Topic: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
478 posts, 182040 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
Gabi23
Cele 3 "siameze" de la Dep. Victoria au ajuns oribil de murdare datorita mazgaliturilor infecte. E incredibil cat de jalnic au inceput sa arate vagoanele dupa nici 2 luni de la punerea lor in exploatare pe liniile 34 si 46. Sa nu mai vorbim si despre faptul ca toate cele 3 vagoane au fost tamponate in aceasta perioada. Ca tot se zice ca Giulesti e o zona necivilizata si cu o anumita categorie de calatori, sincer la cum arata vagoanele de acolo sunt intr-o stare mult mai buna cu acestea care circula in zona mai centrala a orasului. Cele 4 siamenze din generatia 2009, arata mult mia bine dupa un an si ceva de circulatie decat arata in prezent dupa nici 2 luni aceste vagoane de pe 34/46. Eu unul abia astep ca vagoanele sa mearga la Dep. Giulesti (chiar daca apartine tot de Victoria), pentru ca acolo sunt mult mai bine intretinute. La Giulesti si cele 6 siameze din generatia 2006 sunt intr-o stare acceptabila, chiar daca la ele incep sa se vada anii. Aa si inca ceva la Giulesti tuturor vagoanelor le functionau afisajele si in fata si in spate, la Victoria trebuie sa ghicesti linia daca vezi vagonul din spate .
Cele 3 "siameze" de la Dep. Victoria au ajuns oribil de murdare datorita mazgaliturilor infecte. E incredibil cat de jalnic au inceput sa arate vagoanele dupa nici 2 luni de la punerea lor in exploatare pe liniile 34 si 46. Sa nu mai vorbim si despre faptul ca toate cele 3 vagoane au fost tamponate in aceasta perioada. Ca tot se zice ca Giulesti e o zona necivilizata si cu o anumita categorie de calatori, sincer la cum arata vagoanele de acolo sunt intr-o stare mult mai buna cu acestea care circula in zona mai centrala a orasului. Cele 4 siamenze din generatia 2009, arata mult mia bine dupa un an si ceva de circulatie decat arata in prezent dupa nici 2 luni aceste vagoane de pe 34/46. Eu unul abia astep ca vagoanele sa mearga la Dep. Giulesti (chiar daca apartine tot de Victoria), pentru ca acolo sunt mult mai bine intretinute. La Giulesti si cele 6 siameze din generatia 2006 sunt intr-o stare acceptabila, chiar daca la ele incep sa se vada anii. Aa si inca ceva la Giulesti tuturor vagoanelor le functionau afisajele si in fata si in spate, la Victoria trebuie sa ghicesti linia daca vezi vagonul din spate .
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
Utilizator anonim
A fost cea mai mare gresala introducerea acestora pe linii ca 34 si 46, cred ca pe 20 ar fi stat cel mai bine. Noroc ca mai este ~1 luna si se intorc la Giulesti.
A fost cea mai mare gresala introducerea acestora pe linii ca 34 si 46, cred ca pe 20 ar fi stat cel mai bine. Noroc ca mai este ~1 luna si se intorc la Giulesti.
- Tom
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
Tom
Daca se deschide linia, ma indoiesc ca le lasa acolo. Cei dela Bonaparte vor sa si le ia inapoi, pentru ca sunt ale lor.
Daca se deschide linia, ma indoiesc ca le lasa acolo. Cei dela Bonaparte vor sa si le ia inapoi, pentru ca sunt ale lor.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
Gabi23
Si sa ajunga in stadiul celor de aici, ar fi o mare prostie. In plus 14 vagoane incap perfect in micutul si anticul Dep. Giulesti. In plus cam toate vagoanele din Giulesti aveau titulari, si vatmani care vor sa lucreze acolo si care abia asteapta sa scape din 46 si 20 unde au fost turati in aceasta perioada. In plus la Dep. Giulesti pot fi intretinute bine, deoarece depoul este o mini uzina avand de toate.
Sau in cazul vor fi la Victoria, vreau sa le vad pe toate 14 pe linia 34 la ora de varf, sa vedeti atunci ce bine va fi la Obor de exemplu
Si sa ajunga in stadiul celor de aici, ar fi o mare prostie. In plus 14 vagoane incap perfect in micutul si anticul Dep. Giulesti. In plus cam toate vagoanele din Giulesti aveau titulari, si vatmani care vor sa lucreze acolo si care abia asteapta sa scape din 46 si 20 unde au fost turati in aceasta perioada. In plus la Dep. Giulesti pot fi intretinute bine, deoarece depoul este o mini uzina avand de toate.
Sau in cazul vor fi la Victoria, vreau sa le vad pe toate 14 pe linia 34 la ora de varf, sa vedeti atunci ce bine va fi la Obor de exemplu
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
Dominatrix
Nu cred ca vatmanii Victoriei vor fi prea fericiti sa se intoarca acolo si sa fie turati in 35, sau mai rau, in 11. Ca din cate am inteles, nu o sa se mai instaleze kalifornian la Orhideea pentru 2 luni sau mai putin, ca linia nici nu e gata.
Inca din 2006 se stia de aducerea siamezelor la Giulesti, dar cand am ridicat problema mi s-a spus ca e ceva temporar, tocmai din cauza ca depoul nu are suficienta capacitate de intretinere a parcului circulant. Sa inteleg ca intre timp s-a schimbat situatia? E adevarat ca fata de mizeria din anii '90, depoul arata foarte bine, dar mai e si poroblema manevrelor greoaie din el si halelor de reparatii care sunt infundate. Si din cate am inteles atunci nici nu este unitate ETE de sine-statoare, in sensul ca parcul lor circulant (cand il aveau) apartinea de alt depou. De exemplu, depoul a avut parc circulant in perioada 2003-2005, dar vagoanele apartineau in scripte de Alexandria, nu de Giulesti. Acum vad ca apartine e Victoria.
Nu cred ca vatmanii Victoriei vor fi prea fericiti sa se intoarca acolo si sa fie turati in 35, sau mai rau, in 11. Ca din cate am inteles, nu o sa se mai instaleze kalifornian la Orhideea pentru 2 luni sau mai putin, ca linia nici nu e gata.
Inca din 2006 se stia de aducerea siamezelor la Giulesti, dar cand am ridicat problema mi s-a spus ca e ceva temporar, tocmai din cauza ca depoul nu are suficienta capacitate de intretinere a parcului circulant. Sa inteleg ca intre timp s-a schimbat situatia? E adevarat ca fata de mizeria din anii '90, depoul arata foarte bine, dar mai e si poroblema manevrelor greoaie din el si halelor de reparatii care sunt infundate. Si din cate am inteles atunci nici nu este unitate ETE de sine-statoare, in sensul ca parcul lor circulant (cand il aveau) apartinea de alt depou. De exemplu, depoul a avut parc circulant in perioada 2003-2005, dar vagoanele apartineau in scripte de Alexandria, nu de Giulesti. Acum vad ca apartine e Victoria.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
Chev Celios
Astazi am vazut unu din ele la Pantelimon caruia ii mergeau si afisajele din spate.
Gabi23 wrote:
... Aa si inca ceva la Giulesti tuturor vagoanelor le functionau afisajele si in fata si in spate, la Victoria trebuie sa ghicesti linia daca vezi vagonul din spate .
Astazi am vazut unu din ele la Pantelimon caruia ii mergeau si afisajele din spate.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
Gabi23
SI eu le-am mai vazut si cu afisajele din spate pornite, dar de cele mai multe ori nu functionau.
SI eu le-am mai vazut si cu afisajele din spate pornite, dar de cele mai multe ori nu functionau.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
shoppy
Daca nu m-a inselat privirea atunci 4040 circula azi pe Mihalache.
Daca nu m-a inselat privirea atunci 4040 circula azi pe Mihalache.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
Utilizator anonim
Pe 20, in sfarsit
shoppy wrote:
Daca nu m-a inselat privirea atunci 4040 circula azi pe Mihalache.
Pe 20, in sfarsit
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
Utilizator anonim
L-am identificat, ma uit sa vad daca le-au mutat acolo sau e doar unul scapat.
Este necesara mutarea acestor vagoane pe 20 de pe liniile 34/46 din cauza ca au doar 4 usi si sunt mai inghesuite.
L-am identificat, ma uit sa vad daca le-au mutat acolo sau e doar unul scapat.
Este necesara mutarea acestor vagoane pe 20 de pe liniile 34/46 din cauza ca au doar 4 usi si sunt mai inghesuite.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
Dr2005
Cu afişajul neactualizat, deşi a fost fabricat după modificarea traseului...
Cu afişajul neactualizat, deşi a fost fabricat după modificarea traseului...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
Utilizator anonim
Pai afisajul fizic (hardul) nu are nicio vina ca i-a fost pus un soft cu rutele vechi...
Dr2005 wrote:
Cu afişajul neactualizat, deşi a fost fabricat după modificarea traseului...
Pai afisajul fizic (hardul) nu are nicio vina ca i-a fost pus un soft cu rutele vechi...
- Costin
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
Costin
Una din posibilitatile vehiculate este urmatoarea: Dep. Giulesti devine depou de sine statator, cu conducere proprie (in prezent el apartine de Dep. Victoria), si va avea un parc format din toate siamezele + alte vagoane V3A-93 si va deservi zona Giulesti - Basarab (probabil liniile 11/12, 44...). Dar e o posibilitate, nimic sigur deocamdata.
Ca un sfat - ce zic eu s'a mai discutat pe forum, pe la Pasajul Basarab si la topicul dedicat depoului Giulesti. Nu trebuie decat sa citesti subiectele respective, si mai in urma, si vei afla multe lucruri pe care le intrebi sau chiar altele noi la care nu te'ai gandit inca. E obositor sa reluam discutii deja existente la fiecare intrebare...
Una din posibilitatile vehiculate este urmatoarea: Dep. Giulesti devine depou de sine statator, cu conducere proprie (in prezent el apartine de Dep. Victoria), si va avea un parc format din toate siamezele + alte vagoane V3A-93 si va deservi zona Giulesti - Basarab (probabil liniile 11/12, 44...). Dar e o posibilitate, nimic sigur deocamdata.
Ca un sfat - ce zic eu s'a mai discutat pe forum, pe la Pasajul Basarab si la topicul dedicat depoului Giulesti. Nu trebuie decat sa citesti subiectele respective, si mai in urma, si vei afla multe lucruri pe care le intrebi sau chiar altele noi la care nu te'ai gandit inca. E obositor sa reluam discutii deja existente la fiecare intrebare...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
shoppy
Ar fi normal sa se punca un californian la Buzesti si sa rebruseze 20 acolo, ca sa revina tramvaiul in Piata Victoriei.
Ar fi normal sa se punca un californian la Buzesti si sa rebruseze 20 acolo, ca sa revina tramvaiul in Piata Victoriei.
📖 Pagination options