Parent forum: Tramvaie

 

Topic: Astra Arad (Imperio, Autentic)

204 posts, 67572 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 15
 
 

📖 Pagination options
  • Author: Dominatrix
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Colaborare Siemens - Astra Arad Dominatrix

E totusi vorba de un prototip. Nu inseamna ca la productia de serie scaunele vor ramane asa, cu atat mai mult cu cat acest aspect este lasat la latitudinea beneficiarului.

 


  • Author: DocOctavius
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Colaborare Siemens - Astra Arad DocOctavius

Îmi pare foarte îngust, să înțeeg că dacă o să fie produs pentru București o să fie mai lat, că parcă ecartamentul este de 1460 și nu 1000 ca prototipul. Asta zic măsurând așa ochiometric de la fereastră.

 


  • Author: Dr2005
  • Registered member
  • Posted:
  •  

Re: Colaborare Siemens - Astra Arad Dr2005

DocOctavius wrote:
parcă ecartamentul este de 1460 și nu 1000 ca prototipul.


Poate 1435 mm...

În poze se vede linia încălecată (1435 + 1000 mm)... dar nu se vede exact pe ce ecartament e vagonul. Oricum, mai lat sau mai îngust nu cred că o să fie.

 


  • Author: Dominatrix
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Colaborare Siemens - Astra Arad Dominatrix

S-a spus ca la Arad vor fi produse tramvaie pe 1000 mm. Mai mult, prototipul va fi testat pe reteaua de tramvai din Arad, deci e clar ca e vorba de un vagon pe 1000 mm. Legat de ingustimea culoarului, acesta e "pretul" platit pentru a avea un vagon cu podea coborata 100%. N-am vazut pana acum un tramvai de acest gen cu culoar "larg", mai ales in zona articulatiilor. Problema capacitatii diminuate s-ar putea rezolva prin adaugarea de module suplimentare.

 


  • Author: bercenicity
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Colaborare Siemens - Astra Arad bercenicity

@Domix: ingustimea nu la articulatii, la roti

 


  • Author: Dominatrix
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Colaborare Siemens - Astra Arad Dominatrix

Asa este, totusi se observa din poze ca prototipul de la Arad e foarte ingust si in zona articulatiilor.

 


  • Author: DocOctavius
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Colaborare Siemens - Astra Arad DocOctavius

Eu mă refeream la spațiul dintre scaune în general, unde nu pare a fi destul loc să treacă o persoană mai "americană" la constituție fără să-și  frece fesele de umerii celor de pe scaune. Acolo cei 40 de cm contează enorm de mult.
Și mulțumesc de corectură, niciodată nu le nimeresc cu cifrele astea 1460/1435  :oops:

 


  • Author: George
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Colaborare Siemens - Astra Arad George

E adevarat ca de gustibus non disputandum, dar mie mi se pare foarte fain. Incapator, spatios (solutia nu e un bou-vagon arhiplin, ci un interval rezonabil intre tramvaie). Eu zic ca ar face face cu brio si pe 41 (cele actuale nu mi se par mai incapatoare...). Sper doar sa nu se ajunga din nou la porcaria damboviteana cu scaune de plastic, necapitonate...

 


  • Author: Dominatrix
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Colaborare Siemens - Astra Arad Dominatrix

Sa nu comparam capacitatea unui V3A cu chicineata din poza. Siemens Imperio are aproximativ aceeasi lungime cu un V3A, dar o capacitate proiectata de doar circa 200 de calatori, se si vede cat de stramt este culoarul de trecere. Pe 41 clar nu ar face fata in formula prezentata, decat daca vagoanele vor fi mai lungi.

 


  • Author: Gabi
  • Registered member
  • Posted:
  •  

Re: Colaborare Siemens - Astra Arad Gabi

Nu stiu mie mi se par scaunele cam late oricum daca se vor construi pentru 41 ar trebui sa rezolve problema asta cu spatiul :roll:

 


  • Author: Dr2005
  • Registered member
  • Posted:
  •  

Re: Colaborare Siemens - Astra Arad Dr2005

Alea late sunt scaune de 1,5 locuri... găseşti şi pe Citaro şi pe alte vehicule unde un spaţiu tehnic a trebuit acoperit cu ceva şi nu au avut cu ce. La Citaro acoperă rezervorul, la Imperio acoperă - probabil - motorul electric de tracţiune.

 


  • Author: bercenicity
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Colaborare Siemens - Astra Arad bercenicity

Scaunele de pe interiorul boghiurilor arata foarte incomod, pentru picioare ai loc doar jumate din latimea scaunului, trebuie sa stai sui.. pe langa faptul ca stai genunchi in genunchiul cu calatorul de vizavi...

 


  • Author: Goldmund
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Colaborare Siemens - Astra Arad Goldmund

Tramvaiul e primul tram. cu adevarat 'european' produs in Romania. Sper ca si RATB sa comande cateva zeci/sute de astfel de tramvaie. E adevarat, par foarte inguste, insa ecartamentul din Arad e ingust(cu toate ca aceleasi vagoane pot fi puse pe osii 'normale' sau 'inguste' ! Importatnta e distanta intre sine si raza curbelor)

 


  • Author: mastocitu
  • Registered member
  • Posted:
  •  

Re: Colaborare Siemens - Astra Arad mastocitu

Tramvaiul arata foarte bine.Sa fie vointa politica sa se cumpere tramvaie din astea pentru Bucuresti.Daca nu sunt suficient de mari pentru 41 nici o problema sunt atitea alte linii de tramvai in Bucuresti  :P .Eu nu ma supar sa merg cu tramvaiul asta pe 16 la mine in Tei

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 15
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie  • 
Choose destination

Since , our 1727 forum members have written 337839 posts in 4028 topics and 417 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Terms Of Use