Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Discuții diverse despre transportul în comun din București

1937 posts, 452061 views
 
Go to page:  1  ... 132 133 134 135 136 137 138 139
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București reiny2000

Răspunsul pe care mi l-a dat STB la petiția în care am reclamat anunțurile date foarte încet din noile tramvaie:
Screenshot 2023-06-09 at 20-26-01.png (129.95 KB; downloaded 2259 times)

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București sorin.niculescu_

Salutare! Iată un răspuns de la STB în legătură cu o sesizare de-a mea în privința anunțurilor inexistente dintr-un autobuz.
IMG_5636.png (803.55 KB; downloaded 2210 times)

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București Cristi.

reiny2000 wrote here:
Răspunsul pe care mi l-a dat STB la petiția în care am reclamat anunțurile date foarte încet din noile tramvaie:


Nu știam că ceva aproape inexistent(din experiențele mele cu Imperio) poate cauza discomfort.
Poate ar fi cazul ca STB să nu își mai țină în puf angajații și să creeze condiții mai bune pentru toți călătorii.
Anunțurile vocale sunt până la urmă, esențiale pentru cineva cu probleme de vedere.

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București Vasile52

Sunt curios ce spun dacă la o sesizare sa atașează o filmare in care anunturile nu exista sau sunt date la minimul minimului.

 



Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București cosminduru

Anunțurile mi se par la volum destul de tare, cel puțin în Astrele noi. Chiar deranjante. Și cel mai deranjant este piuitul de la închis ușile. Absolut horror, am văzut oameni ținându-se de urechi pentru că acel țiuit este prea strident și prea tare!! Te trezește din morți efectiv.

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București ByOnu

Clar n-am fost cu aceleasi tramvaie Imperio...

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București Florin Lifticariu

Saptamina trecuta am plect la servici cu un Imperio...si se auzea in difuzor muzica de la un post de radio...nu m-a  deranjat deloc...din contra... am fost mai putin stresat de serviciu...

Pe de alta parte, duminica am fost sa ma plimb pe 41 cu Imperio, ma chinui sa imi fac o lista cu nr. de sasiu, ...mai am putin de lucru...stiti cumva daca e posibil ca Astra sa fi construit un tramvai de rezerva...nelivrat inca...ca nu prea imi iese socoteala la serii...
Cautind seriile vagoanelor de pe 41,  ieri am vazut 2 "prospaturi" la intersectia dintre 41 si 24, 45...
Am lasat 41, si le-am asteptat... ce pot sa zic... le pling de mila... daca o sa mai mearga pe asa linie pina la Pasajul Victoriei... nu am mai simtit asa miscari niciodata, crdeam ca e cutremur...

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București oc7avian

În primele zile pe 41 am pățit și eu cu țiuitul la uși, dar pare să fi fost reglat ulterior. Da, chiar era imens disconfortul la nivelul urechilor (eram fix în zona lor, că tramvaiul era plin).

Cum văd că mai reglează lucruri, cel mai bine notați numărul de parc și faceți o petiție la STB.

Anunțurile abia le-am remarcat în drumurile mele, dar recunosc că n-am mai fost recent.

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București Gabi23

Sursa: https://www.hotnews.ro/stiri-administrat ... esti.htm
Autor: Catiușa Ivanov

Care au fost în lunile aprilie și mai cele mai murdare linii de transport public din București / Cât plătește STB pentru curățenia în autobuze, tramvaie și troleibuze

Mijloacele de transport în comun ale STB care au plecat de la autobazele Ferentari și Militari au fost cele mai murdare și neîngrijite, arată o serie de controle făcute în lunile aprilie-mai de Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București-Ilfov (TPBI), instituția care supervizează cum funcționează transportul public din Capitală. De la aceste autobaze pleacă autobuzele liniilor 104, 116, 139, 141, 196, 216, 220, 232, 323, 418, 419, 422, 423, 425, 428, 465, 105, 106, 136, 137, 138, 162, 163, 178, 201, 221, 278, 336, 431, 432, 433, 434.
La polul opus, cele mai curate mijloace de transport, în luna mai, au plecat de la depoul Vatra Luminoasă, Depoul Victoria și Autobaza Voluntari. Topul însă se schimbă de la lună la lună.

„În perioada 03.04.2023 – 23.05.2023, TPBI a efectuat 22 acţiuni de control în unitățile de exploatare ale celor patru operatori de transport: Societatea de Transport Bucureşti - STB SA, Serviciul Transport Voluntari STV SA, Ecotrans STCM SRL şi Regio Serv Transport SRL, în care a fost verificată starea vehiculelor din punct de vedere al calității transportului public la ieșirea pe trasee. În urma acestor controale, au fost depistate în total 1274 de neconformități, majoritatea fiind identificate la STB SA.
În cadrul celor 19 acțiuni de control efectuate la STB SA, reprezentanții TPBI au verificat în total 1607 vehicule, la care au fost identificate 1.272 de neconformități (314 vehicule murdare, 628 vehicule desenate cu graffiti, 149 vehicule cu linoleumul deteriorat și 181 vehicule cu afişajele electronice nefuncționale)
Cele mai multe neconformități, în perioada aprilie-mai au fost găsite la autobazele Ferentari, Militari și Floreasca”, se arată într-un răspuns transmis de Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București-Ilfov (TPBI), la solicitarea HotNews.ro.
Cele mai multe nereguli au fost identificate la Autobaza Ferentari, unde, în urma a două controale, au fost constatate următoarele:

La data de 20.04.2023, au fost verificate 131 de autobuze, la care au fost identificate 189 de neconformități (56 de vehicule murdare, 93 de vehicule desenate cu graffiti, 15 vehicule cu linoleumul deteriorat, 25 vehicule cu afişajele electronice nefuncționale).
La data de 03.05.2023, au fost verificate 132 de autobuze, la care au fost identificate 191 de neconformități (46 de vehicule murdare, 104 vehicule desenate cu graffiti, 21 de vehicule cu linoleumul deteriorat, 20 de vehicule cu afișajele electronice nefuncționale).
Autobuzele de la Autobaza Ferentari circulă pe liniile 104, 116, 139, 141, 196, 216, 220, 232, 323, 418, 419, 422, 423, 425, 428, 465.

Și la autobaza Militari s-au descoperit multe nereguli.

La controlul făcut pe 21.04.2023 au fost verificate 143 de autobuze, la care au fost identificate 141 de neconformități (30 de vehicule murdare, 79 de vehicule desenate cu graffiti, 12 vehicule cu linoleumul deteriorat, 20 de vehicule cu afişajele electronice nefuncționale).

Autobuzele de la Autobaza Militari circulă pe liniile 105, 106, 136, 137, 138, 162, 163, 178, 201, 221, 278, 336, 431, 432, 433, 434.

ici la celelalte autobaze situația nu este chiar roz, la controalele făcute în lunile aprilie și mai fiind găsite mai multe nereguli.

De exemplu, la controlul făcut pe 03.04.2023 la Autobaza Alexandria au fost verificate 152 de autobuze, la care au fost identificate 71 de neconformități (12 vehicule murdare, 29 de vehicule desenate cu graffiti, 8 vehicule cu linoleumul deteriorat, 22 de vehicule cu afișajele electronice nefuncţionale). De la Autobaza Alexandria pleacă liniile 117, 122, 133, 138, 168, 185, 221, 222, 226, 227, 322, 368, 385, 421, 424, 426, 427, 464, 484, 485 și 487.

La controlul făcut pe 04.04.2023 la Autobaza Floreasca au fost verificate 98 de autobuze, la care au fost identificate 31 de neconformități (0 vehicule murdare, 17 vehicule desenate cu graffiti, 4 vehicule cu linoleumul deteriorat, 10 vehicule cu afişajele electronice nefuncționale). De la Autobaza Floreasca pleacă liniile 105, 112, 143, 182, 205, 282, 301, 343, 381, 382, 442, 444, 447, 447B și 448.

La controlul făcut pe 19.04.2023 la Autobaza Titan au fost verificate 156 de autobuze, la care au fost identificate 177 de neconformități (34 de vehicule murdare, 85 de vehicule desenate cu graffiti, 26 de vehicule cu linoleumul deteriorat, 32 vehicule cu afișajele electronice nefuncţionale). De la Autobaza Titan pleacă liniile 101, 102, 103, 135, 182, 223, 246, 253, 311, 330, 335, 405, 406, 408, 452, 454, 455, 457, 458, 472, 667, 670 și 783.

La controlul făcut pe 21.04.2023 la Autobaza Alexandria au fost verificate 151 de autobuze, la care au fost identificate 91 de neconformități (23 de vehicule murdare, 35 de vehicule desenate cu graffiti, 6 vehicule cu linoleumul deteriorat, 27 de vehicule cu afișajele electronice nefuncţionale). De la Autobaza Alexandria pleacă liniile 117, 122, 133, 138, 168, 185, 221, 222, 226, 227, 322, 368, 385, 421, 424, 426, 427, 464, 484, 485 și 487.

La controlul făcut pe 24.04.2023 la Depoul Alexandria au fost verificate 49 de tramvaie, la care au fost identificate 25 de neconformități (18 vehicule murdare, 2 vehicule desenate cu graffiti, 4 vehicule cu linoleumul deteriorat, un vehicul cu afișajele electronice nefuncționale). De la Depoul Alexandria pleacă liniile 11, 25, 32 și 41.

La controlul făcut pe 25.04.2023 la Depoul Colentina au fost verificate 39 de tramvaie, la care au fost identificate 51 de neconformități (37 vehicule murdare, 14 vehicule desenate cu graffiti, 0 vehicule cu linoleumul deteriorat, 0 vehicule cu afișajele electronice nefuncţionale). De la Depoul Colentina pleacă liniile 14, 16, 21 și 36.

La controlul făcut pe 26.04.2023 la Autobaza Giurgiului au fost verificate 91 de autobuze, la care au fost identificate 47 de neconformități (13 vehicule murdare, 28 vehicule desenate cu graffiti, 5 vehicule cu linoleumul deteriorat, 1 vehicul cu afișajele electronice nefuncţionale). De la Autobaza Giurgiului pleacă liniile 102, 104, 135, 243, 381, 420, 610 și 667.

La controlul făcut pe 27.04.2023 - Depoul de tramvaie Bucureștii Noi au fost verificate 25 de tramvaie, la care au fost identificate 27 de neconformități (19 vehicule murdare, 6 vehicule desenate cu graffiti, 1 vehicul cu linoleumul deteriorat, 1 vehicul cu afișajele electronice nefuncționale). De la acest depou pleacă liniile3, 11, 24, 41, 44 și 45.

La controlul făcut pe 27.04.2023 la Depoul de troleibuze Bucureștii Noi: au fost verificate 29 de troleibuze, la care au fost identificate 26 de neconformități (2 vehicule murdare, 18 vehicule desenate cu graffiti, 6 vehicule cu linoleumul deteriorat, 0 vehicule cu afişajele electronice nefuncționale). De la acest depou pleacă liniile 65, 79, 86 și 97.

La controlul făcut pe 27.04.2023 la Autobaza Obregia au fost verificate 63 de autobuze, la care au fost identificate 28 de neconformități (6 vehicule murdare, 21 vehicule desenate cu graffiti, O vehicule cu linoleumul deteriorat, 1 vehicul cu afișajele electronice nefuncționale). De la această autobază pleacă liniile 123, 125, 133, 232, 241, 313 și 381.

La controlul făcut pe 28.04.2023 la Autobaza Floreasca au fost verificate 100 de autobuze, la care au fost identificate 108 neconformități (11 vehicule murdare, 66 vehicule desenate cu graffiti, 22 vehicule cu linoleumul deteriorat, 9 vehicule cu afișajele electronice nefuncționale). De la Autobaza Floreasca pleacă liniile 105, 112, 143, 182, 205, 282, 301, 343, 381, 382, 442, 444, 447, 447B și 448.

19.05.2023 Autobaza Nordului: au fost verificate 116 autobuze, la care au fost identificate 64 de neconformități (6 vehicule murdare, 31 vehicule desenate cu graffiti, 17 vehicule cu linoleumul deteriorat, 10 vehicule cu afişajele electronice nefuncţionale). De la această autobază pleacă liniile 112, 131, 135, 203, 204, 205, 243, 261, 301, 304, 330, 331, 331B, 335, 361, 402, 436, 441, 443, 446 și 477.

Care sunt cele mai curate linii
Din controalele făcute de ADI-TPBI reiese că mijloacele de transport cele mai curate au plecat de la Depourile Vatra Luminoasă, Victoria, Giurgiului, Bujoreni și Titan.

La controlul făcut pe 24.04.2023 la Depoul Victoria au fost verificate 28 de tramvaie și nu au fost găsite neconformități: 0 vehicule murdare, 0 vehicule desenate cu graffiti, un vehicul cu linoleumul deteriorat. De aici pleacă liniile 1, 5, 10 și 11.

La controlul făcut pe 26.04.2023 la Depoul Giurgiului au fost verificate 28 de tramvaie, la care au fost identificate zero neconformități (0 vehicule murdare, 0 vehicule desenate cu graffiti, 0 vehicule cu linoleumul deteriorat, 0 vehicule cu afișajele electronice nefuncționale). De aici pleacă liniile 7, 11, 19, 23 și 25.

La controlul făcut pe 28.04.2023 la Depoul Bujoreni au fost verificate 39 de troleibuze, fiind identificată o neconformitate (0 vehicule murdare, O vehicule desenate cu graffiti, 0 vehicule cu linoleumul deteriorat, 1 vehicul cu afișajele electronice nefuncționale). De aici pleacă liniile 62, 69, 93 și 96.

La controlul făcut pe 25.04.2023 la Depoul Titan au fost verificate 37 de tramvaie, la care au fost identificate 3 neconformități (1 vehicul murdar, 0 vehicule desenate cu graffiti, 1 vehicul cu linoleumul deteriorat, 1 vehicul cu afişajele electronice nefuncționale). De aici pleacă liniile 14, 19, 23, 27, 40 și 55.

La controlul făcut pe 30.05.2023 – La Depoul Vatra Luminoasă au fost verificate 56 de vehicule, fiind constatate: 0 vehicule murdare, 4 vehicule desenate cu graffiti, 1 vehicul cu linoleumul deteriorat, 0 vehicule cu afișaje electronice nefuncționale. Troleibuzele de la Depoul Vatra Luminoasă circulă pe liniile 61, 69, 70, 79, 85, 86, 90.

Ce nereguli s-au găsit la ceilalți operatori din București, inclusiv la firma Primăriei Voluntari
„Referitor la verificările efectuate în unitățile de exploatare ale celorlalți trei operatori care prestează serviciul de transport public în regiunea București-Ilfov în baza contractelor încheiate cu TPBI, şi anume STV SA, Ecotrans STCM SRL şi Regio Serv Transport SRL, au fost identificate, în total, doar două neconformități, la autobuzele operatorului STV SA (două vehicule murdare la ieșirea pe trasee)”, se arată în răspunsul transmis de ADITPBI la solicitarea HotNews.ro.

Mai exact, la data de 19.04.2023 a fost efectuată o acțiune de control la ieșirea parcului operatorului de transport ECOTRANS STCM SRL. Reprezentanții TPBI au verificat vehiculele operatorului din punct de vedere al calității transportului public în funcție de următoarele criterii: curăţenie, graffiti, linoleum deteriorat și afișaje electronice. Au fost verificate 12 vehicule, la care nu au fost identificate neconformități. Ecotrans STCM operează liniile 429, 470, 476 și 48.

La data de 19.04.2023 a fost efectuată o acţiune de control la ieșirea parcului operatorului SC REGIO SERV TRANSPORT SRL. Reprezentanții TPBI au verificat vehiculele operatorului din punct de vedere al calității transportului public în funcție de următoarele criterii: curățenie, graffiti, linoleum deteriorat și afișaje electronice. Au fost verificate 3 vehicule, la care nu au fost identificate neconformităţi. REGIO SERV TRANSPORT operează liniile 462 și 466.

La data de 20.04.2023 a fost efectuată o acţiune de control la ieșirea parcului operatorului Serviciul Transport Voluntari STV SA. Reprezentanții TPBI au verificat vehiculele operatorului din punct de vedere al calității transportului public în funcție de următoarele criterii: curăţenie, graffiti, linoleum deteriorat și afișaje electronice. Au fost verificate 98 vehicule, la care au fost identificate 2 neconformități (2 vehicule murdare, 0 vehicule desenate cu graffiti, O vehicule cu linoleumul deteriorat, O vehicule cu afișajele electronice nefuncţionale). Serviciul Transport Voluntari – STV SA operează liniile 403, 407, 409, 409B, 411, 412, 413, 416, 417, 440, 449, 450, 451, 459, 460, 461, 467, 468, 468B, 473 și 479.

Reprezentanți ADI-TPBI spun că în urma controalelor la mai multe autobaze situația s-a îmbunătățit.

De exemplu, la controlul făcut pe 26.05.2023 la Autobaza Ferentari au fost verificate 129 de vehicule, fiind constatate 62 de vehicule murdare, 86 de vehicule desenate cu graffiti, 24 de vehicule cu linoleumul deteriorat, 20 vehicule cu afișaje electronice nefuncționale. Autobuzele de la Autobaza Ferentari circulă pe liniile 104, 116, 139, 141, 196, 216, 220, 232, 323, 418, 419, 422, 423, 425, 428, 465.

La fel și la Autobaza Militari. la controlul făcut pe 31.05.2023 au fost verificate 142 vehicule, fiind constatate: 0 vehicule murdare, 33 vehicule cu graffiti, 4 vehicule cu linoleum deteriorat, 15 vehicule cu afișaje electronice nefuncționale. Autobuzele de la Autobaza Militari circulă pe liniile 105, 106, 136, 137, 138, 162, 163, 178, 201, 221, 278, 336, 431, 432, 433, 434.

Sunt și situații unde lucrurile s-au înrăutățit. De exemplu, în cadrul controlului efectuat în ziua de 29.05.2023 la operatorul STV SA au fost verificate 96 de vehicule, fiind constatate: 3 vehicule murdare, 2 vehicule desenate cu graffiti, 1 vehicul cu linoleumul deteriorat. În total, 6 neconformități.

Cât plătește STB pentru curățenia mijloacelor de transport
Până pe 1 iulie 2022, de curățarea mijloacelor de transport în comun se ocupa STB, în regie proprie. Apoi, serviciul a fost externalizat 6 luni, în cadrul unui proiect pilot, valoarea contractului fiind de până la 11 milioane de lei, în funcție de notele de comandă.

Firmele care au câștigat contractele au fost:

BMF Total Serv -un contract de până la 824.931 lei fără TVA pentru 6 luni
Romprest Servicii Integrate - un contract de până la 4.542.534 lei fără TVA pentru Loturile 1,2, 3,5, 17, pe 6 luni
Libro Events SRL-Leo Business Consulting SRL - un contract de maxim 5.685.318 lei pentru loturile 4,6,7,8, 9, 10,11,12, 14,15,18, pe 6 luni
După externalizarea serviciului, situația s-a îmbunătățit, însă în continuare sunt linii pe care este mizerie.

În luna octombrie 2022, STB a scos la licitație un acord-cadru pe 4 ani pentru „ Servicii de spalare si igienizare vehicule pentru transport urban pe sine, autobuze și troleibuze”, valoarea estimată fiind de circa 98 milioane lei.

La finalul lunii ianuarie 2023, contractul a fost câștigat de 3 firme - Libro Events, Leo Business Consulting, Romprest Servicii Integrate - aceleași care au câștigat și primul contract, valoarea maximă fiind de circa 93 milioane lei.

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București Aron

a inceput distractia sezonului
:popa:

Untitled.jpg (96.72 KB; downloaded 1277 times)

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București joker

Pe langa linia dilatata de pe C. Ressu, azi au avut loc si deraieri: o deraiere la cap Dep. Militari (probabil in curba) si inca o deraiere la Liberty unde a deraiat un vagon pe macaz din cauza liniei care mai apoi a fost sudata de FKX, vis a vis de el fiind si VDJ

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București Vasile52



Câteva fragmente importante.

Capitala Păcănelelor | Reclamă de 50.000 euro pe an, de la agenții de pariuri, în puncte nevralgice din transportul public bucureștean. După întrebările BdB, Metrorex renunță la „vizualuri legate de case de pariuri“

Metrorex spune că multe dintre reclame au fost puse în contextul Campionatului European din 2020, care a avut loc și în București. Însă, datele arată că în 2021, când a avut loc EURO compania a primit doar 17,4 mii de euro pentru reclame.

Mai mult, într-un răspuns transmis către Buletin de București, Metrorex susține că „răspunderea privind conținutul mesajelor inscripționate revine partenerilor“. În completare au spus că reclamele nu trebuie să promoveze „produse sau servicii dăunătoare vreunei categorii de public“.

În final, compania susține că a transmis agențiilor media că nu o să mai colaboreze cu case de jocuri de noroc.

„Pentru a ne asigura în plus față de aceste aspecte, Metrorex a transmis deja agențiilor media că nu va mai derula colaborări cu amplasare de mesaje pentru vizualuri legate de case de pariuri“, se arată în răspunsul transmis de Metrorex.

STB, reclamă în tramvaie, autobuze și troleibuze
Societatea de Transport Public București a primit peste 121 de mii de euro de la agenții media pentru a afișa mesaje care promovează jocurile de noroc. Colaborările au început în 2019, cu un contract de puțin peste 2.000 de euro.

În anul pandemic 2020, nu au existat afișe puse în mijloacele de transport ale STB, însă fenomenul a explodat un an mai târziu, în 2021. Atunci compania care gestionează transportul de suprafață a primit peste 35 de mii de euro să promoveze jocurile de noroc.

În 2022, reclamele s-au dublat, iar banii încasați de STB de pe urma acestor reclame au depășit suma de 80 de mii de euro într-un singur an.


Decizie buna a Metrorex. Sa speram ca si STB ia decizia asta. Daca nu se poate interveni la TPBI.

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București ByOnu

Sunt singurul surprins de sumele ...infime precizate in articol? Ai crede ca la cate reclame la pacanele s-au facut prin tranportul in comun, macar s-ar fi castigat niste banuti pe bune.

 


Go to page:  1  ... 132 133 134 135 136 137 138 139
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2155 forum members have written 407236 posts in 5064 topics and 487 subforums.

 

© 2009 - 2023 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use