Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Propunere - Nod Intermodal Răzoare - Gară - Academia Militară

16 posts, 6381 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Propunere - Nod Intermodal Răzoare - Gară - Academia Militară holy_snitzel

Sunt student in anul sase la Arhitectura. Anul trecut la cursul de Management Urban am avut o discutie despre necesitatea unei gari in zona Razoare in urma careia m-am hotarat sa imi fac diploma pe acest subiect. Acum sunt in faza de Studiu de fundamentare pentru care trebuie sa predau analiza sitului si motivarea alegerii sitului. Am reusit sa gasesc pe acest forum mai multe informatii decat am gasit la Institutul de Arheologie sau Metroul.sa, motiv pentru care am hotarat sa deschid o dezbatere pe acest subiect, poate ma ajutati cu o idee sau alte informatii.
             Proiectul meu de diploma consta mai exact in detalierea Garii de sub statia de metrou Academia Militara, cu legatura dintre aceasta si metrou si amenajarea parcelei de la suprafata in concordanta cu iesirile metroului, garii, statia de tramvai si statiile de autobuz sau taxi. O viziune concreta a acestui proiect nu am gasit nici in conceptul strategic Bucuresti 2035, dar in urma unor discutii avute cu cativa profesori am aflat ca ar fi doua variante.
1: Varianta ideala in care traseul ar fi Gara Internationala Chitila-Gara de Nord-Razoare-Progresul ar fi putin utopica pe motiv ca pe aceasta linie ar trece un tren international care trebuie sa treaca pe sub Dambovita cu o panta foarte mica ce coboara incepand de la Gara de Nord.
2: Varianta in care se foloseste linia de Trafic Greu, pe care sa circule trenuri suburbane trecute in subteran in zonele intersectiilor (maxim 120m lungime pentru a functiona in regim de metrou si pentru a nu avea nevoie de panta mica) care aduc oameni de la periferie si ii conecteaza la sistemul Metroul ce deserveste centrul orasului. Asta este si varianta propusa de mine fiind parca mai putin utopica.