Topic: Galerie foto cu autobuzele Mercedes-Benz Citaro (2011-2014)
1263 posts, 436486 views
📖 Pagination options
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro "day by day"
ikarus13
4111 pe linia 313.
4263 la Clabucet. Azi a facut 327000Km.
4611 pe linia 422
4111 pe linia 313.
4111-22.09.2013.JPG (229.29 KB; downloaded 3456 times)
4263 la Clabucet. Azi a facut 327000Km.
4263-22.09.2013.JPG (253.55 KB; downloaded 3455 times)
4611 pe linia 422
4611-22.09.2013.JPG (243.29 KB; downloaded 3456 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro "day by day"
Gabi23
4107, 4142, 4167,4208, 4237, 4765, 4965,6287
4107, 4142, 4167,4208, 4237, 4765, 4965,6287
4107 - 103 - 22.09.2013.jpg (344.77 KB; downloaded 3488 times)
4142 - 141 - 22.09.2013.jpg (445.87 KB; downloaded 3486 times)
4167 - 123 - 22.09.2013.jpg (410.85 KB; downloaded 3486 times)
4208 - 311 - 22.09.2013.jpg (306 KB; downloaded 3487 times)
4237 - 313 - 22.09.2013.jpg (339.22 KB; downloaded 3485 times)
4765 - 202 - 22.09.2013.jpg (327.83 KB; downloaded 3486 times)
4965 - 102 - 22.09.2013.jpg (435.73 KB; downloaded 3485 times)
6287 - 135 - 22.09.2013.jpg (389.32 KB; downloaded 3488 times)
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro "day by day"
Victor92
Titan and Ferentari day
4107, 4302, 4420, 4469, 4585, 4768, 4793, 4822, 4977, 6242
Mentiuni:
Astazi, 22 Septembrie 2013, au fost repartizate:
Linia 103: 4107, 4163, 4193, 4469
Linia 125: 4472, 4793
Titan and Ferentari day
4107, 4302, 4420, 4469, 4585, 4768, 4793, 4822, 4977, 6242
Mentiuni:
Astazi, 22 Septembrie 2013, au fost repartizate:
Linia 103: 4107, 4163, 4193, 4469
Linia 125: 4472, 4793
4107.JPG (213.6 KB; downloaded 3487 times)
4302.JPG (256.43 KB; downloaded 3490 times)
4420.JPG (236 KB; downloaded 3489 times)
4469.JPG (219.94 KB; downloaded 3495 times)
4585.JPG (232.51 KB; downloaded 3489 times)
4768.JPG (211.22 KB; downloaded 3487 times)
4793.JPG (176.42 KB; downloaded 3489 times)
4822.JPG (242.48 KB; downloaded 3490 times)
4977.JPG (178.73 KB; downloaded 3488 times)
6242.JPG (176.29 KB; downloaded 3489 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro "day by day"
Gabi23
4228, 4804, 4950, 4966
4228, 4804, 4950, 4966
4228 - 311 - 24.09.2013.jpg (371.83 KB; downloaded 3387 times)
4804 - 627 - 24.09.2013.jpg (408.3 KB; downloaded 3381 times)
4950 - 335 - 24.09.2013 (1).jpg (408.03 KB; downloaded 3379 times)
4966 - 311 - 24.09.2013 (1).jpg (414.75 KB; downloaded 3377 times)
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro "day by day"
Victor92
4430, 4782
4430, 4782
DSC_2750.JPG (264.63 KB; downloaded 3821 times)
DSC_2752.JPG (234.6 KB; downloaded 3822 times)
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro "day by day"
Victor92
4609 - Titular luna aceasta in 368 .
4609 - Titular luna aceasta in 368 .
4609.JPG (214.75 KB; downloaded 3767 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro "day by day"
Gabi23
4593 - Este fabricat în anul 2007 şi iniţial a fost distribuit în primăvara acelui an la Autobaza Pipera, unde era reparizat pe linia 783. În anul 2008 a fost transferat la Autobaza Floreasca, unde a avut o dată luneta înlocuită.
4593 - 282 - 25.09.2013 (1) by Gabriel Dumitriu, on Flickr
4593 - Este fabricat în anul 2007 şi iniţial a fost distribuit în primăvara acelui an la Autobaza Pipera, unde era reparizat pe linia 783. În anul 2008 a fost transferat la Autobaza Floreasca, unde a avut o dată luneta înlocuită.
4593 - 282 - 25.09.2013 (1) by Gabriel Dumitriu, on Flickr
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro "day by day"
Utilizator anonim
4409 si 4199 abandonat in zona santierului de la Mihai Bravu
4409 si 4199 abandonat in zona santierului de la Mihai Bravu
DSC_3590.JPG (338.05 KB; downloaded 3710 times)
DSC_3605.JPG (274.83 KB; downloaded 3711 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro "day by day"
Gabi23
4551, 4881
4551, 4881
4551 - 641 - 26.09.2013.jpg (286.94 KB; downloaded 3822 times)
4881 - 178 - 26.09.2013.jpg (382.43 KB; downloaded 3777 times)
- georgica2704
-
Posted:
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro "day by day"
Victor92
4442, 4572
4442, 4572
DSC_2794.JPG (227.21 KB; downloaded 3624 times)
DSC_2792.JPG (243.76 KB; downloaded 3630 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro "day by day"
Gabi23
4235 - rămas celebru ca fiind Citaro-ul cel mai grav avariat în Bucureşti. De când a revenit circulă fără probleme.
4235 - rămas celebru ca fiind Citaro-ul cel mai grav avariat în Bucureşti. De când a revenit circulă fără probleme.
4235 - 381 - 27.09.2013.jpg (367.31 KB; downloaded 3582 times)
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro "day by day"
ikarus13
6239 și 6255 în cea mai proastă linie din București . De ce zic asta? Autobuzele de pe această linie pur și simplu nu fac față fluxului de călători. Nu se mai închid ușile pur și simplu. Am impresia că toți bătrânii din Berceni pleacă la piață în Obor. De fapt chiar așa este. Am fost azi cu 6239 în jurul orei 12:30 ...pur și simplu jale. Mașina era full nu mai puteai să arunci un ac și de validat au validat doar 4 persoane de la Piața Sudului până la Dristor. Și să nu aud pe cineva că zice că șoferul nu era la oră pentru că era . De o săptămână tot garajul se plânge de linia asta. Se rup mașinile(și în weekend și în cursul săptămânii)...În plus călătorii civilizați ca de obicei încep să-i înjure pe șoferi..apar și acele întrebări pur și simplu stupide cum ar fi : "Da de ce merge pâna la Obor?" sau "De ce vii așa greu?" si tot felul de întrebări fără rost. Bine că nu există titulari pe linia asta că altfel unele mașini deveneau epave după o lună două de cărat pe linia asta.
6239 și 6255 în cea mai proastă linie din București . De ce zic asta? Autobuzele de pe această linie pur și simplu nu fac față fluxului de călători. Nu se mai închid ușile pur și simplu. Am impresia că toți bătrânii din Berceni pleacă la piață în Obor. De fapt chiar așa este. Am fost azi cu 6239 în jurul orei 12:30 ...pur și simplu jale. Mașina era full nu mai puteai să arunci un ac și de validat au validat doar 4 persoane de la Piața Sudului până la Dristor. Și să nu aud pe cineva că zice că șoferul nu era la oră pentru că era . De o săptămână tot garajul se plânge de linia asta. Se rup mașinile(și în weekend și în cursul săptămânii)...În plus călătorii civilizați ca de obicei încep să-i înjure pe șoferi..apar și acele întrebări pur și simplu stupide cum ar fi : "Da de ce merge pâna la Obor?" sau "De ce vii așa greu?" si tot felul de întrebări fără rost. Bine că nu există titulari pe linia asta că altfel unele mașini deveneau epave după o lună două de cărat pe linia asta.
6239-28.09.2013.JPG (226.28 KB; downloaded 3530 times)
6255-28.09.2013.JPG (239.96 KB; downloaded 3528 times)
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro "day by day"
Robert24
Nu inteleg ce e asa de socant? Oare le ce se asteptau? Sa care aer? Sa sara peste masinile din trafic? Segmentul Piata Sudului - Obor a fost si va ramane unul dintre cele mai socilitate din Bucuresti!
Ati uitat bag seama ca acum 5-6 ani pe linia 34 se circula la 3 minute si tramvaiele erau full? Acum, teoretic, la ora de varf pe 634 sunt turate 19 autobuze (si asta doar dimineata, dupa-amiaza cand e mai mare balamucul sunt doar 16 ca asa gandesc cei de la RATB). La aprox. 95-100 min teoretice pe cursa se poate asigura un interval minim de 5 minute pentru un autobuz care are capacitate de aprox. 3 ori mai mica decat un V3A.
Asadar, pentru a face fata, linia 634 ar trebui sa circule la 2-3 minute cel mult! Deci vreo 40-50 de autobuze! Fireste, nu se va intampla asa ceva...
Pana una-alta sa speram ca mareata lucrare de la Muncii nu va dura mai mult de X luni...
Nu inteleg ce e asa de socant? Oare le ce se asteptau? Sa care aer? Sa sara peste masinile din trafic? Segmentul Piata Sudului - Obor a fost si va ramane unul dintre cele mai socilitate din Bucuresti!
Ati uitat bag seama ca acum 5-6 ani pe linia 34 se circula la 3 minute si tramvaiele erau full? Acum, teoretic, la ora de varf pe 634 sunt turate 19 autobuze (si asta doar dimineata, dupa-amiaza cand e mai mare balamucul sunt doar 16 ca asa gandesc cei de la RATB). La aprox. 95-100 min teoretice pe cursa se poate asigura un interval minim de 5 minute pentru un autobuz care are capacitate de aprox. 3 ori mai mica decat un V3A.
Asadar, pentru a face fata, linia 634 ar trebui sa circule la 2-3 minute cel mult! Deci vreo 40-50 de autobuze! Fireste, nu se va intampla asa ceva...
Pana una-alta sa speram ca mareata lucrare de la Muncii nu va dura mai mult de X luni...
📖 Pagination options