Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-93 modernizate pentru linia 41

1133 posts, 340335 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 58 59 60 61 62 63 64  ... 81
 
 

📖 Pagination options
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Victor92

Gabi23 wrote:
Da a avut parte de RK la URAC #144. El este la al 3-lea RK in 20 de ani. A fost modernizat (reconstruit) în anul 1996, apoi a avut primul RK-ul pt 41, în vara anului 2002, continuând cu un nou RK în toamna anului 2007. Fiind un vagon destul de defectuos, a fost retras din circulație și a stat imobilizat de la începutul anului 2012...

Intr-adevar, dupa multi ani de imobilizare, 144 a revenit pe strazile din Bucuresti de astazi. Tramvaiul a fost repartizat pe linia 24 . De urmarit modul in care ii va fi montat masca ...

144 - Linia 24  - Capat "Vasile Parvan"



 


Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Gabi23

Au mai fost cazuri când li s-a montat masca ulterior sau au scris aiurea numărul de parc (de 14 ani tot n-au învățat unde să vopsească  :evil: ). Cred că sunt sanse foarte mari să nu i se mai monteze acea mască, oricum a fost reparat în bătaie de joc, o cârpeală de nimic marca RATB-URAC. Linoleu peticit, geamuri zgâritate și mazgalite, vopsea aplicată la misto, neoane deja lipsă, bord peticit s.a. Iar la Bucureștii Noi, măcar puteau să aibă minimul de decentă să dea cu un mop și o cârpă în interior, stratul de praf și jeg pe podea fiind formidabil!  :roll:

 


  • Fabi284
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Fabi284

#300 a primit boghiuri noi!

 


Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Victor92

Desi nu a primit masca, 144 a devenit titular pe linia 41.

L-am surprins in jurul pranzului aproape de statia "Soseaua Crangasi".



 


Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Costin

<ironie>avand in vedere ca este un model absolut nou de tramvai, RATB are nevoie de timp pentru a se acomoda cu "anatomia" acestuia, astfel ca, pana la asteptata acomodare, mai pot aparea mici erori precum scrierea numarului de parc prea jos, motiv pentru care masca tramvaiului nu poate fi montata</ironie>

 


Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Gabi23

#144 in jurul orei 16 a plecat defect, fara calatori, de la Ghencea spre depou.

#300 circula cu un set de boghiuri "rezerva". Setul sau are probleme si a fost retinut.

 


Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 shoppy

Din cate observ eu, nu prea ajuta la nimic masca acea, doar la aspect, si cum la noi oricum se buseseste usor da se repara greu, mai bine lipsa.

 


Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Nicu24

Frumos #144 dar dacă se defectează asa la câteva zile de cum a ieșit din uzina îmi dau seama in ce hal a fost reparat.
Oricum nu cred ca e ceva grav.

 


  • Fabi284
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Fabi284

A revenit inapoi in 41 deci nu a fost ceva grav.

 


Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Gabi23

A fost reparat și a revenit în circulație #154, care a fost imobilizat dupa ce a deraiat în curba de la Ciurel, pe 23 noiembrie.

 


Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Gabi23

#144 iar a crăpat în această seară, fiind împins în jurul orei 21, spre Piața Presei de către #311  :popa: .

 


Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Gabi23

Vagonul#288 a fost transportat în această seară la URAC pentru RK. Acesta a fost (re)construit și a intrat în exploatare pe linia 41 la Dep. Bucureștii Noi în anul 2006, circulând cu perioade mai mici sau mai mari de imobilizare până la finele anului 2015. Era unul din ultimii mohicani în schema alb/roșu. Mai sunt retrase în depou #049, #055 și #143, dar acestea au fost trecute prin RK-uri și recolantări în anul 2007.

 


Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 punmeister

Ai idee cam care mai sunt tramvaiele modernizate pt. 41 ramase fara RK ?

 


Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Gabi23

Situatia vagoanelor:
- 006 >> RK in anul 2009.
- 008 >> RCV in anul 2009.
- 021 >> RCV in anul 2007. RK în anul 2013.
- 023 >> RK in anul 2008.
- 025 >> RK in anul 2008.
- 047 >> RK in anul 2008.
- 049 >> RK in anul 2007. (rosu)
- 054 >> RK in anul 2008.
- 055 >> RK in anul 2007. (rosu)
- 068 >> RCV in anul 2007 si 2009. RK in anul 2012.
- 075 >> RK in anul 2007. RCV in anul 2012.
- 080 >> RCV in anul 2009. RK in anul 2013.
- 094 >> RK in anul 2008.
- 098 >> RK in anul 2008.
- 101 >> RK in anul 2008.
- 118 >> RK in anul 2009.
- 122 >> RCV in anul 2009. RK in anul 2013.
- 129 >> RK in anul 2009.
- 143 >> RK in anul 2007. (rosu)
- 144 >> RK in anul 2007 și 2016.
- 151 >> RK in anul 2010.
- 154 >> RK in anul 2009.
- 158 >> RCV in anul 2010. RK in anul 2013.
- 160 >> RCV in anul 2009. RK in anul 2012.
- 164 >> RCV în anul 2013.
- 195 >> RK in anul 2011.
- 196 >> RK in anul 2009.
- 201 >> RCV in anul 2009. RK in anul 2010.
- 218 >> RCV in anul 2007. RK in anul 2009.
- 226 >> RCV in anul 2008. RK in anul 2012.
- 266 >> RCV in anul 2009. RK in anul 2010.
- 273 >> RCV in anul 2008. RK in anul 2012.
- 278 >> RCV in anul 2009.
- 288 >> RK în anul 2017.
- 297 >> RCV in anul 2009. RK in anul 2012.
- 300 >> RCV in anul 2009. RK in anul 2011.
- 311 >> RCV in anul 2009. RK in anul 2011.
- 316 >> RCV in anul 2009. RK in anul 2011.
- 339 >> RCV in anul 2009. RK in anul 2013.
- 349 >> RK in anul 2009.

* RK - reparație capitală
** RCV - reparație caroserie și vopsire

 


Go to page:  1  ... 58 59 60 61 62 63 64  ... 81
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2382 forum members have written 430365 posts in 5343 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use