MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Tronsonul Parc Bazilescu - Străulești • Lucrări în 2013 - 2017

 

Topic: Discutii: statia Straulesti

406 posts, 117009 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 29
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii: statia Straulesti URANUS

La Zarea e put de scoatere scut, la Straulesti e put lansare scut.

 


Re: Discutii: statia Straulesti laur_visan

Aici avem multe surprize.A fost adusa a 2a parte din capul TBM-ului.Trenul de sanii este montat.La ora aceasta se monteaza macaralele  pt coborarea acestei parti in subteran.Ca infornatie de pe santier,TBM-ul va porni spre Laromet pe sensul de venire de acolo,pe urma va fi adus inapoi si va sapa si celalalt sens.
Diseara si foto de aici.

 


Re: Discutii: statia Straulesti laur_visan

http://www.nfm-technologies.com/-Underground-work-.html  

Si un filmulet cu ce stie acest TBM.Este putin diferit fata de cel de pe M5.Una din diferente este ca in loc de banda transportoare acesta are un tren tehnologic.

 


Re: Discutii: statia Straulesti seraph1

Tunelul va avea același diametru ca la M5? Se va folosi același tip de bolțari?

 


Re: Discutii: statia Straulesti andrei11

Evident ca diametrul e acelasi.
Guru a spus ca sunt acelasi tip de boltari, dar adusi de la Târgoviste.

 


Re: Discutii: statia Straulesti shoppy

Mai ales ca gabaritul trebuie sa fie acelasi in tot sistemul, deci nu prea poti sa jonglezi, daca vrei mai mic se complica repede treaba ca ai nevoie de boltari mai subtiri dar la aceasi rezistenta, mai mare nu are rost ca muncesti mai mult la sapat.

 


Re: Discutii: statia Straulesti seraph1

Am întrebat pentru că în poza mi s-a părut că diametrul capului TBM-ului este mai mic. Iluzie optică.

 


Re: Discutii: statia Straulesti satanistu

Off-topic: O sa se foloseasca tot sistemul de automatizare spaniol (Diftonic parca)? Tot pe IVA ramanem?

 


Re: Discutii: statia Straulesti Costin

Dimetronic...

Raspunsul la intrebarea ta il vom afla la licitatia viitoare (finisaje, echipamente, semnalizare etc)

 


Re: Discutii: statia Straulesti oache81

Pai ce are IVA?.E foarte buna pentru alea 6-7 statii cat o sa aiba M4 pentru urmatorii 10 ani de acum inainte.
Daca incap cele 11 IVA ramase in depoul Strulesti din ce am citit in alta parte doar atatea sunt cu toatele atunci e perfect.
Macar sa fie gata mai repede sa se mai linsteasca si oamenii din zona.

 


Re: Discutii: statia Straulesti andrei11

Problema cu IVA e ca :
1) Probabil consuma mult mai mult curent decat un BM / un CAF.
2) Probabil ca e mult mai grea decat un BM /un CAF.
Ca sa ma autocitez  :cry:  in depoul Straulesti incap 20 de trenuri cu lungimea standard de 110 metri. ( Treaba cu 120 metri e un mit, niciodata 6 vagoane IVA n-au avut 120 metri intre tampoane )

 


Re: Discutii: statia Straulesti shoppy

3) Nu pot fi pazite de gardieni asa ca atrag hoti si vandali.
4) Nu o sa puna nimeni ATP/ATO pe ele asa ca e nevoie si de ajutor de mecanic la fiecare tren.
5) Au capacitate mai mica pentru ca se pierde loc cu posturile de conducere / spatiul dintre vagoane.

 


Re: Discutii: statia Straulesti laur_visan

Astazi au fost aduse toate componentele capului TBM.Aici intr-o luna am putea vedea primul inel.Imediat foto.

 


Re: Discutii: statia Straulesti oache81

shoppy wrote:
3) Nu pot fi pazite de gardieni asa ca atrag hoti si vandali.
4) Nu o sa puna nimeni ATP/ATO pe ele asa ca e nevoie si de ajutor de mecanic la fiecare tren.
5) Au capacitate mai mica pentru ca se pierde loc cu posturile de conducere / spatiul dintre vagoane.


Punctul 3 mi se pare o prostie, atata timp cat stau doar in depou subteran si in traseu ai bodyguarzi chiar si 2 si politia isi face treaba.E ca aia cu drobu de sare.
ATO/ATP poate fi pus la fel de usor ca pe celelalte trenuri si mai tarziu reutilizat pe trenuri noi.Oricum eu am citit pe undeva ca ar fi si IVA cu ATP deja.
La capacitate se pierde intr-adevar dar la o magistrala cu 6-7 statii e arhisuficient dupa parerea mea.

Punctul cel mai esential este ca exista deja si sunt gratis.Daca ar fi sa faca pe bune un studiu din ala ca lumea nu stiu cati ani le-ar trebui sa scoata paguba doar din ajutorul de mecanic si din curentul consumat in exces.Si ca fapt divers cred ca lumea ar fi foarte multumita cu un tren la 6 minute, caz in care nici nu vad rostul ajutorului de mecanic, e de ajuns sa caste ochii ca lumea dispeceratul in rest n-ai intersectii sau mai stiu eu ce.Ii da verde pleaca si gata.Cred ca ATO/ATP e pentru circulatie la 90 de secunde.Nu cred ca se renteaza economic inca modifiecarea semnalizarii si tot ce mai e necesar, cred ca nr de calatori va fi in continuare destul de mic pentru ca din pacate toti din zona aia sunt mari bastani si nu lasa gipu in nodu intermodal sa ia metroul sa manance la mol.

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 29
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Tronsonul Parc Bazilescu - Străulești • Lucrări în 2013 - 2017  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 421061 posts in 5245 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use