Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTroleibuze STB

 

Topic: Repartizarea troleibuzelor

416 posts, 128211 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 30
 
 

📖 Pagination options
Re: Repartizarea troleibuzelor STB Mariusv

barbuandrei wrote:
Incepand de astazi, 5321, 5322, 5323 si 5367 apartin depoului Vatra Luminoasa , de astazi retragandu-se la Vatra.

Au fost transferati si soferi la Vatra? O stiam pe titulara lui 5367 (schimbul 2).

 


Re: Repartizarea troleibuzelor STB barbuandrei

Nu, soferii sunt toti la Bujoreni. Începând din luna aprilie se vor realiza cateva mutări de soferi, in functie de posesorii de categoria D.

 


Re: Repartizarea troleibuzelor STB ByOnu

linia 69 wrote:
Nu înțeleg de ce se trimit Irisbusuri de la Bujoreni...


Vad ca nu s-a raspuns. De ce pleca si Citelisuri? Cate Citelis vor ramane la Bujoreni?

 


Re: Repartizarea troleibuzelor STB barbuandrei

Vor ramane 35 troleibuze.

 


Re: Ikarus 415T Stefan28

Astăzi troleibuzul AstraIkarus 415T "5179" a fost repartizat pe linia 61, situație nemaiîntâlnită din vara anului trecut ca un Ikarus să fie pe 61.

 


Re: Ikarus 415T Victor92

@Stefan28: Multumesc pentru pont - Mi-a iesit in cale dupa ce ne-ai dat vestea pe forum  :D

Aparitia zilei pe linia 61 - Ikarus 415T - 5179



 


Re: Ikarus 415T Stefan28

Dupa 5179, si troleibuzul Astra Ikarus415T "5177" a fost repartizat astăzi pe linia 61!

 


Re: Repartizarea troleibuzelor STB Gabi23

Deci, e clar Vatra va trimite cele câteva vehicule pe această linie. Acum, vă rog nu e nevoie zi de zi să le menționăm.

 


Re: Repartizarea troleibuzelor STB barbuandrei

5302 si 5390 au fost transferate catre depoul Vatra Luminoasa.

 


Re: Repartizarea troleibuzelor STB linia 69

Funcționale ? Din câte s-a zis erau defecte. Au fost reparate la Bujoreni sau se vor repara la  Vatra Luminoasa ?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea troleibuzelor STB Utilizator anonim

Daca sunt nefunctionale Vatra le ingroapa de tot  :evil: .

STB se bazeaza la momentul de fata ca pana in toamna cand se asteapta primele Bozankaya nu va fi nevoie de parc redus, si au inceput retragerea tuturor vehiculelor din seria 51xx, ce vor fi inlocuite cu ce da Bujoreni la toate depourile, totusi, cu toate limitarile si masurile, sunt mari sanse ca chiar din luna iulie sa devina foarte aglomerat transportul public. Atunci sunt curios cum vor administra parcul de, fizic 100 Irisbus si poate 70-80? de Ikarus 52xx functionale.

 


Re: Repartizarea troleibuzelor STB Costin

Utilizator anonim wrote:
pana in toamna cand se asteapta primele Bozankaya nu va fi nevoie de parc redus

Aici cred ca voiai sa zici de parc normal, ca redus e deja.

Insa, observ prostia monumentala a STB, perpetuata de ani de zile, de a "inlocui" vehicule cu promisiuni si idei si planuri si vise. Plus ca Ikarus sunt 200, Bozankaya sunt 100. Nu neg ca vin Bozankaya, dar cine garanteaza ca in cateva luni, pana sa vina consistent noile troleibuze, nu se va reveni la normal 100% in viata de zi cu zi, inclusiv scoli deschise? Are STB certitudinea asta? Ca eu nu...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea troleibuzelor STB Utilizator anonim

Da, parc normal am vrut sa zic. Pai vin 100 Bozankaya si cele 130 de Citaro Hibrid care am impresia ca vor duce si la o reducere a parcului pe trasee de troleibuz, cel mai probabil linia 61 dispare, la fel si unele linii din Drumul Taberei unde odata cu deschiderea M5 va avea loc si o reconfigurare a tuturor traseelor, in curs de lucru la ADTPBI inca de la inceputul anului.

Si ca o estimare personala, odata ce vin cele 100 autobuze electrice in curs de licitare, care vor ajunge tot in depouri de troleibuze, vom ramane la parc de troleibuze doar cu cele 200 Irisbus + Bozankaya, aici vorbin de peste 2 ani cand vor fi toate astea sosite.

 


Re: Repartizarea troleibuzelor STB Costin

Alta prostie mai e asta ca ei considera autobuzele hibrid ca inlocuitoare de transport electric, cand un hibrid e doar un diesel care consuma cu vreo 10-20% mai putin. In rest nu am nimic de zis, de Drumul Taberei se stia de 10 ani, insa 61 desfiintat si inlocuit cu un diesel e o prostie mare.

 


Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 30
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Troleibuze STB  • 
Choose destination

Since our 2382 forum members have written 430324 posts in 5343 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use