Topic: Galerie foto cu autobuzele Mercedes-Benz Citaro (2011-2014)
1263 posts, 436651 views
📖 Pagination options
- DAF SB220
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro "day by day"
DAF SB220
4657:
4657:
4657.JPG (155.37 KB; downloaded 2545 times)
4657 (2).JPG (199.17 KB; downloaded 2503 times)
- DAF SB220
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro "day by day"
DAF SB220
6284:
6284:
6284_1024x768.JPG (187.68 KB; downloaded 2469 times)
6284 (2)_1024x768.JPG (175.57 KB; downloaded 2467 times)
6284 (3)_1024x768.JPG (243.48 KB; downloaded 2467 times)
6284 (4)_1024x768.JPG (200.96 KB; downloaded 2467 times)
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro "day by day"
Victor92
4116 si 4925 prin ploaie pe Soseaua Bucuresti-Ploiesti.
De asemenea, pentru festivalul B'estfest s-au folosit autobuze de la Pipera si Floreasca. Le-am zarit pe 6224, 6284, 6278, 6276 etc. La Aviatorilor, in fata intrarii in Parcul Herastrau, opreau autobuzele pentru preluarea calatorilor si in fata lor se afla o duba de la RATB de unde poti sa-ti achizitionezi "bilet" pana in Tunari. Am remarcat de asemenea o prezenta mare a controlorilor, iar autobuzele stationeaza si la Piata Presei unde fiecare calator este verificat daca are portofel electronic si daca si-a validat cardul.
4116 si 4925 prin ploaie pe Soseaua Bucuresti-Ploiesti.
De asemenea, pentru festivalul B'estfest s-au folosit autobuze de la Pipera si Floreasca. Le-am zarit pe 6224, 6284, 6278, 6276 etc. La Aviatorilor, in fata intrarii in Parcul Herastrau, opreau autobuzele pentru preluarea calatorilor si in fata lor se afla o duba de la RATB de unde poti sa-ti achizitionezi "bilet" pana in Tunari. Am remarcat de asemenea o prezenta mare a controlorilor, iar autobuzele stationeaza si la Piata Presei unde fiecare calator este verificat daca are portofel electronic si daca si-a validat cardul.
4116 1.jpg (204.2 KB; downloaded 2456 times)
4925.jpg (231.3 KB; downloaded 2456 times)
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro "day by day"
Der Hofmeister
Sticla aia...
Capetele de cretă nu vor să priceapă că motorul are o bună ventilație și că, la pornirea acestuia, se recirculă agentul de răcire prin tot ansamblul, iar excesul este ”scuipat afară” prin grila laterală de mari dimensiuni?
Sticla aia...
Capetele de cretă nu vor să priceapă că motorul are o bună ventilație și că, la pornirea acestuia, se recirculă agentul de răcire prin tot ansamblul, iar excesul este ”scuipat afară” prin grila laterală de mari dimensiuni?
- Axel
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro "day by day"
Axel
Lasa ca eu am vazut altele mergand cu capacul ridicat, LA TOATE GARAJELE ( nu ma provocati sa le pozez sa va dovedesc ).
In cazul in care se vor inlocuii Euro 3-urile 41XX 42XX (7-8 ani la RATB) cu acele autobuze laudate in presa sa ia baietii frumos un Euro 3 sa-l aseze langa o epava de Rocar de Simon sau Daf (15-16 ani la RATB) si sa faca poza sa vada cat de cretini au fost cand au achizitionat aceste masini fara sa faca contract de mentenanta si piese.
Avem autobuze bune dar din pacate ne batem joc de ele daca ar ajunge un Mercedes RATB-ist la Pitesti,Tg.Jiu,Ploiesti etc. ar fi ingrijit la maxim nu ca la noi unde din cauza faptului ca nu avem suficiente autobuze turam o groaza de soferi pe o masina iar unii putin le pasa de colegul lor ca ingrijeste acea masina, eficienta buna draga conducere RATB , cateva Rocare si Dafuri (reparate cum trebuie) daca mai circula ce avea , asa imi place ca avem 4210 donatoare de piese de 2 ani jumatate.
Acu o luna cand am fost o zi in Ploiesti si am vazut live acele Ikarus-uri in ce stare excelenta era ma gandeam cum RATB-ul nostru cu Mercedes Citaro il doare-n 14 de acele masini aduse prin smecherii politice.
Hoffmeister wrote:
Sticla aia...
Capetele de cretă nu vor să priceapă că motorul are o bună ventilație și că, la pornirea acestuia, se recirculă agentul de răcire prin tot ansamblul, iar excesul este ”scuipat afară” prin grila laterală de mari dimensiuni?
Lasa ca eu am vazut altele mergand cu capacul ridicat, LA TOATE GARAJELE ( nu ma provocati sa le pozez sa va dovedesc ).
In cazul in care se vor inlocuii Euro 3-urile 41XX 42XX (7-8 ani la RATB) cu acele autobuze laudate in presa sa ia baietii frumos un Euro 3 sa-l aseze langa o epava de Rocar de Simon sau Daf (15-16 ani la RATB) si sa faca poza sa vada cat de cretini au fost cand au achizitionat aceste masini fara sa faca contract de mentenanta si piese.
Avem autobuze bune dar din pacate ne batem joc de ele daca ar ajunge un Mercedes RATB-ist la Pitesti,Tg.Jiu,Ploiesti etc. ar fi ingrijit la maxim nu ca la noi unde din cauza faptului ca nu avem suficiente autobuze turam o groaza de soferi pe o masina iar unii putin le pasa de colegul lor ca ingrijeste acea masina, eficienta buna draga conducere RATB , cateva Rocare si Dafuri (reparate cum trebuie) daca mai circula ce avea , asa imi place ca avem 4210 donatoare de piese de 2 ani jumatate.
Acu o luna cand am fost o zi in Ploiesti si am vazut live acele Ikarus-uri in ce stare excelenta era ma gandeam cum RATB-ul nostru cu Mercedes Citaro il doare-n 14 de acele masini aduse prin smecherii politice.
- DAF SB220
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro "day by day"
DAF SB220
Chiar si eu m-am mirat in Zalau am vazut autobuze DAC UDM 112 in cea mai perfecta stare, si ma gandeam, cum noi, tinem autobuze DAF & RDS pe dreapta, inloc sa le donam alte regii din tara. Si ca avem autobuze Mercedes-Citaro dotate cu de toate, donatoare de piese.
Chiar si eu m-am mirat in Zalau am vazut autobuze DAC UDM 112 in cea mai perfecta stare, si ma gandeam, cum noi, tinem autobuze DAF & RDS pe dreapta, inloc sa le donam alte regii din tara. Si ca avem autobuze Mercedes-Citaro dotate cu de toate, donatoare de piese.
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro "day by day"
ikarus13
Am început să mă plictisesc de discuția cu 4210. Această mașină nu se mai afla în AUTOBAZA TITAN...
În legătură cu alte ex vehicule RATB gen DAF sau RDS. Recunosc că regia nu prea își dă silința pentru mentenanța vehiculelor sale dar este și normal ca autobuzele să nu se mai folosească după 10-15 ani de circulație mai ales după ce au fost exploatate într-un oraș ca București-ul . Contează și în ce fel de oraș sunt vehiculele respective. Mi se pare normal ca la Zalău sau orice alt oraș de acele dimensiuni cu un flux foarte redus de călatori pe lângă scumpul nostru București sa aibă autobuze vechi în stare buna. Să luam exemplul orașului Fetești care are niște autobuze chiar de epoca într-o stare excelent de bună dacă vă gândiți putin la vârsta lor. Deci în concluzie să nu mai plângem atât Daf-urile și RDS-urile. Au fost mașini bune la vremea lor( mai ales Daf-urile) cum au fost UDM-urile , Ikarus-urile, etc la vremea lor.
Mă scuza-ți de off-topic.
Axel wrote:
asa imi place ca avem 4210 donatoare de piese de 2 ani jumatate. [/i]
Am început să mă plictisesc de discuția cu 4210. Această mașină nu se mai afla în AUTOBAZA TITAN...
În legătură cu alte ex vehicule RATB gen DAF sau RDS. Recunosc că regia nu prea își dă silința pentru mentenanța vehiculelor sale dar este și normal ca autobuzele să nu se mai folosească după 10-15 ani de circulație mai ales după ce au fost exploatate într-un oraș ca București-ul . Contează și în ce fel de oraș sunt vehiculele respective. Mi se pare normal ca la Zalău sau orice alt oraș de acele dimensiuni cu un flux foarte redus de călatori pe lângă scumpul nostru București sa aibă autobuze vechi în stare buna. Să luam exemplul orașului Fetești care are niște autobuze chiar de epoca într-o stare excelent de bună dacă vă gândiți putin la vârsta lor. Deci în concluzie să nu mai plângem atât Daf-urile și RDS-urile. Au fost mașini bune la vremea lor( mai ales Daf-urile) cum au fost UDM-urile , Ikarus-urile, etc la vremea lor.
Mă scuza-ți de off-topic.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro "day by day"
Victor92
Discutia de mai sus poate fi continuata in topicul corespunzator: "Discutii diverse" -----> viewtopic.php?f=12&t=42&start=896 . Va multumesc!
In alta ordine de idei, in aceasta frumoasa dupa-amiaza de duminica, 7 Iulie 2013, 4400 cu deja traditionala sticla (Linia 221) si 4713 (Linia 302).
Au mai "tranzitat" astazi capatul de la Ghencea:
- Linia 126: 4266 (Turul 1) si "eternul" 4887(turul 2)
- Linia 185: 4373 .
Ce vremuri cand la acest capat nu aveai loc sa arunci un ac de cate autobuze se aflau oprite...vremuri domne vremuri...
Discutia de mai sus poate fi continuata in topicul corespunzator: "Discutii diverse" -----> viewtopic.php?f=12&t=42&start=896 . Va multumesc!
In alta ordine de idei, in aceasta frumoasa dupa-amiaza de duminica, 7 Iulie 2013, 4400 cu deja traditionala sticla (Linia 221) si 4713 (Linia 302).
Au mai "tranzitat" astazi capatul de la Ghencea:
- Linia 126: 4266 (Turul 1) si "eternul" 4887(turul 2)
- Linia 185: 4373 .
Ce vremuri cand la acest capat nu aveai loc sa arunci un ac de cate autobuze se aflau oprite...vremuri domne vremuri...
DSC_1642.jpg (291.43 KB; downloaded 2792 times)
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro "day by day"
ikarus13
Se pare ca iar se incepe discutia cu 4210... . Pentru toata lumea...EVOBUS nu mai primeste autobuze RATB decat pentru geamuri sparte. La fiecare autobaza a existat un inginer de la Evobus pana acum 2-3 saptamani cand si ultimele Citaro (6200-6299) si-au pierdut garantia. De acum EVOBUS nu mai are treaba cu regia noastra. Deci acum orice problema a autobuzelor (inafara de geamuri) se rezolva in autobaza poate si la URAC(asta nu stiu).
P.S.-Daca poate un admin sa mute discutia asta de aici, de exemplu in "discutii diverse"sau la mentenanta as fi foarte recunoscator. Multumesc.
Kaba Adrian wrote:
4210 a fost dus la EvoBus [/i]
Se pare ca iar se incepe discutia cu 4210... . Pentru toata lumea...EVOBUS nu mai primeste autobuze RATB decat pentru geamuri sparte. La fiecare autobaza a existat un inginer de la Evobus pana acum 2-3 saptamani cand si ultimele Citaro (6200-6299) si-au pierdut garantia. De acum EVOBUS nu mai are treaba cu regia noastra. Deci acum orice problema a autobuzelor (inafara de geamuri) se rezolva in autobaza poate si la URAC(asta nu stiu).
P.S.-Daca poate un admin sa mute discutia asta de aici, de exemplu in "discutii diverse"sau la mentenanta as fi foarte recunoscator. Multumesc.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro "day by day"
Victor92
4649 pe linia 126 - Bulevardul Eroilor.
Astazi, 10 Iulie 2013, au circulat pe linia 126 urmatoarele autobuze:
Schimbul 1: 4649, 4748 si 4887
Schimbul 2: 4649, 4266 si 4887.
4649 a fost repartizat initial la Autobaza Alexandria, dar in urma schimbului de autobuze, a ajuns la Ferentari, iar echivalentul sau - 4722- a fost trimis la autobaza Alexandria. Circula de obicei pe linia 122. Observ ca de la 1 Iulie apare si pe 126. Noaptea puteti sa-l gasiti pe N107, N116 si N121 daca este trimis. Toate becurile din salon i-au fost schimbate.
4649 pe linia 126 - Bulevardul Eroilor.
Astazi, 10 Iulie 2013, au circulat pe linia 126 urmatoarele autobuze:
Schimbul 1: 4649, 4748 si 4887
Schimbul 2: 4649, 4266 si 4887.
4649 a fost repartizat initial la Autobaza Alexandria, dar in urma schimbului de autobuze, a ajuns la Ferentari, iar echivalentul sau - 4722- a fost trimis la autobaza Alexandria. Circula de obicei pe linia 122. Observ ca de la 1 Iulie apare si pe 126. Noaptea puteti sa-l gasiti pe N107, N116 si N121 daca este trimis. Toate becurile din salon i-au fost schimbate.
4649 (2).JPG (242.09 KB; downloaded 2651 times)
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro "day by day"
ikarus13
4118 , 4126( am vazut ca se mai pun poze alb-negru si m-am gandit sa incerc si eu), 4305, 4626, 4768, 6211si 6259.
4118 , 4126( am vazut ca se mai pun poze alb-negru si m-am gandit sa incerc si eu), 4305, 4626, 4768, 6211si 6259.
4118-10 iulie 2013.JPG (280.19 KB; downloaded 2652 times)
4126-10 iulie 2013.JPG (288.28 KB; downloaded 2651 times)
4305-10 iulie 2013.JPG (463.36 KB; downloaded 2649 times)
4626-10 iulie 2013.JPG (349.11 KB; downloaded 2652 times)
4768-10 iulie 2013.JPG (356.81 KB; downloaded 2652 times)
6211-10 iulie 2013.JPG (321.66 KB; downloaded 2652 times)
6259-10 iulie 2013.JPG (349.73 KB; downloaded 2650 times)
6259(spate)10 iulie 2013.JPG (317.72 KB; downloaded 2651 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro "day by day"
Rathgeber2523
4588
4588
Picture 020.jpg (214.06 KB; downloaded 2492 times)
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro "day by day"
ikarus13
Partea 1:
4211, 4362, 4407, 4421, 4429, 4616, 4687, 4724, 4735 si 4748.
Partea 1:
4211, 4362, 4407, 4421, 4429, 4616, 4687, 4724, 4735 si 4748.
4211-13.07.2013.JPG (277.89 KB; downloaded 2809 times)
4362-13.07.2013.JPG (352.79 KB; downloaded 2811 times)
4407-13.07.2013.JPG (264.96 KB; downloaded 2809 times)
4421-13.07.2013.JPG (353.59 KB; downloaded 2812 times)
4429-13.07.2013.JPG (383.7 KB; downloaded 2812 times)
4616-13.07.2013.JPG (400.29 KB; downloaded 2812 times)
4687-13.07.2013.JPG (313.26 KB; downloaded 2811 times)
4724-13.07.2013.JPG (321.01 KB; downloaded 2811 times)
4735-13.07.2013.JPG (356.16 KB; downloaded 2812 times)
4748-13.07.2013.JPG (404.59 KB; downloaded 2809 times)
📖 Pagination options