Parent forum: Tramvaie

 

Topic: Astra Arad (Imperio, Autentic)

204 posts, 67568 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 15
 
 

📖 Pagination options
  • Author: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Astra Arad (Imperio, Autentic) Marian Andrei

Dupa ceva timp de incercari si studiu se pare ca Astra Arad au ajuns la concluzia ca mai bine colaboreaza cu un producator renumit pentru realizarea de tramvaie, astfel a fost ales Siemens.

EN
AIF: Siemens – Astra Călători Arad partnership contributes to industry development
The Romanian Railway Industry Association (AIF) appreciates the efforts made by large multinational AIF member companies in the development of railway local industry.
"The agreement signed by Siemens and Astra Vagoane Călători, in Arad is just a piece of puzzle through which multinationals such as Siemens, Alstom, Colas are trying to develop local industries and create new jobs", AIF Secretary General Åžtefan Roșeanu declared for Railway Insider.
On January 27, 2010, Siemens Romania and Astra Vagoane Călători Arad signed a collaboration agreement for the implementation of a tram construction project.
The agreement was signed by Christian Serjannis, General Manager Siemens Mobility from Siemens Romania, Valer Blidar, President Astra Group and Alexandru Truță, General Manager Astra Vagoane Călători.
The project consists in the delivery of 75 trams, mainly for public transport in Arad but also for the Romanian urban transport market. For these trams, Siemens will supply the traction systems and bogies, while Astra will design the body under the strict observation of Siemens. The model of these new trams called Imperio is the Combino tram in Budapest, Hungary, also manufactured by Siemens.

http://clubferoviar.ro/

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Colaborare Siemens - Astra Arad shoppy

Ai si vreun argument obiectiv - ingineresc pentru care sa fie nevoie de un tramvai 100% romanesc?

 


  • Author: TsE
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Colaborare Siemens - Astra Arad TsE

OLECO wrote:
Ar fi buna o astfel de colaborare, dar oare ai nostri nu se pricep sa conceapa un model 100% romanesc? Suntem chiar asa de idioti?  :evil:  :x


Se pare ca la Astra nu mai este destul timp si nici rabdare pentru conceptie. A, si bani.
Aradul are liniile innoite si nu are vagoane care sa exploateze corespunzator acele linii. Asa ca se grabesc. Numai sa nu mearga ca cele din Oradea, care au depasit nivelul celor din exploatare si nu merg din plin.

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Colaborare Siemens - Astra Arad shoppy

Vagoanele aerodinamice la transportul public au numai dezavantaje:
- cost ridicat de fabricare a panourilor complicate si a structurii de prindere a acestora
- acces/manipulare greoaie atat a panourilor cat si a celorlalte piese la interventii
- practic nici un castig la consumul vehiculului la vitezele din oras(are trebuii sa aiba peste 200km/h ca sa se castige ceva)
- parerea proasta avuta de pasageri in legatura cu aceste vehicule, un vehicul aerodinamic este perceput ca mai neincapator si mai firav in caz de accident(de acord ca exista si form aerodinamice care impun respect, dar parca sunt si mai scumpe/complicate)

 


  • Author: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Colaborare Siemens - Astra Arad Marian Andrei

Modelul va fi realizat in colaborare cu Siemens dar dupa designul Astra Arad, nu este exclus ca dupa un anumit numar de vagoane sa se treaca la echipamente de tractiune din Romania. Capacitatea va fi de maxim 30 vagoane pe an (in comparatie cu URAC care are maxim 26 vagoane pe an).

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Colaborare Siemens - Astra Arad shoppy

Asa niste design futurist asi vrea si eu sa vad in loc de caramizile din Bucuresti :mrgreen: , da la noi trebuie sa fie ieftin si rezistent.

 


  • Author: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Colaborare Siemens - Astra Arad Marian Andrei

OLECO wrote:
Mare diferenta n-ar fi ca nr de vagoane, dar poate ca URAC nu este dotat la nivelul cerintelor impus Siemens  ;)


Pai pentru asta sunt colaborarile, vine Siemens sau cine o fi si cu retehnologizarea si tot, ca noi nu suntem in stare.  :evil:

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Colaborare Siemens - Astra Arad shoppy

Skoda si PESA nu platesc licenta la nimeni? Si de cat timp produc?

Acum la URAC uite ce probleme sunt, de cati ani se chinuie cu ULF si inca nici nu este brevetat, si totul s-a facut in baza unei promisiuni tacite ca Bucurestiul o sa cumpere aceste tramvaie, situatie practic ilegala in UE. Bucurestiul trebuie sa faca licitatie corecta si daca la data licitatiei URAC are un vagon cu acte in regula si fiind cea mai buna solutie dpdv a fiabilitatii si mentenantei, nu aberatia asta de carpeala romaneasc ca pretul cel mai mic, atunci daca URAC are cea mai buna oferta castiga, daca nu, asta e, hai pa! Si unde o sa se duca URAC-ul cu ULF-ul?
Da cum Bucurestiul deja a cumparat din occident o droaie de autobuze si metrouri noi-noute, iar la troleibuze chestii facute sub licenta, se pare ca este lasat sa faca economie si sa mentina URAC-ul, ca altfel daca venea Siemens, Alstom sau Bombardier cu scandall ca sa ne vanda tramvaie, atunci ni le vindeau, si nu mai facea URAC-ul nici o "modernizare" iar terenul de sub ei era demult cartier de vile.
Si cu toata acesta bunavointa a occidentului si efort al Bucurestiului, efort care azi e, maine nu e, poimaine cine stie ce primar mai vine, inceputul cu ULF inca nu a inceput, si nu vreau sa vad nici ce fata o sa faca gloata de la Gorjului, la 7 dimineata, pe 41, daca le-ar venii un tramvai la trei sferturi capacitate decat unul normal...

Asa cei de la Arad nu au in spate o capitala europeana sa-i impinga inainte, trebuie sa se lipeasca si ei de cineva cu traditie, ca degeaba faci daca nu ai unde sa vinzi. Siemens nu e intrat pe Bucuresti, dar a vandut la Oradea(parca), lucru care i-a mai linistit, deci in Romania nu e doar Bucurestiul, mai sunt si alti pesti de prins, nu cred ca o sa mai accepte inca un URAC la Arad, cu potential de actiune si la Timisoara, asa ca mai bine aliat cu Siemens decat dujman cu Siemens.

Practic nu cred ca exista nicaieri in Europa banii ca sa se faca de la 0 o fabrica de tramvaie, autobuze, locomotive, metrouri, camioane etc. Si chiar daca s-ar incerca, acea interprindere ar fi una reala, cu investitori, listata la bursa, si tot ar veni o firma mare din domeniu si ar cumpara-o la primele semne de dificultate.

 


  • Author: Chev Celios
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Colaborare Siemens - Astra Arad Chev Celios

Daca mai traia Ceausescu acum avea DAC Citaro,IVA Movia si metrou la Otopeni si in Drumu Taberi de cel putin 5-10 ani.

 


  • Author: smokeone
  • Registered member
  • Posted:
  •  

Re: Colaborare Siemens - Astra Arad smokeone

Adevarat graiesti Chev Celios,a facut si Ceausescu multe greseli dar totusi a lasat atatea in urma lui,atatea blocuri,pasaje,sosele(cred ca cea mai tare este Transfagarasanul),baraje,canalul Dunare-Marea Neagra,Casa Popurului,etc.
Probabil cea mai mare greseala a lui a fost atunci cand a zis sa se traga in manifestanti.

 


  • Author: Dr2005
  • Registered member
  • Posted:
  •  

Re: Colaborare Siemens - Astra Arad Dr2005

OLECO wrote:
Da' ce suparat esti...  :lol:  :lol:  :lol:

Cineva imi spunea ca PESA si SKODA nu colaboreaza cu firme din occident decat pe partea electronica iar designul le apartin in totalitate. Stiu ca cehii erau tari cu TATRA, dar de polonezi, sa-mi fie cu iertare ca n-am auzit sa produca tramvaie. Asa ca daca ei pot, noi de ce ***** n-am putea? Daca traia Ceausescu, cred ca aveam si noi ULF-uri de productie romaneasca, chiar daca "furam" tehnologia din vest.


E plină Polonia de Konstal-uri... desigur, TOATE au fost produs sub licenţă Tatra, care, la rândul lor, au produs sub licenţă PCC (ulterior au mai schimbat designul, dar boghiurile şi acceleratorul au rămas... când au trecut la electronică, tot au păstrat boghiurile PCC). Tot după licenţă Tatra s-au produs şi încă se mai produc (!) tramvaie în Rusia.

 


  • Author: bercenicity
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Colaborare Siemens - Astra Arad bercenicity

Dr2005 wrote:
E plină Polonia de Konstal-uri... desigur, TOATE au fost produs sub licenţă Tatra, care, la rândul lor, au produs sub licenţă PCC (ulterior au mai schimbat designul, dar boghiurile şi acceleratorul au rămas... când au trecut la electronică, tot au păstrat boghiurile PCC). Tot după licenţă Tatra s-au produs şi încă se mai produc (!) tramvaie în Rusia.

Konstalurile nu sunt facute cu licenta - sunt niste copii si s-au produs asa cum si DAC a facut gama 117 cu articulatia copiata dupa Ikarus, si asa cum URAC a facut V3A-ul dupa LHB.

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Colaborare Siemens - Astra Arad shoppy

Da, daca mai traia Ceausescu tot transportul in comun era oprit ca sa se faca economie, clasa muncitoare se strangea in fiecare dimineata in fostele statii, se facea prezenta, se incolonau si plecau in mars sincronizat spre uzina, unde li se asigurau si cele doua mese necesare zilnic la cantina din incinta, toate magazinele fiind inchise fiindca deja se gaseau de toate la cantina(vezi Circurile Foamei din Bucuresti), asa cum se intampla in momentul actual in Corea de Nord, ultimul stat comunist. :lol:

Da nu sunt suparat oameni buni  :D , imi pun si eu problema si incerc sa gasesc explicatii  :D .

 


  • Author: smokeone
  • Registered member
  • Posted:
  •  

Re: Colaborare Siemens - Astra Arad smokeone

Din cate stiu nu numai Coreea de Nord mai este stat comunist,parca si Cuba este tot stat comunist.

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 15
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie  • 
Choose destination

Since , our 1727 forum members have written 337839 posts in 4028 topics and 417 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Terms Of Use