Topic: Depoul Vatra Luminoasă
89 posts, 52251 views
📖 Pagination options
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Depoul Vatra Luminoasă
ByOnu
Se poate pune si aici, va rog, turatia actualizata / linii? Multumesc anticipat.
Se poate pune si aici, va rog, turatia actualizata / linii? Multumesc anticipat.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Depoul Vatra Luminoasă
V2A
61 - 6/5
66 - 9/6
69 - 7(?)/1 (+13(?)/9 Bujoreni)
70 - 13/7
79 - 2/0 (+6/0 Bucureștii Noi)
85 - 12/7
86 - 3/2 (+13/9 Bucureștii Noi)
90 - 5/4
Total: 57/32 ture.
61 - 6/5
66 - 9/6
69 - 7(?)/1 (+13(?)/9 Bujoreni)
70 - 13/7
79 - 2/0 (+6/0 Bucureștii Noi)
85 - 12/7
86 - 3/2 (+13/9 Bucureștii Noi)
90 - 5/4
Total: 57/32 ture.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Depoul Vatra Luminoasă
Gabi23
Spălătoria Depoului Vatra Luminoasă este „căptușită” de zeci de ani cu table din caroseria unor autobuze ITB, se disting numere de inventar: 1982, 1866, _98, 33_, înscrisurile „urcare”, „coborîre”, sigla ITB. Fragmente de istorie, într-un depou unde nu s-au găsit în 34 de ani 2 găleți de lavabilă să acopere inscripția cu „Traiască Partidul... ”
Spălătoria Depoului Vatra Luminoasă este „căptușită” de zeci de ani cu table din caroseria unor autobuze ITB, se disting numere de inventar: 1982, 1866, _98, 33_, înscrisurile „urcare”, „coborîre”, sigla ITB. Fragmente de istorie, într-un depou unde nu s-au găsit în 34 de ani 2 găleți de lavabilă să acopere inscripția cu „Traiască Partidul... ”
Vatra Luminoasă - 10.03.2024 (1).JPG (387.44 KB; downloaded 784 times)
Vatra Luminoasă - 10.03.2024 (2).JPG (335.07 KB; downloaded 784 times)
Vatra Luminoasă - 10.03.2024 (3).JPG (334.67 KB; downloaded 784 times)
Vatra Luminoasă - 10.03.2024 (4).JPG (360.2 KB; downloaded 784 times)
Vatra Luminoasă - 10.03.2024 (5).JPG (399.63 KB; downloaded 784 times)
Vatra Luminoasă - 10.03.2024 (6).JPG (360.71 KB; downloaded 784 times)
Vatra Luminoasă - 10.03.2024 (7).JPG (351.3 KB; downloaded 784 times)
- ADK
-
Posted:
-
Re: Depoul Vatra Luminoasă
ADK
Chiar interesant... nu am băgat personal de seamă la vizitele din 2013-2014, am văzut însă tablele rudimentare dar am făcut greșeala să le ignor, nu credeam un deceniu mai târziu că nu sunt chiar orice table. Văzusem în schimb acea iconiță cu un 415T de la ieșirea din depou, probabil făcută spre sfârșitul anilor '90.
Ar trebui puțin mai mult inspectate depourile și autobazele STB nemodernizate, că fiecare ar trebui să aibă ceva de genul mai mult sau mai puțin vizibil. La autobaza Alexandria erau undeva în spatele halelor de întreținere uși de Ikarus 260, în depoul Berceni o magazie din fostul 7091, la URAC un sfert de Saviem, în autobaza Ferentari parcările erau delimitate cu linii de tramvai puse pe jante de DAC (plus că gardul, ca și a altor unități, e alcătuit din plăci de beton ale fostelor linii de tramvai), nu știu fostul depou Giulești dacă mai are gardul din uși armonice cam de orice, respectiv în autobaza Obregia erau pentru angajați scaune de Ikarus 260, iar fosta autobază Pipera avea din firma unui DAF la intrarea în garaj denumirea unității și adresa acestuia. Mai era undeva, la o persoană privată, poarta de la intrarea în curte al fostului Ikarus 260 #389. Aparent astea le știu, rămâne însă să mă mai interesez de un Saviem ajuns pe ceva post de magazie la casa unui actual angajat al STB...
Numerele de inventar cum ar fi 1866 și 1982 erau de DAC 112 UDM scunde, deși o parte din seriile astea supraviețuirea până la venirea E3-urilor, cele menționate au fost casate sigur la puțin timp după 1990.
Chiar interesant... nu am băgat personal de seamă la vizitele din 2013-2014, am văzut însă tablele rudimentare dar am făcut greșeala să le ignor, nu credeam un deceniu mai târziu că nu sunt chiar orice table. Văzusem în schimb acea iconiță cu un 415T de la ieșirea din depou, probabil făcută spre sfârșitul anilor '90.
Ar trebui puțin mai mult inspectate depourile și autobazele STB nemodernizate, că fiecare ar trebui să aibă ceva de genul mai mult sau mai puțin vizibil. La autobaza Alexandria erau undeva în spatele halelor de întreținere uși de Ikarus 260, în depoul Berceni o magazie din fostul 7091, la URAC un sfert de Saviem, în autobaza Ferentari parcările erau delimitate cu linii de tramvai puse pe jante de DAC (plus că gardul, ca și a altor unități, e alcătuit din plăci de beton ale fostelor linii de tramvai), nu știu fostul depou Giulești dacă mai are gardul din uși armonice cam de orice, respectiv în autobaza Obregia erau pentru angajați scaune de Ikarus 260, iar fosta autobază Pipera avea din firma unui DAF la intrarea în garaj denumirea unității și adresa acestuia. Mai era undeva, la o persoană privată, poarta de la intrarea în curte al fostului Ikarus 260 #389. Aparent astea le știu, rămâne însă să mă mai interesez de un Saviem ajuns pe ceva post de magazie la casa unui actual angajat al STB...
Numerele de inventar cum ar fi 1866 și 1982 erau de DAC 112 UDM scunde, deși o parte din seriile astea supraviețuirea până la venirea E3-urilor, cele menționate au fost casate sigur la puțin timp după 1990.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Depoul Vatra Luminoasă
1689
Dupa nuanta de rosu si dupa faptul ca pe unele se mai vede inca vechea sigla ITB pre-1980 as inclina sa cred ca unele cupoane de tabla au fost luate de pe IK 4 casate.
Dupa nuanta de rosu si dupa faptul ca pe unele se mai vede inca vechea sigla ITB pre-1980 as inclina sa cred ca unele cupoane de tabla au fost luate de pe IK 4 casate.
📖 Pagination options