Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Propuneri de noi trasee

1445 posts, 398662 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 98 99 100 101 102 103 104
 
 

📖 Pagination options
Re: Propuneri de noi trasee punmeister

Am uitat sa mentionez de troleele automate Faiveley, dar cam rar se comanda cu trolee manuale la asemenea autonomie.

 


Re: Astra Imperio Metropolitan Chev Celios

Eu unu maine l-as scurta pe 55 la Iancului cu Imperio si as baga 655 Sf. Vineri - Piata Iancului/National Arena.

 


Propuneri de noi trasee Andrei Andraș

Cele mai ieftine Trollino 12 din țară sunt la Vaslui, ~ 365.000 euro, în comparație cu bucureștencele luate la ~ 580.000 euro.

 


Re: Astra Imperio Metropolitan Cezar210

Asta dacă ar și începe modernizările la linie. Dacă nu, un 56 cu CA-uri (sau tot 55), între Sf. Vineri și Iancului ar fi o idee.

 


Re: Propuneri de noi trasee Vlad V

Vlad V wrote here:
Vlad V wrote here:
GPS wrote here:
Colegul @cris_m a fost un pic cam direct. Ce voia să zică este că regulamentul dedicat acestui subiect, spune că propunerile, foarte bine desfășurate în mesajul anterior, trebuie însoțite de o argumentare. Desigur, înțelegem importanța unei linii care să străbată străzile Râmnicu Vâlcea, respectiv Râmnicu Sărat, dar cum regulamentul se adresează pentru orice propunere, și aici este necesar să prezentăm aceste avantaje, respectiv dezavantaje ale propunerilor. Pot fi cele adresate TPBI, nu are legătură cu a fi sau nu membru experimentat. :)


Am incercat sa menționez cat de multe am putut. Ar mai fi ceva ce credeți că ar trebui adăugat, menționat? Voi atașa textul complet in cursul zilei de mâine.



Am primit acest raspuns. Inseamna ca practic nu a fost luata in considerare sau doar imi multumesc?


Acesta este textul pe care l-am trimis:


Bună ziua,
Mă numesc nume şi locuiesc în mun. Bucureşti în cartierul Dristor, zona Râmnicu Sărat x Fizicienilor, iar una din problemele pe care le-am întâmpinat până în momentul de faţă este cea a eficienţei în transportul în comun. Am observat că acest aspect a devenit şi problema altor locatari din zonă, şi cred că ar fi util să beneficiem de transport în comun în această zonă, pentru a asigura legătura cu staţia de metrou, Dristor, dar şi pentru crearea de legături, potrivite mai ales persoanelor în vârstă.

Doresc să menţionez că această propunere poate fi adaptată pentru str Râmnicu Vâlcea fiind legătură cu Metrou Dristor, dar şi pentru Bvd Râmnicu Sărat, având în vedere că este mai generoasă cu spaţiul pe benzi. Propunerea mea este una modulară, astfel că sunt variante mai jos şi pentru "linii de cartier", dar şi pentru extinderea liniilor mari deja existente. Veţi regăsi ataşate imagini cu propunerile de trasee iar variantele pot fi consultate pe link-ul realizat de mine: https://www.google.com/maps/d/u/1/edit?m ... =sharing

Avantaje:

-S-ar asigura transport pentru locuitorii perimetrului din jurul străzilor Râmnicu Vâlcea, Râmnicu Sărat, crescând mobilitatea acestora, mai ales vorbind despre una din zonele considerate "de locuire colectivă", cu mare concentrare de locuitori.
-Eficientizarea timpilor de mişcare, mai ales pentru locuitorii din Titan, ce vin spre Vitan folosind liniile 27+102, ambele fiind deja supra-solicitate.
-Linia ar veni în sprijinul liinilor existente, sporind accesul la metroul al celor ce folosesc 135, dar ar şi suplini în majoritatea cazurilor aglomeraţia existentă în mijoacele de pe 102.
-Având în vedere dorinţele de eficientizare a mobilităţii între sectoarele 3 şi 4, linia ar oferi ajutor liniei 102 existente, pe str Vitan-Bârzeşti, având în vedere că 102 este deja foarte solicitată în multe momente din zi.
-Infrastructura existentă şi permisivă a ambelor artere, plus a sensului giratoriu larg dintre acestea aduce plus-valoare propunerii.

Dezavantaje:
-Probabilitatea ca în unele momente traficul să fie îngreunat de maşinile oprite/staţionate ilegal.

Variantele propuse de mine sunt următoarele:
1. Reintroducerea liniei 181, ca modalitate principală de comunicare între locuitorii zonei Dristor - Vitan - Vitan-Bârzeşti-Şoseaua Olteniţei. Având în vedere avantajul infrastructurii existente deja, punctul terminus va fi Romprim, având 3 variante de întoarceri pentru retur:

181 A - /TUR/ Romprim - Şos Olteniţei - Şos Vitan-Bârzeşti - Calea Vitan - Bd Râmnicu Sărat - Str Râmnicu Vâlcea - rond Baba Novac - Str Dristorului - Şos Mihai Bravu - Bd Decebal /RETUR/ Bd Decebal - Str Dristorului - rond Baba Novac - Str Râmnicu Vâlcea - Bd Râmnicu Sărat - Calea Vitan - Şos Vitan-Bârzeşti - Şos Olteniţei - Romprim
181 B - traseul TUR se păstrează până la Dristor, pentru preluarea traficului de călători spre metrou, /RETUR/ Bd Camil Ressu - Şos Mihai Bravu - Calea Vitan - continuând spre Romprim
181 C - traseul TUR / RETUR se realizează pe acelaşi traseu până la rond Baba Novac, unde se face cap de linie, nod de legătură cu liniile 1, 10, 70, 79, 311, 330.

2. Extinderea liniei 330, modificând traseul TUR / RETUR actual de la rond Baba Novac, pe Strada Dristorului - str Râmnicu Vâlcea - Bd Râmnicu Sărat - strada Liviu Rebreanu, revenind pe traseul actual.

3. Modificarea linieie 135 în două variante:
135 A - modificând traseul TUR actual de intersecţie Dristor - Bd Camil Ressu - Str Râmnicu Vâlcea - Bd Râmnicu Sărat - revenind spre cap linie CET Sud Vitan pe Bd Energeticienilor, şi modificând traseul RETUR actual dinspre Energeticienilor pe Bd Râmnicu Sărat - Piaţa Râmnicu Sărat - Bd Camil Ressu - Str Dristorului - revenind pe traseul actual.
135 B - odificând traseul TUR / RETUR actual de la rond Baba Novac spre Str Dristorului - Str Râmnicu Vâlcea - Bd Râmnicu Sărat, revenind spre cap linie pe Bd Energeticienilor

4. Înfiinţare linie 134 cu caracter de linie de cartier, având traseu TUR/RETUR - cap linie CET Sud Vitan - Bd Energeticienilor - Bd Râmnicu Sărat - Str Râmnicu Vâlcea - Str Dristorului, iar de la rond Baba Novac TUR/ Şos Mihai Bravu - Bd Decebal şi RETUR/ Bd Decebal - Str Dristorului.

Vă rog în mod expres să analizaţi măsurile propuse de mine şi să îmi furnizaţi numărul de înregistrare al prezentului document, iar ulterior un răspuns cu privire la opinia dumneavoastră pe marginea acestui subiect şi deschiderea unei discuţii publice cu privire la implementarea unor măsuri, având în vedere numărul mare de locuitori ce vor fi impactaţi.

Mulţumesc pentru atenţie,
Cu deosebită consideraţie,
nume ,
tel.
adresa:



Am primit acest mesaj pe mail. Inseamna ca petitia a fost respinsa sau ca defapt o vor monitoriza si revin IAR cu un raspuns dupa'?
Screenshot 2024-03-07 153716.png (165.29 KB; downloaded 2143 times)

 


Re: Propuneri de noi trasee SirVlady

O să răspundă în termen de 30 de zile, însă nu îți face speranțe că o să primești un răspuns favorabil, același lucru cu reînființarea liniei 181 l-am propus și eu în septembrie anul trecut, însă pe un traseu mai scurt, pornind de la C.E.T. Sud. Problema e că TPBI se chinuie de vreo 2 ani cu Primăria Sectorului 3 pentru amplasamentele viitoarelor stații de pe Râmnicu Sărat și Râmnicu Vâlcea, iar în stilul clasic al Primăriei Sector 3 de a tărăgăna procedurile pentru amplasamentele stațiilor, vedeți stația Laborator aferentă liniei 10 în 2020-2021, care dacă nu mă înșeală memoria a stat cam un an închisă pentru a fi reabilitată, nu mai are rost să zic de cea de la Ikea Pallady care stă și aceea de aproape un an, sau chiar amplasamentele de pe porțiunea nouă a liniilor 253/330 unde a tras TPBI-ul ca de câini morți de Primăria Sector 3 să facă amplasamentele stațiilor…
În fine, iată răspunsul primit de mine de la TPBI:
IMG_2500.jpeg (618.96 KB; downloaded 2070 times)

 


Re: Propuneri de noi trasee cris_m

Interesant ca nu precizeaza in clar ceea ce spui tu cu PS3. Oare daca ai face o revenire (aka sa faci pe nestiutorul), ti-ar raspunde oare ca la PS3 e problema? :think:

 


Re: Propuneri de noi trasee Vlad V

SirVlady wrote here:
O să răspundă în termen de 30 de zile, însă nu îți face speranțe că o să primești un răspuns favorabil, același lucru cu reînființarea liniei 181 l-am propus și eu în septembrie anul trecut, însă pe un traseu mai scurt, pornind de la C.E.T. Sud. Problema e că TPBI se chinuie de vreo 2 ani cu Primăria Sectorului 3 pentru amplasamentele viitoarelor stații de pe Râmnicu Sărat și Râmnicu Vâlcea, iar în stilul clasic al Primăriei Sector 3 de a tărăgăna procedurile pentru amplasamentele stațiilor, vedeți stația Laborator aferentă liniei 10 în 2020-2021, care dacă nu mă înșeală memoria a stat cam un an închisă pentru a fi reabilitată, nu mai are rost să zic de cea de la Ikea Pallady care stă și aceea de aproape un an, sau chiar amplasamentele de pe porțiunea nouă a liniilor 253/330 unde a tras TPBI-ul ca de câini morți de Primăria Sector 3 să facă amplasamentele stațiilor…
În fine, iată răspunsul primit de mine de la TPBI:


Deci practic ai primit un raspuns favorabil pe 18.10.2023. Asta inseamna ca daca reuseste cu PS3, vom avea autobuz. Revin si eu pe subiect imediat ce am updates din partea lor.

 


Re: Propuneri de noi trasee alexandru_gr

Am trimis către TPBI o propunere de reorganizare a liniilor de transport din Militari-Dudu-Chiajna dar asta numai după finalizarea tuturor lucrărilor de reabilitare a străzilor Drumul Osiei și Tineretului.

Petiția este următoarea:

Propunere de reorganizare linii de transport în zona Cartier Militari-Dudu-Chiajna

Având în vedere nr mare de locuitori ai acestui Cartier dar și dezvoltarea accelerată a zonei ptr deservirea aproximativă a tuturor zonelor de blocuri și case din zona menționată propun o serie de masuri de reorganizare a liniilor de transport odată cu finalizarea lucrărilor de reabilitare de pe Străzile Osiei și Tineretului și totodată cu deschiderea noului terminal ptr autobuze situat în zona străzilor Ilie Petre și Stelelor după cum urmează:
1.Linia 138 sa revină la traseul normal prin parcarea Centrului Comercial Militari apoi pe un traseu modificat pe sensul spre noul terminal pe strada Rezervelor,  Strada Apeductului,  Strada Stelelor,  terminal nou. construit.
Pe sensul spre Dedeman Ghencea:
Terminal nou, Strada Drumul Ciorogârla, Drumul Osiei, Parcare Centru Comercial Militari apoi traseul de bază.
2.Linia 178 sa circule pe Strada  Drumul Osiei (pe ambele sensuri) , apoi prin Strada Rezervelor, Strada Apeductului,  Strada Sergent Ilie Petre, Terminal Nou.
Pe sensul spre Sala Palatului: Terminal nou, Drumul Ciorogârla, Drumul Osiei traseu de bază.
3. Linia 478 modificată în ambele sensuri după cum urmează:
Se propune ca linia să aibă traseu între Noul terminal din Cartier Militari și Metrou Preciziei pe următorul traseu:
Tur: Rond Valea Cascadelor, Strada Valea Cascadelor,Bld. Iuliu Maniu, Drumul Osiei, Strada Macului, Strada Acvilei, Strada Apeductului,Strada Tineretului, Drumul Ciorogârla,  terminal nou Cartier Militari.
Retur:Terminal nou Cartier Militari, Drumul Ciorogârla, Drumul Osiei , Bd. Iuliu Maniu Rond Valea Cascadelor.
4.Propunere de reînființare a liniei 430 pe un traseu ușor modificat față de cel original care să facă legătura între Metrou Lujerului (Rond Cora Lujerului) și noul terminal din cartierul Militari după cum urmează
Traseu Propus spre Cartier Militari:
Rond Cora Lujerului,  Bd.  Iuliu Maniu, Strada Dreptății, Bd. Uverturii, Bulevardul 1 Decembrie 1918, Bld. Alexandru Ioan Cuza, Strada Ion Luca Caragiale,  Strada Rezervelor, Strada Apeductului, Drum de legătură între Strada Apeductului și Drumul Ciorogârla (Drum asfaltat prevazut cu stații de autobuz amenajate corespunzător, fără restricții) , Drumul Ciorogârla, terminal nou Cartier Militari.
Traseu propus spre Metrou Lujerului:
Terminal nou Cartier Militari,  Drumul Ciorogârla, Strada Rezervelor,  Strada Apeductului,  Strada Crinului, Bd. Alexandru Ioan Cuza, Bd. 1 Decembrie 1918, Bd Uverturii, Șoseaua Virtuții,  Rond Cora Lujerului.

Am făcut și câteva schițe ale propunerilor.
Polish_20240318_153155388.jpg (392.07 KB; downloaded 1278 times)
Polish_20240318_112919874.jpg (323.67 KB; downloaded 1278 times)
Polish_20240318_112409397.jpg (304.67 KB; downloaded 1278 times)
Polish_20240318_112117613.jpg (672.34 KB; downloaded 1278 times)

 


Re: Propuneri de noi trasee sorin.niculescu_

Mi se par super bune propunerile! Foarte bine că au fost înaintate către cei de la TPBI, totuși, cred că linia 478 va fi desființată după finalizarea lucrărilor de pe Drumul Osiei, astfel revenind 278, dar cred că (,) cu ușurință 278 poate să circule cu indicativ urban pe traseul propus de tine al liniei 478.

 


Re: Propuneri de noi trasee george99xxx

Eu as propune ca 478 sa intoarca comun cu 434 (centura Chiajna) sau una din liniile de Dragomiresti (431 sau 432) sa treaca prin Rosu-Chiajna. Dar sa vedem ce or aproba mai departe cei de la TPBI.  Ar fi ok si un 430 propus mai sus. Trebuie tinut cont ca se va face si un rond in capatul strazii Tineretului , unde se va face o nou strapungere catre Auchan si prin care cred ca se va mai fluidiza putin traficul.

 


Re: Propuneri de noi trasee Cormoranul

Bună seara! După cum stiți, autobuzele și troleibuzele liniilor de pe Pache/Carol rămân blocate în trafic la toate semafoarele de pe bulevardele respective. Am identificat totuși posibilitatea amenajării a unor căi unice pentru acestea pentru a ajuta câtuși de puțin transportul în comun să devină mai atractiv. Așadar, pe sensul spre P-ța Rosetti/Universitate, pe scurta porțiune cuprinsă între Parcul Izvorul Rece (chiar de la intrarea în rond) și semaforul de la intersecția cu Moșilor, bd. are 3 benzi și sunt de părere că banda 1 ar putea fi amenajată exclusiv pentru transportul în comun. Vorbim despre câștigarea timpului pierdut în așteptarea a 2/3/4 semafoare, cât se pierde în mod uzual. Următoarea amplasare a posibilei benzi unice este pe porțiunea începând cu Piața Rosetti și până la Universitate, unde de asemenea se pierde timp prețios. Ce părere aveți despre sugestiile acestea?

 


Re: Propuneri de noi trasee cosminduru

Sunt foarte bune propunerile. Totuși, benzile unice trebuie să fie peste tot, nu pe porțiuni minuscule. Nu înțeleg de ce administrația se poartă cu mănuși și nu introduce mai brutal aceste benzi unice pe majoritatea traseelor.

 


Re: Propuneri de noi trasee BGP2597

Pentru că introducându-le brutal peste tot peste noapte tot orașul se va bloca. Este foarte bine că se fac analize și se prioritizează punctele cele mai nevralgice unde mijloacele de transport public pierd cel mai mult timp. Da, ideal este să existe în cât mai multe locuri, dar reconfigurarea asta înseamnă bani și necesită o planificare făcută cu cap. E suficient să ne amintim de cele 3 zile din 2017 în care a fost în vigoare banda de transport public din Băneasa spre Piața Presei care a produs blocaje pe DN1 până la Balotești.

 


Go to page:  1  ... 98 99 100 101 102 103 104
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421263 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use