Topic: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
490 posts, 189540 views
📖 Pagination options
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
WT_fan06
Explicația nu are logică.
În primul rând, asta cu "încep să înjure că se retrage" e nouă. N-am mai auzit-o până acum.
În al doilea rând, pe traseele de acces și retragere, conducătorii trebuie să ia pasageri, conform contractului de delegare. Dacă ei fac acces / retragere cu firma setată incorect, este un lucru sancționabil în opinia mea, la fel ca neefectuatul unei stații.
Explicația nu are logică.
În primul rând, asta cu "încep să înjure că se retrage" e nouă. N-am mai auzit-o până acum.
În al doilea rând, pe traseele de acces și retragere, conducătorii trebuie să ia pasageri, conform contractului de delegare. Dacă ei fac acces / retragere cu firma setată incorect, este un lucru sancționabil în opinia mea, la fel ca neefectuatul unei stații.
- Bucur V2A-T 3004
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
Bucur V2A-T 3004
Eu uneori am văzut și vagoane care să nu ia călătorii in timp ce vagoanele se retrag.
Eu uneori am văzut și vagoane care să nu ia călătorii in timp ce vagoanele se retrag.
- ADK
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
ADK
Cu toate că pare mai greu de crezut, dar chiar se întâmplă și nu foarte rar. Se întâmplă să te înjure că nu pleci mai devreme (de parcă pleci când vrei tu sau călătorul, pleci la ora de pe itinerar sau pe care ți-o spune controloarea, dacă este la cap de linie), că ai prins semaforul, că mergi prea încet, că nu ai dat drumul la aer, că îți face reclamație, că te pozează și tot așa.
Pe bune, voi n-ați ieșit pe teren când aveați timp înainte, măcar un schimb întreg să vedeți ce se întâmplă? Evident, nu-i nimic normal, diferă de la caz la caz. Sunt și conducătorii de vină, chiar pe mine m-a lăsat cu ochii în soare prin 2015 la ora 23:30 în stația Ciceu un autobuz care se retrăgea la Ferentari și a trebuit s-o iau la pas spre Huedin (Straja). Sunt vehicule care se retrag și se duc ca săgețile spre garaje/depouri, nu's de acord cu asta decât dacă mașina e defectă sau se află în rodaj/probe, iar unele se îndreptau fix unde aveam punctul de interes (în 2014 mă îndreptam spre RATB Titan, urc de la Roșiori în 202, la CET Sud Vitan văd că se retrage spre Autobaza Titan "efectuează opriri pe arterele Bd. Theodor Pallady etc", nema să oprească, a trebuit să pierd timpul cu 102 și pe urmă să aștept 23/27). La Nițu Vasile văd că 73/77 se retrăgeau fix în spatele troleului din față, plecând simultan de la capăt.
Revenind la subiect, aici este teoretic abuzul conducătorului auto dar cu sau fără pietre în geam, trebuie să se retragă (sau să efectueze accesul) corect. Eu am vrut să-i spun lui @WT_fan06 că nu este nimic nou în ceea ce spune @SirVlady.
Cu toate că pare mai greu de crezut, dar chiar se întâmplă și nu foarte rar. Se întâmplă să te înjure că nu pleci mai devreme (de parcă pleci când vrei tu sau călătorul, pleci la ora de pe itinerar sau pe care ți-o spune controloarea, dacă este la cap de linie), că ai prins semaforul, că mergi prea încet, că nu ai dat drumul la aer, că îți face reclamație, că te pozează și tot așa.
Pe bune, voi n-ați ieșit pe teren când aveați timp înainte, măcar un schimb întreg să vedeți ce se întâmplă? Evident, nu-i nimic normal, diferă de la caz la caz. Sunt și conducătorii de vină, chiar pe mine m-a lăsat cu ochii în soare prin 2015 la ora 23:30 în stația Ciceu un autobuz care se retrăgea la Ferentari și a trebuit s-o iau la pas spre Huedin (Straja). Sunt vehicule care se retrag și se duc ca săgețile spre garaje/depouri, nu's de acord cu asta decât dacă mașina e defectă sau se află în rodaj/probe, iar unele se îndreptau fix unde aveam punctul de interes (în 2014 mă îndreptam spre RATB Titan, urc de la Roșiori în 202, la CET Sud Vitan văd că se retrage spre Autobaza Titan "efectuează opriri pe arterele Bd. Theodor Pallady etc", nema să oprească, a trebuit să pierd timpul cu 102 și pe urmă să aștept 23/27). La Nițu Vasile văd că 73/77 se retrăgeau fix în spatele troleului din față, plecând simultan de la capăt.
Revenind la subiect, aici este teoretic abuzul conducătorului auto dar cu sau fără pietre în geam, trebuie să se retragă (sau să efectueze accesul) corect. Eu am vrut să-i spun lui @WT_fan06 că nu este nimic nou în ceea ce spune @SirVlady.
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
Cezar210
034 este primul și momentan singurul V3A-2S-93 care a rulat pe linia 11. O imagine cu el în acțiune pe această linie.
V3A-2S-93 034 - Bd. Paul Teodorescu - Linia 11
034 este primul și momentan singurul V3A-2S-93 care a rulat pe linia 11. O imagine cu el în acțiune pe această linie.
V3A-2S-93 034 - Bd. Paul Teodorescu - Linia 11
V3A-2S-93 034.png (1.62 MB; downloaded 4199 times)
- TrainWrecker
-
Posted:
-
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
Cezar210
Am înțeles, nu am știut. Însă 034 tot primul este, el a circulat și pe 1 noiembrie pe linia 11.
Am înțeles, nu am știut. Însă 034 tot primul este, el a circulat și pe 1 noiembrie pe linia 11.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
Gabi23
Nu are nici o relevanță, care e primul sau când. E bine că a înlocuit o Tatra pe această linie.
Nu are nici o relevanță, care e primul sau când. E bine că a înlocuit o Tatra pe această linie.
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
TrainWrecker
Cu 4038 ce s-a intamplat? Este la RK sau e defect?
Gabi23 wrote here:
O situație aproximativă a vagoanelor indisponibile:
[...]
Depoul Victoria: 214, 237, 309, 343, 344, 4038.
[...]
Cu 4038 ce s-a intamplat? Este la RK sau e defect?
- REDX
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
REDX
036 circulă după ce a fost tamponat,sau este în URAC pentru reparație?
036 circulă după ce a fost tamponat,sau este în URAC pentru reparație?
- STB Spotting 21
-
Posted:
-
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
georgica2704
4038 este defect in depou , 237 este in URAC.
TrainWrecker wrote here:
Cu 4038 ce s-a intamplat? Este la RK sau e defect?
4038 este defect in depou , 237 este in URAC.
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
TrainWrecker
Am circulat acum cateva ore cu 034... are numai 6 neoane functionale, in tramvai era bezna! Nu am avut reusit sa fac o poza pentru ca aveam telefonul descarcat.
Am circulat acum cateva ore cu 034... are numai 6 neoane functionale, in tramvai era bezna! Nu am avut reusit sa fac o poza pentru ca aveam telefonul descarcat.
- vlaicuandrei
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
vlaicuandrei
L-am prins aseara pe linia lui 5 pe 237. Mai sa cred ca am gresit tramvaiul podeaua noua curata, barele vopsite noi in verde, scaune noi tapitate...carui fapt se datoreaza aceste schimbari in bine? Urmeaza toate sa fie facute asa, sau e un caz singular?
L-am prins aseara pe linia lui 5 pe 237. Mai sa cred ca am gresit tramvaiul podeaua noua curata, barele vopsite noi in verde, scaune noi tapitate...carui fapt se datoreaza aceste schimbari in bine? Urmeaza toate sa fie facute asa, sau e un caz singular?
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
TrainWrecker
Fiecare tramvai care va trece prin RK va fi revopsit cu schema noua a STB-ului, unele tramvaie vor iesi ca 091, cu tot cu caroseria tramvaiului verde, alte tramvaie vor iesi ca 237, numai interiorul.
Fiecare tramvai care va trece prin RK va fi revopsit cu schema noua a STB-ului, unele tramvaie vor iesi ca 091, cu tot cu caroseria tramvaiului verde, alte tramvaie vor iesi ca 237, numai interiorul.
📖 Pagination options