Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiModernizare sistem rutier și linii de tramvai pe traseul liniei 5 (Aerogării - Sf. Gheorghe)

 

Topic: DISCUȚII: Lucrările de pe Bd. Aerogării și realizare terminal Str. Grațioasă (Aeroport Băneasa)

659 posts, 128981 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 48
 
 

📖 Pagination options
Re: Modernizare linie tramvai si sistem rutier Aerogarii nasty

prin renuntarea la stalpii din mijloc si saparea noilor gropi pt stalpi au aparut urmatoarele dezavantaje:
1. un numar dublu de stalpi
2. 2 randuri de santuri pt cablurile de alimentare
3. in multe locuri au taiat radacinile copacilor de pe trotuar
4. au intrat in mod paradoxal pe o lucrare facuta tot pe trotuar de UTI ( netcity), cu toate ca era vizibila prin urmele lasate
5. lungirea termenului de executie
6. lucrari suplimentare - relocarea netcity ( clasica cerinta de bani suplimentari)

 



Re: Modernizare linie tramvai si sistem rutier Aerogarii subway guru

Nightwolf wrote:
Mai da... cu parcarea aia se mai face ceva?? Sau a ramas asa.... ca pt ziar??

Se face terminalul doar daca se rezolva problema 'proprietatii asupra terenului'... :(

 


Re: Modernizare linie tramvai si sistem rutier Aerogarii ByOnu

subway guru wrote:
...doar daca...


Am auzit cumva DACA?!? :evil:

 


Re: Modernizare linie tramvai si sistem rutier Aerogarii subway guru

ByOnu wrote:
subway guru wrote:
...doar daca...


Am auzit cumva DACA?!? :evil:

Bineintzeles..DACA...

 


Re: Modernizare linie tramvai si sistem rutier Aerogarii Serban

@Nasty Nightwolf a explicat exact de ce nu se pun stalpii pe mijloc. Rasfoieste un pic si o sa gasesti.

 


Re: Modernizare linie tramvai si sistem rutier Aerogarii chevic

Hai ca pun eu din nou ce a zis nightwolf:

"Dpdv al sigurantei rutiere. Bd Aerogarii este un drum cu declivitate aprox. 5-7% intr-o permanenta curba lina la stanga - sensul DN1 pe aproximativ 60% din lungimea lui. Se poate forma fenomenul de acvaplanare si atunci handicapatu` cu bmw-ul face cum a facut prostu ala aseara pe pod la Ikeea -- cade de pe el. In cazul asta risca sa se izbeasca de stalp.

Printr-o norma EU este interzis pt prevenirea accidentelor sa se mai monteze stalpi, pomi, indicatoare sau orice fel de bat sau par pe mijlocul soselei fara a fi protejate de borduri minim 30cm inaltime. Mie unu imi convine. Aerogarii cu stalpii ei in ultimii 3 ani a luat cam 15-17 vieti ..."

Daca in pasajul ala din Paris nu ar fi fost stalpi pe mijloc sau macar erau uniti cu un gard suficient de inalt, printesa Diana avea toate sansele sa nu moara, asa Mertu s-a izbit frontal de stalp.

 


Re: Modernizare linie tramvai si sistem rutier Aerogarii nasty

multumesc, fara poze nu prea pareau credibile afirmatiile ( se pare)
2011 001.jpg (140.86 KB; downloaded 3637 times)
gropi 2011 002.jpg (144.93 KB; downloaded 3640 times)
2011 003.jpg (129.13 KB; downloaded 3638 times)

 


Re: Modernizare linie tramvai si sistem rutier Aerogarii General_Katana

Ţăruşii aia metalici de pe mijloc din poza DSC06004.  ce-s cu ei ? Vor pune cumva gard solid pentru soferii "inteligenti"?

 


Re: Modernizare linie tramvai si sistem rutier Aerogarii argos

Din pozele lui Marian si 3mil nu reiese o separare clara a liniei de tramvai de benzile pt auto.

Concret: se va face sau nu gard despartitor (ca la 41)? Parca proiectului initial presupunea separarea transportului in comun (autobuz + tramvai) pe partea din mijloc a soselei. Nepunandu-se gard/ tevi/ placi de beton, etc, tot efortul este fix 0! Ganditi-va la cati Schumacheri sunt pe bd Marasti, care urca constant pe liniile lui 41 (linii neseparate de trafic :)  ).

 


Re: Modernizare linie tramvai si sistem rutier Aerogarii cristi.v

Din cate citisem mai demult, va fi un sistem de tip green-track, separat de benzile de circulatie.

 


Re: Modernizare linie tramvai si sistem rutier Aerogarii Dominatrix

anitzei wrote:
Concret: se va face sau nu gard despartitor (ca la 41)?
Nu s-a pus niciodata problema instalarii de garduri ca pe linia 41. Si nici de green-track.
anitzei wrote:
Parca proiectului initial presupunea separarea transportului in comun (autobuz + tramvai) pe partea din mijloc a soselei. Nepunandu-se gard/ tevi/ placi de beton, etc, tot efortul este fix 0! Ganditi-va la cati Schumacheri sunt pe bd Marasti, care urca constant pe liniile lui 41 (linii neseparate de trafic :)  ).
Macar se pun niste borduri mai inalte, din cate vad. Ar trebui sa fie mai rezistente decat "mameloanele" de pe Bd. Marasti.

 


Re: Modernizare linie tramvai si sistem rutier Aerogarii ByOnu

Capatul... terminalul de fapt, de la aeroport, nu va avea doua linii? In poze vad doar una. Daca nu, de ce? Normal fiecare terminal ar trebui sa aiba minim doua linii, motivele sunt cunoscute.

 


Re: Modernizare linie tramvai si sistem rutier Aerogarii 3mil

Pai pe pozitie sunt doar liniile de intrare si iesire din terminal. Probabil ca in terminal vor fi 2 linii cum au fost si inainte de inceperea modernizarii dar deocamdata vad ca nu se misca deloc treaba in acest loc. :|

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 48
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizare sistem rutier și linii de tramvai pe traseul liniei 5 (Aerogării - Sf. Gheorghe)  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420646 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use