Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-2S-93 (bidirecţionale)

478 posts, 182181 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 8 9 10 11 12 13 14  ... 35
 
 

📖 Pagination options
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale) Gabi23

4037 si 4043 intrand in statia Verdi  :P







4043 - 5 - 13.04.2012.jpg (246.78 KB; downloaded 4061 times)

 


Re: V3A-2S-93 (bidirectionale) Chev Celios

4041 la Piata Gemeni ieri pe linia 5.


 


Re: V3A-2S-93 (bidirectionale) mradulescu

Utilizator anonim wrote:
Mai grele decat V3Aurile normale poate cu cel mult 500 kg avand in vedere ca au posturi de comanda cu seturi rezistente + contactori pe ambele corpuri. Pentru problema de care spui tu principala cauza este linia praf si pulbere pe tot traseul de la StM pana la Pod Baneasa. Din pacate nu sunt sanse sa intre prea curand in modernizare linia pe acolo.


Lasand la o parte modul in care tramvaiele astea au fost produse, la un tramvai bidirectional, in general, este intr-adevar necesara dublarea seturilor de rezistenta si a contactorilor? Adica nu pot avea, sa zicem, doar un heblu pentru schimbarea polaritatii, dar comanda contactorilor (un singur set) sa se faca alternativ de la un post de comanda sau de la celalalt?

Ma gandesc ca trenurile de metrou, care sunt bidirectionale din proiectare, nu dubleaza efectiv partea de forta...

 


Re: V3A-2S-93 (bidirectionale) macheta218

Caracteristici tehnice.
V3A-2S-93 (5).JPG (280.95 KB; downloaded 5040 times)

 


Re: V3A-2S-93 (bidirectionale) Dominatrix

mradulescu wrote:
Lasand la o parte modul in care tramvaiele astea au fost produse, la un tramvai bidirectional, in general, este intr-adevar necesara dublarea seturilor de rezistenta si a contactorilor?
Siamezele folosesc reglarea reostatica comandata manual, folosind sistemul din 1900 toamna cu angrenaje cu roti dintate. Asa ca sunt absolut necesare doua circuite separate pentru alimentarea motoarelor de tractiune. Ce spui tu este perfect aplicabil la tramvaiele "electronizate", la care partea de forta este una singura, doar comenzile si calculatorul de bord sunt "dublate".

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2S-93 (bidirectionale) Dr2005

Să nu uităm că variantele vechi de V2A-2S şi V3A-2S aveau şi câte două circuite separate pentru iluminatul salonului (din două corpuri de iluminat, din fiecare post se putea aprinde unul da, unul ba).

Apropo de bidirecţionale: nu cumva au şi două seturi de baterii?

 


Re: V3A-2S-93 (bidirectionale) macheta218

Dr2005 wrote:
Apropo de bidirecţionale: nu cumva au şi două seturi de baterii?

Nu .au doar un set de baterii.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2S-93 (bidirectionale) Utilizator anonim

4043 la Pipera

IMG_0083.JPG (373.01 KB; downloaded 4956 times)

 


Re: V3A-2S-93 (bidirectionale) Gabi23

I-au fost inlocuite geamurile lui 4038 si va reveni in traseu cat de curand. Astfel le vom avea functionale pe toate cele 8 vagoane versiunea 2009, care sunt folosite zilnic. Cele versiunea 2006 le vom vedea si mai putin la traseu odata cu repararea lui 4038...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2S-93 (bidirectionale) Utilizator anonim

4037, 4041, 4044 pe linia 5. Mai era si 4040.

IMG_0795.JPG (405.19 KB; downloaded 4804 times)


IMG_0821.JPG (409.81 KB; downloaded 4806 times)


IMG_0932.JPG (418.62 KB; downloaded 4803 times)

 




  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2S-93 (bidirectionale) Utilizator anonim

4043

DSC_7946.JPG (306.82 KB; downloaded 4240 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2S-93 (bidirectionale) Utilizator anonim

4040

DSC_0743.JPG (309.94 KB; downloaded 4057 times)

 


Go to page:  1  ... 8 9 10 11 12 13 14  ... 35
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2384 forum members have written 430441 posts in 5343 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use