Parent forum: Tramvaie

 

Topic: Astra Arad (Imperio, Autentic)

204 posts, 67573 views
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 15
 
 

📖 Pagination options
  • Author: Gabi
  • Registered member
  • Posted:
  •  

Re: Colaborare Siemens - Astra Arad Gabi

Da, imi pre rau ca-ti stric visul dar nu prea o sa vedem asa tramvaie pe linia 16

 


  • Author: Dr2005
  • Registered member
  • Posted:
  •  

Re: Colaborare Siemens - Astra Arad Dr2005

Acum vreo 40 de minute, am dat întâmplător pe TVR Info, unde era un material despre Imperio ce se va produce la Bucureşti, dacă CGMB aprobă contractul. Interesant e că au arătat imagini din URAC: zona de casări, Daf-ul decapotabil, un Daf pentru casare în hală, Lohnerul, Ep-ul, o cutie cu piese neconforme (scria pe ea) şi scheletul unui Bucur LF.

 


  • Author: Gabi
  • Registered member
  • Posted:
  •  

Re: Colaborare Siemens - Astra Arad Gabi

Da dar nu e 100% sigur ca se vor porduce imperio in bucuresti nu?sau e? :D

 


  • Author: Dr2005
  • Registered member
  • Posted:
  •  

Re: Colaborare Siemens - Astra Arad Dr2005

Dacă CGMB nu aprobă, nu se face. Totuşi, CGMB e portocaliu, ca şi Criţ, iar tanti Nuţi (Udrea) e în campanie electorală, deci probabil se va aproba.

 


  • Author: Aron
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Colaborare Siemens - Astra Arad Aron

Dr2005 wrote:
Dacă CGMB nu aprobă, nu se face. Totuşi, CGMB e portocaliu, ca şi Criţ, iar tanti Nuţi (Udrea) e în campanie electorală, deci probabil se va aproba.


:lol:  :lol:  in cazul asta sunt 2 variante:
1. o sa produca tramvaie pe tot parcursul perioadei electorale, si daca se misca repede sa-r putea sa avem si noi cateva tramvaie prin Bucuresti
2. sau o sa faca o singura bucata care e cheala, adica sigur o sa modifice ceva sa nu fie costurile prea mari, iar dupa 3 luni sa crape....

 


  • Author: Dominatrix
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Colaborare Siemens - Astra Arad Dominatrix

Hai sa nu mai visam cu ochii deschisi. In conditiile actuale, singurul viitor pentru tramvaiul bucurestean pare a fi unul singur: restrangere treptata a retelei. Cine credeti voi ca o sa dea 2-2,5 milioane euro pe un tramvai cu care sa se plimbe "prostimea"? Chiar daca se vor achizitiona cateva tramvaie noi, nu vad de unde ar putea veni fondurile imense necesare pentru a tine pasul cu necesarul de vagoane pentru lungimea actuala a retelei de tramvai din oras.
Dr2005 wrote:
Dacă CGMB nu aprobă, nu se face. Totuşi, CGMB e portocaliu, ca şi Criţ, iar tanti Nuţi (Udrea) e în campanie electorală, deci probabil se va aproba.
Asta era problema. M-am linistit.

 


  • Author: Goldmund
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Colaborare Siemens - Astra Arad Goldmund

@Dominatrix scrie:
"Hai sa nu mai visam cu ochii deschisi. In conditiile actuale, singurul viitor pentru tramvaiul bucurestean pare a fi unul singur: restrangere treptata a retelei."

De ce esti atat de pesimista? Daca privesc doar ultimele proiecte importante din Bucuresti(Pasajul Basarab, Pasajul Mihai Bravu - Calea Vacaresti) au tramvaie si deasupra si dedesubt!!- doar pentru aceste linii de tram. aceste proiecte sunt mult mai scumpe decat niste pasaje rutiere normale. Daca vedem si 'terminalul' de sub Pasajul Basarab, Gara Basarab, vedem investitii noi in sine de 'milioane' si toate sunt de viitor. Nu mai vorbesc de refacerea unor linii banale de tram. atat de bine(care pana in anii '80, '90 aratau ca dupa razboi) incat au devenit linii de 'metrou usor'-ups! Si statiile de tram. arata mai bine ca niciodata
Atunci, de unde atata pesimism?

 


  • Author: Dominatrix
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Colaborare Siemens - Astra Arad Dominatrix

Goldmund, despre ce "metrouri usoare" vorbesti? Ca eu, in afara de linia 41 (care intra-devar este un "metrou usor" si partial alte cateva trasee, nu am vazut metrouri usoare in Bucuresti. Vorbesti de investii masive in liniile de tramvai. Trecand cu vederea ca nu am auzit nici macar de planuri de modernizare si/sau extinderea infrastructurii de tramvai cu bani europeni (varianta de finantare prin P.OR. - Axa 1 ar implica o contributie de numai 2% din valoarea lucrarilor de la bugetul local, varianta aplicata cu succes in tari precum Ungaria, Cehia, Solovacia, Polonia, chiar si in Romania la Cluj, Ploiesti, Craiova etc. ), te intreb si eu: la Bucuresti s-a investit masiv in ce? In niste linii neseparate de trafic, cu solutii tehnice dubioase, care isi vor dovedi din start ineficienta iar urmatorul pas probabil, dupa amortizarea investitiei, va fi eliminarea lor.

De ce spun asta? Pai uita-te la statisticile parcului de tramvaie, care e intr-o continua scadere de circa 15 ani. Nu am vazut nimic in plus. Nici Siemens, nici Bombardier, nici Alstom. Doar ceva facelift'uri la rable obosite, tramvaie modernizate cu chopper + cateva tramvaie noi Bucur LF pe an nu inseamna modernizare . Deci degeaba s-au refacut liniile, fiindca nu prea mai avem ce pune pe ele.

Si mai observa si ca in ultimul timp nu s-au mai demarat nici proiecte noi de modernizare a liniilor, iar ritmul a scazut simtitor fata de perioada 2002 - 2007. Oare si asta e intamplator?

Eu sunt convinsa ca nimeni nu doreste desfiintarea totala a tramvaiului in Bucuresti. Dar cu politica actuala, e foarte probabil ca in urmatorii ani sa se desfiinteze treptat multe din actualele trasee, iar nenorocitii din posturile de decizie se vor lauda ca in schimb au modernizat la modul discutabil cateva. Tare ma tem ca zilele tramvaiului in Bucurestii Noi, Damaroaia, Calarasi, Traian, Serban Voda, Gara Obor, Paleologu, Cet Vest sunt numarate. Tactica adoptata presupune si descurajarea prealabila a potentialilor calatori ai liniilor de tramvai, prin modificari frecvente si fara rost, devieri de lunga durata, frecvente instabile pe traseu si tot restul de sicane bine gandite si cu rezultate sigure, asa cum se face si la Bucuresti si s-a facut si in alte orase romanesti care au desfiintat sau restrans reteaua de tramvai: Constanta, Brasov, Galati, Ploiesti, in curand si Resita.

Romanul are o vorba: "boala lunga, moarte sigura". De asta ma tem. Exista un prag critic pe care daca-l depasesti nu mai ai ce salva. Repet, in cazul Bucurestiului este vorba doar despre anumite tronsoane.

 


  • Author: Gabi
  • Registered member
  • Posted:
  •  

Re: Colaborare Siemens - Astra Arad Gabi

Pana la urma se vor produce imperio si pentru Bucuresti sau doar pentru Arad?

 


  • Author: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Colaborare Siemens - Astra Arad Marian Andrei

Pentru Arad da, pentru Bucuresti cel putin anul acesta nu.

 


  • Author: Dominatrix
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Colaborare Siemens - Astra Arad Dominatrix

Deocamdata din cate vad, nu vor fi nici pentru Arad, decat cel mult prototipul, daca se vor gasi fonduri pentru achizitionarea lui. Ati auzit voi de existenta unor resurse financiare pentru cumpararea de tramvaie noi la Arad?

 


  • Author: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Colaborare Siemens - Astra Arad Marian Andrei

Pai Aradul are prototipul, noi nu avem nici macar banii pentru prototip  :lol:

 


  • Author: Dominatrix
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Colaborare Siemens - Astra Arad Dominatrix

Prototipul este in proprietatea Astra Arad, ramane de vazut daca vor exista fonduri pentru cumpararea lui de catre CTP Arad, desi vad ca intentii exista. Apropo, exista zvonuri ca tramvaiele Imperio pe 1000 mm sa fie "suflate" de Bratislava, care e in cautare de tramvaie noi, si nu prea vor sa cumpere de la Škoda, nu prea le-a placut rezultatele testelor pe care le-au facut cu Škoda 06 T prin oras, plus ca acelea nu sunt 100% LF.

 


  • Author: Goldmund
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Colaborare Siemens - Astra Arad Goldmund

Eu sunt un optimist,@Domi.
Pasajul Basarab e cel mai elocvent exemplu ca 'se vrea' chiar relansarea modernizarii retelei de tram din Bucuresti. Nu e si linia lui 5 in lucru?!
(Si la 'Metrou' s-a dormit 20 de ani, asta e.)
De fapt eu nu sunt adeptul tramvaiului, dar in orice caz sunt pentru un metrou usor(as lasa doar cateva linii, rame moderne, statii SF, tunel spre centru), restul as pune accentul pe metrou si trenurile interurbane, iar acolo unde nu e rentabil, as pune sa circule autobuze de mare capacitate.Alte orase mari au mult mai putin decat Bucuresti(tot transportul in comun din oras) si totusi ...se descurca, dar sunt mult mai eficiente in infrastructura rutiera. Ex., atunci cand 'autostrada zburatoare' va fi gata, pentru multi va fi din nou comod, rapid si eficient sa mearga cu masina de la A la B. Acest mix e necesar pentru un oras la dimensiunile Bucurestiului, intre eficienta rutiera si eficienta transportului in comun.
Parerea mea

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 15
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie  • 
Choose destination

Since , our 1727 forum members have written 337839 posts in 4028 topics and 417 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Terms Of Use