Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj Subteran Piata Presei Libere (INAUGURAT 19.07.2015)

 

Topic: Discuții după inaugurarea pasajului

299 posts, 59946 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 22
 
 

📖 Pagination options
  • ClaudiuL
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ClaudiuL

Mutarea la lucrari finalizate este logica dar poate a fost facuta prea repede. Vizitatorii mai putin familiarizati cu forumul nu vor mai vizita acest subiect.
Oricum Diametrala Nord - Sud (Buzesti - Berzei - Uranus) care este deasemenea o lucrare finalizata a ramas activa ca sa zic asa.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Costin

Diametrala Nord - Sud nu e finalizata pentru ca inca nu ajunge in Sud... Pasajul Mihai Bravu nu e finalizat pentru ca mai e de lucru la podul de la sol de peste Dambovita... Nu are nici un rost ca un proiect unitar sa fie spart in mai multe bucati pe forum.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului vancouver

In septembrie 2011, cand discutiile despre un pasaj erau incipiente (si era pornita o licitatie pentru Piata Charles de Gaule), am publicat si argumentat propunerea mea pe aceasta tema. Nu m-a luat aproape nimeni in considerare. Acum poate va mai ganditi!




Cu rosu sensul de intrare in Bucuresti de pe DN1 la nivelul "-1" (3 benzi la intrarea in pasaj)
Cu galben sensul de iesire, la nivelul "-2" (2 benzi de pe Prezan + 1 banda de pe Str. Turda, 3 benzi sub Kiseleff, apoi 1 banda se separa spre Poligrafiei si 2 raman spre DN1)
Cu verde pasajul de la Piata Charles de Gaulle (Aviatorilor), abandonat deocamdata

Avantaje:

GENERAL
- pastrarea intacta a Bd. Kiseleff intre ADT si PP
- lipsa zgomot si poluare directa in zona Parc Herastrau, de-a lungul Bd. Kiseleff
- Bd. Kiseleff se putea transforma intr-o zona cu trafic linistit (limitare 40km/h) si doar 3 benzi pe sens (cele exterioare), cu prioritate maxima pentru pietoni la suprafata (fara a-i mai trimite prin subsoluri sau pe poduri)
- descongestionare la suprafata a Pietei Arcului de Triumf - obiectiv turistic, devine zona placuta pentru promenada (doar vehiculele pe relatia Prezan cu Str. Al. Constantinescu spre Casin si cele dinspre Damaroaia / Bd. Poligrafiei spre centru mai raman la suprafata)

LA INTRARE IN BUCURESTI
- traficul de intrare in Bucuresti de pe DN1 se distribuie PE 4 ARTERE PRINCIPALE: Bd. Prezan spre zona Dorobanti, Bd. Kiseleff dupa trecerea de Arc d.T. spre Victoriei, Str. Turda spre Pasajul Grant (care astfel devine realmente o tangenta Bucuresti Vest), Bd. Expozitiei (dar cu iesire dupa rondul Piata Montreal, cu posibilitate de intoarcere la ca. 500m pentru a reveni pe Bd. Marasti pentru cei care doresc, si asta doar cu un viraj la dreapta in Piata Montreal
- toate iesirile mai sus mentionate nu dau imediat in intersectii aglomerate, au minim inca 1km pana la prima intersectie majora

LA IESIRE
- PASAJUL PE SENSUL DE IESIRE DIN BUCURESTI SE PUTEA FACE SEPARAT. DE ALTFEL SE POATE FACE SI ACUM !!!
- se rezolva unele mari probleme: coada insuportabila la intrarea in Piata Arcului de Triumf venind pe Bd. Averescu (dinspre Podul Grant).
- descongestionarea intersectiei Mihalache / Turda, cu facilitarea circulatiei tramvaielor pe ambele cai.
- dupa trecerea Podului Grant se poate intra in pasaj inainte de intersectia cu Mihalache, cu iesire spre DN1 FARA A MAI INTALNI NICI UN SINGUR SEMAFOR.


Acum, pasajul de intrare s-a realizat altfel decat am propus eu. Insa cel de iesire, poate chiar mai important, se poate inca face. NU TREBUIE PRIVITE INTERSECTIILE INDIVIDUAL, CI TREBUIE UN CONCEPT INTEGRAT DE REZOLVARE A TRAFICULUI !!! Asa cum se fac PUG / PUZ pentru arhitectura unei zone, trebuie facute si pretru trafic. In acest sens evident gandirea nu se opreste la aceste pasaje. In primul rand pentru a nu incuraja traversarea Bucurestiului prin centru eu am propus inchiderea completa a Bd. Magheru si transformarea lui in cale pietonala dupa modelele de succes Frankfurt si Viena - astfel numai cine chiar are treaba in centru vine cu masina in centru. Iar alta investitie corelata cu cea descrisa mai sus este refacerea Podului Grant sub forma unui Pasaj gen Basaran, peste intregul cartier Crangasi pana in zona strandului Crangasi, apoi prelungirea si a Pasajului Virtutii pe sub Sos. Virtutii si pe sub intersectiile cu Brasov si Dr. Taberei, cu iesire pe la Tricodava - creind astfel o tangenta Vest reala.

Bine in schimb ca s-a facut pasajul total inept de la Pipera peste Barbu Vacarescu, sau chiar cel de pe Sos. Vacaresti / Splai, in conditiile in care acolo ambuteiajele era aproape zero sau oricum incomparabile cu altele, mult mai grave din Bucuresti.


PS. Link catre mesajul meu din 28.09.2011 pe SSC, ca sa vedeti ca nu bat campii si chiar am propus asta atunci:
http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=84224887&postcount=4153

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Nightwolf

1. Nu trebuie pasaj la iesire din Bucuresti. Se poate face din sistematizarea orizontala ff usor cu minim de investitie. E un viraj dreapta in fond si la urma urmei fir-ar mama lui de viraj.

2. Cum a postat colegul #cutter ... marcajele sunt de tot rasul. Si daca ma trezeam beat si ma puneam pe dat cu trafaletul imi ieseau mai bine. Nu exista marcaje de ghidaj la iesirea din rond spre Kiseleff desi erau strict necesare pt bizonii mioritici. Foarte multe zone "moarte" lasate "asa". Fara restrictie orizontala. 3-ul ala indicat de cutter arata ff bine posibilitatea de viraj dreapta pe Poligrafieri INDEPENDENT de circulatia din rond sau culoarea semaforului. De ce nu a fost fructificata acea portiune? Are min. 6m (ff buna obs btw!) deci loc ***** maria ta. Acelasi lucru valabil si pt 4 ... tot viraj dreapta. ALOO!! PMB-uuuu`!! Ne trezim azi? Facem si noi CEVA CONSTRUCTIV??

Chestia cu "reglajul" semaforizarii este strict de ochii lumii. De 3 luni nu merge SMT-ul pe toata zona centrala pt ca e fibra intrerupta deci nu cred ca se va rezolva ceva fff repede.

Totusi, ca sa nu suparam pe toata lumea, BRAVO Apollodor! Lucrarea arata ff bine, nu e vina voastra ca "sus" nu ati rezolvat problemele, nu e vina voastra. Speram sa nu avem probleme cu infiltratii si alte alea :)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului vancouver

Nighwolf, pana una alta sa ne povestesti cum ramane cu riscurile imense pentru trafic de care vorbeai inainte de deschiderea Pasajului Basarab, cum ca o sa se prabuseasca masini de pe pod si alte alea. Daca-ti mai aduci aminte, am avut discutii contradictorii in 2010 inainte de deschiderea pasajului, pe care-l considerai inutil tocmai din acest motiv. Si ma trimiteai la plimbare asa cum faci si acum cu oricine indrazneste sa aibe o parere contrara sau diferita.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Nightwolf

Nu te trimit amice deloc la plimbare. Nici macar nu te-am contrazis. Am dat o solutie mai simpla la ceea ce ai spus tu, atata tot. Nu te mai simti vizat ca nu am nimic cu tine. De ce ai impresia ca m-am legat de tine in ceea ce am scris mai sus sau te-am trimis la plimbare? Vrei tu pasaj, e vrerea ta, nu si a mea. Eu zic ca nu trebuie pe iesire pasaj si e parerea mea. Sau n-am voie sa mi-o exprim?? Faptul ca avem pareri/idei diferite sau contra este rezultatul faptului ca gandim, nu trebuie sa ne atacam. Asa cum eu nu iti accept tie o idee, poti foarte bine sa nu-mi accepti tu mie una sau mai multe. Asta nu e un capat de tara. Nu mi se pare ca m-am luat de tine gratis sau ti-am zis ca aberezi, sincer!

Chiar sunt curios cand am spus eu ca este un risc pt trafic Pasajul Basarab (in cond. in care suntem in topic de PPL). Masini sarite de pe pod era sa avem doua, una chiar acum doua saptamani. Din niste discutii purtate cu constructorul intr-o anumita perioada, s-a reusit evitarea acestui lucru.

Eu nu am considerat Pasajul Basarab niciodata inutil. Nu pot sa recunosc asa ceva. Poate ti-am spus la misto odata si tu ai luat-o de buna, dar eu niciodata nu am fost impotriva niciunui proiect de infrastructura. Nu am cum sa fiu, prin natura meseriei mele eu imi doresc solutii noi pt trafic. Cred ca ai inteles tu gresit atunci ceva .... dar asta putem s-o lamurim dar cu siguranta nu in acest topic.

P.S. Pasajul Basarab este intr-adevar o artera criminogena. De cand a fost inaugurat are cam 10 cruci si va continua sa aiba. Asta nu inseamna ca e un RISC pt trafic...


L.E. Chiar am dat un search dupa "sara" "sarit" "sarit de pe pod" "de pe pod" si alte combinatii si nu mi-a intors nimic. Sigur nu ma confunzi? Hai s-o lamurim ca m-ai facut curios dar pls fa-o-n topicul de Basarab ...

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Mircea G

O varianta mai utila de lucrare , ar fi fost unirea cu o strada , DN1 , Poligrafiei , Grivita ...
Ar fi fost o legatura mult mai utila .
Pina atunci , prevad un semafor la intrar in pasaj , pt a limita traficul ce iese dincolo si creeaza ambuteiaje ...
Untitled 5.jpg (213.23 KB; downloaded 2750 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Robert24

Mircea G wrote:
Pina atunci , prevad un semafor la intrar in pasaj , pt a limita traficul ce iese dincolo si creeaza ambuteiaje ...


Asta e super-banc de pus pe Facebook...  :popa:

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Mircea G

Vezi alta solutie ???

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului vancouver

Nightwolf wrote:
P.S. Pasajul Basarab este intr-adevar o artera criminogena. De cand a fost inaugurat are cam 10 cruci si va continua sa aiba. Asta nu inseamna ca e un RISC pt trafic...


L.E. Chiar am dat un search dupa "sara" "sarit" "sarit de pe pod" "de pe pod" si alte combinatii si nu mi-a intors nimic. Sigur nu ma confunzi? Hai s-o lamurim ca m-ai facut curios dar pls fa-o-n topicul de Basarab ...


Ti-am raspuns pe topicul dedicat.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Bogdan Ciorascu

S-au completat marcajele.
Nu merg semafoarele si traficul se desfasoara perfect!!!

 


Re: Iulie 2015 Bogdan Ciorascu

23 Iulie completari.
IMG_2921.JPG (456.29 KB; downloaded 3434 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Serban

V-am spus ca nu erau gata marcajele si ca mai urmeaza  :D. Si tot nu cred ca au terminat.

In alta ordine de idei, s-au montat si stalpisori pe toate trotuarele, deci am scapat si de masini parcate pe trotuar in zona pasajului.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului alex230ro

Mircea G wrote:
O varianta mai utila de lucrare , ar fi fost unirea cu o strada , DN1 , Poligrafiei , Grivita ...
Ar fi fost o legatura mult mai utila .
Pina atunci , prevad un semafor la intrar in pasaj , pt a limita traficul ce iese dincolo si creeaza ambuteiaje ...

nici o sansa cea ce zici tu acolo,nu ai loc fizic sa strecori un drum pe acolo.si exproprierile ar costa o caruta de bani
semafor la intrare in pasaj?!nu vad logica
@Bogdan-dimineata mergea semaforul sa inteleg ca acum nu mai merge? dimineata = ora 7.50

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 22
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj Subteran Piata Presei Libere (INAUGURAT 19.07.2015)  • 
Choose destination

Since our 2294 forum members have written 421795 posts in 5254 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use