Topic: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
499 posts, 201156 views
📖 Pagination options
-
- macheta218
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
macheta218
off-topic. Cum arata la ei linia 5 http://www.youtube.com/watch?v=DO0vvpfX ... r_embedded
off-topic. Cum arata la ei linia 5 http://www.youtube.com/watch?v=DO0vvpfX ... r_embedded
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
Gabi23
4044 vazut de pe Podul Grant, in primavara anului 2010, pe vremea cand defila pe linia 44 si era relativ nou
.
4044 vazut de pe Podul Grant, in primavara anului 2010, pe vremea cand defila pe linia 44 si era relativ nou

4044 - 44 - 24.04.2010.JPG (231.85 KB; downloaded 3687 times)
-
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
alchimistul
De dimineata vagoanele 034 si 4044 (ori 4041, nu am vazut prea bine) virau dreapta dinspre sos. Progresului pe calea Rahovei, cel mai probabil catre depoul Alexandria. Oare sa mearga pentru revizie ori ni se pregateste vreo deviere de trasee in curand ?
De dimineata vagoanele 034 si 4044 (ori 4041, nu am vazut prea bine) virau dreapta dinspre sos. Progresului pe calea Rahovei, cel mai probabil catre depoul Alexandria. Oare sa mearga pentru revizie ori ni se pregateste vreo deviere de trasee in curand ?

- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
Utilizator anonim
Cel mai probabil mergeau la strungul pentru bandaje.
Cel mai probabil mergeau la strungul pentru bandaje.
-
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
alchimistul
In acest caz, sa le primeasca la strung si pe 007 (boghiul 3) si 313 (boghiul 4), ca trepideaza si huruie din toate partile. E inexplicabil cum au ajuns asa in conditiile in care circula numai pe linie modernizata.
In acest caz, sa le primeasca la strung si pe 007 (boghiul 3) si 313 (boghiul 4), ca trepideaza si huruie din toate partile. E inexplicabil cum au ajuns asa in conditiile in care circula numai pe linie modernizata.
- marian
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
marian
Nu au un strung mai aproape la Bucurestii Noi de ce ar trimite la Alexandria vagoanele?
Nu au un strung mai aproape la Bucurestii Noi de ce ar trimite la Alexandria vagoanele?
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
Gabi23
4044
4044
4044 - 5 - 18.03.2012.jpg (277.87 KB; downloaded 4114 times)
-
- MelkCool
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
MelkCool
4044 pe linia 5, la Armeneasca
4044 pe linia 5, la Armeneasca
IMG_4718.jpg (130.74 KB; downloaded 4020 times)
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
Gabi23
Nu au fost la strung cum se presupunea initial. Au fost la Depoul Alexandria atunci, pentru a "face o baie" pentru ca la Depoul Victoria "cedase" spalatoria si vagoanele trebuiau curatate, nu ca la altii care i-a durut in pantograf de mizeria de pe vagoane
.
DIn vagoanele mai noi cele cu numere 40xx, circula toate, mai putin vagonul 4038, care are mai multe geamuri sparte dupa incidentele din seara de 15 ianuarie 2012...
4044 are niste elemente interesante
alch3mist wrote:
De dimineata vagoanele 034 si 4044 (ori 4041, nu am vazut prea bine) virau dreapta dinspre sos. Progresului pe calea Rahovei, cel mai probabil catre depoul Alexandria. Oare sa mearga pentru revizie ori ni se pregateste vreo deviere de trasee in curand ?
Nu au fost la strung cum se presupunea initial. Au fost la Depoul Alexandria atunci, pentru a "face o baie" pentru ca la Depoul Victoria "cedase" spalatoria si vagoanele trebuiau curatate, nu ca la altii care i-a durut in pantograf de mizeria de pe vagoane

DIn vagoanele mai noi cele cu numere 40xx, circula toate, mai putin vagonul 4038, care are mai multe geamuri sparte dupa incidentele din seara de 15 ianuarie 2012...
4044 are niste elemente interesante

4044 - 5 - 24.03.2012.jpg (172.79 KB; downloaded 4006 times)
4044 - 5 - 24.03.2012 (1).jpg (173.54 KB; downloaded 4003 times)
4044 - 5 - 24.03.2012 (2).jpg (148.16 KB; downloaded 4007 times)
4044 - 5 - 24.03.2012 (3).jpg (122.31 KB; downloaded 4004 times)
4044 - 5 - 24.03.2012 (4).jpg (157.49 KB; downloaded 4003 times)
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
Gabi23
Asa da interval! Sa nu se piarda cumva

Asa da interval! Sa nu se piarda cumva



4044 si 245 - 5 - 02.04.2012.jpg (254.62 KB; downloaded 3863 times)
-
- vlaicuandrei
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
vlaicuandrei
10 ani de zile am depins de el si mereu s-a lasat asteptat. De obicei astepti cam 15-20 de minute in caz fericit la acest tramvai, dar au fost si cazuri (cand intorcea la Baneasa) cand plecau cate 2 unul dupa celalalt ca statusera si ei sa "dea o tabla". Rareori sa vina cum trebuie, dar presupun ca infulenteaza si starea "admirabila" a liniei
Plus de asta, stand intr-un bloc de langa un bulevard pe care trece tramvaiul acesta, se zguduie blocul, iar la casele de la Stefan cel Mare, va pot spune din experienta proprie ca se misca cu totul. Cu aceasta ocazie, as dori sa intreb, pentru ca nu stiu: aceste tramvaie sunt chiar atat de grele fata de V3A-urile normale?
10 ani de zile am depins de el si mereu s-a lasat asteptat. De obicei astepti cam 15-20 de minute in caz fericit la acest tramvai, dar au fost si cazuri (cand intorcea la Baneasa) cand plecau cate 2 unul dupa celalalt ca statusera si ei sa "dea o tabla". Rareori sa vina cum trebuie, dar presupun ca infulenteaza si starea "admirabila" a liniei

Plus de asta, stand intr-un bloc de langa un bulevard pe care trece tramvaiul acesta, se zguduie blocul, iar la casele de la Stefan cel Mare, va pot spune din experienta proprie ca se misca cu totul. Cu aceasta ocazie, as dori sa intreb, pentru ca nu stiu: aceste tramvaie sunt chiar atat de grele fata de V3A-urile normale?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
Utilizator anonim
Mai grele decat V3Aurile normale poate cu cel mult 500 kg avand in vedere ca au posturi de comanda cu seturi rezistente + contactori pe ambele corpuri. Pentru problema de care spui tu principala cauza este linia praf si pulbere pe tot traseul de la StM pana la Pod Baneasa. Din pacate nu sunt sanse sa intre prea curand in modernizare linia pe acolo.
Mai grele decat V3Aurile normale poate cu cel mult 500 kg avand in vedere ca au posturi de comanda cu seturi rezistente + contactori pe ambele corpuri. Pentru problema de care spui tu principala cauza este linia praf si pulbere pe tot traseul de la StM pana la Pod Baneasa. Din pacate nu sunt sanse sa intre prea curand in modernizare linia pe acolo.
- SprinterXP
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
SprinterXP
- SprinterXP
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
SprinterXP
034, 4037, 4040, 4042 si 4044 la Piata Sf. Gheorghe

034 - 5 - 3.04.2012 (800x600) by SprinterXP, on Flickr

4037 - 5 - 3.04.2012 (800x600) by SprinterXP, on Flickr

4040 - 5 - 3.04.2012 (800x600) by SprinterXP, on Flickr

4042 - R - 3.04.2012 (800x600) by SprinterXP, on Flickr

4044 - 5 - 3.04.2012 (800x600) by SprinterXP, on Flickr
034, 4037, 4040, 4042 si 4044 la Piata Sf. Gheorghe

034 - 5 - 3.04.2012 (800x600) by SprinterXP, on Flickr

4037 - 5 - 3.04.2012 (800x600) by SprinterXP, on Flickr

4040 - 5 - 3.04.2012 (800x600) by SprinterXP, on Flickr

4042 - R - 3.04.2012 (800x600) by SprinterXP, on Flickr

4044 - 5 - 3.04.2012 (800x600) by SprinterXP, on Flickr
📖 Pagination options