Topic: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
478 posts, 182690 views
📖 Pagination options
- 1689
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
1689
Astept si alte comentarii, dar, istoric, primele bi-directionale au fost V2A-S si, intr-adevar, au rulat pe linia 41. Aceasta a fost doar o solutie temporara dar - din ce stiu - au fost construite special pentru a servi aceasta linie in ideea de a fi utilizate, apoi pe linii “normale” in regim unidirectional (de altfel, la multe din ele al doilea post era golit complet de echipamente dupa incheierea lucrarilor la 41).
Ulterior, spre sfirsitul anilor ‘80, odata cu debandada din transportul bucurestean, au aparut tot mai multe situatii de mai scurta sau lunga durata care au crescut cererea de bidirectionale - moment in care au aparut si V3A-S (banuiesc, de data aceasta convertite din V3A-71 si nu construite de la zero ca V2A-S-urile din seria 40xx).
Cele care exista acum (“recons...” pardon ! “modernizate” !!) au fost produse in primul rind datorita lucrarilor de modernizare in curs la inceputul anilor 2000 si si-au trait momentul de glorie odata cu “sincopa” de pe linia 5.
Tehnologic insa, V3A-2S actuale sint probabil cele mai rudimentare tramvaie din parcul STB iar tehnic si estetic sint intr-o stare deplorabila, desi sint mai noi decit “suratele” V3A-93 (apropo, fac si astea 10 ani in curind, pe cind RK-ul ...? )
Astept si alte comentarii, dar, istoric, primele bi-directionale au fost V2A-S si, intr-adevar, au rulat pe linia 41. Aceasta a fost doar o solutie temporara dar - din ce stiu - au fost construite special pentru a servi aceasta linie in ideea de a fi utilizate, apoi pe linii “normale” in regim unidirectional (de altfel, la multe din ele al doilea post era golit complet de echipamente dupa incheierea lucrarilor la 41).
Ulterior, spre sfirsitul anilor ‘80, odata cu debandada din transportul bucurestean, au aparut tot mai multe situatii de mai scurta sau lunga durata care au crescut cererea de bidirectionale - moment in care au aparut si V3A-S (banuiesc, de data aceasta convertite din V3A-71 si nu construite de la zero ca V2A-S-urile din seria 40xx).
Cele care exista acum (“recons...” pardon ! “modernizate” !!) au fost produse in primul rind datorita lucrarilor de modernizare in curs la inceputul anilor 2000 si si-au trait momentul de glorie odata cu “sincopa” de pe linia 5.
Tehnologic insa, V3A-2S actuale sint probabil cele mai rudimentare tramvaie din parcul STB iar tehnic si estetic sint intr-o stare deplorabila, desi sint mai noi decit “suratele” V3A-93 (apropo, fac si astea 10 ani in curind, pe cind RK-ul ...? )
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
Gabi23
Au revenit și pe linia 44 cu ocazia trecerii deservirii liniei cu vagoane de la Dep. Victoria. În perioada lucrărilor la construcția pasajului Basarab, Calea Giulești era ”fieful” acestor vagoane. #4039 n-a prins acele vremuri, pentru că a fost finalizat după reîntregirea liniilor, fiind ultimul V3A reostatic construit la URAC, începând să circule în ianuarie 2011. Chiar și după un deceniu, acest vagon se află într-o stare estetică destul de bună.
Au revenit și pe linia 44 cu ocazia trecerii deservirii liniei cu vagoane de la Dep. Victoria. În perioada lucrărilor la construcția pasajului Basarab, Calea Giulești era ”fieful” acestor vagoane. #4039 n-a prins acele vremuri, pentru că a fost finalizat după reîntregirea liniilor, fiind ultimul V3A reostatic construit la URAC, începând să circule în ianuarie 2011. Chiar și după un deceniu, acest vagon se află într-o stare estetică destul de bună.
4039 - 44 - 10.06.2021.jpg (420.11 KB; downloaded 4927 times)
- LucaTB
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
LucaTB
Le stau mult mai bine în 44 decât în 46, traseu cu infrastructură mai deteriorată, mai ales la intersecția de la Diham. Îl filmasem prin martie pe 4044 în 46 tranzitând acel segment și boghiurile se distrugeau acolo.. 😐
Le stau mult mai bine în 44 decât în 46, traseu cu infrastructură mai deteriorată, mai ales la intersecția de la Diham. Îl filmasem prin martie pe 4044 în 46 tranzitând acel segment și boghiurile se distrugeau acolo.. 😐
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
SirVlady
Greșit, le stă cel mai bine pe linii precum 55 cu terminale care au încrucișări în S și linia e înfundată.
Le repartizează unde e nevoie în caz de surplus, ca să nu stea degeaba in depouri.
Greșit, le stă cel mai bine pe linii precum 55 cu terminale care au încrucișări în S și linia e înfundată.
Le repartizează unde e nevoie în caz de surplus, ca să nu stea degeaba in depouri.
- LucaTB
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
LucaTB
Din câte am auzit, totuși, pe Podul Grant se va circula doar pe un fir, deci ar fi posibil ca bidirecționalele să intre la atac acolo.
Din câte am auzit, totuși, pe Podul Grant se va circula doar pe un fir, deci ar fi posibil ca bidirecționalele să intre la atac acolo.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
Stefan28
Intră pe naiba bidirecționatele. Se va merge la paletă...
Septembrie 2019- Februarie 2020 îți spune ceva?
Iar 41 la Pasajul Băneasa???
Îndoapă-te cu site-uri de genul Fandom în continuare, nu te oprește nimeni.
Intră pe naiba bidirecționatele. Se va merge la paletă...
Septembrie 2019- Februarie 2020 îți spune ceva?
Iar 41 la Pasajul Băneasa???
Îndoapă-te cu site-uri de genul Fandom în continuare, nu te oprește nimeni.
- andrei11
-
Posted:
-
- LucaTB
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
LucaTB
...am recunoscut mai devreme că era un zvon dar mesajul meu a fost re-editat (nu de mine) să conțină acea secțiune. Am aflat și eu că ce am scris nu era neapărat corect, îmi cer scuze pentru asta. Putem șterge aceste mesaje?
...am recunoscut mai devreme că era un zvon dar mesajul meu a fost re-editat (nu de mine) să conțină acea secțiune. Am aflat și eu că ce am scris nu era neapărat corect, îmi cer scuze pentru asta. Putem șterge aceste mesaje?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
Gabi23
028, 245 și 4037 în peisajul de toamnă de pe Bd. Pache Protopopescu:
028, 245 și 4037 în peisajul de toamnă de pe Bd. Pache Protopopescu:
028 - 55 - 17.10.2021 (1).JPG (527.75 KB; downloaded 3641 times)
245 - 55 - 17.10.2021 (1).JPG (479.5 KB; downloaded 3647 times)
4037 - 55 - 17.10.2021.JPG (430.42 KB; downloaded 3645 times)
- TPB
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
TPB
In ultima perioada au tot circulat tramvaie bidirectionale (si) pe linia 1.
Astazi am avut norocul de a-l prinde pe #028, pentru prima oara pe ruta Romprim - Banu Manta. Nu stiu de ce mai baga 2S-uri pe aceasta linie, dar orice mega-raritate este binevenita
O sa atasez o poza cu el imediat, din statia Bd Baba Novac (legaturi cu 330, 311, 135, 70 si 79).
In ultima perioada au tot circulat tramvaie bidirectionale (si) pe linia 1.
Astazi am avut norocul de a-l prinde pe #028, pentru prima oara pe ruta Romprim - Banu Manta. Nu stiu de ce mai baga 2S-uri pe aceasta linie, dar orice mega-raritate este binevenita
O sa atasez o poza cu el imediat, din statia Bd Baba Novac (legaturi cu 330, 311, 135, 70 si 79).
mega raritate 028 linia 1.jpg (1.25 MB; downloaded 3025 times)
- Andrei98
-
Posted:
-
- ADK
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
ADK
@TPB
În primul rând nu știu de ce nu vrei să respecți un minimum de calitate al fotografiilor atașate (mai ales că tot tu spui că ai mai văzut acest caz, deci teoretic ai fi avut destule ocazii de a face măcar o poză calumea), îți spun ca coleg de forum. Eu nu prea îmi dau seama la ce mă uit. Și dacă era o mega-raritate, trebuia să fi văzut Rathgeber sau polizorul pe linia 1, nu bidirecțional...
@TPB
În primul rând nu știu de ce nu vrei să respecți un minimum de calitate al fotografiilor atașate (mai ales că tot tu spui că ai mai văzut acest caz, deci teoretic ai fi avut destule ocazii de a face măcar o poză calumea), îți spun ca coleg de forum. Eu nu prea îmi dau seama la ce mă uit. Și dacă era o mega-raritate, trebuia să fi văzut Rathgeber sau polizorul pe linia 1, nu bidirecțional...
- LucaTB
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
LucaTB
Adaugând la mesajul lui @ADK, #028 pe 1 este oricum o repartizare normală, având în vedere că #028 este tramvai al Depoului Victoria și linia 1 este deținută parțial de Depoul Victoria. Într-adevăr, bidirecționalele ar fi trebuit în mod normal să circule pe linia 55, linie ce are nevoie de bidirecționale pentru a fi operată, și nu să circule pe linii precum 1, 43, 44... dar asta nu înseamnă că ele nu pot circula pe acele linii când este nevoie de ele.
Adaugând la mesajul lui @ADK, #028 pe 1 este oricum o repartizare normală, având în vedere că #028 este tramvai al Depoului Victoria și linia 1 este deținută parțial de Depoul Victoria. Într-adevăr, bidirecționalele ar fi trebuit în mod normal să circule pe linia 55, linie ce are nevoie de bidirecționale pentru a fi operată, și nu să circule pe linii precum 1, 43, 44... dar asta nu înseamnă că ele nu pot circula pe acele linii când este nevoie de ele.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
andrei11
Sunt mai multe bidirecţionale decât poate "duce" linia 5. Celelalte să stea "pe bară" ?
Sunt mai multe bidirecţionale decât poate "duce" linia 5. Celelalte să stea "pe bară" ?
📖 Pagination options