Topic: V3A-93 modernizate pentru linia 41
1133 posts, 340340 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
shoppy
Din seria "Totul pentru titulari" sau "Are interzis vagonul?, lasa ca repartizam titularii" .
Din seria "Totul pentru titulari" sau "Are interzis vagonul?, lasa ca repartizam titularii" .
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Gabi23
A fost înlocuită zilele trecute suprafața deteriorată din podeaula lui #055
S-a reparat si #195 care a stat cateva saptamani cu motoarele defecte.
A fost înlocuită zilele trecute suprafața deteriorată din podeaula lui #055
S-a reparat si #195 care a stat cateva saptamani cu motoarele defecte.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Gabi23
A reapărut după multe luni de absență vagonul #151. Acesta mai mult a stat defect anul aceasta, ultima dată prin primavară când fusese reparat a circulat cam o săptămână .
A reapărut după multe luni de absență vagonul #151. Acesta mai mult a stat defect anul aceasta, ultima dată prin primavară când fusese reparat a circulat cam o săptămână .
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Gabi23
#195 a primit reclamă la ansamblul de locuințe din zona ștrandului Ciurel. Sunt o povară aceste reclame care acoperă geamurile...
#195 a primit reclamă la ansamblul de locuințe din zona ștrandului Ciurel. Sunt o povară aceste reclame care acoperă geamurile...
195 - 41 - 21.09.2015.JPG (136.45 KB; downloaded 3347 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Gabi23
Așa arată podeaua lui #101, vagon în care poți să-ți bagi picioarele la propiu...
Așa arată podeaua lui #101, vagon în care poți să-ți bagi picioarele la propiu...
101 - 41 - 04.10.2015 (1).JPG (94.81 KB; downloaded 3171 times)
101 - 41 - 04.10.2015 (2).JPG (110.95 KB; downloaded 3170 times)
- cris_m
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
cris_m
Ala e lemn cumva?! Sau mi se pare mie din cauza fierului ruginit?
Ala e lemn cumva?! Sau mi se pare mie din cauza fierului ruginit?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Gabi23
Între șasiul metalic și linoleum este un placaj din lemn de 3-4 cm. Evident s-a putrezit în timp, vagonul fiind reconstruit în anul 1997, având reparatii capitale în anii 2002 și 2008. În acea zonă este linoleumul din anul 2002. Spre deosebire de URAC, cei de la FAUR au pus în locul de placajului din lemn un strat de tablă (îndepartat la RK-uri de către cei de la URAC, asemeni multor componente superioare montate de FAUR la vagoane).
Între șasiul metalic și linoleum este un placaj din lemn de 3-4 cm. Evident s-a putrezit în timp, vagonul fiind reconstruit în anul 1997, având reparatii capitale în anii 2002 și 2008. În acea zonă este linoleumul din anul 2002. Spre deosebire de URAC, cei de la FAUR au pus în locul de placajului din lemn un strat de tablă (îndepartat la RK-uri de către cei de la URAC, asemeni multor componente superioare montate de FAUR la vagoane).
- cris_m
-
Posted:
-
- marian51
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
marian51
Astazi au revenit la traseu 008 si 023, doua dintre tramvaiele de la Buc. Noi care aveau mai mult de un an de cand nu mai circulau.
Astazi au revenit la traseu 008 si 023, doua dintre tramvaiele de la Buc. Noi care aveau mai mult de un an de cand nu mai circulau.
- vl273
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Gabi23
Au revenit toate 3 după aproximativ 2 ani, acum să vedem cât vor rezista. #118 are o reputație de vagon problemă de-a lungul anilor cu enorm de multe intrări defect, blocări, perioade lungi de imobilizare și ar fi de preferabil să nu fie trimis pe linia 41, pentru a fi menajat cât de cât. #023 și el a fost un vagon care a circulat aproape în permanență pe linia 41 și înainte de RK-ul din anul 2008 și după până în anul 2013, când i-au fost descoperite unele probleme, exilat câteva săptămâni prin 20/24/45 și retras apoi din circulație. I-au fost schimbați rulmenții și alte piese consumabile de lipseau. Spre exemplu nu au mai avut să-i pună motorașul de la pantograf, dar... merge și cu clasica funie. La schimb cu revenirea lor (#008 și #023), a fost retras vagonul #278, din ce se pare definitiv din circulație, care oricum trebuia să plece la RK din urmă cu 2-3 ani, fiind singurul vagon produs în anul 2002 care nu a beneficiat decât de un RCV în anul 2009.
Din vagoanele modernizate pt linia 41 lipsesc în prezent cel puțin: 021, 025, 047, 049, 075, 098, 122, 129, 143, 144, 151, 158, 160, 164, 218, 278, 297 + clasicele 207, 256, 318, 305, 351.
Au revenit toate 3 după aproximativ 2 ani, acum să vedem cât vor rezista. #118 are o reputație de vagon problemă de-a lungul anilor cu enorm de multe intrări defect, blocări, perioade lungi de imobilizare și ar fi de preferabil să nu fie trimis pe linia 41, pentru a fi menajat cât de cât. #023 și el a fost un vagon care a circulat aproape în permanență pe linia 41 și înainte de RK-ul din anul 2008 și după până în anul 2013, când i-au fost descoperite unele probleme, exilat câteva săptămâni prin 20/24/45 și retras apoi din circulație. I-au fost schimbați rulmenții și alte piese consumabile de lipseau. Spre exemplu nu au mai avut să-i pună motorașul de la pantograf, dar... merge și cu clasica funie. La schimb cu revenirea lor (#008 și #023), a fost retras vagonul #278, din ce se pare definitiv din circulație, care oricum trebuia să plece la RK din urmă cu 2-3 ani, fiind singurul vagon produs în anul 2002 care nu a beneficiat decât de un RCV în anul 2009.
Din vagoanele modernizate pt linia 41 lipsesc în prezent cel puțin: 021, 025, 047, 049, 075, 098, 122, 129, 143, 144, 151, 158, 160, 164, 218, 278, 297 + clasicele 207, 256, 318, 305, 351.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Florinds
Poate invatam ceva de aici. Date tehnice pentru V3A-93: lungimea vagonului 27180 mm, lăţimea vagonului 2390 mm.
Aproape dublu fata de cum este la noi.
Cum este acum cu 41 (dupa ce incep scolile): ajungi in statie, in primul tramvai intra cei care erau deja pe peron (normal), apoi te asezi si tu in dreptul unei usi si speri sa se opreasca in aceeasi pozitie al doilea tramvai. Daca nu, ai avut ghinion. Cei din statiile urmatoare au deja o mina resemnata. Comparatie cu masina personala nu se mai face...
Tragicomic.
Robert24 wrote:
Tramvaie Solaris pentru Leipzig
Autoritatea de transport din Leipzig - LVB a ales compania poloneza Solaris pentru a livra 5 tramvaie , cu posibilitatea de suplimentare cu inca maxim 36. Valoarea comenzii de baza pentru 5 tramvaie este de 7,7 mil. euro.
Livrarile sunt programate sa inceapa in 2016, si daca se vor achizitiona si cele suplimentare, acestea ar urma sa fie livrate pana in 2020. Tramvaiele pe ecartament de 1458 mm vor avea 45 m lungime si vor avea conform caietului de sarcini cel putin 70% podea joasa.
Principalul contra-candidat in aceasta licitatie a fost Bombardier.
Sursa: Railway Gazette
Poate invatam ceva de aici. Date tehnice pentru V3A-93: lungimea vagonului 27180 mm, lăţimea vagonului 2390 mm.
Aproape dublu fata de cum este la noi.
Cum este acum cu 41 (dupa ce incep scolile): ajungi in statie, in primul tramvai intra cei care erau deja pe peron (normal), apoi te asezi si tu in dreptul unei usi si speri sa se opreasca in aceeasi pozitie al doilea tramvai. Daca nu, ai avut ghinion. Cei din statiile urmatoare au deja o mina resemnata. Comparatie cu masina personala nu se mai face...
Tragicomic.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
andrei11
Solutia e sa lungim tramvaiul si sa-l ingropam in pamant. Deja vu ?
Istoria metroului londonez începe cu Metropolitan Railway, prima cale ferată subterană pentru transport de pasageri din lume. Metropolitan Railway a început să funcționeze la 10 ianuarie 1863 între stațiile Paddington și Farringdon.
Sursa : Wikipedia
Solutia e sa lungim tramvaiul si sa-l ingropam in pamant. Deja vu ?
Istoria metroului londonez începe cu Metropolitan Railway, prima cale ferată subterană pentru transport de pasageri din lume. Metropolitan Railway a început să funcționeze la 10 ianuarie 1863 între stațiile Paddington și Farringdon.
Sursa : Wikipedia
- Costin
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Costin
Atentie la lungimea tramvaiului - creeaza falsa impresie ca ar avea capacitate mai mare. In realitate, tramvaiele LF au majoritatea echipamentelor inauntru si pe acoperis, plus spatiu generos decupat in sasiu, podea si caroserie in jurul rotilor / boghiurilor pentru a permite viraje in siguranta. Asa ca in interior sunt mult mai inguste / inghesuite decat un V3A de-al nostru. La lungime dubla, capacitatea e, eventual cu putin mai mare decat 300 de calatori (cati incap intr-un V3A).
Atentie la lungimea tramvaiului - creeaza falsa impresie ca ar avea capacitate mai mare. In realitate, tramvaiele LF au majoritatea echipamentelor inauntru si pe acoperis, plus spatiu generos decupat in sasiu, podea si caroserie in jurul rotilor / boghiurilor pentru a permite viraje in siguranta. Asa ca in interior sunt mult mai inguste / inghesuite decat un V3A de-al nostru. La lungime dubla, capacitatea e, eventual cu putin mai mare decat 300 de calatori (cati incap intr-un V3A).
📖 Pagination options