Topic: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
478 posts, 182812 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
V3A-2S-93 (bidirecţionale)
Utilizator anonim
Vagoanele V3A-2S-93 au aparut in anul 2006 odata cu inceperea modernizarii vechilor vagoane V3A-2S din bucuresti. Primul vagon din serie este 237.
La ora actuala exista urmatoarele vagoane V3A-2S-93 din prima serie (2006-2007)
- 237, 245, 036, 037, 034 028
Vagoanele V3A-2S-93 au aparut in anul 2006 odata cu inceperea modernizarii vechilor vagoane V3A-2S din bucuresti. Primul vagon din serie este 237.
La ora actuala exista urmatoarele vagoane V3A-2S-93 din prima serie (2006-2007)
- 237, 245, 036, 037, 034 028
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (siameze)
Utilizator anonim
Incepand cu anul 2009 pana in primavara lui 2010 se vor realiza urmatoarele 8 vagoane V3A-2S-93, de aceasta data versiunea 2009. Diferenta dintre cele 2 este ca varianta noua are model de geamuri noi, culisante, lipite de caroserie si schema de vopsire a vagoanelor CH PPC.
Vagoanele realizate pana acum sunt: 4037, 4041, 4043, 4044 si urmeaza sa fie realizate in primavara lui 2010 vagoanele 4038, 4039, 4040, 4042.
La ora actuala toate vagoanele V3A-2S-93 sunt garate in depoul Giulesti si circula pe linia 44.
Incepand cu anul 2009 pana in primavara lui 2010 se vor realiza urmatoarele 8 vagoane V3A-2S-93, de aceasta data versiunea 2009. Diferenta dintre cele 2 este ca varianta noua are model de geamuri noi, culisante, lipite de caroserie si schema de vopsire a vagoanelor CH PPC.
Vagoanele realizate pana acum sunt: 4037, 4041, 4043, 4044 si urmeaza sa fie realizate in primavara lui 2010 vagoanele 4038, 4039, 4040, 4042.
La ora actuala toate vagoanele V3A-2S-93 sunt garate in depoul Giulesti si circula pe linia 44.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (siameze)
Utilizator anonim
Ca o noutate despre aceste vagoane, in URAC se afla deja in lucru 2 din cele 4 ce urmeaza sa apara in traseu in perioada martie-aprilie.
Ca o noutate despre aceste vagoane, in URAC se afla deja in lucru 2 din cele 4 ce urmeaza sa apara in traseu in perioada martie-aprilie.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (siameze)
Utilizator anonim
Aerotermele au aparut pentru ca in siameze nu este spatiu pentru a pune prea multe rezistente de incalzire.
Aerotermele au aparut pentru ca in siameze nu este spatiu pentru a pune prea multe rezistente de incalzire.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (siameze)
Utilizator anonim
Toate 4 vagoane ramase sunt in lucru in URAC urmand sa iasa in traseu incepand cu jumatatea lui martie pana in aprilie. Acestea vor fi duse tot la Depoul Giulesti.
Toate 4 vagoane ramase sunt in lucru in URAC urmand sa iasa in traseu incepand cu jumatatea lui martie pana in aprilie. Acestea vor fi duse tot la Depoul Giulesti.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (siameze)
Gabi23
La vagoanele noi inca se lucreaza, primele ajungand la depou spre sfarsitul acestei luni. Deocamdata siamezele versiunea 2006 circula 5 din 6, iar cele 4 fabricate in anul 2009 deasemenea sunt in traseu. Din cand in cand mai ies #4042 si #4039 din V2A-uri. Vagoane nu prea au fost atinse mazgalituri si se prezinta in conditii acceptabile.
La vagoanele noi inca se lucreaza, primele ajungand la depou spre sfarsitul acestei luni. Deocamdata siamezele versiunea 2006 circula 5 din 6, iar cele 4 fabricate in anul 2009 deasemenea sunt in traseu. Din cand in cand mai ies #4042 si #4039 din V2A-uri. Vagoane nu prea au fost atinse mazgalituri si se prezinta in conditii acceptabile.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (siameze)
Dominatrix
Banuiesc ca vagonul V3A-2s tras pe dreapta este cel implicat intr-un accident acum 2 saptamani. Stie cineva ce numar are?
Banuiesc ca vagonul V3A-2s tras pe dreapta este cel implicat intr-un accident acum 2 saptamani. Stie cineva ce numar are?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (siameze)
Gabi23
Este vorba de vagonul #034. Probabil va fi transportat la URAC atunci cand va sosi o "siameza", doar sectiunea afectata ca in rest n-are nimic.
Dominatrix wrote:
Banuiesc ca vagonul V3A-2s tras pe dreapta este cel implicat intr-un accident acum 2 saptamani. Stie cineva ce numar are?
Este vorba de vagonul #034. Probabil va fi transportat la URAC atunci cand va sosi o "siameza", doar sectiunea afectata ca in rest n-are nimic.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
Utilizator anonim
Boghiurile lui 4040. 4040 este al 300-lea V3A modernizat de URAC.
Boghiurile lui 4040. 4040 este al 300-lea V3A modernizat de URAC.
- adn2377
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
adn2377
...si din cate inteleg cam ultimul din seria veche
Utilizator anonim wrote:
4040 este al 300-lea V3A modernizat de URAC.
...si din cate inteleg cam ultimul din seria veche
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
Gabi23
Mai urmeaza: 301 - #4042 si 302 - #4039, apoi ce va fi vom vedea la momentul respectiv.
adn2377 wrote:Utilizator anonim wrote:
4040 este al 300-lea V3A modernizat de URAC.
...si din cate inteleg cam ultimul din seria veche
Mai urmeaza: 301 - #4042 si 302 - #4039, apoi ce va fi vom vedea la momentul respectiv.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
Dominatrix
In poze se vad foarte bine si rezistentele fiecarui reostat pe acoperis. Intrucat vagoanele folosesc reglarea reostatica comandata manual, sunt necesare doua circuite separate pentru alimentarea motoarelor de tractiune. Avantajul e ca tramvaiul poate merge si cu ambele pantografe ridicate, nu se scurtcircuiteaza punctele neutre fiindca circuitele sunt separate.
Doua intrebari am:
1. Aceste tramvaie au 2 randuri de surse statice, sau exista alt rand de contactori pentru alimentarea dintr-un circuit sau altul?
2. La vagoanele in lucru s-a incercat macar implementarea unei scheme de comanda, pentru ca usile sa poata fi deschise simultan pe ambele parti sau macar sa poata fi comandate din ambele cabine?
In poze se vad foarte bine si rezistentele fiecarui reostat pe acoperis. Intrucat vagoanele folosesc reglarea reostatica comandata manual, sunt necesare doua circuite separate pentru alimentarea motoarelor de tractiune. Avantajul e ca tramvaiul poate merge si cu ambele pantografe ridicate, nu se scurtcircuiteaza punctele neutre fiindca circuitele sunt separate.
Doua intrebari am:
1. Aceste tramvaie au 2 randuri de surse statice, sau exista alt rand de contactori pentru alimentarea dintr-un circuit sau altul?
2. La vagoanele in lucru s-a incercat macar implementarea unei scheme de comanda, pentru ca usile sa poata fi deschise simultan pe ambele parti sau macar sa poata fi comandate din ambele cabine?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
Gabi23
De la 1 iunie linia 44 are doar 8 ture la ora de varf. Vagoanele V3A-2S-93 circula destul de bine. Vagonul #034 care a fost avariat in luna martie este in curs de reparatie, urmand ca in 2-3 saptamani sa fie apt de traseu. V2A-2S-urile #4042 si #4039 inca nu au fost retrase, dar foarte mult "la strada" nu mai ies, ele fiind in cel mai bun caz rezerve. In traseu erau azi 028, 036, 037, 237, 245, 4041, 4043 si 4044.
De la 1 iunie linia 44 are doar 8 ture la ora de varf. Vagoanele V3A-2S-93 circula destul de bine. Vagonul #034 care a fost avariat in luna martie este in curs de reparatie, urmand ca in 2-3 saptamani sa fie apt de traseu. V2A-2S-urile #4042 si #4039 inca nu au fost retrase, dar foarte mult "la strada" nu mai ies, ele fiind in cel mai bun caz rezerve. In traseu erau azi 028, 036, 037, 237, 245, 4041, 4043 si 4044.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
Utilizator anonim
4038 a inceput probele si va fi predat depoului Giulesti in scurt timp, pana la mijlocul lui august toate cele 4 vagoane ar trebui sa fie in traseu pe linia 44.
4038 a inceput probele si va fi predat depoului Giulesti in scurt timp, pana la mijlocul lui august toate cele 4 vagoane ar trebui sa fie in traseu pe linia 44.
📖 Pagination options