Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Propunere - Nod Intermodal Răzoare - Gară - Academia Militară

16 posts, 6368 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Re: Propunere Nod Intermodal Razoare. Gara-Academia Militara Florinds

Scuza-ma, dar nu prea are sens ce spui.
In perioada respectiva, trebuia sa se dezvolte spre sud, pentru ca acolo era punctul de interes. Te bazezi pe ceva scrieri sau pe presupuneri.

Ca exemple: cei din Prahova, Brasov sau cei care au interes acolo, doar nu crezi ca o sa construiasca spre sud si cei dinspre Valcea, Pitesti spre est?
Intrebare: la modul extrem, cum crezi ca se va dezvolta un oras port, inspre mare sau spre uscat?...

 


Re: Propunere Nod Intermodal Razoare. Gara-Academia Militara Radu Stanescu

Salut, eu sunt student in anul V si am inceput sa ma gandesc la diploma. Initial voiam sa fac acelasi lucru ca si tine, insa cred ca amplasarea unei gari acolo, a ajuns sa fie depasita. Constructia metroului schimba multe, si consider ca o diploma trebuie sa fie cat mai aproape de realitate, si sa raspunda la conditiile existente in teren. Revenind la Razoare, inteleg ca nu mai e timp de modificare al amplasamentului, si cred ca ai putea afla mai multe detalii de la catedra de urbanism. Domnul Gudila s-a ocupat de elaborarea strategiei de dezvoltare pentru Bucuresti si a propus mai multe gari, printre care si cea de la Razoare.

Intamplarea face ca azi sa sustin examenul de Management Urban si un subiect sa fie - cum vad revitalizarea zonei Lujerului, mai exact zona cuprinsa intre Plaza si Cora. :) Propunerea unei gari si a unui nod intremodal a fost binevenita, la fel si legarea cu restul retelei de cai ferate foste industriale si cu cea in exploatare. Am facut si o paralela cu sistemul de cai ferate din Paris (Rer). Ceea ce mi-a fost sugerat, a fost ca trebuie creata o legatura si cu zona de sud-vest si sud a orasului care are parte de o subdezvoltare, si in care se gasesc mari cartiere de locuit.

La partea de planificare urbana, poti merge pe legatura cu reteaua existenta si propunerea de noi gari sau revitalizarea celor existente sau in paragina (vezi gara Cotroceni). Mai departe, in elaborarea proiectului de arhitectura sunt sigur ca poti gasi o pozitie favorabila pentru gara astfel incat sa nu fii afectat de linia de metrou. Cum am spus, consider ca solutia unei gari acolo, a devenit depasita. Tot legat de proiect, nu cred ca sunt fezabile atatea niveluri subterane, din ce am invatat pe la dl. Iordachescu solul Bucurestiului nu permite multe niveluri subterane, din cauza panzei freatice si a solului nisipos. E posibil sa ma insel.

Iti recomand topicul acesta, daca nu l-ai citit deja: viewtopic.php?f=167&t=415

Mult spor si tine-ne la curent cu demersul tau.

 


Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420663 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use