Topic: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
478 posts, 182286 views
📖 Pagination options
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
TrainWrecker
Adica pana nu mai sunt? De parca vor fi casate in urmatorii ani... ele inca sunt intr-o stare cosmetica si fizica mai buna decat o parte buna din V3A-urile nemodernizate, cand 5-ul va avea capat si nu vor mai fi necesare acolo vor fi bagate pe 44.
ByOnu wrote here:
Bidirectionalele sunt disponibile pana ..nu mai sunt. Bucla trebuie facuta oricum.
Adica pana nu mai sunt? De parca vor fi casate in urmatorii ani... ele inca sunt intr-o stare cosmetica si fizica mai buna decat o parte buna din V3A-urile nemodernizate, cand 5-ul va avea capat si nu vor mai fi necesare acolo vor fi bagate pe 44.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
De ce pe 44 ? Ce, 44 nu are bucle de întoarcere ?
De ce pe 44 ? Ce, 44 nu are bucle de întoarcere ?
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
TrainWrecker
Nu, dar deja circula bidirecționalele pe 44 asa ca am zis și eu asa... oricum nu vor părăsi Depoul Victoria. Deci au de ales între 43 care va fi desființat în câteva săptămâni, 44 și 1/10 pe care nu o sa circule deoare ce nu au capacitatea de transport a unui V3A (mai puține locuri pe scaune și în picioare) asa ca ideal ar fi sa meargă pe 44 sau 35 dacă vor avea ture la Victoria.
Nu, dar deja circula bidirecționalele pe 44 asa ca am zis și eu asa... oricum nu vor părăsi Depoul Victoria. Deci au de ales între 43 care va fi desființat în câteva săptămâni, 44 și 1/10 pe care nu o sa circule deoare ce nu au capacitatea de transport a unui V3A (mai puține locuri pe scaune și în picioare) asa ca ideal ar fi sa meargă pe 44 sau 35 dacă vor avea ture la Victoria.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Bidirecţionalele circulă pe 1/10, tot am văzut cel puţin unul prin Piaţa Iancului. Bidirecţionalul are capacitate chiar mai mare decât un V3A classic !
Bidirecţionalele circulă pe 1/10, tot am văzut cel puţin unul prin Piaţa Iancului. Bidirecţionalul are capacitate chiar mai mare decât un V3A classic !
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
TrainWrecker
Asta chiar nu stiam... indiferent ele nu o sa merga pe 1/10 pentru ca o sa intre Astra Imperio si se vrea un parc de tramvaie full modernizat pe 1/10 circuland numai Astra Imperio, Bucur Lf, poate si CH-PPC dar fara V3A basic (la momentul actual fiind cele 7 ture de la Victoriei).
Asta chiar nu stiam... indiferent ele nu o sa merga pe 1/10 pentru ca o sa intre Astra Imperio si se vrea un parc de tramvaie full modernizat pe 1/10 circuland numai Astra Imperio, Bucur Lf, poate si CH-PPC dar fara V3A basic (la momentul actual fiind cele 7 ture de la Victoriei).
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
ByOnu
De unde ai scos gogoasa asta?
andrei11 wrote here:
Bidirecţionalul are capacitate chiar mai mare decât un V3A clasic!
De unde ai scos gogoasa asta?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Colega, ( ByOnu ) am mai discutat cel puţin odată acest aspect, în dreptul uşilor nefolosite încap mai multe persoane în picioare decât pe cele 2 scaune care nu există acolo. Eu pe vremea lui 55 bidirecţional dacă nu voiam bătaie de cap acolo mă duceam, coboram una sau chiar două trepte de la uşile nefolosite şi nu mă mai întreba nimeni de sănătate până la Cora.
Colega, ( ByOnu ) am mai discutat cel puţin odată acest aspect, în dreptul uşilor nefolosite încap mai multe persoane în picioare decât pe cele 2 scaune care nu există acolo. Eu pe vremea lui 55 bidirecţional dacă nu voiam bătaie de cap acolo mă duceam, coboram una sau chiar două trepte de la uşile nefolosite şi nu mă mai întreba nimeni de sănătate până la Cora.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
WT_fan06
Scările nu au fost și nu vor fi niciodată un spațiu util pentru pasageri care stau în picioare. Așadar, nici vorbă, @andrei11 . Te poți convinge singur că bidirecționalele au capacitate mai mică, pentru că am impresia că în unele vagoane bidirecționale încă există acea etichetă cu capacitatea de transport.
Scările nu au fost și nu vor fi niciodată un spațiu util pentru pasageri care stau în picioare. Așadar, nici vorbă, @andrei11 . Te poți convinge singur că bidirecționalele au capacitate mai mică, pentru că am impresia că în unele vagoane bidirecționale încă există acea etichetă cu capacitatea de transport.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Iar treaba cu scările e părerea ta ( şi al altora ), părerea mea este că e un spaţiu util pe care l-am şi folosit.
Dacă eşti aşa de documentat, care este capacitatea de transport al unui bidirecţional ?
Iar treaba cu scările e părerea ta ( şi al altora ), părerea mea este că e un spaţiu util pe care l-am şi folosit.
Dacă eşti aşa de documentat, care este capacitatea de transport al unui bidirecţional ?
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
ByOnu
Si daca ignori scarile, tot ai cabina 2 care ocupa din salon.
Cate persoane pot incapea pe niste scari? In loc de 2 scaune ai maximum 2 pe scari (1 pe fiecare foaie a usii). Cati oameni sa fie inghesuiti pe niste scari?
Hai sa scoatem scaunele din V3A pentru a creste si mai mult capacitatea de vite furajere.
Si daca ignori scarile, tot ai cabina 2 care ocupa din salon.
andrei11 wrote here:
în dreptul uşilor nefolosite încap mai multe persoane în picioare decât pe cele 2 scaune care nu există acolo.
Cate persoane pot incapea pe niste scari? In loc de 2 scaune ai maximum 2 pe scari (1 pe fiecare foaie a usii). Cati oameni sa fie inghesuiti pe niste scari?
Hai sa scoatem scaunele din V3A pentru a creste si mai mult capacitatea de vite furajere.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Costin
Ce discutii aveti si voi, scarile nu intra in calculul pentru suprafata utila nici la case! Normal ca bidirectionalele au capacitate mai mica, din cauza scarilor si celei de-a doua cabine.
Ce discutii aveti si voi, scarile nu intra in calculul pentru suprafata utila nici la case! Normal ca bidirectionalele au capacitate mai mica, din cauza scarilor si celei de-a doua cabine.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
cris_m
Mai nou intra si scarile, holurile, balcoanele, ca nu iese altfel suprafata minima
Mai nou intra si scarile, holurile, balcoanele, ca nu iese altfel suprafata minima
- zapacitu
-
Posted:
-
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
TrainWrecker
Am mers fix acum cateva minute cu 5-ul si am vazut in tramvai ca avea un sticker langa cabina cu nr. de locuri in picioare si pe scaune;
300 locuri in picioare calatori
34 locuri pe scaune
+ In dreptul usilor de coborare/urcare erau dupa cum se stie stickerele cu *INTERZIS STATIONARII CALATORILOR LANGA USILE DE ACCES*
Acum nu stiu cate locuri are un V3A -93 normal dar sunt sigur ca are capacitatea mai mare...
andrei11 wrote here:
Iar treaba cu scările e părerea ta ( şi al altora ), părerea mea este că e un spaţiu util pe care l-am şi folosit.
Dacă eşti aşa de documentat, care este capacitatea de transport al unui bidirecţional ?
Am mers fix acum cateva minute cu 5-ul si am vazut in tramvai ca avea un sticker langa cabina cu nr. de locuri in picioare si pe scaune;
300 locuri in picioare calatori
34 locuri pe scaune
+ In dreptul usilor de coborare/urcare erau dupa cum se stie stickerele cu *INTERZIS STATIONARII CALATORILOR LANGA USILE DE ACCES*
Acum nu stiu cate locuri are un V3A -93 normal dar sunt sigur ca are capacitatea mai mare...
📖 Pagination options