasajului in felul urmator:
- Linia 44 - Cart. 16 Feb ~ Gara Basarab (10 V3A-2S-93 de la Dep Giulesti si 4 vagoane rezerva in depou)
- Linia 35 sa aiba capatul la CET Vest, nu la Dep. Militari
- Linia 35 - Cet Vest ~ Cart. 16 Feb (15 cupluri Tatra de la Militari
- Linia 12 - CFR Progresul ~ Gara Basarab (5 vagoane V3A de la Giurgiu + 10-15 vagoane de la Militari/Bucurestii Noi)  
- Linia 25 dispare, 11 ramane la Ghencea.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee Utilizator anonim

11 se va reintoarce pe Giulesti, nu va mai agitati atata.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee Dr2005

Ceea ce este o mare bătaie de joc!

Într-adevăr, nu ar fi bine să ne agităm, doar ştim că RATB nu a ţinut niciodată seama de fluxurile de călători, chiar dacă a văzut că traseele provizorii sunt, în majoritatea cazurilor, mai bune decât cele originale. Toate modificările de trasee din ultimii ani au fost făcute exclusiv la solicitarea unor personae influente (eventual şi cu ceva bani daţi unde trebuie), nu la solicitarea călătorilor. Cât or fi dat cei de la A&D Pharma, Cora, Auchan sau West Park pentru ca autbuzele să ajungă la ei? Oare dacă toţi care merg zilnic cu 11 la Ghencea ar pune câte 10 RON, ar egala ,,cadoul" făcut de cei de mai sus pentru a menţine linia 11?€

 


Re: Propuneri de noi trasee Dominatrix

Cei care nu sunteti de acord cu scoaterea lui 11 din Ghencea, de ce nu faceti petitii la RATB? Desi, la cum ii cunosc si eu, parca vad ca dau un raspuns de genul "va informam ca linia 11 a circulat pe traseul Romprim - Ghencea pe perioada intreruperii circulatiei tramvaielor in zona Grozavesti ca urmare a lucrarilor la Pasajul Suprateran Basarab. Ca urmare a refacerii caii de rulare, linia 11 a revenit pe traseul de baza".  Sau "ceva de genu" :roll:  Dar totusi, nu e mai bine sa incercati asta decat sa plangeti pe aici? Asa sigur nu rezolvati nimic.

Si o intrebare am si eu: daca se reinfiinteaza si 35 intre Militari si Giulesti, dispare 25? Ca asta chiar ar fi o tampenie mare de tot. Nu m-ar mira sa apara in locul lui 25 si linia 12 intre CFR Progresul si Giulesti ca sa fie tacamul complet.

 


  • darknight
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee darknight

Sa se duca 25 in Ghencea si gata ,tramvaiul 11 nu a avut nicioadata legatura cu ghenecea de cand a fost infintata linia a circulat Romprim -Cart 16 februarie asa ca o sa se reintoarca :D

 


Re: Propuneri de noi trasee rosetti61

Ba a avut - inainte de introducerea tramvaiului pe Viilor 11 a intors la Ghencea, vezi harta din 1963, circuland spre 16 Februarie, traseu infiintat imediat dupa lucrarile de modernizare a podului si sos Grozavesti, in 1959 cat si a lucrarilor de prelungire a lui 25 in Militari, care au facut posibile relatii de tranzit prin Piata Leu. 12 va reaparea pe traseul clasic, Basarab - Progresul si impreuna cu 35 va pune sub semnul intrebarii pe 25. Tramvaie sa fie, pentru a putea infiinta trasee noi, altfel se jongleaza cu ce exista.

 


Re: Propuneri de noi trasee Dominatrix

@darknight: Faptul ca o linie de tramvai (sau de orice) trebuie sa isi reia nu-stiu-ce traseu fiindca ala era traseul ei acum nu-stiu-cati ani este (scuza-ma!) o aberatie. Vezi ce a spus si Rosetti61. Orasul se schimba, cererea de transport se schimba, fluxurile de calatari se schimba, numai conceptiile RATB'ului nu se schimba…  Daca 11 si 25 sunt bune asa cum sunt (si sunt de acord ca cel putin linia 25 este o realizare foarte buna, pe traseul actual) de ce sa le schimbi/desfiintezi? Poti sa jonglezi si altfel cu parcul limitat pe care il ai – vezi propunerea mea cu 8 si 35 in Giulesti. Varianta asta s-a luat in calcul?

Si fiindca tot am inceput sa aberam pe aici, am si eu o intrebare: de ce in RATB nu se face din cand in cand o analiza a eficientei traseelor si se prefera tot vechile legaturi de pe vremuri, desi cu un parc similar s-ar putea asigura relatii de transport mai bune?

 


  • darknight
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee darknight

Mie nu mi se pare ca locuitori din cartierul ghencea sunt 'morti' dupa tramvaiul 11 ,de fiecare data cand merg cu el este 20-30% ocupat ,de cand face stanga de pe trafic greu  se mai goleste ,nu mai urca atata lume in statii,in schimb cand mergi cu tramvaiul 25 pe la razoare mult mai multa lume se urca in acesta,eu cred ca este mult mai profitabil pe vechiul traseu! :idea:

 


Re: Propuneri de noi trasee Gabi23

O fi profitabil la Razoare, dar nu in Giulesti! Repet ce spun, 44 era arhisuficient pentru Calea Giulesti! Si stiu ce vorbesc pentru ca circul des in zona.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 103
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2283 forum members have written 420938 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use