Parent forum: Județul Galați

 

Topic: Stiri, noutati, perspective

287 posts, 108557 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 21
 
 

📖 Pagination options
  • Author: autob368
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective autob368

S.C. TRANSURB S.A. organizeaza selectie de personal pentru ocuparea a doua posturi de primitor distribuitor fluide din cadrul Sectiei Intretinere Exploatare Autobuze Troleibuze ( statia de carburanti)

Cerinte:

•studii medii;
•aptitudini de comunicare si organizare;
•cunoasterea procedurii de lucru cu gestiune si a legislatiei in domeniu;
•experienta in gestiune minim 1 an;
•cazier judiciar;
Cererile impreuna cu CV-ul se pot depune la secretariatul societatii pina la data de 23.09.2013
sursa: www.transurbgalati.ro

 


  • Author: autob368
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective autob368

Despre haosul din Piata Centrala (Piata 30 Decembrie cum mai este cunoscuta de galateni)... unde atat mijloacele de transport public TRANSURB, cat si maxi-taxi-urile (cascarabete denumite local), taxiuri sau oameni care vin efectiv cu autoturismul propriu la piata, trebuie sa-si faca loc fiecare "sa supravietuiasca"... Un articol interesant al principalului cotidian local, Viata Libera.  :P

Trafic de infern şi siguranţă zero în Piaţa Centrală!

Gălăţenii care din nostalgie sau fidelitate faţă de produsele cumpărate direct de la ţărani nu se pot lipsi de mersul la piaţă pot spune cu mâna pe inimă că fiecare drum după târguieli mai mari sau mai mici începe şi se termină cu o provocare. Un tur de forţă, tradus mai bine printr-un slalom abil, încă de la ”poarta” de intrare în cea mai mare piaţă a urbei. Poziţionată, culmea, în centrul oraşului, Piaţa "30 Decembrie" este un veritabil ”bazar”, dar nu neapărat datorită varietăţii de mărfuri sau apucăturilor negustorilor, ci haosului care domneşte fix în centrul ei. E o provocare să vii la cumpărături ”pe jos”, asta ca să nu mai vorbim de ceea ce înseamnă să vii cu maşina, în ideea logică şi firească de a nu-ţi lungi braţele sub greutatea sacoşelor.

A fost, este şi va fi

”Bucla” liniei de tramvai care şerpuieşte prin locul unde îşi au capătul traseele autobuzelor, unde parchează şi întorc microbuzele operatorilor privaţi de maxi taxi, unde mai sunt şi câteva locuri de parcare, asta ca să nu mai vorbim de staţia de taxiuri este o componentă fără de care Piaţa Centrală nu ar fi piaţă. Din păcate, nu în sensul bun al cuvântului, pentru că felul în care mijloacele de transport se ”îmbină” cu pietonii zăpăciţi de grabă şi de frica de a nu fi accidentaţi poate face obiectul unui tratat complet despre cum să nu se desfăşoare circulaţia rutieră.
Deşi în ultimii 20 de ani piaţa s-a dezvoltat, iar mijloacele de transport în comun s-au diversificat şi s-au înmulţit, infrastructura a rămas aceeaşi, ca pentru două tramvaie şi un autobuz. Inutil să mai insistăm asupra a ceea ce se întâmplă când în staţie ajunge un tramvai sau un autobuz, cărora le este tăiată calea de microbuzele care vor să iasă din staţie pentru a nu pierde clienţi. Călători care se precipită din mijloacele de transport în comun, mulţi în vârstă şi cu sacoşe, fac slalom pe macadam fentând celelalte maşini, mai mari sau mai mici, care se strecoară şi ele prin furnicar. Risc maxim ca vreo persoană să fie accidentată sau ca maşinile să fie avariate în tamponări produse mai mult sau mai puţin din cauza nepriceperii şoferilor.
”Se spune că în Galaţi claxonatul este interzis, dar aici măriile lor şoferii îşi fac de cap. Ţipă la pietoni, înjură, nu respectă traseele, se suprapun peste staţiile Transurb. Există un mare risc de accidentare aici. Ei ar trebui să aibă staţii separate, nu acolo unde scrie BUS”, ne spune Neculai Staicu, un veteran în vârstă de 93 de ani. Destul de greu de realizat, am spune, în condiţiile în care acelaşi spaţiu, destul de mic, trebuie să găzduiască atâta concurenţă, iar parcarea cu plată din faţa halelor noi pentru maşinile particulare trebuie să aibă şi ea locul ei. Când, dacă şi mai ales cum se va putea rezolva această problemă este o necunoscută la care municipalitatea şi administraţia pieţelor ar trebui să se gândească la modul cel mai serios.

Refugiul de sub copertină

Lăsând în urmă haosul din punctul zero al Pieţei Centrale şi tarabele cu zarzavaturi, ajungem la punctul terminus al sesiunii de cumpărături. Cei care nu ajung la piaţă cu maşina pentru a se enerva în căutarea unui loc de parcare şi nici nu au bani de dat la taxi, au de ales: tramvai, microbuz, autobuz. Dacă într-un maxi-taxi te poţi urca relativ repede fentând furnicarul, celelalte două variante cer nervi tari şi asta din cauza staţiilor mizere, care nu au mai văzut urmă de îmbunătăţire de ani buni. Începând de la trotuare, înguste, murdare şi ciuntite, cu borduri sparte, şi până la lipsa oricărui refugiu unde gălăţenii care tocmai şi-au făcut cumpărăturile să se poate adăposti în caz de plouă, staţiile din piaţă, mereu arhipline de altfel, arată groaznic.
”De o viaţă vin în Piaţa Centrală ca să fac cumpărăturile. Am 61 de ani şi stau în Ţiglina, dar nu mă duc acolo în piaţă, vin aici. Vă spun cu mâna pe inimă că singurul lucru care mă îngrozeşte este transportul. Te piteşti sub prelatele astea de la magazine, că nu au fost în stare să pună vreo două refugii. Când vine autobuzul, trage în mijlocul străzii, ne călcăm în picioare ca oile. Trec şi maşini pe aici, se încurcă între ei. N-ar putea oare să amenajaze cumva staţiile astea, că la piaţă omul are bagaje, nu merge cu mâinile în buzunare”, ne spune Olimpia Stanciu. Cu alte cuvinte, nimic nou. La precedenta întâlnire cu cititorii a reporterilor ”Vieţii libere” în Piaţa Centrală situaţia era identică. Doar nămolul era altul, rezultat din zăpada topită sub praful din târg.

sursa: http://www.viata-libera.ro/reportaj/462...ala-trafic

 


  • Author: autob368
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective autob368

Incepand cu data de 23.09.2013 intra in vigoare noul program de circulatie al vehiculelor S.C. TRANSURB S.A. Galati. Se imbunatatesc pe principalele trasee din oras timpii de suucedare intre vehicule, adaugandu-se 1-3 vehicule in plus pe traseele respective.
Revin cu actualizarea graficelor.

 


  • Author: autob368
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective autob368

Uitati cum a ajuns str. Mihai Bravu, de cand nu mai circula nici tramvaiele spre Gara CFR... Si inca mai pastreaza piatra cubica, iar trotuarele sunt neasfaltate...cred ca e intre putinele strazi din Galati uitate de Primarie  :cry:

Jungla urcă spre centrul Galaţiului. Buruienile ne atacă şi pe strada Mihai Bravu

Ca să-i liniştim pe cei care spun „Frumos oraş, păcat că-i locuit!”, uite că, în unele locuri, urbea nici măcar nu pare locuită! Str. Mihai Bravu - pentru puţină vreme în mandatul trecut, fără succes, botezată str. Paul Păltănea, deşi e cam „în buricul târgului”, pare un tăpşan unde nu pasc nici măcar caprele, ca să reducă din înălţimea buruienilor. Deşi ne îndoim că bietele capre mănâncă astfel de buruieni. Poate lăstarii unui copac retezat acum câţiva ani, care cresc în devălmăşie, să le mai tenteze. Şi, în timp ce pe Brăilei şi în alte câteva locuri, copacii au fost „decapitaţi”, aici crengile bătrâne cad în voie.

sursa: http://www.viata-libera.ro/societate/46...ihai-bravu

 


  • Author: autob368
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective autob368

Aglomeraţie, haos şi injurii la Trecere Bac / Scandal între şoferii autobuzului 16 şi cei de pe TIR-uri

Staţia autobuzului 16 de la Trecere Bac este permanent sursă de nervi şi scandal pentru şoferii de TIR şi cei ai mijloacelor de transport în comun. Strada prea îngustă pentru puhoiul de maşini şi TIR-uri care trec cu marfă zilnic dinspre şi înspre bac dă naştere unor adevărate certuri, potrivit şoferilor de autobuz şi călătorilor.
Gheorghe Chirilă, un pescar pătimaş, zilnic la datorie pe malul Dunării, ne-a atras atenţia că nu de puţine ori şoferii de autobuz au fost apostrofaţi că încurcă circulaţia TIR-urilor, ba că aceştia sunt de multe ori obligaţi să urce mijlocul de transport în comun pe trotuar sau să-l oprească mai departe de staţie şi, astfel, mai departe de călătorii care coboară de pe bac. „Cred că dacă s-ar face un refugiu pentru autobuz, problema ar fi oarecum rezolvată, autobuzele ar avea unde staţiona, iar TIR-urile şi maşinile ar avea şi ele pe unde trece. Nu s-ar mai crea aceste dopuri”, ne-a spus domnul Chirilă.
De aceeaşi părere este şi Dionisie Bercea, şofer pe minibuzul GL 05 MRN, care ne-a detaliat problemele zilnice care apar în zonă. „Mereu ne claxonează, ne şicanează, ne înjură în trafic şoferii de TIR-uri. Am avut des probleme cu ei. Spun că suntem ca un ghimpe pentru ei. Ar trebui făcut un refugiu, după restaurant, pe dreapta, cu urcare spre Ţiglina. Trotuarul trebuie mutat un metru, doi spre dreapta. Nu durează mult şi cred că nici nu ar costa mult. Autobuzul are şapte metri. Ar trebui un scuar de vreo 14 metri, ca să putem manevra maşina pentru a intra şi a ieşi”, ne-a declarat şoferul.
Conducerea Transurb cunoaşte problema, însă deocamdată nu ştie cum ar putea să o rezolve. „Într-adevăr, este mai dificil să întoarcă acolo şi să îşi aştepte călătorii, pentru că este aglomerat. Dacă am muta staţia mai sus, ar fi mai greu pentru călători. Nu ştiu cum am putea crea o alveolă pentru că în zonă sunt şi restaurante, dar şi parcări. Vom mai merge acolo, să vedem ce soluţie am putea găsi”, ne-a declarat directorul Transurb, Genica Totolici. Cine ştie, poate că nu ar fi rău ca autorităţile locale să ia în calcul chiar soluţia propusă de şoferi.
sursa: http://www.viata-libera.ro/societate/46...soferi-tir

 


  • Author: autob368
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective autob368

Absurd de Galaţi: Dacă n-avem refugii în staţii, să ne dea măcar umbrele!

Bun găsit în Galaţiul situaţiilor absurde! Uite că a trecut deja un an de când în staţiile din transportul local de persoane nu mai sunt refugii. Nu vă faceţi iluzii, nici în toamna asta - deşi ploile au început deja! - nici în iarnă nu veţi avea unde să vă adăpostiţi de intemperii. Motivul? Licitaţia pentru achiziţionarea şi montarea a 143 de adăposturi este abia în desfăşurare, iar în Galaţi/ România, selecţiile pot dura şi jumătate de an! Şi oricum în Galaţi sunt 254 de staţii, aşa că refugiile nu vor fi de ajuns. Partea proastă este că proiectul de hotărâre privind asocierea Primăriei cu investitori, pentru achiziţionarea, montarea, exploatarea şi mentenanţa unui număr de o sută de adăposturi pentru staţii, nu se află pe ordinea de zi a şedinţei de azi a Consiliului Local. Prin urmare, dacă tot nu ne montează refugii în staţii, Primăria ar putea să ne ofere măcar umbrele. Absurd, dar adevărat!

sursa: http://www.viata-libera.ro/politica-adm...ea-umbrele

 


  • Author: autob368
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective autob368

Traseele 7 (Micro 19-Piata Centrala) si 8 (Bazinul Nou-Piata Centrala) vor fi inlocuie cu autobuze / midibuze incepand de luni 30.09.2013. Din pacate in ultima vreme traseele de tramvai au de suferit foarte mult in Galati... Cel putin linia 7 abia de o luna si-a reluat traseul normal pana in Micro 19 pe tronsonul reabilitat Otelarilor-Frunzei-Gheorghe Asachi ca acum iar ramane fara tramvaie... Cel putin sa privim partea plina a paharului, inca o sectiune de linie va fi reabilitata, sa speram ca va fi lucrare de calitate si ca va fi finalizata pana la 31.12.2013.

Atenţie şoferi! Restricţii de trafic până în decembrie!
* Strada Basarabiei intră în reabilitare

Printr-un comunicat de presă remis redacţiei, Primăria municipiului Galaţi anunţă că, începând de luni, strada Basarabiei, între intersecţiile cu strada Traian şi bulevardul George Coşbuc, va fi închisă circulaţiei. De asemenea, vor fi restricţii de circulaţie pe străzile: Eternităţii, Anul Revoluţiei 1848 [între intersecţia cu strada Basarabiei şi strada Libertăţii, respectiv între intersecţia cu strada Basarabiei şi intersecţia cu strada Movilei], Libertăţii [între intersecţia cu strada Anul Revoluţiei 1848 şi strada Basarabiei, respectiv între intersecţia cu strada Basarabiei şi intersecţia cu strada Movilei], Poşta Veche [între intersecţia cu strada Basarabiei şi strada Piaţa Victoriei, respectiv între intersecţia cu strada Basarabiei şi strada Anul Revoluţiei 1848], Războieni [între intersecţia cu strada Basarabiei şi strada Piaţa Victoriei, respectiv între intersecţia cu strada Basarabiei şi strada Mineralelor] şi Nicolae Alexandrescu [între intersecţia cu strada Serei şi intersecţia cu strada Basarabiei, respectiv între intersecţia cu strada Basarabiei şi intersecţia cu strada Mineralelor]. Pe aceste străzi accesul va fi permis doar riveranilor.

Rute alternative

Ca rute alternative între strada Domnească şi bulevardul George Coşbuc Primăria recomandă străzile Episcop Melchisedec Ştefănescu – Războieni – Anul Revoluţiei 1848 – Libertăţii – Căpitan Vasile Panu sau Vasile Alecsandri/ Dimitrie Bolintineanu – Rizer – Anul Revoluţiei 1848 – Libertăţii – Căpitan Vasile Panu sau strada Radu Negru sau străzile Eroilor – Movilei sau străzile Eroilor – Traian – Democraţiei – Sfântul Spiridon – Mihai Eminescu.
Străzile Morilor şi Tecuci îşi vor păstra sensurile unice de coborâre, respectiv urcare, între bulevardul George Coşbuc şi strada Traian.

Liber pentru şantier

Toate aceste măsuri sunt impuse de faptul că în cursul zilei de luni va începe organizarea de şantier pentru lucrările de reabilitare a străzii Basarabiei, între Traian şi bulevardul George Coşbuc. Într-o a doua şi a treia etapă, lucrările de reabilitare a străzii Basarabiei vor cuprinde şi intersecţiile cu strada Traian, respectiv bulevardul George Coşbuc. Potrivit Primăriei, pe Basarabiei vor fi refăcute calea de rulare a tramvaiului, parapeţii şi carosabilul, lucrarea urmând să fie încheiată la începutul lunii decembrie.

Atenţie, călători!

Pe timpul lucrărilor de reabilitare a străzii Basarabiei, traseul 7 de tramvai [Micro 19 – Piaţă], va fi acoperit de autobuze. La fel se va întâmpla şi cu traseul 8 de tramvai [Piaţă – Port Bazinul Nou]. Traseele de microbuz nu vor fi afectate.
Primăria prezentă scuze celor afectaţi de restricţiile de trafic impuse pe timpul reabilitării străzii Basarabiei.

sursa: http://www.viata-libera.ro/eveniment/46...basarabiei

 


  • Author: autob368
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective autob368

REPORTAJ/ Taximetriştii fac legea pe Strada Traian? Locatarii din zonă vor linişte, dar şi curăţenie
Intersecţia Gării cu Traian este blocată mai mereu de taxiuri, spun şoferii care circulă prin zonă * Locatarii se plâng şi ei de gălăgia infernală şi de faptul că autorităţile nu iau nicio măsură

Viaţa de noapte a unor gălăţeni şi a taximetriştilor se potriveşte ca nuca-n perete cu traiul locuitorilor care vor nu doar zile şi nopţi tihnite, dar şi un cartier curat şi cu bună reputaţie. Staţia de taxi de la intersecţia străzilor Traian şi Gării nu e de ieri, de azi în acest loc. Şi nici nemulţumirile şoferilor şi ale locuitorilor din zonă nu sunt de dată recentă.

"Claxoane, înjurături, poveşti, blesteme, muzică"

„E ceva groaznic! La primele ore ale dimineţii taxiurile blochează intersecţia Gării cu Traian. Nu putem să ne odihnim, ţipă, urlă”, ne pune în temă domnul Gigi C. „Vara încep claxoanele de pe la cinci dimineaţa”, îl completează un alt gălăţean iritat de situaţia care se repetă zilnic. De altfel, o şoferiţă le cere autorităţilor să ia urgent măsuri "deoarece din acuza aglomeraţiei create ne găsim adeseori maşinile lovite în parcare, nu putem intra sau ieşi din parcare, nu putem circula în condiţii de siguranţă!"
Domnul Anghel Bonef ocuieşte la Blocul C, chiar în preajma staţiei de taxi. „Este plin aici, câteodată sunt 35-40 de taxiuri. Schimbă tura la trei jumate noapte. Când vin ceilalţi încep cu discuţii, cu claxoane, cu injurături, poveşti, blesteme, muzică. Se iau la harţă între ei, iar staţiile merg la maxim, auzim toate traseele din Galaţi. Alo, Ţiglina, cââârrr – cââârrr!”, ne povesteşte, dintr-o răsuflare, Anghel Bonef. Din descrierea locatarilor reiese un peisaj ca la talcioc, din care nu lipsesc mizeria şi câinii. „Tot aici îşi spală maşinile, şi le curăţă în interior. Aici mănâncă, aici urinează. Chioşcurile de vizavi îi alimentează la orice oră. Toţi întârziaţii din Galaţi trec pe aici, opresc, cu radiourile date la maxim, strigă. Se adună fel de fel de găşti, de tipi dubioşi, cu un tineret care are doar viaţă de noapte. Au un vocabular extraordinar de mizerabil, nu poţi să stai în casă cu un copil, cu musafiri, nu putem să ţinem un geam deschis”, ne mai spune domnul Anghel.

Oamenii se tem să mai facă plângeri

În ciuda acestei situaţii, pe care autorităţile o cunosc din sesizările cetăţenilor, lucrurile nu par că se vor schimba prea curând. „S-au tot făcut plângeri la Primărie, dar şi la Poliţie. Am cerut să se mute staţia de taxiuri sau să se facă ceva. Ştiţi ce s-a aflat în urma acestor cereri? Că unele firme de taxi aparţin unor şefi de-ai lor, din Poliţie, aşa că ce măsuri ar putea să ia?”, susţine domnul Nicu M., unul dintre administratorii blocurilor de pe Strada Traian. Nu e de mirare atunci că oamenii se tem să mai meargă cu alte plângeri la autorităţi, mai ales că nu se simt protejaţi nici de reprezentanţii legii: „A făcut cineva sesizare la Primărie şi şi-a mutat maşina din zonă de frica taximetriştilor, pentru că s-a aflat imediat printre ei cine a semnat sesizarea…”, a mai povestit gălăţeanul, dezarmat în faţa indiferenţei autorităţilor faţă de doleanţele lor.

Gunoi admirat de pe strada principală

Joia trecută, la vizita noastră în acest cartier, gunoiul de la punctul de colectare „Bloc 6 martie”, din dreptul intersecţiei Traian – Basarabiei, era bine mersi la locul lui, deşi era aproape ora 10,00. Unul dintre administratorii blocurilor de pe Strada Traian, domnul Nicu M., susţine că cei de la Ecosal nu vin zilnic să ridice resturile menajere, nici de la acest punct, nici de la cel situat puţin mai jos, la Centrala 111. „Nu-l ridică zilnic, eu dau telefon la dispecerat, dar vin cu greu şi nu prea îşi fac treaba. Ei motivează că au maşini şi oameni puţini”, declară administratorul.
E drept, Ecosalul nu venise (încă?) să descarce tomberoanele, dar unele dintre acestea nu erau pline şi, totuşi, pe lângă ele tronau mormane de resturi menajere, aruncate de locatari sau răscolite de căutătorii din gunoaie.
Acest punct de colectare mai are însă o hibă: cele trei igluuri pentru colectarea selectivă a deşeurilor sunt pur şi simplu dosite după tomberoane, în aşa fel încât chiar şi cu multă bunăvoinţă, unei peroane i-ar fi practic imposibil să arunce PET-urile, hârtia sau sticla exact unde trebuie.
Nu mai vorbim de faptul că întreaga „scenografie” de la ghena de gunoi poate fi văzută cu uşurinţă de la stradă. Şi, cu siguranţă, nu e un spectacol care să merite aplauze.
sursa: http://www.viata-libera.ro/societate/46...ada-traian

 


  • Author: autob368
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective autob368

La Galati se scoate la concurs postul de Director General. Daca s-ar face asa si la Bucuresti ce bine ar fi... dar nu, la noi este si va fi pe criterii politice...  :evil:

Societatea TRANSURB SA Galati prin Consiliul de Administratie, in conformitate cu OUG 109/2011 organizeaza concurs pentru ocuparea functiei de director general.
Concursul consta in depunerea dosarului de inscriere si sustinerea interviului.
Concursul va avea loc la sediul societatii TRANSURB SA din str. Basarabiei nr.4 in perioada 15.10.-20.11.2013.
Dosarele continand documentele necesare pentru inscrierea candidaturii se vor depune in plic inchis si se inregistreaza la secretariatul societatii din Galati str. Basarabiei nr. 4 pina la data de 29.10.2013, ora 12.00.
Interviul se va sustine in data de 12.11.2013, incepind cu ora 10.00.
Conditiile ce trebuie indeplinite de candidati :
•cetatenie romana si domiciliu stabil in Romania;
•capacitate deplina de exercitiu;
•studii superioare de lunga durata, tehnice/economice/juridice, absolvite cu diploma de licenta sau echivalent, specializari in management ;
•vechime in munca minim 7 ani;
•experienta intr-o functie de conducere minim 4 ani;
•cazier judiciar ;
Criterii de selectie si evaluare a candidatilor
•cunostinte specifice domeniului de activitate al societatii;
•experienta relevanta in consultanta in management sau in activitatea de conducere a unor interprinderi publice ori societati comerciale din sectorul privat;
•gindire strategica, logica si rationala, capacitate de previziune si intuitie, de intelegere din punct de vedere financiar, operational si orgazitional asupra implicatiilor care deriva din deciziile luate;
•bune competente interpersonale ( abilitati de comunicare, de sustinere argumentata a opiniilor proprii, de negociere si mediere)
•indeplinirea cumulativa a conditiilor exprimate mai sus si a celor prevazute de OUG 109/2011;
Documente necesare pentru depunerea candidaturii:
- scrisoare de intentie care va contine in principal motivatia candidatului, obiectivele propuse pentru primul an de mandat si in urmatorii ani, argumentarea alegerii postului solicitat;
•curriculum vitae in format Europass;
•act de identitate in copie;
•cazier judiciar;
•acte de absolvire a studiilor, cursurilor care sa ateste validitatea informatiilor cuprinse in CV si pregatirea profesionala pentru postul solicitat; actele se prezinta in copie semnata pentru conformitate cu originalul;
•adeverinta care sa ateste starea de sanatate eliberata de medicul de familie;
•prezentarea unui proiect al planului de management pentru realizarea obiectivelor propuse in activitatea aferenta postului solicitat; Proiectul planului de management va fi considerat oferta tehnica in conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice.
Etapele procedurii de selectie si evaluare:
Termen
1. Depunerea dosarelor candidatilor                            29.10.2013 ora 12.00
2. Anuntarea rezultatelor verificarii dosarelor               05.11.2013
3. Sustinerea lucrarii si a interviului                              12.11.2013 ora 10.00
4. Nominalizarea candidatilor propusi                          20.11.2013
Selectia candidatilor se realizeaza cu respectarea principiilor nediscriminarii, tratamentului egal, transparentei si cu luarea in considerare a specificului domeniului de activitate al societatii, in conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice.

sursa: www.transurbgalati.ro

 


  • Author: autob368
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective autob368

„Ce s-a întâmplat la sfârşitul săptămânii trecute şi începutul acestei săptămâni, pentru că am aşteptat un troleibuz pe traseul 102 foarte mult şi când a ajuns era foarte aglomerat. Am stat ca sardelele, ca pe vremea lui Ceauşescu”, reclamă unul dintre cititorii ziarului nostru.
„De joia trecută şi până luni dimineaţă, transportul pe traseul 102 a fost mai mult suspendat din cauza lucrărilor de montare a instalaţiilor pentru sărbători. Troleele au fost înlocuite cu autobuze, dar se ştie că nici cu autobuzele nu stăm foarte bine, fiindcă parcul auto nu este suficient de dotat”, ne-a explicat Genica Totolici, director executiv al SC „Transurb” SA Galaţi.
Pe străzile municipiului Galaţi circulă doar 13 troleibuze. Trei sunt din anul 2001, iar zece au fost achiziţionate în 2008. Din cele 13 troleibuze, trei sunt zilnic în reparaţii. Două troleibuze sunt pe traseul 104, dintre Parcul CFR şi Ţiglina III, iar opt sunt pe traseul 102, dintre Parcul CFR şi Micro 21. Se adaugă, în medie, 90 de autobuze dintre cele 110 rămase în parcul auto al Transurb. „Pentru că pe cele două trasee de troleibuz sunt intercalate şi autobuze, pe traseul 102, teoretic, sosirea autovehiculelor în staţii ar trebui să fie la un interval de 3-4 minute. E posibil să fie şi sincope. Pentru îmbunătăţirea transportului în comun, am propus Consiliului Local Galaţi un proiect de achiziţii - pentru anul 2014 - de 20 de troleibuze”, a adăugat interlocutoarea.
Un troleu costă în acest moment aproximativ 300.000 de euro. Este mai scump decât un autobuz, însă - susţine Genica Totolici - „sunt mai avantajoase troleibuzele, pentru că şi cheltuielile cu mentenanţa (reparaţii şi întreţinere) sunt mai reduse”.

http://www.viata-libera.ro/societate/487 ... -autobuz

 


  • Author: Onofrei Sergiu-Gabriel
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Onofrei Sergiu-Gabriel

Este oficial!
 În şedinţa de consiliu de aseară, s-a aprobat achiziţia de 14 troleibuze noi pentru Transurb-SA Galaţi . Urmează licitaţia publică. Nu se ştie modelul însă sper să nu mai comită greşeala cu MAZ!! Exista modele fiabile cum ar fi: Irisbus!   MAZ= cele mai proaste şi penibile vehicule!!!!

Detalii mai jos:
http://www.viata-libera.ro/politica-adm...eibuze-noi

 


  • Author: stefan_br
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective stefan_br

Transportul public din Galaţi, blocat. Şoferii au intrat în grevă spontană

Peste 100 de oameni cer salarii mai mari, în curtea firmei de transport în comun.



sursa: http://www.antena3.ro/romania/transport...48804.html

 


  • Author: stefan_br
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective stefan_br

Greva de la Galati a tinut pana pe 1 aprilie, in jurul orei 18.Primarul nu a fost prea comunicativ cu angajatii, amenintandu-i cu un protest pentru greva nelegala (aici are dreptate).

Am sa fiu scurt pentru a va face sa intelegeti ce se intampla la Galati. Odata cu instalarea noului edil, un cotroversat presedinte de club care conform "gurilor" a "papat" banii de la Otelul Galati, a inceput o ampla actiuneade eficientizare a Transurb Galati ce s-a concretizat prin taieri de parc (ca la romani).Domnul Marius Stan nu prea este preocupat de soarta transportului public, spre deosebire de fostul edil, chiar daca la conducerea societatii se afla o echipa de oameni pasionati care si-au dat mereu interesul, Galatiul fiind unul din orasele cu un transport in comun decent! Probabil ca si aici se incarca reteta clasica: sa subfinantam societatea, o vindem la fier vechi si bagam privatii, care-s de-ai nostri si ne dau bani in campania electorala!

 


  • Author: autob368
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective autob368

TRANSPORTUL PUBLIC din Galaţi va fi REORGANIZAT. Traseele de autobuz nu se vor mai suprapune cu cele de maxi-taxi

TRANSPORTUL PUBLIC din Galaţi va fi REORGANIZAT. Traseele de autobuz nu se vor mai suprapune cu cele de maxi-taxi

* BERD a cerut Primăriei Galaţi să cumpere troleibuze performante produse în Uniunea Europeană *  Până la începutul lunii iulie, municipalitatea va trebui să expertizeze reţeaua de transport electric * Traseele operatorilor de transport nu se vor mai suprapune

Dacă vrea să i se împrumute o sută de milioane de lei, Primăria municipiului Galaţi va trebui să joace după cum îi cântă consultanţii tehnici ai Băncii Europene pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare. Până acum, reprezentanţii Primăriei au avut mai multe întâlniri de lucru cu aceştia pentru a stabili condiţiile în care va fi acordat împrumutul, în cazul nerespectării acestora riscând să restituie imediat banii. O serie întreagă de cerinţe BERD se referă la finanţarea investiţiilor care vizează transportul public urban. Este vorba despre eficientizarea transportului public local, pentru care se doreşte o finanţare BERD de 6,8 milioane de lei, şi de cumpărarea a 14 troleibuze cu 23,4 milioane de lei.

Trasee distincte

Potrivit unui raport care a ajuns în atenţia consilierilor locali, în vederea eficientizării transportului public local, consultanţii BERD au solicitat respectarea mai multor condiţii şi principii. În primul rând, Primăria va trebui să realizeze o nouă hartă a reţelei de transport public local în regim regulat, care va fi prezentată consultanţilor BERD. Aceştia cer ca traseele operatorilor de transport să fie distincte, fără a se suprapune. Mai mult, traseele principale sau centrale să fie alocate operatorului public, iar cele secundare operatorilor privaţi. De asemenea, sistemul de e-ticketing (sistem emisie, vânzare şi verificare a biletelor şi abonamentelor de călătorie) va trebui să se aplice atât operatorului public, cât şi celor privaţi, de pe microbuze. Contractele de delegare a serviciului de transport public local în regim regulat vor putea fi prelungite prin licitaţie deschisa pentru durate de unul, maxim doi ani.

Troleibuze made in UE

Consultanţii BERD au solicitat refacerea caietului de sarcini pentru achiziţia troleibuzelor, în vederea cumpărării, de la producători din Uniunea Europeană, recunoscuţi, a unor mijloace de transport performante, cu durata de viaţă şi perioada de garanţie rezonabile, care să asigure condiţii de transport la nivelul standardelor europene. Pentru că Transurb s-a plâns de starea reţelei de transport electric, oamenii BERD au cerut municipalităţii să realizeze, în regim de urgenţă, o expertiză tehnică pentru a determina starea tehnică actuală a reţelei şi valoarea investiţiei în cazul în care infrastructura de transport electric existenta necesită reabilitare. Şi dacă are nevoie, consultanţii recomandă utilizarea de materiale şi tehnologii de ultimă oră.
sursa: http://www.viata-libera.ro/politica-adm...eorganizat

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 21
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Județul Galați  • 
Choose destination

Since , our 1904 forum members have written 368694 posts in 4479 topics and 445 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2022 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use