Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-2S-93 (bidirecţionale)

478 posts, 182286 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 25 26 27 28 29 30 31  ... 35
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri si articole din presa TrainWrecker

ByOnu wrote here:
Bidirectionalele sunt disponibile pana ..nu mai sunt. Bucla trebuie facuta oricum.

Adica pana nu mai sunt? De parca vor fi casate in urmatorii ani... ele inca sunt intr-o stare cosmetica si fizica mai buna decat o parte buna din V3A-urile nemodernizate, cand 5-ul va avea capat si nu vor mai fi necesare acolo vor fi bagate pe 44.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

De ce pe 44 ? Ce, 44 nu are bucle de întoarcere ?

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului TrainWrecker

Nu, dar deja circula bidirecționalele pe 44 asa ca am zis și eu asa... oricum nu vor părăsi  Depoul Victoria. Deci au de ales între 43 care va fi desființat în câteva săptămâni, 44 și 1/10 pe care nu o sa circule deoare ce nu au capacitatea de transport a unui V3A (mai puține locuri pe scaune și în picioare) asa ca ideal ar fi sa meargă pe 44 sau 35 dacă vor  avea ture la Victoria.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Bidirecţionalele circulă pe 1/10, tot am văzut  cel puţin unul prin Piaţa Iancului. Bidirecţionalul  are capacitate chiar mai mare decât un V3A classic !

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului TrainWrecker

Asta chiar nu stiam... indiferent ele nu o sa merga pe 1/10 pentru ca o sa intre Astra Imperio si se vrea un parc de tramvaie full modernizat pe 1/10 circuland numai Astra Imperio, Bucur Lf, poate si CH-PPC dar fara V3A basic (la momentul actual fiind cele 7 ture de la Victoriei).

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului ByOnu

andrei11 wrote here:
Bidirecţionalul are capacitate chiar mai mare decât un V3A clasic!


De unde ai scos gogoasa asta?



 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Colega, ( ByOnu ) am mai discutat cel puţin odată acest aspect, în dreptul uşilor nefolosite încap mai multe persoane în picioare decât pe cele 2 scaune care nu există acolo. Eu pe vremea lui 55 bidirecţional dacă nu voiam bătaie de cap acolo mă duceam, coboram una sau chiar două trepte de la uşile nefolosite şi nu mă mai întreba nimeni de sănătate până la Cora.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului WT_fan06

Scările nu au fost și nu vor fi niciodată un spațiu util pentru pasageri care stau în picioare. Așadar, nici vorbă, @andrei11 . Te poți convinge singur că bidirecționalele au capacitate mai mică, pentru că am impresia că în unele vagoane bidirecționale încă există acea etichetă cu capacitatea de transport.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

:applause:  :bere:
Iar treaba cu scările e părerea ta ( şi al altora ), părerea mea este că e un spaţiu util pe care l-am şi folosit.
Dacă eşti aşa de documentat, care este capacitatea de transport al unui bidirecţional ?

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului ByOnu

Si daca ignori scarile, tot ai cabina 2 care ocupa din salon.

andrei11 wrote here:
în dreptul uşilor nefolosite încap mai multe persoane în picioare decât pe cele 2 scaune care nu există acolo.


Cate persoane pot incapea pe niste scari? In loc de 2 scaune ai maximum 2 pe scari (1 pe fiecare foaie a usii). Cati oameni sa fie inghesuiti pe niste scari?

Hai sa scoatem scaunele din V3A pentru a creste si mai mult capacitatea de vite furajere.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Costin

Ce discutii aveti si voi, scarile nu intra in calculul pentru suprafata utila nici la case! Normal ca bidirectionalele au capacitate mai mica, din cauza scarilor si celei de-a doua cabine.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului cris_m

Mai nou intra si scarile, holurile, balcoanele, ca nu iese altfel suprafata minima :lol:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

Balcon sau loja?

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului TrainWrecker

andrei11 wrote here:
:applause:  :bere:
Iar treaba cu scările e părerea ta ( şi al altora ), părerea mea este că e un spaţiu util pe care l-am şi folosit.
Dacă eşti aşa de documentat, care este capacitatea de transport al unui bidirecţional ?

Am mers fix acum cateva minute cu 5-ul si am vazut in tramvai ca avea un sticker langa cabina cu nr. de locuri in picioare si pe scaune;
300 locuri in picioare calatori
34 locuri pe scaune
+ In dreptul usilor de coborare/urcare erau dupa cum se stie stickerele cu *INTERZIS STATIONARII CALATORILOR LANGA USILE DE ACCES*

Acum nu stiu cate locuri are un V3A -93 normal dar sunt sigur ca are capacitatea mai mare...

 


Go to page:  1  ... 25 26 27 28 29 30 31  ... 35
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2384 forum members have written 430524 posts in 5347 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use