Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006

 

Topic: Lărgire si resistematizare trafic Str.N.Caranfil (2013)

181 posts, 46738 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 13
 
 

📖 Pagination options
  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Supralargire si resistematizare trafic Str. N. Caranfil Mircea G

Cred ca sint obsedat ....sau poate cei ce gindesc circulatia au o problema ...Care este problema daca s-ar vira la stinga ? Nu exista legi de circulatie care sa reglementeze situatia ? Eu zic ca exista , deci nu sint probleme . Singura problema a celor ce sustin ca este " periculos "  :shock: este ca trebuie circulat cu atentie si respectata legea . Asta este periculos ?

 


Re: Supralargire si resistematizare trafic Str. N. Caranfil Robert24

Nu e vorba de "periculos", desi riscul accidentelor creste. E vorba ca aparitia oricarui conflict in trafic genereaza dopuri, circulatie ingreunata, ambuteiaje.
Nu are rost sa permiti stanga intr-o intersectie atata timp cat la 150m in dreapta ai sens giratoriu.
Conform tuturor studiilor de trafic realizate prin vest, interzicerea virajelor la stanga concomitent cu realizarea de variante ocolitoare "usoare" duce la fluidizarea circulatiei.

 


Re: Supralargire si resistematizare trafic Str. N. Caranfil survola

Va fi periculos acum, fiindca nu mai este loc de oprire si de acordare a prioritatii. Trebuie sa tai doua sensuri, nu?
O sa pun imediat cateva poze de azi, si locurile unde 100% o sa se numere accidentele saptamanal (cel putin).
Din doua benzi se face una, pentru la stanga
DSC_0593.jpg (205.6 KB; downloaded 3193 times)
Cam mic spatiul
DSC_0594.jpg (220.17 KB; downloaded 3194 times)
DSC_0595.jpg (224.64 KB; downloaded 3194 times)
Din trei benzi una dispare aici, cu borduri surpriza in fata
DSC_0596.jpg (151.6 KB; downloaded 3194 times)

 


Re: Supralargire si resistematizare trafic Str. N. Caranfil Serban

Mi se pare ca au complicat intersectia inutil.

 


Re: Supralargire si resistematizare trafic Str. N. Caranfil misterr

Acum se circulă, nu se mai stă la coadă, și n-am reușit mai nimic din cauza vitezei:



P1030264.JPG (193.19 KB; downloaded 3134 times)



P1030265.JPG (186.91 KB; downloaded 3135 times)

 


Re: Supralargire si resistematizare trafic Str. N. Caranfil survola

Au cam terminat lucrările în subteran si în zona bisericii, acum aliniau bordurile.
Si se sparge colţul din intersecţia cu Sos. Pipera.

 


Re: Supralargire si resistematizare trafic Str. N. Caranfil Victor92

12 Septembrie 2013

Se lucra in zona si astazi la ora 14. Traficul in schimb peste dat peste cap in zona. Distranta Parc Herastrau-Soseaua Pipera se parcurge in 10-15 minute. Probabil si din cauza faptului ca, in momentul in care am trecut prin zona, se asfalta strada. Evident, trotuarele de langa Ambasada Chinei au fost refacute si ele ...
DSC_2420.JPG (285.51 KB; downloaded 3039 times)
DSC_2421.JPG (310.61 KB; downloaded 3037 times)
DSC_2422.JPG (283.21 KB; downloaded 3037 times)
DSC_2423.JPG (304.22 KB; downloaded 3037 times)
DSC_2424.JPG (329.52 KB; downloaded 3040 times)
DSC_2425.JPG (330.68 KB; downloaded 3040 times)
DSC_2426.JPG (295.79 KB; downloaded 3037 times)
DSC_2427.JPG (306.63 KB; downloaded 3040 times)
DSC_2428.JPG (328.27 KB; downloaded 3037 times)
DSC_2429.JPG (316.85 KB; downloaded 3039 times)
DSC_2430.JPG (295.56 KB; downloaded 3038 times)
DSC_2431.JPG (330.19 KB; downloaded 3053 times)

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Supralargire si resistematizare trafic Str. N. Caranfil ADY881

Victor92 wrote:



Superbe treceri de pietoni au facut pe acea bretea, la acelasi nivel cu trotuarul => limitarea vitezei masinilor, credca sunt primele de acest fel din tara.

 


Re: Supralargire si resistematizare trafic Str. N. Caranfil Serban

Asa au facut si pe localele de pe Magheru. F frumos arata.

 


Re: Supralargire si resistematizare trafic Str. N. Caranfil fuscobal

Parca prin Barcelona am vazut tipul asta de treceri saltate cu totul. Sper doar sa fi facut panta destul de lina si pentru masinile sport cu garda joasa !

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Supralargire si resistematizare trafic Str. N. Caranfil ADY881

fuscobal wrote:
Parca prin Barcelona am vazut tipul asta de treceri saltate cu totul. Sper doar sa fi facut panta destul de lina si pentru masinile sport cu garda joasa !

Da asa se fac trecerile in vest, sunt foarte comode (mai ales pentru pensionari si parinti cu carucioare), sper sa implimenteze acest tip de treceri si in proiectele viitoare.

 


Re: Supralargire si resistematizare trafic Str. N. Caranfil shoppy

E trecere si speed-bump 2 in 1, si pe asta nu poate sa o zmulga dorel cu plugu, in sfarsit un lucru destept, nu le-a luat decat vreo 20 de ani sa-l aduca si la noi. In vest, in zonele rezidentiale, lafel sunt facute si intersectiile/giratoriile.

 


Re: Supralargire si resistematizare trafic Str. N. Caranfil codz

Eu stau in zona si urmaresc cu interes rezolvarea intersectiei Pipera-Caranfil de cand au terminat pasajului. Dupa lupte seculare se pare ca cineva de la sistematizare a ascultat propunerile unora si altora (printre care si propunerile mele) si va fi cu totul altceva in acea intersectie.

In imaginea de mai jos am trasat sensurile intersectiei, toate sunt gatuite de problemele de spatiu. Din start va spun ca nu este loc de nici un sens giratoriu, nu mai continuati pe ideea de sensuri giratorii in intersectii mici, mai mult strica, in cazul de fata ar fi imposibil.

Cum o sa arate o sa fie foarte bine:
- dinspre pod (!!) o sa fie doua benzi spre stanga (fluxul principal) si unul spre dreapta, unde excelent au taiat statia de ratb si o sa fie intermitent si super sa faci la dreapta
- dinspre oras o sa fie un sens sau doua (daca incap 4 benzi in dreptul bisericii, pentru ca nu prea vad cum ar incapea, am stat acolo la stop si nu vad loc pentru 4) o sa faca dreapta, largesc virajul la dreapta
- dinspre pasajul Baneasa o sa fie doua benzi spre oras si una spre pod - uitati-va cat de mult incurca refugiul acela din mijlocul strazii

Mai ramane o singura problema imho, trecerea de pietoni de la biserica, care daca ar disparea ar fi perfect, daca nu dispare, verdele pietonilor este acum exact cand se face la stanga de pe pod spre oras deci incurca toata treaba si daca vor fi 2 benzi. Asa ca ori ii face un timp ff scurt ori o destfiinteaza, ar fi cel mai bine, pentru ca pietonii pot traversa pe cea de la statia ratb.

Ca sa ajute bizonii sa se incadreze corect cred ca ar trebui vopsite trasele pentru stanga, cel putin dinspre pod, ca din cauza faptului ca 2 benzi vin pe 1 se ingreuneaza traficul. In toate intersectiile ar trebui vopsite benzile de incadrare imho, mai avem mult pana departe.

LE: bump-urile/treceri de pe breteaua inchisa la capat cu o bucla (alta rezolvare a problemei care ingreuna intersectia) sunt cam din scurt, panta de abordaj este cam brusca, trebuie sa vii incet, eu am garda destul de mica dar nu am atins, dar am emotii de fiecare data cand trec, probabil o masina sport cu spoiler jos freaca acolo

LE2: nu ma pronunt inca despre intersectia Nordului cu Caranfil/Beijing dar orice ar fi cred ca va fi mai bine decat acum fara nici un scuar, era pericol foarte mare de accidente si pentru cei care faceau la stanga spre Nordului si mai ales pentru cei din spatele lor pentru ca preselectia era ca si inexistenta si imediat dupa pot se gatuia si se acrosau cei care vroiau sa mearga inainte pe Caranfil

codz wrote:
Au pus sens unic pe Str. Ceasornicului, dinspre Caranfil spre Nordului. Deocamdata nu se respecta. Nu inteleg de ce au pus sens unic si nu au pus doar obligatoriu dreapta la iesirea pe Caranfil (una din propunerile mele de mai jos de rezolvare a intersectiei Pipera-Caranfil). Cine isi da seama ca e interzis sa intri pe Ceasornicului dinspre Nordului intra pe Aleea Priporului si de acolo incearca stanga (si mai periculos pentru ca masinile deja prind viteza acolo - in zona au fost multe accidente in ultimii ani, data fiind si curba dinspre ambasada Chinei dar si celor care vin de pe Aleea Priporului. Eu sustin ca trebuie lasat dublu sens pe Ceasornicului dar cu obligatoriu dreapte la iesirea in Caranfil si pus sens unic pe Aleea Priporului pentru ca este prea periculoasa iesirea aceea).

O sa mai fac o sesizare la Politie pentru stergerea trecerii de pietoni de la biserica. Ar ajuta ff mult intersectia. Iar pentru pietoni exista trecerea de la statia ratb. In continuare intre orele 18-20 coada pe Pipera inspre intersectia cu Caranfil este pana pe pod si dureaza cca 10-15 minute doar aceasta bucata (pod-intersectie), mi se pare enorm.

codz wrote:
Eu raman pe propunerile mele, care nu necesita constructii noi: 1. stergerea trecerii de pietoni de la biserica (pentru usurarea fluxului Pipera-centru); 2. interzicerea virajului stanga de pe str. Ceasornicului (unde tocmai am facut stanga si eu acum si mi-a luat 5 minute); 3. rezolvarea problemei bretelei care intra in Pipera la int. Pipera/Caranfil; 4 semafoare in 3 timpi (precizati in mesajele mele anterioare); dupa aplicarea acestor masuri s-ar vedea injumatatirea cozilor (revenirea la normal), plus ca poate se reia traficul normal pe Calea Floreasca (pe sectiunea de langa viitorul mall e liber, nu trece aproape nimeni, inainte de pasaj era de 3-4 ori mai circulat);

LE (de la fata locului): Fezabil ar fi largirea Pipera pe ultimii 50 metri pana in Caranfil (am observat ca am intrat pe cele doua bezi trei masini paralele, eu eram pe mijloc si faceam stanga) la patru benzi - doua stanga si doua dreapta, prin mutarea trotuarului cu 5 metri si rotunjirea (taierea) virajului dreapta (acum este la 90 grade trebuie sa ocolesti scuarul statiei de bus - cu rosu)
pipera caranfil.jpg (261.49 KB; downloaded 2658 times)

 


Re: Supralargire si resistematizare trafic Str. N. Caranfil fuscobal

Venind dinspre pod sa faci dreapta pe intermitent, tot o sa stai la coada indiferent cat de bine ar fi marcate incadrarile pe benzi pentru ca sunt desteptii care si cu 2 benzi de stanga se vor duce pe cea din dreapta sa se bage in fata !! Situatia asta e valabila in tot orasul unde sunt semafoare intermitente pentru dreapta. Pana in ziua cand politia nu-si va face treaba asa cum trebuie, smecheri din astia care nu stiu sa stea la coada isi vor face de cap zi de zi !

 


Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 13
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări finalizate începând cu anul 2006  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 422243 posts in 5260 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use